PDA

Volledige versie bekijken : 41e clubkampioenschap, 25juni

Nonique
6 juni 2006, 08:33
Nou, ik ga het dan nu voor het eerst schrijven.
Ik hield nog even mooi mijn klep omdat ik nog goed moest nadenken of ik ‘dat’ wel echt ga doen, daar de inschrijvingen wel al weg zijn toch dat voor mij niet direct een steevast ‘ja’ betekende. Het is een pad welke ik nog nooit bewandeld heb en of zelfs maar overwogen – dus totaal ‘nieuw’ :o .
Het volgende;
Ik heb me dus zo gek laten krijgen om ‘ook’ - naast Jan en spetter Naomi (welke sowieso al wilden gaan) - met Axel mee te lopen tijdens de 41e clubkampioenschap.
Ow ow ow waar ben ik aan begonnen, ik vreesde al dat ik totaal niet geschikt voor zoiets zou zijn, want ik lig mogelijk te graag in het G veld met een paar rubberlaarzen aan :p en ben mogelijk te weinig bezig met of dat plukje haar wel goed zit en of hij voldoende huppelt en of goed breed gaat staan – met alle respect overigens, want zo makkelijk is het niet om je boefke in positie halt te leren gaan staan. Ik bedoel meer te zeggen dat ik persoonlijk niet zo op het uiterlijk gericht ben bij mijn kereltje.

Dhr. C van de Elco hoeve, welke ik nog even in het zonnetje wil zetten voor zijn goede zorgen, giga boevenhaar kennis en knap staaltje werk met onze jonge boefkes, want Axel heeft niet bepaald de makkelijkste structuur haar, geen enkel probleem voor de heer C. van de Elcohoeve om hem toch een weinig in de plooi te krijgen met nog zoveel baby haar; heeft me ook wel wat moed ingesproken na het zien van baron Axel.
Dus gister heb ik de knoop doorgehakt en ‘yep’ ik ga ook maar die ring in met Axel en zie wel wat er gebeurd, overwoog nog even een ander de lijn ter hand te geven maar ik zal me niet laten kennen en zelf die ring betreden en zie wel of hij wil gaan staan hahaha.
Het kan best zijn dat we de humor van de dag worden :rolleyes:

En zoals verwacht begint het ook al….
De arme, die oortjes plakken (Naomi loopt braaf met mooie oortjes) omdat er een plooitje in dreigt te vallen helpppppppppp dat vind ik maar niets. Ik heb de arme zijn oren geplakt gehad en hij waggelde heel de dag heel zielig langs me of hij zeggen wilde ‘haal in hemelsnaam die zooi van mijn oren af’ dus auw ik ging overstag en heb hem verlost van zijn geplakte oren – en riep daarbij direct naar Jan ‘zie je wel dat ik daar niet geschikt voor ben’ dus de humor is hier wel al gaande :rolleyes: . En daar zit ik dan ‘heb ik nu een doodzonde begaan voor wat dat show gebeuren betreft?’. Hahahahhahahaaa
Ik hou van mijn kerel zoals hij is vrees ik, vind hem hoe dan ook ‘mijn’ knapste met of zonder knikkie in zijn oortje en inmiddels ook beschadigt neusje na die herder aanval, toch wil proberen niet helemaal uit de toon te vallen die dag – als dit maar goed gaat ‘grinnik’.
Ik heb nu hetzelfde gevoel als op het moment dat ik tijdens de training-richting beprekingen eruit flapte ‘als zo’n pakwerker mijn hondje echt of verkeerd zou raken sta ik de dag erop in de krant met de kop – baasje pakt pakwerker bij zijn donder' – dus geen IPO ruggengraat. Ik ben dus totaal geen held als het gaat om die blik in de ogen van Axel welke doet zeggen 'dit vind ik niet leuk’ - een watje wat dat betreft dus.

Zijn die oren nu echt zo’n doodzonde?

lars
6 juni 2006, 09:06
Hahaha monique
Wat heb je het weer mooi beschreven geweldig !!
Ook ik ben totaal niet geschikt voor zoiets,en wat die pakwerker betreft,daarom doe ik de curcus ook niet, maar mijn man.
En ook zoran heeft zijn oren iedere keer alle kanten opstaan,is wel lachuuuu vaak als hij zijn gekke 5 minuten heeft,is het net een groot konijn,zoals hij dan zijn oren heeft staan
Er is ook al tegen ons gezegd dat we ze moesten afplakken,maar ik kan dat niet over mijn hart verkrijgen(zal ik ook zo'n watje zijn)
Persoonlijk vind ik het dus een koddig gezicht als hij weer een oor overdwars heeft liggen.
Het schijnt dat het wel goed komt maar dat het wat langer duurt voor zijn oren helemaal goed staan.
Hij heeft wel iedereen in zijn broekzak door dat koddige uiterlijk.
Al had hij een oor op zijn kont zitten dan nog vind ik hem geweldig!!:D

Nonique
6 juni 2006, 12:02
Ach Lars, een beetje plezier moeten we erin houden niet waar :D
Ik heb nu A gezegd, dan moet ik nu ook B zeggen en het een kans geven, toch die oortjes van Axel zullen vrees ik hun natuurlijke weg moeten gaan zoeken :rolleyes: ...

magda
6 juni 2006, 12:34
Als je het geduld op kunt brengen om tig keren per dag die knik uit zijn oor te halen komt het ook zonder plakken wel goed.Wij hebben het ook zo gedaan met de oren van Hoscy en die hangen nu perfect.

Boefbinck
6 juni 2006, 21:36
Pfffffffffff, gelukkig, ben ik niet de enige orenfrustie die hier rondwaart, hahaha. Loop hier ook geregeld oren uit de knoop/knik te halen. Heb zelfs al het commando "doe je oren goed!!!" geprobeerd aan te leren, en moet zeggen: het gaat steeds beter.
Heel veel boevensterkte ermee zou ik zeggen :D