PDA

Volledige versie bekijken : Complimenten !!!!!

marlies en peter
25 februari 2006, 13:41
Vanmorgen op de mat bij ons jullie eerste nummer.
Wat een verbetering zeg en dan nog een kado erbij!
Peter en ik zijn het er overeens dat jullie alle belofte waarmaken.
Het is genieten met de verhalen en de mooie foto's.
Een dikke 10 van ons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
En nu ga ik snel verder lezen voordat Peter het blad weer inpikt

corry van veen
25 februari 2006, 14:35
ik ben het er helemaal mee eens het ziet er zeker heel mooi uit.
groetjes Corry

the champ
25 februari 2006, 16:28
wauw nu kan ik heerelijk in het donker lopen met mijn boefje

en celine heeft de speeltjes al ingepikt hahahahaha

bedankt luitjes ga zo door

gr the champ

djara
25 februari 2006, 16:29
Ik ben het helemaal met de vorige twee sprekers eens. Een mooi blad. En ik vond het ook erg leuk dat nu de namen van de boeven bij de foto's stonden.

Groetjes Renske

sabine
25 februari 2006, 17:53
hee das niet eerlijk, bij mij is hij nog niet gekomen, nu ben ik zeer nieuwsgierig !:)

Kendra
25 februari 2006, 19:27
bij mij ook nog niet hoor sabine!

Demy
25 februari 2006, 19:30
weer helemaal toppie ga zoo door en onze boefies gaan er voor!!! nog bedankt voor die lichtgevende speledingetjes of moet je ze in het donker om doen hiihaaa!!! woefies Demy en de groetjes van mijn Cootje

djerba
27 februari 2006, 17:21
ja bij ons is hij ook binnen gelukig want het baasje liep al een week tegen het vrouwtje te vragen is de nieuwe boe4 al binnen maar gelukig zaterdag lag hij op de stoep maar toen moest het baasje eerst carnaval vieren maar de volgende dag met een beetje koppijn heeft hij hem met veel plezier gelezen en aan zijn gezicht te zien knapte hij er goed van op ohja en ik stond er ook mooi in en nou maar weer 2 maanden wachten grtjes en een poot van djerba

Kendra
27 februari 2006, 23:01
Hier nog niet binnen! helaas. ben nu wel héél nieuwsgierig geworden.
hopelijk is het morgen binnen!

sabine
28 februari 2006, 09:18
is bij mij ook nog niet binnen:(

djerba
28 februari 2006, 11:13
na de eerste echte boe4 viel er vanmorgen een leuke verrassing op de mat een cd rom van martin gaus die werd verloot onder de nieuwe aanmelders.dank jullie wel boe4 voor deze leuke verrassing
gr en een poot van djerba

paulissen07
28 februari 2006, 11:41
JA leuk bij ons is hij ook binnen en voor ons heeft hij een extra betekenis want bij de memorypagina staat onze mooie joep die helaas pas 3 januari gestorven is maar het blad is helemaal toppy
groetjes mariska

sofieenfrederik
28 februari 2006, 12:21
Gisteren zat het ook bij ons in de bus!
Het leest heerlijk en de foto's zijn hartverwarmend!
Doe zo verder!!
Nog eens een dikke proficiat!!

Kendra
28 februari 2006, 13:21
Vandaag is het dinsdag en nóg steeds niks ontvangen! :( :confused:

sabine
28 februari 2006, 17:21
Kendra, bij mij ook niet:(
snik zit er zo op te wachten, is heus niet leuk om steeds bij de brievenbus te zitten, zo koud op het laatst.. :cool:

Jan en Anja
28 februari 2006, 18:03
Hallo Sabine en Kendra,

Ook jullie boekjes zijn echt afgelopen vrijdag op de post gegaan. Ik hoop dat jullie ze morgen toch zeker ontvangen. Als jullie eind van deze week nog niets ontvangen hebben, stuur dan even een mailtje naar redactie@boe4.nl.

Groetjes,
Anja (redactie Boe4)

corry van veen
28 februari 2006, 18:35
ik wilde even hartelijk bedanken voor de mooie dvd van Martin Gaus die ik gewonnen heb ik ben er heel blij mee. Ik kreeg de dvd vanmiddag.
groetjes Corry

inko2000
28 februari 2006, 22:25
Ik heb net bericht gekregen dat de contributie binnen is, dus ik hoop, dat ik hem gauw in de brievenbus vindt en die reflecterende dingetjes lijken mij ook het einde.

Ruben en Loes
28 februari 2006, 22:55
Bedankt voor alle reactie's!
Wij maken dit blad met veel plezier, en het is hartverwarmend te lezen dat u er allemaal zoveel plezier aan beleeft

Vriendelijke groetjes
van het hele team van Boe4

inko2000
2 maart 2006, 23:19
Jippie, ik he hem binnen en inderdaad een dikke 10. Echt super hoor. Het presentje komt hier zeker goed van pas.

sabine
3 maart 2006, 09:21
hij is binnen hoor, super !!!:D

Ruben en Loes
3 maart 2006, 10:11
Gelukkig is hij toch nog gekomen!
Veel lees plezier.

Groetjes Loes (redactie Boe4)

nic
24 mei 2006, 16:17
Na alle enthousiaste berichten over jullie blad te hebben gelezen heb ik me ook maar aangemeld! Contributie is vanmiddag overgemaakt en wacht met smart af!

Groetjes Nicole