Volledige versie bekijken : Lieve Vito
wendy1983
24 maart 2006, 17:17
Mijn eerste bericht op deze site.
Ik had zo gehoopt met positief nieuws te kunnen inwijden.
Maar tot groot verdriet komt over 2 uur de dierenarts.
We moeten Vito, onze lieve bouvier, die over een maand 6 jaar zou worden, laten inslapen.
Met tranen over mijn wangen, typ ik dit bericht.
Lieve Vito, ik hou zoveel van je, goeie reis.
Je bent voor altijd in mijn hart.
Ik zal iedere dag voor je bidden.
En ik hoop velen met mij, zodat je rustig kunt gaan naar een mooie plek tussen de sterren.
lieve
24 maart 2006, 18:21
Oooh, wij leven echt met je mee! Het is zo erg als je afscheid moet nemen van je lieve vriend. wij zitten ook nog vol verdriet van onze Falco, hij is maandag overleden na een spuitje. Verschrikkelijk is dat! Wij wensen je heel veel sterkte toe!
Lieve
campcolla
24 maart 2006, 19:44
ook wij uit rotterdam leven met je mee wij hebben gister onze kat van bijna 18 jaar moeten laten inslapen.
heel veel sterkte met het verlies van vito
we leven met je mee.
knuffies ven brenda en enzo
veel sterkte silvia.
sabine
24 maart 2006, 21:32
heel veel sterkte met dit verlies...
groetjes sabine, Crossy en Blitz
Ruben en Loes
24 maart 2006, 22:00
Heel veel sterkte, ja soms sta je machteloos en wilde dat je toveren kon.
Veel liefs en kracht.
Groetjes Loes
Monique
24 maart 2006, 22:09
Sterkte in deze moeilijke dagen
wendy1983
25 maart 2006, 14:33
Het was moeilijk om na het inslapen van mijn lieve hond Vito, weer terug te keren naar deze site. Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Het verbaasde me dat ik zo snel al overspoeld werd met al die lieve berichten!
Ik wil iedereen bedanken voor de steun! Niemand anders dan echte dierenliefhebbers weten hoe het is om je beste maajte te verliezen.
Dank jullie wel allemaal. Ik zal met regelmaat terug keren naar deze geweldige site.
liefs Wendy
Guiny
25 maart 2006, 23:47
Ach jee , ook ik schiet weer helemaal vol Het is altijd zo moeilijk, afscheid nemen en altijd te vroeg!!!
Veel sterkte
Guiny
jumbojet
26 maart 2006, 11:32
Ja, hier heb ik geen woorden voor, het verlies doet zo'n pijn, heel veel sterkte toegewenst!
Veel liefs, Jumbojet
ankje
26 maart 2006, 16:29
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik heb zelf al twee boefjes verloren en weet hoe groot het verdriet is.
En trek je niks van anderen aan, die zeggen dat het belachelijk is dat je om een hond huilt want die weten echt niet wat het is om je hondje te verliezen. Als nog heel veel sterkte !!!
Groetjes Ankje
inko2000
26 maart 2006, 22:14
Hoi Wendy,
Ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen, in verband met het overlijden van Vito.
Heel erg voor jullie.
Liefs Ina.
yippie
26 maart 2006, 23:04
pppfffff..nog geen 6 jaar mogen worden...dat is wreed.
ook van ons heel veel sterkte !!!
Henk & Johanna
Lizzy & Chantewa
Nonique
27 maart 2006, 22:32
He toch,
laatste weken zijn mijn ogen niet droog te houden als ik het forum bezoek.
Het voelt zo vers bij het lezen van ook weer jullie verlies en nog zo jong. Inderdaad 'wreed'.
Ik wil ook jullie heel veel sterkte wensen bij het dragen van dit verlies.
Ruben en Loes
28 maart 2006, 09:07
Ja woorden schieten je te kort, zo jong nog!!Wens je heel veel kracht om dit verlies te kunnen verwerken.
Groetjes Loes
gerda_b
28 maart 2006, 09:14
Jeetje mina...alweer een boeffie overleden...zijn de laatste weken wel heel veel van deze meldingen hiero...:(
Heel veel sterkte...
Gerda