PDA

Volledige versie bekijken : Reacties / opmerkingen op het proefnummer

Prisil
29 november 2005, 20:28
Onderwerp aangepast door de administrator:

Graag vernemen wij hieronder wat de mening is van het proefnummer.
Alleen zo kunnen wij het blad verder verbeteren

yippie
20 december 2005, 20:27
hoi allemaal

´k weet niet of iedereen de "Boe4" al in huis heeft. Wij kregen
´m vandaag in de bus. Eindelijk zou ik bijna zeggen. Om gelijk maar met de deur in huis te vallen: " de complimenten van de baas, aan het hele team" !!!!:) :) .De verwachtingen volledig waargemaakt..!!

Misschien nog een tip voor het insturen van foto´s voor bij de verhaaltjes: maak ze met een fotoprogramma iets lichter. Een foto in kleur kan er heel anders uitzien, dan in zwart wit. Aangezien er heel wat donkere boeffies rondlopen, voorkomt het dat je boef er als zwarte vlek op komt te staan.

succes..!!!!!!

Wilma
20 december 2005, 21:47
JOEPIE ,helemaal eens met yippie.
WAARGEMAAKT WAT ER VERWACHT WERD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben blij dat ik lid ben geworden dit proefnummer had ik niet willen missen.
Precies wat ik al jaren mis vindt ik eindelijk bij juliie.
Ik raak niet uitgelezen en anton je bent echt een toppertje zou je graag willen ontmoeten. (hihihihi)

djerba
21 december 2005, 07:07
inderdaad wij hadden hem ook gisteren in de bus en het is echt een compliment waard heel erg leuk
gr en een poot van djerba (een dikke 10 )

Cyvah
21 december 2005, 10:31
Sorry voor de donkere plaatjes.
Bij het allereerste nummer is het toch even uitproberen.

Vanaf het volgende nummer zullen de plaatje lichter zijn.
Voortaan wordt iedere foto omgezet naar hogeresolutie grijswaarden
Ik heb direct overleg gepleegd met de redactie na ontvangst van het blad.

Groetjes Bram Bonnewel
Sectretaris Vereniging Boe4

Monique
21 december 2005, 12:40
Leuk blad, al vind ik de "drukwijze" (??) wat minder professioneel uitzien. Verder is de layout ook wat rommelig/druk naar mijn smaak. En inderdaad alles wat lichter is prettiger. Maar inhoud leuk.

Maar zou zeggen: ga door, we zien de veranderingen vanzelf wel.

tullip
22 december 2005, 00:49
hallo ik had het proefnummer vandaag in de bus en heb het in een ruk uitgelezen wat een leuk blad met nuttige tips en leuke verhalen word zeker een vast lid en stuur dan ook eens een foto van onze lieve schat daisy:) :) voor nu veel succes met het volgende nummer kan nu al haast niet wachten groetjes en een knuffel van daisy

Ton
22 december 2005, 12:03
Ik was heel nieuwsgierig hoe de aanpak van de nieuwe vereniging zou zijn en heb er echt naar uitgekeken.
Gisteren was het voor mij dan zover dat ik kennis kon nemen met het verenigingsblad.
Na het blad te hebben gelezen moet ik de andere reacties ondersteunen dat de nieuwe vereniging Boe4 zijn verwachtingen waar maakt.
Het is een fris eigentijds blad dat handig inspeelt op de tekortkomingen van de rasvereniging.
Maar ook de fokker kan met dit blad prima uit de voeten.
De foto´s zijn minder van kwaliteit maar ik zag al dat Anton hierop een reactie heeft gegeven.
Misschien ben ik bevooroordeeld maar de reactie hierop van Anton laat al zien dat hij zeer professioneel is en waarom hij door veel hondenliefhebbers als de ideale voorzitter wordt gezien.
Samenvattend kan ik niet anders schrijven dat de bouviermensen in Nederland er een uitstekend blad bij hebben gekregen voor een uitstekende prijs.
Anton maakt met zijn team de verwachtingen waar

Demy
22 december 2005, 15:47
eindelijk was het zo ver gisteren in de bus gekregen, en boefie de woefie IK ZAG MEZELF STAAN!! met verhaal en al. Demy en ik zouden zeggen ga zo door we gaan er allemaal voor!!! heel veel knuffies en de groetjes!!! Demy & Cootje

Viola
22 december 2005, 22:01
Bedankt voor jullie proefnummer,het voldoet aan mijn verwachting en ik heb mij inmiddels bij jullie aangemeld als lid.
Ik ben blij dat er eindelijk een blad is voor bouvierliefhebbers die nu niet eens de fokker en shows op de voorgrond plaatsen.
Jullie blad leest heerlijk en de verhalen zijn heel erg leuk om te lezen.
Ik ben onder de indruk en kijk alweer uit naar het volgende nummer.

yippie
22 december 2005, 23:25
nog ff reageren op het stukje, gisteren, van Anton over de foto´s : het is toch ook gewoon zo dat een proefnummer is ? aan de hand van zo´n proefnummer ga je evalueren:wat is er goed gegaan en wat is er niet goed gegaan en wat er misschien nog beter kan. ik weet wel zeker dat het eerste nummer ons allemaal positief gaat verrassen !!!!

misschien nog een suggestie: vergeet onze senioren niet, ze verdienen ook een apart hoofdstukje naar mijn, bescheiden, mening.:)

groetjes

Ruben en Loes
23 december 2005, 01:05
Die willen we zeker niet vergeten hoor, onze lieve oudjes met hun lieve grijze snorretjes tellen zeker mee. Dus plaats ik gelijk bij deze maar een oproepje ...... iedereen die zo lief oud en trouw boeffie heeft stuur een foto of een foto met een verhaal over zijn of haar leven naar ons toe! Dan geven wij ze een mooi plaatsje in ons blad boe4.

Bedankt voor het meedenken Yippie, echt super!!

Groetjes Loes

defender110
23 december 2005, 13:36
Hoi
Gisteren proefnr ontvangen. Ziet er prachtig uit. Doe zo verder.

djara
24 december 2005, 10:21
Ik heb ook het eerste nummer ontvangen. Een heel leuk blad. Heel anders dan die van de bouvierclub gelukkig. Leuke foto's, alleen jammer dat sommigen wat donker zijn,maar daar wordt in het volgende nummer al rekening mee gehouden las ik. Wat ik zelf wel leuk vind is de namen van de honden bij de foto's. Kun je gelijk zien welke boeffies het zijn.
Voor de rest, ga zo door!!!

Groetjes Renske

Ruben en Loes
31 december 2005, 16:27
Hoi Renske,

Leuk idee om de namen bij de foto's te zetten, ik stel het voor in de volgende vergadering van boe4.

Groetjes Loes

ps, misschien heb je nog een leuke foto van Djara voor in het blad? Gaaf toch!!

inko2000
4 januari 2006, 21:41
Sorry, dat ik nu pas reageer, maar ik vond het ook een superblad. Ik meld mij zeker aan als lid.

the champ
15 februari 2006, 16:10
hallo luitjes

ik was eigenlijk benieuwd wanneer er weer een blad op de deurmat valt !!!!!!!!!!!

gr peet

bella
15 februari 2006, 16:50
Even geduld. Het is in de maak dus; keep an eye on the postman.
groetjes, Bella (bestuurslid)

the champ
16 februari 2006, 16:04
dat doe ik ook maar we gaan een w`end weg en ik dacht leuk heb ik wat te lezen maar oke ik heb geduld (weining hoor)

the champ

inko2000
21 februari 2006, 14:44
helemaal gewldig vond ik hem. Ik ben blij, dat ik me nu aangemeld heb. Hoef ik niks te missen.