PDA

Volledige versie bekijken : Volgende nest een pup uit uw kennel

Meyer
18 januari 2006, 22:31
Graag wil ik in aanmerking komen voor een pup uit uw kennel.
Ik heb al een email gestuurt maar heb nog geen antwoord van u ontvangen.
Ik heb gehoort dat uw pups al besproken zijn maar ik heb geen haast en wil voorkomen dat ik de volgende keer weer geen pup kan kopen uit uw kennel.
Graag hoor ik van van u wat de voorwaarden zijn.

Annelies
19 januari 2006, 22:14
Kunt jullie ook een email naar ons sturen?
Wij willen graag in aanmerking komen voor een teefje bij jullie.
De prijs vinden wij niet belangrijk wel dat hij uit jullie kennel komt.
Wij zijn zeer onder de indruk van jullie bouviers door de ontmoeting met Arras die bij jullie kennel vandaan komt.

Petra en Anton
21 januari 2006, 20:19
Allereerst natuurlijk hartelijk dank voor de belangstelling voor een pup uit onze kennel.
Ook bij dit nest worden wij weer massaal benaderd voor een puppy uit onze kennel.
Daardoor is het wederom voor ons zeer moeilijk om de ontvangen emails te snel te beantwoorden omdat dit van ons
veel tijd en aandacht vraagt
Dit wordt door ons zoveel mogelijk via de telefoon gedaan.
Voorzover dit nog niet is gedaan komt dit door 1 van de redenen die vermeld staan op onze kennelsite in
de rubriek dit vraagt u ons het meest (http://www.bouvierkennel.nl/kennismaken/vragen.htm)

Doordat wij slechts beperkt fokken is het onvermijdelijk dat wij een wachttijd in onze kennel hebben voor een pup.
Bovendien zijn wij geheel afhankelijk van het aantal pups wat wij mogen krijgen en het geslacht.
Gemiddeld is een wachtijd van minimaal 6 maanden of langer geen uitzondering.
Zoals ook op onze kennelwebsite www.bouvierkennel.nl staat geschreven kunnen serieus belangstellende het beste de nestverwachting (http://www.bouvierkennel.nl/kennismaken/nestverw.htm)in de gaten houden.
Op deze pagina vind de nest aankondiging plaats en het formulier waarop belangstellende kunnen reageren.

Nogmaals hartelijk dank voor de belangstelling voor een pup uit onze kennel en mocht u het geduld kunnen opbrengen dan willen wij u natuurlijk graag helpen bij het vinden van uw nieuwe gezinslid

Annelies
22 januari 2006, 20:21
Beste Anton en Petra,
Bedankt voor het fijne telefoongesprek van gisteravond.
Na dit gesprek is het voor ons helemaal zeker;het wordt een pup van jullie al moeten wij een jaar wachten.
Ik heb al een reactie gegeven op 1 van de eigenaren die de gelukkige is van een reutje uit jullie nest.
Mocht ze zich nog bedenken.....
Maar dat kan ik mij na ons gesprek van gisteravond niet meer voorstellen.
Wij kijken uit naar jullie telefoontje als het zover is.
Vergeten jullie ons niet?