Volledige versie bekijken : HELP mijn pup heeft gesloopt
Els Kolenaar
5 juli 2004, 19:45
Ik zit met een groot probleem.
Ik werk parttime en heb sinds 3 maanden een bouvierpup die nu bijna 5 maanden oud is.
Meestal werk ik in de middag en om de periode te overbruggen breng ik mijn pup naar een vriendin van mij.
Vanmiddag moest mijn vriendin naar de dokter en moest even de pup alleen laten.
Bij thuiskomst bleek dat mijn pup flink heeft huisgehouden.
Het bankstel is voor een deel stukgebeten en ze heeft de televisie op de grond getrokken.
Het is zo erg dat ze nu niet meer op de pup wil passen.
Ik ben radeloos en weet niet wat ik nu moet doen.
Hoe kan ik voorkomen dat dit weer gebeurt??????????
Nog erger is dat ik geen oppas meer heb en haar alleen moet gaan laten.
Ik zoek met spoed hulp om het probleem op te lossen.
WIE KAN MIJN SVP HELPEN??????????
fam Gefkes
5 juli 2004, 20:07
Beste Els
Ik zie dat je ook in Zutphen woont.
Ik woon in de buurt van Spittaalstraat en ik kan jouw misschien een tijdelijke oplossing aanbieden.
Geef je telefoonummer even door via een PM of per email en ik neem kontakt met je op.
Lisbeth
[Gewijzigd door fam Gefkes op 07-05-04 at 09:07 PM]
Vervelend dat dit is gebeurt Els.
Als je wa bent verzekerd is de kans groot dat je verzekering de schade dekt.
In alle gevallen blijft de eigenaar aansprakelijk voor schade die wordt aangebracht door zijn hond.
Meestal is dat in het nadeel van de eigenaar omdat soms bewust risico's worden genomen.
Ik heb zelf nare ervaring opgelopen met de hondenuitlaatservice
Bij het uitlaten is mijn hond losgeschoten en tegen een fietser aangelopen.
De fietser kwam ten val en had haar pols gebroken.
Ondanks dat ik de hondenuitlaatservice betaalde voor het oppassen en uitlaten van mijn hond kreeg ik de schuld.
Volgens de politieagent is de eigenaar altijd verantwoordelijk voor de daden van zijn hond.
Gelukkig bleek dat mijn wa verzekering de schade dekte.