Volledige versie bekijken : wat is de schoft hoogte van een pup 15 [wk]
winie1958
18 juli 2006, 07:19
Hallo,
Wie kan mij vertellen hoe groot een pup van 15 wk ongeveer moet wezen , want veel mensen die ik tegen kom zeggen dat mijn pup zo klein is .Ze heeft een schoft hoogte van ongv: 40 cm , zoja kan dat nog bij trekken of blijft het dan altijd een kleinere boef http://www.bouvierkennel.info/forum/images/icons/icon5.gif
Groetjes Winie
johnny
18 juli 2006, 09:06
beste winie ,
hopelijk heb je hier iets meer informatie mee
(zie bijlage)
117
Hoi Winie
In een ander onderwerp schreef je dat je pup een slechte eter was. Ook schreef je dat zij 14 weken was en 7 kg woog. Ik denk dat, gezien de leeftijd, het gewicht en de hoogte, dat je pup gewoon in balans is. De ene groeit volgens een ideaal schema de ander loopt er op vooruit en weer een ander loopt achter.
Of ze later "te klein" is, dat zal de tijd moeten uitwijzen, maar ik denk niet dat je je daar zo druk over hoeft te maken.
Groetjes Renske
D'Argo
18 juli 2006, 09:54
Wauw, D'Arco weegt nu 12 kilo, is 12 weken en ik denk dat ie zeker wel 40 cm is.
Hij begint nu echt hoog op zijn poten te staan.
Wat een ontzettend slim idee trouwens om een groeirapport bij te houden!!
Yola
winie1958
18 juli 2006, 21:18
Hoi Johnny ,
bedankt voor het reageren
wat een idee om het groei proces bij te houden nu kun je altijd na gaan
hoe je pup het deed .
Nou als ik kijk naar jouw groei lijst dan, is mijn hondje wat te licht en ook te klein
maar ze begint nu pas goed te eten dus we wachten maar gewoon af meer kunnen
we niet doen groetjes Winie
jackie
13 augustus 2006, 14:32
nou ben een beetje laat maar ik schrik ervan jouw hond is veel te licht een gezonde bouvier pup komt een kilo per week aan onze pup jill is nu dertien weken en weegt dertien kilo en de hoogte is 45 cm en dan is ze nog wel een teefje en ze eet nu vier ons per dag .
volgens onze dierenarts is dit toch echt wel goed hoor.
hoop dat het met jouwe nu beter gaat met eten.
gr jackie
Stimpy
9 september 2006, 13:56
Falko is nu 9 weken en is 38 cm al , hij ging op 4 dagen tijd van 33 naar 38cm.