PDA

Volledige versie bekijken : geen waardering plaatsen

Elly de Roos
18 januari 2006, 21:25
Hoi Anton, Ben op bouviergallerij bezig geweest om een foto van Bica te plaatsen onder kopje senioren, maar wat ik al eerder merkte dat als er iemand een reactie wilt plaatsen dat dat alleen kan, door op de knop snel reageren te drukken, maar de foto waarderen kan niet, want dat staat er helemaal niet bij. Inmiddels heb ik het via form. naar je toegezonde. Mijn vraag is wat doe ik nu ineens fout?

Groetjes Elly

Wilma
18 januari 2006, 22:25
Hoi Elly,
Bij mij werkt het gewoon hoor.
Je moet naar onderen gaan en boven snel reageren zie je de vakjes staan waar je de foto kan waarderen.

Elly de Roos
19 januari 2006, 07:58
hoi Wilma, bedankt voor je snelle reageren, maar je hebt niet goed gelezen wat ik geschreven heb. Als ik nl. een foto plaats krijg ik die vakjes nl. niet als de foto op de gallerij staat. Wat ik dus bedoel, als je een foto plaatst, dan moet er voor de andere die willen reageren dat balkje staan, maar bij mij komt dat niet. Heb nl. al meerdere foto's staan, en die hebben dat wel.

Groetjes Elly

Elly de Roos
19 januari 2006, 08:06
hoi Wilma, hier nog ff een berichtje, om het je beter te laten zien wat ik bedoel, moet je onder puppy's kijken en dan naar de foto Bello v.d. Overstort.
Hij is dan wel geplaatst, maar je kan alleen snel reageren.

Elly

djerba
19 januari 2006, 12:46
elly je kan er toch ook een beoordeling aan geven of begrijpen wij jou verkeert,in mijn ogen is het hetzelfde als bij alle foto,s
gr en een poot van djerba

djerba
19 januari 2006, 12:50
ik heb het even geprobeert maar het beoordelen lukt wel

Elly de Roos
19 januari 2006, 16:31
hoi Djerba, Ik denk dat we elkaar inderdaad niet helemaal begrijpen, maar het kan ook zijn dat het aan mijn PC ligt, dat ik iets niet meer op de PC heb staan.
Maar wat ik dus bedoel te schrijven is dat ik de balletjes van 1 t/m 10 boven reageren niet krijg. Zie ook bij Senioren Bica 10 jaar. Als ik hem zelf open, krijg ik die balletjes niet. Heb dit ook al van iemand anders gehoord die een foto wilde beoordelen. Ik hoop dat ik het nu duidelijk heb uitgelegd. En echt het is niet de eerste keer dat ik foto upload en plaats en toen was het goed. Daarom begrijp ik nu ff niet wat er fout gaat og wat ik fout doe.

Groetjes Elly

djerba
19 januari 2006, 19:56
hoi elly ik heb nog even gekeken maar als je zelf een foto plaatst blijft dat balkje weg alleen als je een foto van iemand anders kijkt dan zie je dat balkje met de bolletjes heb even bij mijn eigen foto,s gekeken maar bij jou foto,s staan ze wel dus ik denk dat de computer die balkjes weg haalt als je je eigen foto,s bekijkt.want als je kijkt bij bica hebben de andere haar wel beoordeeld en ik wilde je natuurlijk ook nog feliciteren met bica

Elly de Roos
19 januari 2006, 21:44
Hoi Djerba, Ik was er inmiddels dus achter, maar als dat normaal nooit was, is het wel ff gek als je dit zo krijgt.Toch bedankt dat jullie mij ff wilde helpen, want op die manier ben ik toch achter het "probleem" gekomen.

Groetjes Elly en knuffies van Bica