PDA

Volledige versie bekijken : Direct KPN en nu???

Ron
24 januari 2006, 18:26
Binnenkort stappen wij over naar direct asdl van KPN en daar zit geen emailadres bij.
Wij willen dan ons Gmail adres gaan gebruiken. www.gmail.com.
Op het forum lees ik dat ik dan geen toegang meer heb tot het forum en de galerij.
Dat vindt ik een beetje raar want waarom mag ik dan geen gebruik meer maken van het forum?
Met asdl van kpn is toch niets aan de hand?
Graag jullie antwoord want ik wil graag gebruik blijven maken van het forum en de galerij.

Clausie
24 januari 2006, 20:10
Binnenkort gaan wij verhuizen naar de zeeuwse polder. Aangezien daar geen kabel aanwezig is gaan we dus ook over op direct adsl. En zitten dan in dezelfde situatie als Ron. Ook ik zou graag gebruik willen blijven maken van het bouvierforum. Hoop wel dat dit op een of andere manier mogelijk is.

Claudia

Beheerder
24 januari 2006, 20:53
Het is geen enkel probleem om gebruik te maken van het bouvierforum met een gratis emailadres.
De enigste voorwaarden die we stellen is dat bij ons bekent is wie het gratis emailadres in beheer heeft.
Daarom is het alleen mogelijk een gratis emailadres te gebruiken die door ons wordt geregistreerd.
Even een email met de gebruiksnaam en het gewenste emailadres opsturen is voldoende om het gratis emailadres te activeren voor gebruik.

Nieuwe gebruikers moeten registratie met een gratis emailadres ook via deze weg doen.
Op dit moment vinden er weer registraties plaats met AOL emailadressen maar ook die worden binnenkort weer geblokkeerd voor toegang op het forum en de bouviergalerij.

De reden dat wij deze strenge regels hanteren is het misbruik wat gemaakt wordt met de gratis emailadressen.
Wij wilen kosten wat het kost het forum schoon , betrouwbaar en veilig houden.

Clausie
25 januari 2006, 19:44
De reden dat wij deze strenge regels hanteren is het misbruik wat gemaakt wordt met de gratis emailadressen.
Wij wilen kosten wat het kost het forum schoon , betrouwbaar en veilig houden.

Kan hier alleen maar op zeggen : Jammer dat zulke regels nodig zijn maar jullie hebben gelijk dat jullie die regels hanteren. Het is een geweldig forum en dat moet het ook blijven.

Bedankt voor de info.

Claudia