PDA

Volledige versie bekijken : hallo ik ben BoB de Bouvier

havenmeester
29 november 2005, 00:14
Ik ben geboren in lienden en opgegroeid met pa en ma op de manege tussen allemaal hele grote paarden....
Ik ben een hele stoere pikzwarte reu en ik ben 13 weken oud en mijn baasje noemt me BoB.....best wel een toffe naam...
Mijn baas heet Johan en ik woon nu in purmerend..het allerliefste loop ik door de prut en de plassen en die zijn er genoeg nu...lache man...
En als ik buiten plas of poep geeft die gek me een koekje...dus ff dralen en hup naar buiten dus ik vreet me gek aan koekkies....lekker man....
Nou de mazzel heb het ff druk hier om de baas in de maling te nemen....hij zal weten dat ie een boef heb.....

Mazzel
BoB de Boef

havenmeester
29 november 2005, 00:25
Staat je fraai BoB......Mijn naam is Johan van Uden en ik woon in purmerend..
BoB is mijn 2e bouvier inmiddels en ben helemaal verknocht aan dit ras....verder vind ik dit forum een leuke bijdrage hebben aan het hebben van en boef en ik vind toch wel leuke tips die ik ook nog niet wist....mijn vorige boef was een gemeleerde reu die helaas niet ouder is geworden dan 4....door hart problemen.....maar wel heel veel plezier van gehad heb....

poly
29 november 2005, 06:30
ey BoB

Welkom hier.
Ik heb nu eindelijk ook zo'n baas die mij koekjes geeftals ik wat goed doe. Eerst niet hoor.
Ook ik vind plassen geweldig.
Ik ben al 6 maanden.

Groetjes Bob

havenmeester
12 december 2005, 02:39
ey BoB

Welkom hier.
Ik heb nu eindelijk ook zo'n baas die mij koekjes geeftals ik wat goed doe. Eerst niet hoor.
Ook ik vind plassen geweldig.
Ik ben al 6 maanden.

Groetjes Bob

Weet je wat ook leuk is Bob...met je rug in de prut....zoiets als een modderbad....gille echt waar...je baas word helemaal gek...die baasjes snappen er helemaal niks van......daarna ff plassen en en weer een koekkie...wat een leven.....

Later...BoB de Boef

the champ
12 december 2005, 09:59
hallo (vieze) BoB

welkom hier en maak je baas lekker gek he door goed door de prut te rollen en door plassen te stampen

doeiiiiiiiii

the champ

gerda_b
12 december 2005, 10:23
Dat kennen we hiero wij hebben ook een "varkentje" ze is nu 4 mnd die het heerlijk vindt om door alles heen te baggeren waar ze maar nat of vies van kan worden....en het liefst meerdere keren op een dag :eek:

Groetjes Gerda

poly
12 december 2005, 10:36
Hai BoB

Dat rollen is geweldig he.

Weet je wat ook leuk is??
Door iets vies zoals een dooie vis rollen...Dan gaan ze je roepe... Bob KOM. HIER..als je dat doet heb je weer een koekie gescoord ...
Nadeel thuis moet je ook in bad....maar das ook lachen man... schudden als je vol met dat witte spul zit...
Als je nog meer tips heb ik hou me aanbevolen

Groeten Bob

dorine
12 december 2005, 12:52
Hai die BoB en Bob en de andere
Ik ben Mara een bouvierenmeisje van bijna 17 weken.
Ook ik vind het geweldig spelen met water. Lekker met je poten in je drinkbak graven, zodat de hele vloer nat wordt en je kan zien waar je gelopen hebt is ook gaaf.
36
Maar mijn aller grootste hobby is achter de kat aan jagen.
Dat mag ik niet hoor, maar doe het lekker toch als ik de kans krijg.
Heb al verschillende keren een knal gehad.
35

Groetjes Mara

Silvano
12 december 2005, 19:59
Hoi Bob.
Ik ben volgens mijn baas een vervelende pup van 3 maanden oud maar mijn vrouwtje is helemaal te gek met mij.
Ik heb nog ontdekt dat als het baasje en het vrouwje weg gaan je zo hard mogelijk moet gaat blaffen.
Ze wordt dan vreselijk verwend als je vol blijft houden.
Het begint met wat koekjes maar al snel kopen ze een reuze bot voor je om je sti lte krijgen.
En weet je wat leuk is Bob mijn baasje en vrouwtje zijn het nooit eens over mij.
Dat is heerlijk,want als de baas mij een klap wil verkopen springt het vrouwtje bij om mij te helpen.
Ik jank dan zachtjes en dan mag ik heerlijk bij haar op de bank gaan liggen.
Uit wraak sloop ik 'smorgens gewoon de krant van mijn baasje.
Lache joh als die opstaat!
Wil die mij straffen zegt het vrouwtje dat die mij meer aandacht moet geven.
blafblafblaf (hahahah) Gaat die een koekie halen om mij te troosten.
Zijn mijn baasje en vrouwtje gek dan en dat hebben ze zelf niet door blafblafblaf

havenmeester
12 december 2005, 21:48
En als het goed is zien jullie me hier nadenken over de nieuwe streken die ik ga uithalen....Enne met Mara wil ik wel verkering.....wat een stuk...

Ik heb trouwens ook een stamboom als ik de deur uit loop 3 meter om de hoek...wat zal die gaan groeien zeg als ik daar tegen aan plas.....

Mazzel BoB de boef...

gerda_b
12 december 2005, 23:52
Hey Bob ik zou met jou ook best een keertje willen ravotten hoor...mun vrouwtje vindt mij ook vaak lastig en eigenwijs....:D

Heerlijk....ennuh voor tips qua slopen enz.....moet je maar es op onze website gaan kijken incl. foto's ;)

Mams en IK zijn errug goed daarin....

Knuf Brandy

dorine
13 december 2005, 06:38
ey ey

BoB ik woon al samen met mijn vriend... hij is nog al jaloers....als er andere jongetjes aan mij willen snuffelen gaat hij ze wegjagen. Hij denkt dat hij net zo groot is als ik word.
Verder is hij wel heel lief voor mij hor.. we slapen samen in de mand...mag zijn bot en speeltjes altijd afpakken.....mag lekker in z'n oren bijten en nog veel meer doen.
38

En Brandy hoe is het nou om bij je moeder te wonen?
Krijg je niet veel op je kop van haar?
Leuke site over jou en de rest van de familie.
Veeel sterkte hoor met het verlies van Lady.
Groeten Mara

gerda_b
13 december 2005, 08:55
Hey...

Nou Mara dat heeft zun voor en tegendelen....:D zo leert ze me dus hoe ik moet kuilen maken....blub moet vangen enz enz enz....maar af en toe heeft ze ook zoiets van nu moet ze (ik dus) het alleen doen...dan ben ik een kuil aan het graven van wel bijna een metertje diep....dan ziet/hoort ze het vrouwtje aan komen...maar zegt ze niets :mad:

Dat noemt ze dan....op je gevoel vertrouwen en zelf ook opletten of er dingen om je heen gebeuren....maar zeg nou zelf als je met je hoofd een metertje onder de grond ziet dan zie/hoor je het vrouwtje toch NIET aankomen :eek:

Maar et is hier heeeeeeeel gezellig hoor....onze baasjes zijn errug gek met ons en wij met hun....je moet ff weten hoe je ze moet bewerken...dan doen ze "bijna" alles voor je

En dat onze ouwe muts Lady is overleden :( daar zijn we allemaal de hele week behoorlijk van uit onze doen geweest....nu pas merk je hoe erg.... ook al peste ik der best wel heel veel....ik mis der behoorlijk hoor....zelfs onze sleurkat Jack mist der dus die moet ik extra bezig houden wat wel lukt hoor

Groetjes Brandy

poly
20 december 2005, 15:58
BoB (sorry dames maar jullie tillen geen poot op)

Hebben ze jou ook zo verwent door een boom binnen te zette?
Maar telkens als ik mijn poot op til gaan ze boos doen... k snap er niets van .....als k het tegen een andere boom doe die hetzelfde ruikt vinden ze het wel goed.

Toch is zo'n boom wel leuk met al die ballen... daar mag k ook al niet aan komen... kijk iedere nacht hoe hoog ik ze nu weer kan pakken.

Bob

( gelukkig hebben wij plastick ballen die kunnen wel wat hebben, Poly)

havenmeester
20 december 2005, 23:34
Hee Bob lache he....alleen hebt die sukkel hierzo een nepperd staan....ruikt voor geen meter.....ken je niks mee....

maarre zeker de boom hierzo is van onder af aan stuk leger en dan gelijk de ophang touwtjes doorbijten kan ie ze niet meer terughangen...kijkt ie sip die gozer....en weet je wat ook leuk is gewoon dwars door de boom heenlopen.....en dan eindigen middenin kamer das echt heftig man....

Enne Bob als het baasje dan boos word moet je gewoon je oortjes rechtop zetten en dom kijken vinden ze leuk en dan zijn ze ineens niet boos meer....goed he...

Je moet alleen niet op die draadjes kauwen met die lichies want dan gaat je bekkie lichtgeven en al je haren omhoog..is ff een tip....supergratis...

Schijnen ook nog ergens in die boom van die rood witte wandelstokken te hangen probeert het wel ff via de bank.....

Ok laterz
BoB de boef

poly
21 december 2005, 13:53
Haai BoB

Ze hebben hier van die ijzertjes om de ballen op te hangen.. die krijg k niet stuk...en dwars door de boom is ook niet zo'n succes....heb k al geprobeerd.... k zit dan onder de groene stekels ....das niet fijn.
Enne bedankt voor de tip van die lichies..

Weet je ze hebben hier als het donker is lichies op tafel staan..als die aan zijn moet je er af blijven ....dat doet pijn joh.. en je snor gaat er van weg en stinken .....maar als ze uit zijn... dan zijn ze lekker joh heb k vannacht geprobeert.. alleen die bakkies waar ze in zitten niet.. kan je wel lekker opkauwen.

Zal vannacht eens kijken of wij ook van die wandelstokken hebben.. maar de bank staat niet naast de boom...kijk wel hoe k het oplos.

Mocht k je niet meer spreken fijne dagen he... zal wel lukken denk

Bob

cwerke
21 december 2005, 21:19
Oh, dus die rare nepboom staat er om mee te spelen? Ik vin het maar een raar ding met al die glimmende ballen der in, had nog nooit zoiets gezien maar dat kom denk ik omdat ik nog niet zo lang meeloop.
Ik heb al geprobeerd om het ding bang te maken en weg te jagen door er elke keer in te bijten wanneer ik er langs ren maar het is tot nu toe niet gelukt.

Weet je wat ook leuk is hier? Vrouwtje heeft een stoel in de kamer staan en daar heeft ze allemaal takkies en bloemetjes in gedaan met een lichie der in. Een kerststukje noemt ze dat, weet niet wat dat is. Maar als ze effe niet kijkt trek ik er gauw een takkie uit en ga der lekker op kluiven in m'n mand, gaaf joh. En een aandacht dat ik dan krijg, vind ze vast leuk!!

Ben benieuwd of jullie nog meer leuke ideeen hebben.

Poot van Binck

havenmeester
22 december 2005, 00:29
He Binck nokke met die takkies nu ff voor het echte werk....je moet wel ff de boevennaam hooghouden......tsss takkies.....gewoon een aanloop nemen eerst ff afleiden die hap en schlump door die boom heen en dan kijken hoe ver je kompt...daarna je oren zo hoog mogelijk optrekken en dom kijken.....die gozer hier legt blind.....oja ik ben vandaag een beetje jarig zeg maar....ik ben al wel al ff 16 weken oud vandaag ff......enne bijna 16 kilootjes.......Ik heb een kouwbot gehad van wel een meter lang....die gozer spoort echt nie....
ok allemaal een toffe kerst en dan een paar dagen later gaan we knalle..
Bob gozer hou je taai enne binckie u2.....ha heb trouwens al 1 wandelstok gescoord......nie zeggen....he Bob.. ze zijn wel lekker zou een stoel richting de boom douwe ofzo.....smaken echt wel lekker vet....

laterz
BoB de boef

poly
22 december 2005, 07:44
BoB k weet t nu zeker wij hebben geen wandelstokken...heb de boom maar plat neer gelegt kon k er beter bij... beetje sjorren en trekken het was zo gebeurt.. vonden ze niet fijn hiero..
Ben dan ook al wat groter en sterker dan dat jij bent ( al 7 maanden)..

Dat oren omhoog en dom kijken helpt hier niet....waar ik eerst woonde wel hoor...gingen ze lache... als k daar iets niet mocht of iets moest liet k mijn tanden zien en zei gggrrrrr als dat niet genoeg hielp ging k bijten.....Moet je niet doen hoor... ze brengen ze naar een plaats waarvan je eerst denkt leuk, spelen met andere honde...dan stoppen ze je in een hok en gaan ze weg en laten je alleen......waar k nu woon heb k ook geprobeert maar dat heeft geen zin ze lache me uit als k dat doe en zeggen doe ff normaal we zijn toch niet bang...als k bijt bijten ze terug....dus doe k het maar niet meer.

maare heb nog een vraag wat bedoel je met gaan we knalle

Bob

havenmeester
23 december 2005, 01:33
Yeah Bop...hellemaal toppie...nee ik krijg die boom echt nie om....wel ff geprobeerd maar dat ging nie....maar ff over dat knalle die superbaas van mij heeft het steeds over knalle na de kerst.......

Hij heeft hier een leuke doos staan met veel rood papier..mocht er ook niet in snuffen met mijn neus...nee nee is nie voor BoB...ik dom kijken zo van wrom nie en toen haalde hij daar wat uit en ging in de tuin...iets doen dat knalde iets met een hoop lichies...zovan bengerdebeng pats boem kleng......maar dan megahard...

Zal dat het knalle wezen....vond het wel gaaf....daarna kwam die gozer wel lachend binnen......

En das nou knalle Bob denk ik......

Laterz

poly
28 december 2005, 11:15
Haai BoB
Ben weer terug van weg geweest
Nog wat beleefd? ikke wel
Ze gingen klussen bij familie...niet die van mij hor... van hunnie...Mocht eerst helpen het papier van de muren te halen... lekker scheuren...en er door heen hollen... maar toen k t de volgende dag weer deed mocht het nie.. ..raar he.....ook hadden ze daar een minimensje.....dat had leuk speelgoed...ging k steeds afpakken ....ging ie toch gillen joh.....hij had iets wat tie steeds in z'n mond had ......heb er wel 3 gesloopt.....ook iets waar melk in zat ...is nu lek....
Hier begint het nu ook te knalle....vindt t niet erg hoor....t is hier buiten wel veranderd..alles is een andere kleur...alle luchies zijn weg...en er zit steeds iets kouds aan je poten.....heb jij daar ook last van

Bob
ps Gelukkig hebben wij niet zo'n baas als Dwars ... de hele dag in een kennel....kan je alleen achter je staart aan

havenmeester
6 januari 2006, 01:02
Heej Bob dat was zeker een avontuur...Ik heb hier geen zak meegemaakt die baas van mij was ziek met de feestdagen...was best wel boos....Met dat knallen ben ik gaan slapen...had ie lekker lol in zijn eentje...net goed....

Moest 3 dagen geleden op een tafel staan bij een mevrouw met een witte jas aan en die ging een partij aan me klooien...kammen en knippen weet ik veul al me haren lagen op de grond...vet balen man...en dat grietje riep maar ooooh wat word BoB mooi....wacht maar dat ik groot ben...zal ik jou is ff knippen..

Me oren helemaal kaal ...boven op me kop kaal en na afloop nog ff een lekker luchie...
echt niet leuk.....

Ga weer verder slapen op de bank want met al die haren eraf is het koud op de grond...zal hem krijge die gek....

Vond dat witte spul buiten wel super vet cool gaaf...ben een keer of miljoen helemaal wit geweest....

Mazzel tot later...BoB

poly
6 januari 2006, 10:40
yoh BoB

k zal je zeggen die haren komen weer terug hoor....ze hebben dat bij mijn ook gedaan ...daar waar al die andere honden waren...niks wat wordt Bob mooi...gewoon staan met een touwtje om je bek... zag er niet uit...enne zoals die meneer van voebal zegt elk nadeel heb z'n voordeel ofzo....je bent wel kaal maar dat borstelen met die klitten is ook niet fijn...
Raar spelletje trouwens dat voebal... lopen met z'n alle achter een bal aan en als ze hem hebben schoppen ze hem weer weg... k hou m lekker zelf als k m heb..... niemand krijgt m van mij...of ze moeten wat lekkers hebben....
Ben gisteren naar Jonge Honden Cursus geweest .....lache... heb daar ff laten zien wat k ben .....een echt boef....gingen allemaal oefeningen doen die k al lang kan...maar soms nie wil....kreeg weer hoop lekkers.

Bob

havenmeester
9 januari 2006, 01:30
Heej Bob....met dat voetballe he moet je eens voor die tv gaan staan op zondagavond...das echt leuk.....als dan zijn vrienden erzijn....beginnen ze ineens allemaal je naam te noemen en dan word ik helemaal blij....komt me baas...he BoB kom eens bij de baas....gaat die grote echt helemaal raar doen...
maar ik heb besloten dat ik in de nee fase zit......eerst dat rare elastiekie onder me bek vandaan die me oren plat houden...en dan gaan we praten.....ik weiger ook alle koekies..weet alleen niet hoelang ik dat volhou......niet lang denk ik...
ik weet het al pak het koekkie en ga gewoon weer voor die tv staan.....gaat die mafkees nog gekker doen...hou hem nog wel ff bezig....zo leuk als ze me naam roepen en dan niet reageren...

Later BoB de Boef...

Ruben en Loes
9 januari 2006, 11:24
Mijn baasjes hebben bij mij ook de oren geplakt .....pleister onder je kin die je oren netjes naar beneden laten hangen.... nou moet ik zeggen dat ik van konijnen oortjes naar bouvier oren ben gegaan dusss mag niet klagen nu!Ik heb ooit een paar showtjes gelopen en zelfs op mijn keurraporten stond dat ik een uitstekende oordracht heb hihihihih gelukkig maar dat ze me niet gezien hebben toen ik nog klein was hihihih euuhh wil je dat ook ff zien moet je maar eens kijken in "De Week van Boris" op deze site eneuuhhhhhh nie lachen dan he!!!! He Bob ik ga .... me vrouwtje staat klaar met de riem dussssss mag ik ff rennen...he groetjes he eneuuhhhhh veel plezier nog met voetbal kijken offeuuhhhhh baasje plagen hihihihih

Ferme poot Boris-Istra!!

gerda_b
9 januari 2006, 12:43
Hey Bob....

Kun je dat ding niet van je koppie krijgen door op de grond te gaan liggen en dan met je pootje over je koppie heen wrijven???

Ik moet binnenkort ook naar zo'n "knipmuts" maar als zie hoe mun mams is "toegetakeld" en als ik al die verhalen hier lees dan heb ik zoiets van nee daar gaan we NIET aan mee werken en ben dus druk op zoek naar een plan om daar onderuit te komen :D

Dus alle tips zijn welkom....

Groetjes Brandy