PDA

Volledige versie bekijken : onderzoek Bruno...

marianneke
27 juni 2006, 22:05
moet toch ff kwijt wat er aan de hand is met Bruno...Hij had al paar dagen moeite met de ontlasting maar vandaag liet hij opeens af en toe plas lopen, dus nu was de maat vol:naar de da toe! Die bracht catheter in en voelde in anus, hij vermoedt een prostaatontsteking, morgen moet ik hem dus daarheen brengen en gaan ze hem beter onderzoeken met oa rontgen...Nu ik er beter over na heb kunnen denken vind ik het toch wel ENG worden!:eek: :eek: Ik denk dus datti onder narcose gaat en ik vind het eng allemaal, straks vinden ze wel iets anders...:confused:
Hij is 9,5 jr oud, maar vol levensvreugde...Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat zal ook vast wel, maar moest toch ff mijn hart luchten.:o

Ik laat wel horen wat de uitslag is en hoe het gegaan is. Groetjes...

nic
27 juni 2006, 22:11
Hey meid,

Heel veel sterkte morgen en laat je even weten hoe het is afgelopen?

Groetjes Nicole En een boevenknuffel van Mascha
(Putz* 10 april 2006)
Check out my site!!! http://mascha.bouvierblog.net/ (http://mascha.bouvierblog.net/)

Ebonoss
27 juni 2006, 22:14
Sterkte morgen Marianneke, zal wel meevallen als Bruno nog zo levenslustig is.
Laat je het nog even horen hoe het was?

:) Dikke knuf voor Bruno.

bella
28 juni 2006, 00:13
Heel veel sterkte morgen.
Bella

lars
28 juni 2006, 06:49
Ook namens ons heel veel sterkte vandaag !!

marianneke
28 juni 2006, 10:21
nou jongens.........het lijkt niet zo best...hij heeft de grote k in zijn buik ergens....de da belde me net en hij gaat hem nu openmaken om te kijken waar het precies zit en of het operabel is..................Heb net al zitten janken hij mag nog niet weg!!! Toen moest ik mijn vriend op zijn werk bellen, hij heeft hem uit het asiel gehaald en eerst 1,5 jr met hem samengewoond en toen kwam ik er pas bij...Voor hem is het misschien nog wel erger...Oh man wat hoop ik toch dat het te verwijderen is....Dat hij nog een paar jaartjes meemag...Vorig jaar zijn we ook al een hond verloren het zal toch niet nu weer.........??? Bah. Ik laat het wel weten als we meer weten, duimen jullie ajb mee voor Bruno?? Lieve lieve Bruno...Arme lobbes dit verdient hij echt niet....(Ik zou al bijna gaan vloeken maar dat doe ik wel mondeling :D ) Tot later....groetjes marianne en stefan

Henk&Boyke
28 juni 2006, 10:41
Heel veel sterkte gewenst met Bruno, probeer het positief in te zien.
a Bruno is nog zeer levenslustig ondanks dat hij al ziek was
b. jullie zijn er zeer vroeg erbij.

dit geeft een veel betere kans op genezing voor Bruno

Veel sterkte en geef Bruno een vette knuffel van ons

Henk en een poot(je) en knuffel van kleine Flemming

( Boyke 27-feb-2006 )

nic
28 juni 2006, 10:44
Hoi Marianneke,

Hier duim ik met je mee! En ben in gedachten bij Bruno.

Groetjes Nicole En een boevenknuffel van Mascha
(Putz* 10 april 2006)
Check out my site!!! http://mascha.bouvierblog.net/ (http://mascha.bouvierblog.net/)

Ebonoss
28 juni 2006, 10:48
Hou de moed erin Marianneke, met een beetje geluk komt het goed!!!!!
De d.a. kunnen vandaag de dag zoveel meer dan vroeger.
Jank maar flink meid, dat lucht op...

We zullen vandaag aan jullie denken en voor jullie duimen.

Tot horens,

Obbe
28 juni 2006, 10:56
Hoi Marianneke,

Toevallig komen wij ook uit Harlingen.
Hopelijk kan de DA bruno nog goed helpen, want 9,5 jaar is inderdaad nog niet voldoende.
Onze vorige boef is ook maar 9,5 geworden en op die leeftijd hoe je dr echt geen rekening mee dat je al afscheid van hem moet nemen.
veel suc6 en we zijn benieuwd hoe het afloopt

bella
28 juni 2006, 12:07
Ik denk aan jullie en duim.
dikke kus, bella

Boefbinck
28 juni 2006, 12:29
Heel veel sterkte, ook mijn duimen draaien overuren voor jullie.
Christine

sofieenfrederik
28 juni 2006, 18:25
We duimen volop!!!
Dikke knuffels

marianneke
28 juni 2006, 19:36
nou, bruno is weer thuis hoor! Ik mocht hem om 3 uur op komen halen(had hem half 9 al gebracht) hij was en is natuurlijk nog heel erg versuft en slapjes maar was meteen blij me te zien, en andersom ook!!
De da heeft zoveel mogelijk verwijderd, maar in zijn bekken zit meer en daar kunnen ze niet bij. Verder is hij nu gecastreerd dat helpt soms ook ergens mee.(weet t niet meer exact) Ik heb 2 spuiten met antibiotica meegekregen die ga ik hem zelf toedienen morgen en vrijdag. En vrijdag wil de da hem ook weer terugzien...Hij is wel zelf meegelopen naar de auto en weer in huis. Goed he! Hij is gelukkig nu ook veel ontlasting kwijt want het zat aardig vol zei de da. Hij lag zonet op zijn kleed in de kamer en kwam net alweer bij ons liggen waar hij altijd ligt...Dat vonden we zooo lief!! Tja, en hoe nu verder??
Dat is dus een kwestie van afwachten...Hoe snel breidt het zich uit? Hoe is Bruno eraan toe? Zolang het lichamelijk goed gaat blijft hij natuurlijk lekker bij ons. Maar zodra hij pijn krijgt of andere ernstige lichamelijke kwalen tja dan houdt het op...We weten dus dat het een aflopende zaak is, maar we hopen er wel op dat we nog enige tijd met elkaar samen mogen zijn...Hij is sterk, heeft veel wilskracht en wordt nu behandeld, maar aan de andere kant is dit echt de kloterigste ziekte die er maar is, waaraan uiteindelijk zelfs de allersterksten zich aan over moeten geven. Bedankt voor jullie reacties trouwens dat doet ons echt heel goed!! Mijn vriend had al domme opmerkingen gehad, die mensen snappen er echt nix van wat een hond voor je betekent!! Wel wat stom trouwens dat ik net nieuw ben en meteen lekker depri berichten breng maar ja we hebben nog maar sinds kort internet dus vandaar!! Ja idd we zijn erg laat haha. Maar ik hou jullie wel op de hoogte van alles en nogmaals BEDANKT. We zijn iig al blij dat hij nog lekker mee naar huis is en dat vindt hij zelf ook fijn! Groetjes mar en poot van Bruno

lars
28 juni 2006, 19:50
Gelukkig toch nog een beetje een goed bericht ,wij hebben vol spanning deze dag met jullie meegeleefd.
Komt waarschijnlijk ook omdat wij 15-15-2006 onze ouwe bessie hebben moeten laten inslapen,ik heb dan ook met tranen in mijn ogen jouw berichtjes gevolgd.
En wat die domme opmerkingen betreft die jouw vriend heeft gehad,sta er ver boven.
Dat zijn mensen zonder verstand:mad: die begrijpen dus echt niet wat een hond voor je kan betekenen,en weten niet wat ze missen aan vriendschap.
Laat je ons weten hoe het verder met bruno gaat? geef hem maar een hele dikke knufffff van ons

Ebonoss
28 juni 2006, 19:53
PROFICIAT!! Fijn dat Bruno weer thuis is. Ik heb hem flink zitten knijpen, mag je best weten! Hopelijk blijft hij nog een hele poos bij jullie.:D
Ik ben hartstikke blij voor jullie en vind het fijn dat je nog even hebt laten weten hoe het jullie kanjer is vergaan.
:p Bruno, toppie jongen, laat je voorlopig maar eens flink verwennen!!

;) veel liefs,

Henk&Boyke
28 juni 2006, 20:03
Bedankt voor je update, misschien valt het allemaal verder mee en kan Bruno heel lang bij jullie blijven. Een bouvier is een zeer taai ras en geef niet snel op. Maar hou goed in de gaten, als de tijd daar is zie je het vanzelf. Wij hebben op 27-feb-2006 onze Boyke in moeten laten slapen.
Dit heeft ons heel veel verdriet gedaan en veel tranen gekost. Een enorme leegte achterlatend. Cathy en ik hebben geen kinderen en Boyke was ons kind. (Je vriend heeft gelijk er zijn mensen die dat niet begrijpen dat je zorgen en erg veel verdriet van een dier kan hebben. Maar je moet ver boven deze lieden staan).

Wij dachten op een moment dat Boyke weer levensvreugde had maar dat was een moment opname. In overleg met de da hebben we onze zwarte vriend in laten slapen. Boyke had nog langer bij ons kunnen blijven maar dan was hij niet meer de trotse sterke vriend. Hij is dus ingeslapen op een bouvier waardige wijze.

Ik hoop, wij allen, dat jullie nog heel lang mogen genieten van Bruno en Bruno van jullie natuurlijk;)

Geef Bruno een dikke knuffel van ons en verwen hem maar goed

Henk en een poot(je) van Flemming
( Boyke 27-feb-2006 )

D'Argo
28 juni 2006, 20:28
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe!
Ik heb iemand eens horen zeggen dat je hond je maar 1 keer in je leven verdriet doet, en dat is als ze zelf ziek worden of overlijden!!!

Yola

Henk&Boyke
30 juni 2006, 06:01
Hoe gaat het nu met Bruno? We zijn zeer begaan met jullie boefke.
We weten uit ervaring hoe machteloos je kan zijn als je boefke ziek :( is
en dat het je persoonlijk diep raakt.

( Boyke 27-feb-2006 )

kenter
30 juni 2006, 10:39
Hoi lieverds lees nu pas deze berichten en ik leef erg mee met jullie.
Mijn Spike ging toen voor een operatie naar de kliniek en ik nam alleen de riem mee terug...Hij bleek helemaal vol met K te zitten. Dat kwam doordat er een bal niet was doorgekomen en nog in de buikholte zat. We konden kiezen, laten slapen of nog wakker laten worden en dan had ie nog een half jaar..Wij hebben hem dus niet meer wakker laten worden, de beste keus voor hem...Ik lees dit dan ook met tranen over mijn wangen want ook al is het nu 4 jaar geleden, het doet nog steeds pijn. Dus als mensen zeggen dat een dier , een hond niet te vergelijken is met een kind dan hebben ze het mis. Spike was mijn alles !!Hij is 12 jaar en 4 maanden geworden...
Ik hoop echt dat jullie Bruno nog lang bij jullie mag zijn...geniet er met volle teugen van, want als ie dan gaat heeft hij , net als mijn Spike bij mij, een fantastisch leven gehad bij jullie !!! Maar een boef is inderdaad sterk, dus hij blijft vast nog heel lang bij jullie !!! Hou ons op de hoogte !!
knuffels van ons allemaal.

Chanel
30 juni 2006, 16:26
Wat een akelige verhalen. Je weet dat het eraan zit te komen, maar je wilt het niet weten. Onze Boef is nu 10,5 jaar, dus?? Denk er maar niet aan. In ieder geval weet je zelf het beste tot hoever je kan gaan. Jij bent degene die van hem houdt en hem niet nodeloos pijn zal laten lijden. Elke keer valt het me op dat andere mensen die beslissing voor je willen nemen. Of een da die langer wil blijven behandelen, of een andere die direct wil ingrijpen. Vertrouw op je eigen gevoel. Jij ben degene die dagelijks met je hond leeft en precies weet of zijn gedragingen "normaal" zijn, en niemand anders.

marianneke
30 juni 2006, 19:30
hallo, weer ff nieuwsflits over Bruno!! Hij had dat trouwens ook, een bal aan de binnenkant en die is nu ook verwijderd ookal was daar niks mee aan de hand. Iniedergeval, ik heb hem de laatste 2 dgn zelf een injectie gegeven, dit ging goed. Hij had ook zeer goede eetlust en dronk als vanouds. Kwam alweer lekker bij ons liggen en kan goed plassen! Hij is heel vrolijk en ligt alweer lekker languit op zijn buik met de pootjes naar achter...:)
Vanavond naar da geweest, hij begon helemaal te springen en te doen, net of er niks ad hand was, haha!:p Natuurlijk weer allemaal mensen in de wachtkamer die hem zo groot vonden en tja...hij was nou 1 x ook de grootste van allemaal (uiteraard :D )
Gekkie he, met dat gespring van hem...Hij kreeg nog een klein prikje en nu over 12 dgn terugkomen voor de hechtingen...Nou en voor de rest gaat het dus naar omstandigheden wel redelijk met hem, of beter gezegd GOED maar dat durf ik haast niet te zeggen...hopelijk blijft hij nog lang in ons midden!! En tja idd die mensen weten er gewoon helemaal niks van, die dat zeggen, ik heb zelf mijn hele leven honden gehad en het is gewoon een gezinslid en ook met katten heb ik echt stevig verdriet als ze komen te overlijden! Ach, met zulke mensen hoef je het ook niet te proberen om ze te laten begrijpen wat het betekent...Verspilde moeite...Tot de volgende keer en nogmaals hartstikke bedankt voor jullie reacties vinden wij echt SUPER dus een dikke knuffie voor jullie en jullie boeffies van Bruno maar ook van Stefan en Marianne doeidoei!

Henk&Boyke
30 juni 2006, 19:47
Hi Stefan , Marianne en natuurlijk Bruno,

Goed om te horen dat boefke Bruno weer zo levenslustig is, dat hij goed
eet en zeker goed drinkt. Dat Bruno nog jullie maar heel lang liefde en plezier mag
geven en omgekeerd natuurlijk ook.

Dikke knuffel aan Bruno

( Boyke 27-feb-2006 )

kenter
30 juni 2006, 19:50
Goed te horen dat het lekker gaat met hem..geen trauma aan overgehouden..haha..
knuffels voor de "patient" van onze dierentuin ( 4 katten,4 honden en 1 hamster..) en uiteraard ook voor jullie zelf !!

lars
30 juni 2006, 20:17
:) Wat zijn wij blij te horen dat het weer de goeie kant op gaat met jullie topper bruno.
Wat een angst heb je dan he? maar ze geven het zomaar niet hoor !!
Wel heel vervelend nu voor hem dat er weer een paar hele warme dagen aankomen,kan hij niet even zwemmen.
Maar hij word vast wel lekker koel gehouden door zijn baasje en vrouwtje:p

een dikke knuff voor bruno

bella
30 juni 2006, 21:42
Wat een heerlijk bericht.
Dikke knif voor hem,
groetjes, Bella

Ebonoss
30 juni 2006, 21:58
Fijn te horen dat 't weer goed gaat met je Bruno :D

Ruben en Loes
30 juni 2006, 23:28
Ben blij voor jullie met deze goede afloop!!....en trek je niks van die mensen aan hoor die je verdriet niet bergrijpen....Toen wij 8 maanden geleden gingen verhuizen van zaandijk naar Zeeland werd er gezegd dat ik ons ouwe lappie van bijna 14 jaar moest laten inslapen het was zielig om hem mee te nemen....ook dat heeft me veel tranen gekost en kon niet begrijpen dat iemand zo harteloos kond zijn..... Natuurlijk is hij met ons meegegaan dat begrijp je..... en op 14 sept 2005 zijn we verhuist en onze lieve ouwe lappie (boeffie Igor) is op 27 maart 2006 hebben we hem in moeten laten slapen na een zware hersenbloeding. En is vertrouwd in mijn armen gestorven.....hij heeft toch nog een heerlijke 6 maanden bij ons in ons nieuwe huissie mogen zijn!!

Geniet en hou maar lekker van jullie lieve Bruno, wat een ander ook zegt.......

Groetjes Loes

kenter
1 juli 2006, 23:01
Moeten we helemaal naar Zeeland dus vanaf Zaandijk om een keer die wandeling te doen met onze boeffies....Sandra en River ook meteen maar meenemen dan ?? ..

Maar als mensen zulke dingen zeggen dan zijn ze echt niet wijs...niet eens oip reageren dus...schrijf het maar aan ons..krijg je alle steun die jij en je boef verdient toch..

Ruben en Loes
2 juli 2006, 14:35
Hihihihi die Kenter....welja kom maar hoor en neem san en River ook maar mee hihihihi.
Groetjes Loes

inko2000
8 juli 2006, 00:05
Hoi Marianneke, Stefan en Bruno,

Sorry, sorry, sorry. Waarom lees ik sommige berichten altijd zo laat. Ik denk, dat ik niet genoeg kijk bij alle berichtjes.

Ik lees net het verhaal van Bruno. Eerst het verhaal, toen nog niet bekend was, wat er met hem was, toen het vreselijke dat het k was, maar nu gelukkig het verhaal, dat het ondanks alles toch goedgaat met Bruno.

Ook hier een dierentuin en allemaal huisgenoten. Gelukkig denken we hier in huis hetzelfde. Vanmiddag ohoorde ik nog een verhaal van iemand die een hond weg had gedaan, omdat de buren klaagde. :mad: Je kinderen doe je toch ook niet weg, als de buren er last van hebben. Dat bedoel ik.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe met Bruno en natuurlijk hoop ik, dat jullie nog heel lang van Bruno kunnen en mogen genieten.

Geef hem maar een dikke kus van ons.

De beste wensen toegewenst door ONS ALLEMAAL.

veyron
8 juli 2006, 15:05
hoi

onze vorige boef is op 10 jarige leeftijd nog gecastreerd owv prostaatproblemen. is allemaal goed gegaan en heeft nog 3 vrolijke jaren geleefd.
ik hoop dat het bij jullie boef ook in orde komt.
in elk geval vééééééél sterkte en moed.

groeten
Birte & Veyron

marlies en peter
9 juli 2006, 16:26
Dit soort berichten lees is graag omdat het zo uit het hart is geschreven.
Eerst de angst en dan de opluchting.
Wat kan ik goed voelen wat je hebt meegemaakt de laatste dagen.
Gelukkig is het toch nog een klein beetje goed afgelopen.
Ik duim voor je dat je nog lang samen met Bruno mag zijn.

marianneke
12 juli 2006, 10:53
hallo, hier zijn wij weer even...Gisteravond zijn de hechtingen verwijderd bij de da. Dat viel trouwens nog niet mee hoor!! Bruno had wel door dat er iets te gebeuren stond, dus die was heel druk van de zenuwen, dan wil hij niet eens rustig gaan zitten... De assistente mocht het doen terwijl de da Bruno zijn achterpoten beethad en ik zijn schouders naar beneden moest houden en zijn voorpoten stil moest houden...De hechtingen zaten namelijk immers bij zijn pipi zeg maar...:D
Bruno spartelde een paar x flink en met alle macht zaten we hem tegen te houden. De da zei nog:"goh, wat is'ie sterk zeg..." (nee, echt??! ik zei dus ook "sterk?Hij is BERESTERK!!":p )
Hij hield zich echt in deed het supergoed maar bij de laatste op de lastigste plek dacht hij echt bekijk het maar, NU is het genoeg!! En toen konden we hem dus echt niet houden hahaha....Ik kreeg als dank nog een klap van zijn voorpoot tegen mijn kop, haha kan wel tegen een stootje dus daar geef ik niks om...Mooi zo'n sterk beest man...Het zijn oplosbare dus de laatste gaat wel weg zei de da, dat kon geen kwaad, nouja daar vertrouw ik dus maar op. Verder is hij echt heel erg vrolijk en fit, dus we denken dat hij er al lang last van heeft gehad, maar dat hebben we dus nooit echt gemerkt...Dat vind ik trouwens minder leuk want voel me beetje schuldig maar ja ze kunnen blijkbaar erg veel verdragen! Bedankt voor al jullie lieve berichten!!:) Ik zit met dit mooie weer niet heel vaak achter de pc maar breng binnenkort zeker weer een bezoekje!Veel plezier met dit schitterende weer en keep your boeffies cool! :cool: Doeidoei en tot de volgende keer. Poot van Bruno en groetjes van ons

Chanel
12 juli 2006, 18:58
Een poot terug van onze boeffies en nog heel veel fijne jaren met hem!!!!

groetjes,
Chanel

kenter
12 juli 2006, 22:32
ben blij dat het goed gaat !!!! Heel veel geluk met jullie maatje...xx

inko2000
17 juli 2006, 01:57
Wat geweldig, dat het goedgaat. Ik hoop, dat jullie nog heel veel jaren samen mogen genieten.

De groetjes van Ina.

marianneke
28 september 2006, 22:13
:o sorry dat het zo lang moest duren jongens...Het is een hele tijd goed gegaan met Bruno, hij deed alles gewoon nog steeds vrolijk mee :) (wandelen, eten, drinken. poepen&plassen)Oké, hij had alleen meer tijd nodig voor en meer moeite met poepen maar zolang hij het kwijtraakte was iedereen blij! Maar de ltste dgn lukt't m niet meer om te ontlasten...Wel aandrang en dus "in de houding" zitten, maar't mocht niet baten. Echt voor't eerst dat ik zó graag een hond zou willen zien poepen!:pVoor voorbijgangers ook een raar gezicht dat ik soms op mijn hurken zat te kijken of op een paaltje zat te wachten...Vandaag angstig naar da, bang voor...Viel mee, heb 2 klysma's meegehad en 1 gegeven vanaaf.Zonder resultaat!!:eek: Had ik niet verwacht.Wat nu..?Weet echt niet wat er gaat gebeuren als het nu nóg niet gaat lukken, had zo gehoopt dat dit zou werken en ook wel verwacht eerlijk gezegd. Misschien dat hij vannacht wat kwijtraakt ik hoop het wel. Hou jullie op de hoogte...Weltrusten, van Marianne en Bruno (die ligt hier naast me te ronken)ps weet je hij mág op deze manier niet bij ons weg, het is volgens ons ook nog niet zijn tijd.God het ging echt wel lang goed maar we hopen dat hij nog wat langer mee kan!!! Dat we hoorden dat hij kanker heeft is toch alweer 3 mnd geleden...Hij=100.000% te vertrouwen met Demi v 1 jr+3 wkn het is zóóóón schat van een hond.Bah ik vind dit dus helemaal niks en maak me echt zorgen om hem.Tot gauw xxxx ons

marianneke
28 september 2006, 22:24
ohja nog ff voor de duidelijkheid...het komt dus waarschijnlijk door de tumor die niet verwijderd kon worden tijdens de operatie en die doorgroeit...Deze zit in het bekken en drukt dus op die manier blijkbaar ook de darmen dicht oid. Tijdens de operatie 3 mnd terug heeft de da hem schoongemaakt v kanker in buik en zat hij ook vol met ontlasting...Straks kan het alleen verholpen worden met opnieuw een operatie maar dan krijg je dus de vraag moeten we hem dat opnieuw aandoen? Het lijkt mij eigenlijk v niet omdat dat uitstel v executie is, de uiteindelijke oorzaak kan immers toch niet weggehaald? Moeilijk en onzeker dit zeg jeetje.
verstand en gevoel gaat niet echt samen op dit moment.Morgen da vragen wanneer hij die 2e klysma mag hebben.Dat eerst maar eens afwachten.Weltrusten en tot snel! Liefs van ons allemaal

Chanel
28 september 2006, 22:33
Hoi Marianneke,

Helaas, zowel kanker is bij mensen als dieren een afgrijselijke ziekte. Ook onze Donja had kanker. Ik denk nog vaak aan haar als ik dit soort verhalen lees. Je doet wat je kan, wat in je mogelijkheid ligt. Meer kan je niet doen. Als je hond maar geen pijn heeft of moet lijden. Dat was wat ik altijd voor ogen hield.
Misschien gaat het toch wel weer beter, wie weet. In ieder geval heel veel sterkte van ons gewenst!

nic
29 september 2006, 04:48
Hoi Marianneke,

Heel veel sterkte gewenst!

busliner
29 september 2006, 09:27
sterkte...............

Sandor....

busliner
29 september 2006, 09:28
sterkte hoor.....

woef..woef...

Sandor

Ebonoss
29 september 2006, 12:34
Hai Marianneke,

Heel veel sterkte gewenst met Bruno, hebben de klysma's al gewerkt?

:) Knuffels voor Bruno en jou van Ebony en co.

marianneke
29 september 2006, 23:21
Vanochtend pas kwam er eindelijk wat...Maar ik geloof nooit dat dat alles was. Stefan heeft hem later even meegenomen naar de zeedijk (met de auto hoor, dat hele stuk lopen trekt hij allang niet meer) toen zag ik de blije Bruno weer heel ff. Ook daar kwam wel wat. Hij ligt voor de rest nu de hele dag op hetzelfde plekkie en wil niet eens opstaan als het niet écht moet...Hij is gewoon niet happy en ik vind het zó zielig voor hem!! Ik geef hem morgen de andere klysma ook maar, maar ben bang dat het niet genoeg helpt en als het wel helpt tja dan is het een paar dagen later denk ik weer hetzelfde liedje. Dit is ook geen kwaliteit van leven voor hem zelf. Pijn heeft hij niet denken wij, maar fit voelt hij zich ook zeker niet...Nou jongens bedankt voor jullie reacties :) en zal gauw weer ff schrijven hoe het gaat hier. Liefs van ons .......

ringostar
30 september 2006, 10:46
heb net alle berichtjes zitten lezen en weet heel goed wat je allemaal doorstaat. onze 2e en 3e boeven zijn beiden door de grote K getroffen.
maar soms gaat die ziekte zo hard en is zo agressief dat er niets meer aan te doen is..... ik hoop dat jullie kanjer bruno nog een poosje bij jullie mag blijven en dat hij geen pijn heeft.
nogmaals heeeeel veels sterkte met alles wat er nog op jullie pad gaat komen.

liefs Marlies
poot en lebber van Enzo

marianneke
28 oktober 2006, 23:07
~*~ 28-10-2006 ~*~ Hallo allemaal,ben ik weer, dit is de laatste keer voorlopig, met't slechte nieuws waar we al zo lang bang voor waren..Bruno is afgelopen maandag bij ons thuis ingeslapen met al zijn dierbaren eromheen. Hij wilde na de 1e klysma nog graag, maar de 2e hielp al niet meer...Als gevolg daarvan, en door de groeiende tumor, zat hij op een gegeven moment gewoon vol en begon moeilijk te lopen. Toen stopte hij met eten, hij verzwakte toen erg snel, we hebben het't weekend nog aangekeken, maar't stond vast dat we dit niet langer konden laten duren..We zijn die 2 dgn nonstop als gezin bij elkaar geweest.Toen ik de afspr telefonisch had gemaakt zat hij opeens naast me, hij wist het gewoon. Toen Stefan uit't werk kwam ging hij zwaarder ademen, hij gaf zich er aan over, of zou hij zich hebben ingehouden voor ons? Kan dat? We hebben hem meteen daarna, na een pak zakdoekjes, naar Drachten gebracht, het dierencrematorium. Donderdagavond zijn we teruggegaan, want ons kleine boeffie is weer mee terug naar huis gegaan, waar hij hoort!! Binnenkort plaats ik een foto van Bruno, als ik door heb hoe dat werkt met zo'n dig.camera! Mensen, bedankt voor jullie steun en troost, een dikke smakkerd voor jullie allemaal, óók voor de boeven hé, dus geef hem ff een extra dikke knuffel, ok? Ik blijf hier zeker af en toe komen hoor. Welterusten......xxx Stefan, Marianne en Demi

Lyts Boefke
28 oktober 2006, 23:21
Heel veel sterkte met het verlies van jullie Bruno.

Jantina en de meiden

Ebonoss
28 oktober 2006, 23:35
Hallo marianneke,

Wat een triest nieuws..... Alhoewel Bruno nu zeker beter af is blijft het voor jullie natuurlijk een groot verdriet en gemis.

Ik wens jullie heel veel sterkte maar blijf als je er zin in hebt, zeker het forum bezoeken.
Het zou het fijn zijn als je nog een foto van Bruno zou plaatsen.

Nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal en een dikke knuf van Ebony en co.

marianneke
28 oktober 2006, 23:36
Dank je, Jantina! Toevallig zeg, ook uit Fryslan! Goede nacht toegewenst, groetjes van Marianne

marianneke
28 oktober 2006, 23:38
Ja Overstort, ik denk dat ik zijn foto dan bij "In memoriam" plaats, ga daar nu even een kijkje nemen...doeidoei! xx mar

ellen
29 oktober 2006, 07:43
Veel sterkte gewenst met het verlies van jullie kanjer,je hebt voor hem de beste beslissing genomen, maar 't blijft pijn doen......Hij blijft in jullie harten!

Groeten, Ellen

inko2000
29 oktober 2006, 23:02
Wat vreselijk dit verlies. Na tussen hoop en vrees geleefd te hebben, is hij nu toch heengegaan.

LIEVE BRUNO RUST ZACHT.