PDA

Volledige versie bekijken : help

beer
24 oktober 2002, 20:00
Wie kan mij helpen aan een blonde bouvier pup in de omgeving van Brabant.
Het is erg moeilijk ben benieuwd.. groetjes beer

blondeboef
30 oktober 2002, 11:43
Als je mij even een mailtje stuurt met de vraag,
stuur ik je wat fokkers.
Kijk maar op mijn website en voor het emailadres of het formulier.

Mart
30 oktober 2002, 21:11
Ik vind je antwoord vreemd.
Fokkers kun je hier vinden en de vraag kun je beantwoorden.
Waarvoor dan naar jouw website? of een mailtje sturen?
Lijkt er meer op dat je wilt dat je website bezocht wordt.

blondeboef
30 oktober 2002, 21:31
Nee hoor hoeft niet maar toen ik laatst naar Beer een mailtje wilde sturen om fokkers aan hem door te geven kreeg ik een soort PB-scherm (prive bericht) en geen normaal e-mail scherm dus ik denk dat gewoon mailen niet lukt via deze manier en ik wil ook niet dat iedereen hier zo mijn mailadres voor het grijpen heeft, snappie?
Waar kun je hier dan fokkers van blonde bouviers vinden??? Als dat zo is had je het er meteen even bij mogen schrijven, was beer ook weer geholpen. Wat ben jij wantrouwig...

Rene
1 november 2002, 23:03
Op dit forum staan diverse adressen waar blonde bouvier te koop zijn.
Er is ook nog een speciale startpagina van de bouvier op deze site aanwezig.
Je kunt niet schrijven dat hier geen adressen van bouvierfokkers te vinden zijn.
Ik bezoek deze site al jaren en er zijn geen hondensites te vinden die zo compleet zijn als deze site over bouviers

[Edit by Rene on Zaterdag, 2, 2002 @ 00:04]

blondeboef
2 november 2002, 09:33
Dat ben ik volledig met je eens, dat deze site ontzettend uitgebreid is en informatief. En er zijn genoeg adressen van bouviersfokkers maar ik bedoel echt "BLONDE" bouvier-fokkers. Dat wordt wel ff zoeken in de berichten. Er is geen link met fokkers van BLONDE BOEVIERS. Als ik ongelijk heb, vertel me dan waar die staat. Wees iets specifieker.Ik zie hier nl. 9 van de 10 keer vragen over fokkers van blonde bouviers. Als ze zo makkelijk te vinden waren, zou dat niet hoeven en ik heb ALLE berichten doorgespit en ben daarbij concreet misschien 3 adressen tegengekomen. Je zou dus eerst dit hele forum door moeten spitten om aan een paar adressen te komen. Als er volgens jullie zoveel te vinden is waarom schrijf je dat dan niet meteen ff in je bericht bij, waar ze te vinden zijn??? Dan is iedereen blij. Ik vind het een beetje flauw om zoveel kritiek te leveren en zelf niet met iets concreets voor de dag te komen.
De reden dat ik verwijs naar de website is dat ik wel een aantal adressen via via heb vergaard maar niet weet of de fokkers het op prijs stellen om met naam en toenaam genoemd te worden, ook de betrouwbaarheid van deze fokkers is mij niet bekend. Bij de adressen die ik vaak stuur, staat ook een verhaaltje waarin ik dit duidelijk maak. Het is alleen maar een hulp. De mensen zullen toch zelf ter plekke moeten gaan kijken.

[Edit by blondeboef on Zaterdag, 2, 2002 @ 10:54]

beer
4 november 2002, 10:25
Hallo

Je hebt gelijk Marja
Een adres voor blonde bouviers is erg moeilijk te vinden,op een bouvier pagina.
Jouw pagina is echt top.
En Misty is een geweldige mooie blonde boef.

Dus bedankt voor verwijzing naar jou pagina.

Groetjes beer

Ingrid
5 november 2002, 19:48
Misschien vindt je mij kritiek leveren,maar jij had natuurlijk ook hier de adressen kunnen schrijven voor de bezoekers van deze website.
Hoeven ze niet weer op een andere website te zoeken naar een adres.
Mart heeft dus wel een beetje gelijk alleen de toon had anders gemogen

blondeboef
6 november 2002, 14:22
Nee, dan heb je niet goed gelezen. Ik heb de adressen wel van anderen gekregen die er geweest zijn maar ik heb niet persoonlijk contact gehad met deze fokkers dus ik weet ook niet of ze er prijs op stellen dat ik die namen en adressen op het internet zet. Ze staan ook NIET op mijn site maar ik krijg vaak mailtjes met de vraag en dan stuur ik een mailtje terug met de fokkers-lijst erbij.
Ik kan wel een priveberichtje sturen, realiseer ik me maar goed. Ik wist niet dat er zoveel gedoe over komt als ik zeg :Kijk maar op mijn site" Als blonde Bouvier liefhebber zie ik juist heel graag andere sites van blonde bouviers en ik ken ze ook bijna allemaal (de paar die er zijn)Okay, ik wil er verder ook niet over zeuren.
Als je wilt kijk je en als je het een te grote opgave vind kijk je niet, simpel toch? In ieder geval als iemand mij zijn mail-adres geeft en hij of zij wil fokkers dan stuur ik ze.