Volledige versie bekijken : Angst voor brommer
Wilma
26 februari 2002, 16:12
Sinds 5 weken hebben wij een teefje in huis.
Eigenlijk gaat alles goed,maar toch is er een probleemtje.
Buiten is ze nl heel bang voor bromfietsers.
Weet iemand misschien een goede tip voor mij
random
1 maart 2002, 23:07
Gedrag van je teefje negeren en zeker niet haar oppakken of troosten als ze schrikt.
Ruben en Loes
8 juli 2002, 13:08
Hallo Wilma,
Onze Pup had daar ook last van hoor, Ik ben toen elke middag met hem naar de rijweg gekomen (spitsuur tijd!!) en zodra er een brommer aan kwam ben ik hem gaan afleiden...praten ff met hem spelen ...zodat zijn aandacht niet meer bij het geluid van de brommer ligt. Ik weet niet of je wel eens kijkt naar...van pup tot volwassen bouvier op de site, want daar staan de belevenissen van onze lieverd Boris in en dus ook het langs de weg zitten.
Het is helemaal goed gekomen hoor, hij loopt nu frank en vrij langs die rijweg......en laten we eerlijk wezen wij schrikken toch ook wel eens van zo'n brommer....sommige brommers maken wel erg veel herrie hoor!!! Komt allemaal goed hoor!!! Veel succes groetjes Loes:):):):):)
Hallo allemaal,
Ik wil iedereen bednaken voor de tips en reactie die ik heb gekregen op mijn berichtje.
Inmiddels is mijn teefje al een behoorlijke dame aan het worden en gaat alles naar wens.
Voor een bromfiets is ze nu niet meer bang.
Ik heb haar afgestraft als ze angstig deed en beloont toen ze braaf bleef zitten.