Volledige versie bekijken : Update bouviergalerij
Beheerder
9 juni 2006, 22:49
De bouviergalerij is weer voorzien van de nieuwste softwareversie.
Belangrijkste wijzigingen / Update:
Database aanpassingen voor snelheidsverhoging
Beveiligingsuitbreidingen en verbeteringen
Ondersteuning alle internet browsers
Diverse kleine fouten hersteld
Uitbreiding Diskruimte:
Voor de Goldmembers en de Cupresbezitters is de opslagcapaciteit verder uitgebreid.
Hieronder de 3 belangrijkste gebruiksgroepen.
Geregistreerde gebruikers 5 Mb was 5 Mb
Goldmembers 20 Mb was 15 Mb
Cupresbezitters 25 Mb was 15 Mb
I.v.m de nieuwe versie zou ik het op prijs stellen als je fouten die je tegenkomt in het gebruik hieronder even meld.
Er zijn zeer veel updates aan de gang en voor deze update heb ik alleen de belangrijkste functie getest.
Alvast bedankt en veel plezier op de bouviergalerij!
Elly de Roos
9 juni 2006, 23:53
Hoi Anton, wat ik dus begrepen heb is dus dat de geregisteerde dezelfde capaciteit behouden? Dus gewoon 5 mb?
Groetjes Elly
Judith
10 juni 2006, 15:22
Dat staat er wel zo Elly,maar je bent zo een goldmember als je even je lidmaatschapnummer invult van boe4 op het formulier
Dat was bij mij binnen 4 uur in orde gemaakt en ik hoefde geen 10 euro te betalen.
En op welk formulier doe ik dit dan? ik ben namelijk al aan het zoeken geweest :confused:
Groetjes Nicole
En op welk formulier doe ik dit dan? ik ben namelijk al aan het zoeken geweest :confused:
Groetjes Nicole
http://www.bouvierkennel.info/cgi-bin/efeedback/upfeedback.cgi?update
Bedankt! Voor de snelle reactie, formulier is verstuurd!
Groetjes Nicole
Beheerder
11 juni 2006, 14:37
Hoi Anton, wat ik dus begrepen heb is dus dat de geregisteerde dezelfde capaciteit behouden? Dus gewoon 5 mb?
Groetjes Elly
Ja dat klopt, voor geregistreerde gebruikers blijft de capaciteit hetzelfde.
Overgens wat hierboven al wordt aangegeven komen er steeds meer Goldmembers op het forum.
De kosten zijn zeer laag en bied veel meer ruimte en mogelijkheden.
Met de updates die aan de gang zijn, kun je beter Boe4 lid worden of zijn.
Er zijn straks 5 websites,waarvan er 3 een goldmember registratie hebben.
Per website kost het goldmember 10 euro per jaar en bij 3 registraties 25 euro.
Het lidmaatschap van Boe4 kost 20 euro per jaar en daar zit standaard de goldmember registratie bij.
Maar iedereen kan zelf de keuze maken en niemand hoeft te betalen om toch gebruik te maken van alle websites.
cennie
11 juni 2006, 18:01
Anton.
Hoe groot mag een flimpje zijn zodat ik het nog kan uploaden
lukte niet met 3.5 mb klopt dat of doe ik iets fout
groetjes cennie
Henk&Boyke
11 juni 2006, 18:11
Mijn vrouw, Cathy is al lid van Boe4, moet ik me ook apart aanmelden als nieuw lid of is er een andere optie aanwezig?
bij voorbaat bedankt
Henk
Marvin
11 juni 2006, 20:20
Ik heb mij net aangemeld als lid.
Hoe lang duurt het nu voordat ik het lidmaatschapnummer ontvang? of kan ik alvast goldmember worden?
Beheerder
12 juni 2006, 21:51
Anton.
Hoe groot mag een flimpje zijn zodat ik het nog kan uploaden
lukte niet met 3.5 mb klopt dat of doe ik iets fout
groetjes cennie
Voor de bouviergalerij is er geen limit. ( behalve dan de max. dataopslag)
Afhankelijk van de provider kan er soms een time-out optreden bij zeer forse bestanden.
Op de bouvierblog is de limit tijdelijk op maximaal 2 Mb gezet om iedereen snel en makkelijk te kunnen laten wennen.
Mijn vrouw, Cathy is al lid van Boe4, moet ik me ook apart aanmelden als nieuw lid of is er een andere optie aanwezig?
bij voorbaat bedankt
Henk
Ik ga ervan uit dat hier er sprake is van 2 gebruikersaccounts binnen het gezin.
Boe4 heeft nog geen gezinslidmaatschap en daarom doe ik hier niet moeilijk over.
Indien Boe4 lid dan kan beiden gebruik maken van het Goldmember.
Wel moeten beiden zich apart aanmelden middels een formulier en het lidmaatschapnummer.
Vergeet niet de gebruikersnaam door te geven!Niet leden dienen per Goldmember een bijdrage te betalen zoals is opgenomen in de aanvraag.
Ik heb mij net aangemeld als lid.
Hoe lang duurt het nu voordat ik het lidmaatschapnummer ontvang? of kan ik alvast goldmember worden?
Zodra de betaling is ontvangen door de penningmeester van Boe4 wordt er een lidmaatschapnummer aangemaakt.
Hiermee kan dan het Goldmember (gratis) worden aangevraagd.
Anton v.d.Berg
Beheerder
Er zijn straks 5 websites,waarvan er 3 een goldmember registratie hebben.
In de nieuwsbrief schreef je ook dat er twee websites bij komen.
Er is er dus nog 1 in de maak begrijp ik.
Wil je daar al wat over kwijt of loop ik te hard van stapel??
Ik ben zo nieuwsgierig.
Beheerder
15 juni 2006, 21:43
In de nieuwsbrief schreef je ook dat er twee websites bij komen.
Er is er dus nog 1 in de maak begrijp ik.
Wil je daar al wat over kwijt of loop ik te hard van stapel??
Ik ben zo nieuwsgierig.
Je informatie klopt helemaal.
De 5 website draait al een tijdje in een beta testomgeving.
Aangezien hier nog teveel bugs in voorkomen vraagt dit veel meer tijd dan ik zelf had verwacht.
Ook op de andere websites wordt druk gewerkt aan updates.
Tel daarbij op dat inmiddels ook de forumsoftware die hier wordt gebruikt op het punt van vervangen staat ( ook in de betatest van de ontwikkelaars en door mij geinstalleerd in de beta testomgeving) en je begrijpt dat tijd een kostbare zaak is geworden.
Zodra de 5 website gereed is wordt dit uiteraard hier gemeld.
A.v.d.Berg
beheerder
Ik ben goldmember en wil graag weten of ik de albums op de bouviergalerij mag gebruiken voor andere foto's dan foto's van de bouvier.
Beheerder
22 juni 2006, 22:29
Ik ben goldmember en wil graag weten of ik de albums op de bouviergalerij mag gebruiken voor andere foto's dan foto's van de bouvier.
Ja, de albums mogen voor prive doeleinden worden gebruikt.( vakantiefoto's familie etc etc)
Ze zijn niet zichtbaar voor bezoekers op deze site,maar ze zijn wel te vinden als het moet.
Ik geef je daarom het advies om ze af te schermen met een wachtwoord die je dan kunt verspreiden aan degene die de foto's mogen zien.
Maakt het je niet uit of andere je fotoalbums kunnen vinden dan hoeft dat natuurlijk niet
Alles is via de administratie eenvoudig aan te passen en in te stellen.