PDA

Volledige versie bekijken : Allemaal Welkom!!

nic
11 juli 2006, 21:10
Hoi Allemaal,

Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest en kon gelijk 176 berichten lezen. O.a. van een aantal nieuwe mensen. Ik dacht dat pakken we even wat handiger en in 1 keer aan. :D

Dus bij deze van Harte Welkom op dit leuke en verslavende forum.

Als je een aantal mensen en een boefjes wilt leren kennen, we proberen 17 september een wandeling te regelen, zie Topic Tips en Ideeen.

Groetjes Nicole En een boevenknuffel van Mascha
(Putz* 10 april 2006)
Check out my site!!! http://mascha.bouvierblog.net/ (http://mascha.bouvierblog.net/)

Prisil
11 juli 2006, 21:12
Hoi,
Ik sluit mij ook aan.
Ben even niet op het forum geweest en 234 berichten.
Pfffff ga er even voor zitten.....

jumbojet
11 juli 2006, 21:55
Hallo
Nou ik sluit me er dan ook maar bij aan, eigenlijk kun je niet op vakantie gaan want zoveel berichten die je dan mist!!

Jumbojet

Nonique
12 juli 2006, 21:03
Ook wij zijn minder aktief op het forum geworden
en willen bij deze ook iedere nieuwkomer groeten !

Chanel
12 juli 2006, 22:41
Hallo allemaal,

Ik ben ook nog niet zo lang bij dit forum. Ik heb het wel maanden gevolgd, maar dacht......... niets voor mij. Toch aangemeld, en heb er geen spijt van. We hebben geen "modehond", maar toch komen er elke week weer nieuwe "bouvierbaasjes" bij. Wanneer je één keer een Bouvier gehad hebt, wil je nooit meer een ander ras, en dat is echt waar (als baasje van vele andere rassen).

Ik wil van deze gelegenheid tevens gebruik maken om de initiatiefnemers van dit forum te feliciteren met dit succes. Ik weet hoeveel tijd en moeite het kost om een dergelijk forum "in stand te houden". Je moet wel zeer bedreven zijn en het als een grote liefde c.q. hobby zien. Mijn welgemeende complimenten. BEDANKT!

kenter
12 juli 2006, 23:00
Ja, ik sluit me bij het laatste zeker aan...zou niet zonder dit forum kenne..alleen al om de herkenbare dingen bij alle boeffies en hun baasjes...en dat je altijd een luisterend oor hebt !!!
Zelfs in mijn nachtdienst......hihi

Ebonoss
12 juli 2006, 23:52
:p Begint ze weer met d'r nachtdienst.... en wij maar slapen! maar je hebt gelijk hoor!
Ook wij beleven veel plezier op dit forum en met de mensen die regelmatig een stukje schrijven, het lijkt wel of je elkaar een beetje begint te kennen, ook al heb je elkaar nog nooit gezien...en ja, dat bevalt prima, alhoewel ik nu enige "dwarse" gedachten krijg.....

:) En ook namens ons bedanken wij de mensen die dit voor ons mogelijk maken!!!

kenter
12 juli 2006, 23:58
Dwarse gedachten...hmmm...waar zou je die nou vandaan kunnen hebben...hihi ..( sorry kon het effe niet laten..)
welterusten alvast....dit is mijn laatste dus morgen slaap ik ook weer gewoon 'snachts...