PDA

Volledige versie bekijken : River in Zaandijk

Cooper
5 februari 2006, 15:39
Hoi allemaal.
Net als sofie en Frederik hebben wij gisteren onze pup opgehaald bij Petra en Anton. Wij hebben al veel positieve ervaringen met hun en ook gisteren was alles weer tot in de puntjes geregeld. De pups zijn weer goed voorbereid op hun nieuwe huisjes. De weg naar huis ging redelijk voorspoedig op een stop na. Eenmaal thuis stapte River naar binnen, keek even rond en was gelijk thuis. Vanacht heeft hij doorgeslapen van half elf tot half negen vanochtend. Ik ben benieuwd of hij vanacht ook gaat slapen? In tegenstelling tot zijn broer heeft hij nog niet interesse in eten. Hij eet wel wat maar niet veel. ( komt wel) Het is heerlijk om weer een boefje in huis te hebben. River loopt overal achter mij aan en ik ben nu duidelijk zijn houvast nog even. Petra en Anton dit komt zeker omdat ik hem zo vaak heb mogen bezoeken. Nogmaals mijn hartelijke dank hiervoor. Ik heb er erg van genoten elke keer weer.
River heeft de halve buurt al op "kraamvisite" gehad. Hij heeft veel kado's ontvangen. Als onze eigen computer het weer doet zullen we even wat foto's plaatsen van River. Nogmaals Petra en Anton bedankt. En alle broertjes en familie's heel veel geluk met elkaar.

Sandra Jan Jamie en River

Jan en Anja
5 februari 2006, 17:56
Hallo Jan & Sandra, Jamie en lieve River,
Heel veel veel liefde en geluk met z'n allen. Dat jullie weer heel veel plezier met jullie boefie mogen gaan beleven.
Groetjes en tot over een paar weekjes.

Jeannette en Nico
5 februari 2006, 21:16
Hallo allemaal
Net als sofie en frederik,sandra,jan en jamie hebben wij gisteren argos opgehaald bij petra en anton. De terugrit ging goed. Thuis aangekomen alles snuffelen,bekijken wat alle honden doen. Plassen ging ook goed buiten , piepen om te poepen, kon niet beter. In de bench eten en drinken,ging ook allemaal goed tot de laatste maaltijd. Doordat argos een schrokkop is en zichzelf geen tijd gunt om te eten en wat stress voor het nieuwe allemaal begon hij vreselijk te spugen en aan de diaree,gewoon zielig, maar vannacht allemaal goed geslapen. Argos eet vandaag nog niet veel, drinken doet hij goed. Hij is ondernemend, nieuwschierig, heel speels dus hij knapt al aardig op. Iedereen in de buurt vinden het een dot dus dat hij even in de tuin van hun loopt vinden ze gelukkig nog niet zo erg.
Allemaal de groeten van nico en jeannette en een dikke knuffel van Argos

Viola
6 februari 2006, 11:28
Hallo allemaal
Net als sofie en frederik,sandra,jan en jamie hebben wij gisteren argos opgehaald bij petra en anton. De terugrit ging goed. Thuis aangekomen alles snuffelen,bekijken wat alle honden doen. Plassen ging ook goed buiten , piepen om te poepen, kon niet beter. In de bench eten en drinken,ging ook allemaal goed tot de laatste maaltijd. Doordat argos een schrokkop is en zichzelf geen tijd gunt om te eten en wat stress voor het nieuwe allemaal begon hij vreselijk te spugen en aan de diaree,gewoon zielig, maar vannacht allemaal goed geslapen. Argos eet vandaag nog niet veel, drinken doet hij goed. Hij is ondernemend, nieuwschierig, heel speels dus hij knapt al aardig op. Iedereen in de buurt vinden het een dot dus dat hij even in de tuin van hun loopt vinden ze gelukkig nog niet zo erg.
Allemaal de groeten van nico en jeannette en een dikke knuffel van Argos
Gefeliciteerd met Argos.
Ik lees dat Argos een schrokkop is.
Dat herken ik uit de puppytijd van mijn bouvier en ik wil je een tip geven.
Geef kleine porties en vooral geen koud leidingwater.
In deze tijd van het jaar is het water te koud om te drinken en pups slurpen dat zo naar binnen.
Geef lauw leiding water bij zijn brokken en kleine porties.
Daarmee voorkom je dat de maag en darmen te sterk reageren.
Maar dat heb je zelf al gemerkt.
Gelukkig is bij pups het weer net zo snel over als het gekomen is.
Maar het is voor jouw en de pup heel vervelend als dit gebeurt.

Ruben en Loes
6 februari 2006, 13:37
Pffff en ik iedereen maar vertellen dat je naam met dubbel ff moest geschreven worden ...heb ik dat!!! Maar goed luister eens lieve River ik wil jou heel veel plezier en geluk bij je nieuwe baasjes wensen.... weet zeker dat er heel goed voor je gezorgd gaat worden en dat je PLATgeknuffeld word.

Jan en Sandra en Jamie heel veel plezier met jullie Riffer hihihih sorry River!!!

Groetjes van ons uit Westdorpe

Ruben en Loes Igor en Boris

marja wagemans
6 februari 2006, 14:13
heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst, maar dat zal wel lukken zo te horen. groetjes marja. :p