PDA

Volledige versie bekijken : vaarwel lieve django

ronmart
4 april 2006, 20:33
hoi,

ik ben net nieuw hier en wil toch even mijn verhaal kwijt,
7 weken geleden zijn mijn bouvier django en onze pup sonja ontsnapt en dus weggelopen, na lang zoeken met man en macht de polietei gebeld en ze als vermist opgegeven ook bij allerlei andere stichtingen het signalement doorgegeven,
om half vier kregen we een telefoontje van een man die ons adres had van de politie en hij had de honden gezien , wij als een haas er naar toe gereden waren ze weer net weg daar ,
verder de hele dag en nacht gezocht maar niet gevonden,
s,morgens het dierenasiel gebeld en ja hoor daar was een pup binnen
gebracht de vorige avond,
wij gaan kijken en het bleek dus onze sonja te zijn ,
en daar hoored we dus ook dat er een bouvier was aangereden die bewuste woensdagavond,
we zijn gaan kijken waar het ongeveer gebeurt moest zijn en daar
hebben we de resten gevonden van onze lieve django ze hadden hem
doodgereden er was niets meer van over , maar aan het stukje vacht dat er lag konden we zien dat het onze schat was,ik heb vervolgens zeker 10 min langs de snelweg gelegen het sloeg op tilt en ik viel zomaar flauw
ik heb nog nooit zoveel gehuild,
zelfs nu nog de scherpe kantjes gaan eraf maar ik zal die aanblik nooit vergeten ,en onze django zal er altijd zijn in ons hart,
afscheid hebben we niet kunnen nemen want het gebeurde onverwacht , hij had niet mogen sterven en zeker niet op z,on manier,
ik zou nog tegen hem willen zeggen : lieve django bedankt voor je trouwe jaren je bent te jong gestorven je was pas 3 en een half jaar maar we blijven altijd van je houden je blijft in ons hart, dikke kus van het vrouwtje.

corry van veen
4 april 2006, 20:41
ik wil jullie heel veel sterkte wensen. het lijkt mij verschrikkelijk als je dat moet meemaken.
groetjes Corry

campcolla
4 april 2006, 20:49
ook van onze kant uit rotterdam veel sterkte met dit verlies van jullie lieve django en weet dat de mooie herrineringen die jullie van hem hebben bij zullen bkijven.
woeffies brenda en enzo
en onze papa en mama

Zagaha
4 april 2006, 20:53
Wat een verschrikkelijk verhaal zeg!!!
Heel veel sterkte gewenst met jullie verlies.

Michella
4 april 2006, 21:07
woorden schieten mij tekort bij zo'n bericht.
Heel veel sterkte!

Nonique
4 april 2006, 21:10
Ow god, dit is een onmenselijk afscheid....
Woorden schieten te kort bij het wensen van

gruwelijk veel kracht, moed en sterkte bij het dragen en verwerken van een dergelijk 'naar, beangstigend en vreselijk' afscheid.

Vreselijk.... echt gruwelijk veel sterkte !

jumbojet
4 april 2006, 21:12
Ik wens jullie heel veel sterkte toe!

Jumbojet

casper
4 april 2006, 21:14
wat verschrikkelijk, dit hoop ik nooit te hoeven meemaken.
Wat een klap , ik hoop dat u er boven komt.
Heel , heel veel sterkte ..........

Elly de Roos
4 april 2006, 21:41
ook namens mij heel veel sterkte met het verlies van jullie django. Geef Sonja een extra knuffel, dat zal ze hard nodig hebben en jullie ook.

Groetjes Elly en knuffies van Bica

Alice
4 april 2006, 21:55
jeetje zeg !!!!!!! ook van deze kant veel sterkte joh egggggg !!!!

Ary en Jolanda
4 april 2006, 22:00
Wat een afschuwelijk verhaal zeg. Ook namens ons heel veel kracht en sterkte in deze moelijke tijd.

Fam Schapendonk
4 april 2006, 22:04
Wat een vreselijk verhaal! Heel veel sterkte toegewenst!

Ruben en Loes
4 april 2006, 22:07
Oohhh wat vreselijk om op deze manier je lieve boeffie te vinden.... gelukkig heeft u uw pup gelukkig gevonden, wie weet heeft Django haar/hem nog wel beschermd tegen auto's.
Probeer maar aan de tijden dat hij bij u was en u vol liefde aan keek.... ik denk dat Django dat ook wel gewild had.......maar ik begrijp dat u die beelden niet snel zal vergeten hoe u hem vond.

Veel sterkte en kracht om dit te kunnen verwerken.

Groetjes Loes

gerda_b
4 april 2006, 22:10
Kheb er ff geen woorden voor...wat verschrikkelijk...

Heel veel sterkte...

Gerda & haar boeffies

Boefbinck
4 april 2006, 22:17
Ongelooflijk, hier wordt ik echt stil van.
Heel veel sterkte.

Christine

djerba
5 april 2006, 06:01
jeetje dit hoop ik nooit mee te hoeven maken,wat lijkt me dit verschrikkelijk de rillingen lopen bij het lezen van je verhaal over de rug.wij wensen jullie heel veel sterkte met dit grote verdriet
gr en een poot van djerba

Henk&Boyke
5 april 2006, 08:42
Heel veel sterkte met het verlies van jullie boef, het is al erg om je
trouwe vriend te laten inslapen maar om op deze manier afscheid te
moeten nemen van je boef is echt verschrikkelijk.

Veel sterkte in deze moeilijke periode

Cathy Henk en Boyke

pubbes
5 april 2006, 10:41
Het is verschrikkelijk om je lieve boef op zo'n manier te moeten verliezen. Ik mag er niet aan denken.....

Gelukkig heeft de pup niets en kan je je daar misschien een beetje aan optrekken.
Pubbes.

joyce van rees
5 april 2006, 12:39
Vreselijk, wat een angst hebben jullie doorgemaakt, en dan nog eens het verdriet, heel veel sterkte!!
Joyce

ronmart
5 april 2006, 16:07
hoi allemaal ,

ik vind het harstikke leuk dat ik zoveel lieve stukjes heb ontvangen van jullie ,eindelijk mensen die begrijpen hoeveel verdriet we hebben ,
ik heb toen ik stukje over django schreef dan ook weer zitten huilen ,
maar ik vind het wel fijn dat ik er zoveel medeleven mee krijg ,
als ik het er met andere mensen over heb zeggen ze het is toch al een tijdje geleden ,
ja het is vanavond om kwart over 7 inderdaad precies 6 weken geleden
maar dat neemt niet weg dat het nog zoveel pijn doet alsof het gisteren is
gebeurt,
ook al heb ik inmiddels een andere boef {max van anderhalf jaar },
ik kan wil en mag hem niet vergelijken met django ook al houd ik nu al veel van onze max , django zal altijd eeen plekje in ons hart hebben ,

nogmaals bedankt voor jullie medeleven en begip dat doet me echt goed.

Monique
6 april 2006, 22:01
Heel veel sterkte. Wat vreselijk om je hond zo te moeten vinden.

Elly de Roos
6 april 2006, 22:45
hoi Ronmart, fijn dat je er weer een nieuw maatje erbij hebt. Veel plezier er mee.

Groetjes Elly en knuffie van Bica