PDA

Volledige versie bekijken : hoera eindelijk een puppy

paulissen07
27 februari 2006, 18:06
hallo iedereen we hebben eindelijk een puppy gevonden wat bij ons past
wij hebben helaas op 3 januari afscheid moeten nemen van onze bouvier joep hij was 8 jaar oud en kreeg ineens acuut nierfalen dit was voor ons een hele schok en veel verdriet ik zei gelijk tegen mijn man voorlopig geen hond meer maar het begon na 2 weken toch te knagen want je miste toch wel wat in huis een vriend en ook een geborgen gevoel voor ons was er dan ook geen ander ras dan een bouvier aan de orde dus konden we op zoek gaan naar een goede fokker en die hebben we gevonden in van de seanhoeve we zijn er vandaag geweest 27-2-06 en het was voor ons ook een hele trip want wij komen helemaal uit het zuiden en vonden het ook heel leuk we hadden aan de telefoon al een leuk gesprek gehad en dat maakte het dan ook al leuk om te gaan wij wilde graag een teefje dit keer want ja we hadden al een reu gehad dus het werd dit keer eeen teef ze zijn op 7-2-06 geboren en het duurt nu dus nog 5 weken voor dat gunda ons dan eindelijk belt dat we haar kunnen halen we hebben alleen nog geen naam bedacht maar we zijn volop aan het denken en kunnen niet wachten voordat de 5 weken om zijn
groetjes wim en mariska

bella
27 februari 2006, 18:27
Hoi,
Van harte gefeliciteerd met de nieuwe huisgenoot. Ik ken Guda niet persoonlijk maar weet dat zij zeer serieus fokt.
groetjes, Bella

pubbes
27 februari 2006, 18:35
Hoi,
en nu maar aftellen tot die kleine deugniet arriveert. Die 5 weken kunnen niet snel genoeg voorbij vliegen.
Succes met het zoeken naar een geschikte naam voor de kleine boef.
Groetjes,
Pubbes

sofieenfrederik
27 februari 2006, 19:02
Het aftellen duurt lang, dat vond ik ook.
Maar de beloning is het zeker waard!!
Geniet volop van je pup!!
Groetjes en een poot van Falco

Nonique
27 februari 2006, 21:01
Gefeliciteerd :)

Het wordt dan samen wachten daar wij een broertje adopteren uit het nestje van Naomi vd Saenhoeve bij Guda.

paulissen07
28 februari 2006, 07:51
ja leuk he nonique het was leuk daar om al die pups door elkaar te zien lopen en hangen we zijn er al uit met de naam het wordt hier komt die
Belle-May naomi van de saenhoeve klinkt toch wel goed he

groetjes mariska

Nonique
28 februari 2006, 08:19
Echt heel leuk Mariska.
Het broertje van 'Belle-May' naomi van de saenhoeve zal 'Baron-Axel' naomi vd Saenhoeve heten.
En nu beiden dus de weekjes aftellen :o

Ik las dat je idem een eindje moest rijden naar Guda, kom je toevallig ook uit Brabant?

Groetjes en ook jullie giga veel geluk met jullie nieuwe aanwinst,
Jan, Monique en Maddy Schapendonk

Nonique
28 februari 2006, 08:24
Deur ik, tis nog te vroeg voor me zo in de vakantie periode :D
Ik zie het al, Beek Limburg dus.

guda
5 maart 2006, 14:22
Hallo Nonique en Mariska,
Leuk dat jullie elkaar hier op het forum zijn tegen gekomen. Nu is het "nog maar"4 weekjes wachten en dan komen jullie Boefjes v d Saenhoeve naar jullie toe. Wij zijn heel blij dat we voor bijna alle pups goede baasjes hebben gevonden. Nog een lieve reu zoekt een papa en mama, dan zijn ze alle 11 weer goed geplaatst.
We laten iedereen een keer of wat komen en dan kijken we echt of het pupje bij het baasje past. We doen hier alles heel serieus. We willen dat alle pups weer een goede en gezonde toekomst krijgen en niet in het assiel of iets dergelijks belanden.
Groetjes Guda

Nonique
5 maart 2006, 15:20
Hai Guda en Mariska,

Guda, gister een hele leuke middag gehad, thx voor alle goede zogen en werkelijk 'af' hoe je met je dieren omgaat.

Mariska,

Gezien ik er gister toch 'weer' was (kan het niet laten ondanks de kilometers te rijden :o ), een 'kleine' verassing voor je.
Ik hoop dat het lukt...
Tot overmorgen laat ik het bestandje staan, zodat je het naar wens kunt bekijken en of opslaan - mpg.

Edit: Link weer verwijderd. Fijn dat het gelukt is Mariska

= = = =

Groetjes,
Monique - adoptie ouders van 'Baron Axel'

Nonique
6 maart 2006, 10:20
Hallo Fam. Paulissen,

Het is voor ons al een heel eindje rijden, dus voor jullie nog een stukkie verder. Vandaar ook maar even een fotootje geschoten van jullie toekomstige gezinslid, daar ik hier gelezen had dat we broer en zus adopteren.

'Belle May' naomi vd Saenhoeve:
http://www.ouders-nu.nl/bellemay/bellemay03.jpg

Haar broertje: 'Baron Axel' naomi vd Saenhoeve
http://www.ouders-nu.nl/axel/03baron.jpg

En nu samen nog 4 weken wachten :o

Groetjes,
Fam. Schapendonk

sabine
6 maart 2006, 11:39
duurt lang he wachten, ik heb sinds andehalve week er een boefje bij en het is super, mijn oudste boef is nu bijna twee..
toen onze tweede net geboren was dacht ik ook, jeetje 7 1/2 week wachten, maar het vliegt voorbij, voordat je het weet heb je je boef in huis:D

Ruben en Loes
6 maart 2006, 11:52
Heerlijk als ik jullie zo zie schrijven over jullie puppie....echt genieten he!! En de weken die anders voorbij vliegen die duren nu lang hihihihi 4 weekjes duren bijna 4 jaar hihihih...Jullie hebben schattige puppies geniet er maar lekker van straks. Veel plezier met jullie puppies eneuuhhh nog maar 4 weekjes hihihi lang he?!!!

Dikke knuffels voor Baron Axel en Belle may

Groetjes Loes