Volledige versie bekijken : operatie geslaagd
Hoi hoi,
Marielle hier,,,, ik wilde even laten weten dat het goed is gegaan de operatie van onze boef om haar oogje eruit te halen.
Ik moet zeggen ik moest wel huilen toen ik haar zag , want het ziet er nu dus echt heel akelig uit.
Want ja heel haar haren zijn er aan een kant af en er zit silverspray op voor de ontsmetting, het is nu echt of aan een kant haar halve snoetje weg is.
Maar de dierenarts zei na een paar dagen ziet het er al beter uit nu is het nog helemaal dik en opgezwollen.
Nu maar hopen dat ze het weekend zonder al te veel pijn door komt.
Ze moet nu 10 dagen een kraag om en dan gaan de hechtingen eruit.
En dan maar hopen dat ze weer een vrolijk boefje wordt.
Groetjes Marielle
CathyvanBoyke
6 juli 2006, 19:33
Wat een geweldig nieuws! :)
Heel dikke pakkerd van mij en veel boeveknuffels van flemming.
kenter
6 juli 2006, 19:46
Lieverd dat gaat vanzelf beter, straks valt het je niet eens meer op ..haha
maar nu is het net achter de rug en moet alles weer even bijkomen en dat ziet er dan niet mooi uit en alles wat je boeffie aangaat voel je zelf toch ook...
heel veel sterkte en een dikke knuffel van ons allemaal !!!!
Ruben en Loes
6 juli 2006, 20:43
Hele dikke knuffel voor je boeffie, en sterkte voor jou...
Groetjes Loes
Henk&Boyke
6 juli 2006, 20:53
Ik kan ermee inkomen dat je moest huilen toen je je boefke zag. Je voelt je onmachtig wat er gebeurt is. Maar op weg naar herstel :) en geniet nog heeeeel lang van elkaar. Geniet met volle teugen en geef ze je boefke maar iets lekkers,een groot bot bv, vinden ze fijn.
Dikke knuffels, sterkte en beterschap
Henk en een poot(je) van Flemming
( Boyke 27-feb-2006 )
Hoi,
Het word vast weer een vrolijke boef, ga maar na als jezelf pijn hebt en dat is over!
Fijn dat het allemaal goed gelukt is.
Groetjes Nicole En een boevenknuffel van Mascha en Santos (ons Logeerhondje)
(Putz* 10 april 2006)
Check out my site!!! http://mascha.bouvierblog.net/ (http://mascha.bouvierblog.net/)
Chanel
6 juli 2006, 22:29
Hé, je ziet er straks niets meer van hoor!!! Met die prachtige kruin voor hun ogen. En je zult er ook niets van merken Dat andere oog doet straks gewoon werk voor twee. Geef hem en dikke knuffel! Dat heeft hij verdient!
inko2000
7 juli 2006, 01:34
Gelukkig is de operatie achter de rug. Je ziet het nu natuurlijk extra, maar straks valt het vast niet meer op.
Een dikke knuffel voor jullie allemaal.
Ebonoss
7 juli 2006, 11:11
Fijn dat ze geen pijn meer heeft, of liever gezegd gaat hebben, want de pijn van de operatie zal er nog wel zijn denk ik. Ik heb eerder eens gelezen, ik weet helaas niet meer waar, dat wanneer alles genezen is en d'r haar weer aangegroeid is, je de- zeg maar wenkbrauw- er netjes overheen kunt laten vallen en dan zie je er bijna niets meer van. ook schijnt het zo te zijn dat de hondjes er weinig tot geen last van hebben dat ze geen diepte zien, maar ja, dat kunnen ze natuurlijk je niet vertellen.
Het is jammer dat dit moest gebeuren, en ik kan me je verdriet echt wel voorstellen, maar je hebt haar tenminste nog!!
Heel veel sterkte voor jullie allebei en een dikke knuffel van ons!!!:)
Hier ben ik weer Marielle,
Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties allemaal.
En ik moet zeggen ze doet het best goed, ondanks die stomme
kap die ze op moet want dat vindt ze echt niet leuk.
Maar vannacht heeft ze al goed geslapen en ze eet en drinkt ook
al weer.
Nu maar hopen dat die 10 dagen voorbij vliegen dat de kap eraf mag.
nogmaals heel erg bedankt allemaal
groetjes Marielle en heel veel knuffels aan jullie boefjes en een pootje van ons Bowie.
inko2000
7 juli 2006, 23:46
Gelukkig is dat het enige, die gekke lampenkap. Hahahahaha. Dat vindt ze niks natuurlijk, maar zoals hier eerder al werd geschreven, je hebt haar nog. Gelukkig wel.
Wel VAN HARTE BETERSCHAP NOG NATUURLIJK.