Volledige versie bekijken : Nevelhoeve
Hallo allemaal,
Zijn er ook mensen die een pup bij ' de Nevelhoeve' vandaan hebben? Wat zijn jullie ervaringen?
Bedankt alvast!
Groetjes
Mijn bouvier komt er vandaan en ik heb geen slechte ervaring.
Aardige mensen en mijn bouvier is mooi en kerngezond
hallo shab,
ons boeffie komt hier ook vandaan, mooie honden, goed karakter maar áls er wat mee is hoef je niet bij ze aan te kloppen, zoals bij veel fokkers helaas. Maar qua karakter is ons boeffie echt geweldig.
succes
corry van veen
27 juli 2005, 14:45
Hoi Bram
Ik wil even inhaken wat jij schreef dat je bij veel fokkers niet hoeft aan te kloppen als er iets is.
Wij hebben een boeffie van ruim vijf maanden en ik kan altijd aankloppen bij mijn fokker wanneer ik maar wil. En ik kan met iedere vraag bij haar terecht.
Maar ik denk dat het probleem bij heel veel mensen op gelost is wanneer je voor je aan een pup begint eerst eens goed gaat kijken bij welke fokker je een puppie gaat aanschaffen.
Ik heb dan misschien heel veel geluk gehad ik ben vanaf het begin van de dekking tot de geboorte van alles op de hoogte gehouden. En mocht ook heel veel naar de puppies komen kijken, ik was altijd van harte welkom. En de band met mijn puppie was dan ook al heel groot toen hij in huis kwam.
Ik heb een gezonde en vrolijke top hond, waar ik iedere dag dan ook heel blij mee ben.
Dus wil ik hiermee zeggen er zijn gelukkig nog best hele goeie fokkers in Nederland.
groetjes Corry en een dikke lebber van Casanova Cheyenne de Fremery
Elly de Roos
28 juli 2005, 16:07
ja Corry, daar kan ik over mee praten, maar ook als je boef er niet vandaan komt kan je bij ze bellen, zelfs op zondag ochtend als ze net uit bed komen, kan je langs komen en helpen ze je met raad en daad voordat je gelijk naar de dierenarts gaat, want als je de deurkruk daar in je handen hebt ben je al een vermogen kwijt en bij hun niet, krijg je zelfs nog een kop koffie voor de schrik. Daar heb ik ervarring mee. Inmiddels is Bica ook geadopteerd in deze familie.
Groetjes Elly en haar adoptie friemel Bica
kenter
22 juni 2006, 16:00
Hoi allemaal, beter laat dan nooit...haha
Zit even de onderwerpen te bekijken en jawel, mijn Brista komt ook bij de Nevelhoeve vandaan!! Wij hebben haar met 6 maanden ruim gekregen na een herplaatsing dus de fokker ken ik niet.
Brista heet voluit : Brista Miba van de Nevelhoeve..
dochter van Miba Shireen van de Nevelhoeve en Hannes Lady van de Rastahoeve( =pa)
Kijk vaak in Bouviers nieuws en zie dat haar broer Kendo het heel goed doet..wel leuk om te lezen altijd..
Het is een geweldig beest met goed karakter want onze nieuwe blonde Kanjer is af en toe best dominant naar haar en tot nu toe pikt ze dat allemaal...de lieverd !!
Misschien nog meer mensen op het forum met broers/zusjes van onze Brista ???
Henk&Boyke
22 juni 2006, 17:47
Dus wil ik hiermee zeggen er zijn gelukkig nog best hele goeie fokkers in Nederland.
groetjes Corry en een dikke lebber van Casanova Cheyenne de Fremery
Ook in België zijn zeer goede fokkers m.n. de Kuanyhoeve.
Wij hebben een pup bij de Kuanyhoeve uit België, schitterende mensen met
veel liefde voor de Boef. Deze mensen staan ten allen tijden klaar met raad en daad. (zie mijn topic Fokkerservaringen; Kuanyhoeve Top). Als de fokkers allemaal zo waren als Kurt en Ann dan zag het er zeer goed uit voor ons geliefde Boefkes.
Henk en een poot(je) van Flemming
( Boyke 27-feb-2006 )
Yveldro
8 oktober 2006, 22:32
Wij hebben ook een teefje bij v.d. Nevelhoeve vandaan, en moet zeggen dat het een super hond is. Is Brista ook geboren op 27-03-2001? Dan is Vroni namelijk een zusje.
Yvonne en een poot van Vroni
kenter
9 oktober 2006, 22:21
Jawel Vroni is een zusje van Brista...leuk zeg.!!
Ik heb inmiddels een paar keer met Martijn gesproken, de fokker van haar en ik moet zeggen dat hij en Babs erg leuke mensen zijn.
Hij heeft Brista ook gezien in Heteren en vond haar erg mooi ...iets wat ik uiteraard niet tegenspreek:D ..
Heb je een foto van Vroni ??? Ben benieuwd of ze op elkaar lijken...:)
Elly de Roos
10 oktober 2006, 17:41
Brista heet voluit : Brista Miba van de Nevelhoeve..
dochter van Miba Shireen van de Nevelhoeve en Hannes Lady van de Rastahoeve( =pa)
Wat ik er nog bij wil zeggen is, dat Marianne van Brandwijk en haar man ook wereldmensen zijn. Marianne is nl. de eigenaar van de bouvierkennel v.d. Rastahoeve. Bica is er dit jaar voor het eerst (noodgedwongen, omdat mijn vriendin niet in de vakantie voor hem kon zorgen) daar wezen logeren en hij wist precies de gang van zaken bij haar. Hij wilde niet in het weiland alleen lopen om daar zijn behoefte te doen. Keek Marianne echt zo aan van: ga jij niet mee, ik ga echt niet alleen hier lopen hoor. Dus Marianne ook met hem het land in. Als je eens wat meer zou willen weten over zijn vader stuur mij dan even een prive mailtje dan kan ik je het adres en tel. nr. geven.
Groetjes Elly en een knuff van Bica
kenter
10 oktober 2006, 17:52
Ik heb ze toen ik Brista kreeg al eens geschreven en een foto gekregen van Marianne van Hannes...erg mooie boef !!
Trouwens Elly, de foto's die ik van jou gemaakt heb in Heteren zijn erg leuk..zal een gil geven als ze op mijn site staan..:D
Elly de Roos
11 oktober 2006, 21:10
hoi Kenter, zijn dat de foto's met die puppies? Gaaf als je wilt stuur dan ff via deze site een Prive mail dan krijg je daarna mijn eigen e-mail en als je dan wilt kan je ook die foto's zo naar mij zenden.
Groetjes Elly en een knuff van Bica
Yveldro
18 oktober 2006, 09:28
Hallo dan,
Hier een foto van Vroni. Kan haast niet dat er een bouvier op haar lijkt, want ze spoort echt niet. Het is een echte lieverd, maar erg lomp.
Groetjes,
Yvonne
kenter
18 oktober 2006, 10:17
Het is precies Brista !!! Enne, die noemen we onze ADHD hond dusssssssssssssss....ook zo gek als een deur :D
Heerlijk he die Nevelhoefjes....:)
Cooper
18 oktober 2006, 13:20
Wat grappig vroni is inderdaad net Brista. En ik moet Kenter gelijk geven Brista spoort niet maar is super lief. Kenter een knuf voor je boeffies
Gr. Sandra
Snarf
18 oktober 2006, 18:19
Wat ik er nog bij wil zeggen is, dat Marianne van Brandwijk en haar man ook wereldmensen zijn. Helemaal mee eens wij hebben drie bouviers (reuen) van de Rasta hoeve, geweldige mensen die altijd voor je klaar staan met raad en daad en zo zijn er vast nog meer fokkers. Onze Paco 7 jaar is een zoon, Diego 3 is een neef en Nike 2 is een achterneef van Hannes Geweldig stabiele, betrouwbare honden.