PDA

Volledige versie bekijken : mpg-bestand

Boefbinck
27 juni 2006, 22:28
Hallo,

Ik heb een paar keer geprobeerd een filmpje te uploaden. Het gaat om een mpg-bestand. Jammer genoeg wil het niet lukken. Wel krijg ik de melding dat mijn afbeelding succesvol is geuploaded maar dat blijkt dan toch niet gebeurd te zijn. Wat doe ik verkeerd?
Groetjes,
Christine

Beheerder
28 juni 2006, 22:05
Ik ga ervan uit dat je de bouvierblog bedoeld.
Hier kun je video's uploaden tot 2 Mb groot.
Het klopt dat het programma geen foutmelding geeft als het videobestand te groot is.
Dat is een bug die nog aanwezig is en hersteld moet worden.
In de volgende update zal dee fout eruit zijn gehaald en netjes aangeven dat het bestand te groot is.
Toch is het ook de bedoeling dat straks video's geupload kunnen worden die groter dan 2 Mb zijn.

Maar daar zit ook het gevaar.
Door de enorme ruimte voor het maken van een blog wordt door sommige blogbouwers niet meer gekeken naar de omvang van de foto's (en dan straks ook niet naar de video's.)
De software van de bouvierblog is zeer professioneel en brengt de foto's terug naar een acceptabel formaat,maar en daar komt het verkleint niet de grootte van de foto..
Gevolg is dat er nu al blogs zijn die een index hebben van meer dan 30 MB.
Dat moet door de computer van de bezoeker worden ingelezen met (afhankelijk van de internetverbinding) wachtijden om de blog te kunnen openen.
Daarom het advies aan iedereen die een webblog markt rekening te houden met de omvang van de foto's op de index pagina.
Niets is vervelender dan lang wachten tot een pagina is ingeladen

Anton v.d.Berg
beheerder

Frank7
7 april 2009, 11:26
Ken ik 3gp bestand op forum zetten ? filmpjes van Falco ?
of moet ik dan eerst goldmember zijn ? en om et te zien ?

Ik ken gp bestand altijd omzetten indien nodig maar wat is de max 2 mb

das wel rg weinig ? voor klein filmpie van Falco

gr frank

Beheerder
7 april 2009, 20:48
Het bouvierforum is anders dan het bouvierblog.net.
Op het bouvierforum kunnen momenteel filmpjes worden geupload van maximaal 30Mb groot in de Boefbios.
Om de Boefbios te kunnen gebruiken/bezoeken moet je Goldmember of Cupresbezitter.

Het filmpje wat je hebt van Falco is een 3gp bestand.
Meestal zijn dit filmpjes gemaakt met de mobiele telefoon.
Dit bestand wordt niet ondersteund op het bouvierforum.
Ga daarom naar de website http://media-convert.com/omzetten/
en converteer je filmpje (gratis) om naar een AVI bestand.
AVI bestanden worden bijna op elke website ondersteund.