Volledige versie bekijken : Hoe foto's te plaatsen?
Annemiek
27 april 2006, 11:38
:( :( Hoi,
Heb een probleem met foto's te plaatsen,als ik een foto upload komt er....
your foto exseeds the forum limit(677,0kb bytes)wat moet ik doen?
Ben nog echt een leekje op dit gebiet....
Groetjes Annemiek poot bonnie
CathyvanBoyke
27 april 2006, 12:09
Ik heb er gisteren ook mee geworsteld ;) .
Ik heb de foto´s geopend in picture manager en dan gekozen voor de optie converteren voor webpagina.
Succes!
Cathy
Beheerder
27 april 2006, 21:01
Deze melding komt van het forum af die niet toelaat dat er files ( foto's , bestanden) groter dan 677 kb geplaatst mogen worden.
Dat is voor een fotobestand die geplaatst wordt op internet trouwens enorm groot.
Een mooie foto hoeft niet meer ruimte te kosten dan 50 Kb en je ziet al dat dat 13 x zo klein als de foto die je wilt plaatsen.
Ik ga er bewust diep op in omdat ik ook op de bouviergalerij zie dat heel veel foto's enorm groot worden geplaatst.
Nu is de bouviergalerij software slim en verkleint de foto zodat iedere bezoeker een mooie foto te zien krijgt.
Maar klik is op enkele foto's en je zult zien dat er van sommige foto's ineens een pagina grote foto tevoorschijn komt die niet meer te zien is.
Dat komt dat de bouviergalerij geen limit heeft en je foto's kunt plaatsen tot de maximale toegestane schijfruimte.
Met een foto die 677kb groot is zul je daar dan geen probleem ondervinden.
Nadeel is dat je misschien 2 of 3 foto's kunt plaatsen en dan is je account vol.
Op dit forum zijn speciale hulpfilles gemaakt die je laten zien hoe je foto's uit digitale camera's kunt verkleinen.
Kijk maar eens bij deze link:
http://www.bouvierkennel.info/forum/showthread.php?t=1425
Maak altijd een kopie van je foto en ga gewoon eens e.e.a. proberen.
Het is vaak makkelijker dan veel mensen denken.
Succes.
Annemiek
28 april 2006, 09:08
:) Bedankt hoor tis me gelukt...
groetjes Annemiek
Ps Geweldige site webmaster.
Hbakker
30 april 2006, 22:21
Ook namens mij hartelijk dank voor deze geweldige uitleg.
Fam Bakker.
Ps
Heerlijk website om te bezoeken: blijft voor ons de beste