Volledige versie bekijken : Mijn meissie is er niet meer.
Cony van Walen
1 augustus 2006, 15:11
Lieve bouviervrienden ik heb heel slecht nieuws.
Vanmorgen heb ik afscheid moet nemen van mijn lieve kleine meissie Cindy.
Tranen rollen over mijn wangen bij het schrijven ik heb er zo naar gevoel bij.
Het ging echt niet meer en ik heb alles nog gedaan wat kon maar de da zei dat Cindy al aan het dood gaan was.
Toen ik met haar naar de da ben gereden wist ik dat het haar laatste rit zou zijn.
Ze lag in mijn armen en keek mij met die trouwe lieve hondenoogjes aan toen de da haar vacht bij de poot wegscheerde alsof ze wilde zeggen dat ze van mijn hield.
Met tranen heb ik haar aangekeken toen ze langzaam ging slapen.
Ik vind het zo moeilijk om erover te schrijven maar ik moet het kwijt.
Na de laatste prik heb ik gegilt van verdriet en ik ben helemaal leeg.
Mijn lieve kleine meisie heeft haar 15 verjaardag niet gehaald.
Ik hoop dat ze een mooie plaats boven krijgt en weet dat ik haar nooit zal vergeten.
Wat is dit voor mij moeilijk.
Dag lief meisie weet dat vrouwtje altijd van je zal blijven houden.
w.pater68
1 augustus 2006, 15:15
Hoi Cony,ik wens jou heel veel sterkte toe met het verlies van Cindy.
Ze heeft in ieder geval een mooie leeftijd gehaald en daar mag je trots op zijn, groetjes Bonker en baasje
Lonneke
1 augustus 2006, 15:25
Ik heb tranen in de ogen van je bericht.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van het verlies van Cindy.
Ik weet zeker dat ze een heel mooi plekje boven krijgt en heel trots op je is.
Esprit
1 augustus 2006, 15:26
Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.
Je verdriet vol ik hier, zo mooi heb je het verwoord!
Sterkte!
nic
1 augustus 2006, 15:32
Hoi Conny,
Heel veel sterkte met het verlies van Cindy. Zo te lezen heb je er ondanks een kl*te gevoel wel goed aan gedaan om je meissie niet langer te laten lijden! Je zult veel steun van dit Forum krijgen, misschien dat dat een klein beetje helpt in jouw verdriet.
Nogmaals heel veel sterkte!
Groetjes Nicole En een stevige boevenknuffel van Mascha!
(Putz* 10 april 2006)
Check out my site!!! http://mascha.bouvierblog.net/ (http://mascha.bouvierblog.net/)
Chanel
1 augustus 2006, 15:37
Hallo Conny,
Heel veel sterkte met het verlies van je meissie...
We kunnen met je meevoelen hoor! Gelukkig heeft ze jou gehad, die zoveel van haar hield en die haar zo'n prachtig leven heeft gegeven.
Linda727
1 augustus 2006, 15:40
Heel veel sterkte!
Ebonoss
1 augustus 2006, 15:41
Cony, wat verschrikkelijk voor je......Ik kan nu wel zeggen dat je blij mag zijn dat je haar bijna 15 jaar hebt mogen hebben, maar ik weet uit ervaring dat zo'n opmerking nu niet helpt.
Het enige wat helpt is: BLIJF SCHRIJVEN , KNAL HET ER MAAR UIT HOOR!! Hier zijn altijd mensen die je graag verder helpen met het verwerken van je verlies!
Heb je Cindy begraven of gecremeerd? Ja, het is hard om nu zo'n vraag te stellen maar het is beter om het van je af te schrijven!
De meesten van ons forummensen hebben met zo'n verlies te maken gehad, dus wij weten echt wel hoe hopeloos en verlaten je je voelt als je beste vrien(in) je moet verlaten...Het is gewoon niet te beschrijven hoe je je hecht aan zo'n beestje.
Ik kan je nu al wel voorspellen dat het verdriet nog lang zal aanhouden, maar dat naarmate de tijd verstrijkt, je toch iets genuanceerder tegen dit drama aan gaat kijken.
Dan komen de tedere en humoristische voorvallen weer boven en kun je weer een beetje glimlachen om jullie avonturen!
En ook weer spreek ik uit ervaring, mijn lieve Silva is vorig jaar september vrij onverwacht overleden en ik voel nog alle dagen dit verdriet en gemis maar ik heb veel steun aan Ebony mijn andere boef die nu bijna 1 jaar is. Maar nu zo langzamerhand nemen de fijne herinneringen de overhand en betrap me erop dat ik dan zit te glimlachen en niet meer zo
inverdrietig ben...
Ebony en ik wensen je heel veel sterkte met dit enorme verlies en blijf schrijven hoor!!
Zagaha
1 augustus 2006, 15:42
Hou je vast aan de prachtigeste herinneringen van haar. Dat zal je helpen je verdriet te verwerken.
Prisil
1 augustus 2006, 15:46
Kijk vanavond even naar de sterren en weet dat 1 voor jouw zal schijnen.
Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet
boevengek
1 augustus 2006, 16:02
Wat een vreselijk bericht!
Ik voel je verdriet en de schuldgevoelens.
Geef het een plaatsje en schrijf of schreeuw maar gewoon, is echt toegestaan na zo een groot verlies!
Heel veel sterkte en ik zit nu gewoon met je mee te huilen.
xxx
corry van veen
1 augustus 2006, 16:03
hallo Cony
als je pijn hebt en verdriet
kijk dan in je hart en je zult zien
dat je rouwt om iets dat je veel liefde en vreugde gaf.
ik wil je heel veel sterkte wensen met het grote verdriet van je lieve Cindy.
draag haar mee in je hart en bewaar alle fijne en mooie momenten van jullie samen als een kostbaar geschenk, die kan niemand je afnemen.
Corry
Kendra
1 augustus 2006, 16:07
heel veel sterkte met het verwerken van je grote verdriet.
bella
1 augustus 2006, 16:20
Heel veel sterkte, ik huil letterlijk met je mee,
Bella
sir
1 augustus 2006, 17:00
ook namens ons heel veel sterkte gewenst met dit groot verlies.
the champ
1 augustus 2006, 17:09
we leven met je mee en net als de andere hier al schreven
blijf er maar over praten en schrijven wij delen je verdriet
R.I.P. LIEVE CINDY
veel sterkte peet
en de ster die schijnt is zeker die van jouw CINDY
veyron
1 augustus 2006, 17:11
het doet erg veel pijn.
laat de mooie herinneringen overheersen...
Birte & Veyron
lars
1 augustus 2006, 17:19
Ook wij wensen jou heel veel sterkte,zit nu met tranen in mijn ogen dit te schrijven .
Ik(wij) weten zo goed wat je nu doormaakt.
Laat je tranen de vrije loop en schrijf het van je af het lucht echt op.
Henk&Boyke
1 augustus 2006, 17:26
Namens ons veel sterkte in deze moeilijke periode van verdriet.
Denk aan de mooie momenten die jullie hebben gehad met elkaar
dat verzacht een beetje de pijn en het verdtriet
Monique
1 augustus 2006, 17:40
Heel veel sterkte gewenst in deze voor jou zwarte dagen. Weet dat Cindy opgewacht wordt door vele hondenvrienden en -vriendinnen die haar zijn voor gegaan. Ze is niet alleen. En op een dag zal je met haar herenigd worden.
Ik leef (en huil) met je mee.
Ary en Jolanda
1 augustus 2006, 18:43
Cony,
Verschrikkelijk om dit te lezen. Wij wensen je heel veel sterkte in deze zware periode.
peter en laura
1 augustus 2006, 18:50
Wij hier net 1 dag begonnen aan nieuw leven in de vorm van 2 pups, en jij afscheid nemen van bijna 15 jaar trouw en liefde. Wrang.
Wij wensen je veel sterkte en hopen dat de glimlach van de mooie herinningen snel zal komen.
Groetjes
Laura en Peter
ringostar
1 augustus 2006, 19:04
beste cony wij wensen je ongeloofelijk veel sterkte toe nu en de komende tijd met het verwerken van het verlies van je trouwe lieve kanjer Cindy.
koester de mooie momenten die je samen met Cindy heb gehad.
liefs marlies
poot en lik van ENZO
Elly de Roos
1 augustus 2006, 20:01
hoi Conny, Heek veek sterkte met het verlies van Cindy. Pijn zal terzijnertijd verdwijnen en de mooie en fijne herinneringen zullen daar hun plaats voor innemen. 15 jaar voor haar zorgen met lief en leed, in goede en slechte tijden, dat is niet niks. Misschien komt er weer een tijd dat je besluit een nieuw boevekind in je armen te sluiten, laat het dan ook ff aan ons weten? Nogmaals heel veel sterkte en als je even het moeilijk hebt kijk dan naar al deze berichten die er staan en put daar moet uit om door te gaan.
Groetjes,
Elly en een knuffie van Bica
Boefbinck
1 augustus 2006, 20:05
Hallo Cony,
Ik hoop dat ons medeleven dit grote verdriet voor jou wat draaglijker zal kunnen maken. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Christine
kenter
1 augustus 2006, 23:01
Cony ook van ons heel veel sterkte gewenst bij het verlies van je lieve meissie Cindy...
Obbe
2 augustus 2006, 09:14
Zit hier met tranen in mn ogen,weet precies wat je voelt,ook wij hebben 2 jaar geleden onze eerste boef laten inslapen.
Wil je voor nu en de komende tijd heel veel sterkte wensen!!!
Een dikke knuffel van Obbe
jumbojet
2 augustus 2006, 12:46
Cony, heel veel sterkte toegewenst, ik leef met je mee.
Jumbojet
Dazzle
2 augustus 2006, 21:13
Heel veel sterkte met het verlies van je meissie, maar je hebt er goed aan gedaan om haar een waardig einde te geven. Schrijf dit met de tranen in m'n ogen. Zo'n, herkenbaar gevoel.
gerda_b
2 augustus 2006, 23:11
Loslaten
Zoveel emoties
Het zijn er zoveel
Jij was een belangrijk deel
Van al het goede in dit leven
Nu wil ik je rust en vrijheid geven
Dus laat ik je in liefde los
(Gedichtje van Maria Egas)
Als leven LIJDEN wordt.....dan is het GEEN leven meer.
Wij wensen je/jullie heel veel sterkte met dit grote verlies....koester de herinneringen.
Gerda & Roberto
Nonique
3 augustus 2006, 10:39
Mogelijk wat verlaat :o
Toch ook namens mij werkelijk veel sterkte gewenst.
Ze zijn toch een deel van je hart en als ze dan heengaan lijkt een deel van jezelf even de weg kwijt te zijn.
Nogmaals heel veel sterkte gewenst
Guiny
3 augustus 2006, 10:48
Bijna 15 jaar lief en leed gedeeld, zoveel herinneringen, zoveel mooie momenten en opeens die leegte.Wat verschrikkelijk heel veel sterkte.
Guiny
Cony van Walen
13 augustus 2006, 20:43
Lieve bouviervrienden.
Ik ben even een tijdje niet op het forum geweest omdat ik veel verdriet heb van mijn kleine meid Cindy.
Ik heb haar laten cremeren en haar as in een mooie rode urn laten doen.
Ze staat nu naast mij bureau zodat ik toch nog een klein beetje samen met haar naar het forum kan kijken.
Ik ben ontroert door de lieve warme woorden van jullie en ik wil jullie allemaal daarvoor bedanken.
Het is heel fijn dat ik mijn verdriet kan delen met mensen die hetzelfde gevoel kennen als ik nu doormaak.
Als ik de verhalen lees van de puppy's dan doet dat veel.
Ik ben er nog niet aan toe om Cindy al te vervangen maar wie weet in de toekomst.
Bedank knuffels en zoenen aan jullie allemaal.
Cony van Walen
Ebonoss
13 augustus 2006, 23:13
Lieve bouviervrienden.
Ik ben even een tijdje niet op het forum geweest omdat ik veel verdriet heb van mijn kleine meid Cindy.
Ik heb haar laten cremeren en haar as in een mooie rode urn laten doen.
Ze staat nu naast mij bureau zodat ik toch nog een klein beetje samen met haar naar het forum kan kijken.
Ik ben ontroert door de lieve warme woorden van jullie en ik wil jullie allemaal daarvoor bedanken.
Het is heel fijn dat ik mijn verdriet kan delen met mensen die hetzelfde gevoel kennen als ik nu doormaak.
Als ik de verhalen lees van de puppy's dan doet dat veel.
Ik ben er nog niet aan toe om Cindy al te vervangen maar wie weet in de toekomst.
Bedank knuffels en zoenen aan jullie allemaal.
Cony van Walen
Hallo Cony,
Blij te horen dat je je na deze verdrietige periode enigszins herpakt hebt. Ik was van plan om je na dit weekend te vragen hoe het met je ging, maar plotseling zag ik je berichtje staan. Het is goed dat je Cindy die natuurlijk altijd een plaats in je hart heeft, ook een plaats hebt gegeven waar je nog aan haar kunt denken. Je zult zien dat straks als de ergste pijn een beetje verdwenen is, je gaat denken aan de fijne dingen die jullie samen hebben meegemaakt, dát kunnen ze je nooit meer afnemen hoor! En dan plots merk je dat je af en toe al weer een beetje glimlacht als je aan haar malle avonturen terugdenkt. En ja, ik weet waarover ik praat, ik heb zoals je aan mijn handtekening kunt zien vorig jaar ook hetzelfde als jij meegemaakt... maar na een paar weken was de stilte in mijn huis en in mijn hart zo oorverdovend dat we besloten een andere boef te nemen, en zo is Ebony in ons leven gekomen. Ik heb daar nooit spijt van gehad!
Ik hoop dat je je nog eens een keer hier meldt met de boodschap: Ik heb weer 'n boefje!! Ik zeg niet dat dat al je verdriet plotsklaps weghaalt, maar het is een hele verbetering! De stilte is dan niet meer zo oorverdovend.....
Cony, hou je haaks, en ook al heb je momenteel geen hondje , je bent altijd welkom op het forum als je je hart eens wilt luchten!
veel dikke knuffels van Ebony en een pakkerd van mij!
Chanel
14 augustus 2006, 06:37
Hallo Conny,
Je zult tijd nodig hebben om alles te verwerken en een plaatsje te geven. Ik denk ook niet dat voor jou Cindy te "vervangen" is door welk ander lief boefje ook. Zij was voor jou uniek, en zo zal elk evt. ander hondje ook uniek voor jou zijn. Natuurlijk wanneer de tijd er rijp voor is en je eraan toe bent. Nogmaals sterkte (we begrijpen je gevoel hoor).
bella
14 augustus 2006, 10:06
Nogmaals heel veel sterkte. En ik hoop je nog veel tegen te komen hier,
groetjes, Bella
campcolla
14 augustus 2006, 11:30
Hallo Cony,
Helaas konden wij i.v.m. vakantie niet eerder reageren.:(
Wij vinden het verschrikkelijk wat er met Cindy is gebeurd maar weten ook dat ze altijd een plekje in je hart heeft.
Wij willen je dan toch al is het wat laat veel sterkte toewensen met het verlies van Cindy.
Vanuit Rotterdam groetjes en sterkte,
met de knuffels en een poot van Brenda en Enzo.
anitaheijnen
17 augustus 2006, 10:02
Sorry voor het late reageren maar ik wil toch vanuit limburg jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie lieve meissie.
inko2000
20 augustus 2006, 00:41
Hoi Conny,
Ook ik ben met vakantie geweest en lees nu dus pas, van het vreselijke wat er is gebeurd. Ook namens mij HEEL VEEL STERKTE gewenst met het verlies van jullie lieve meid.
Dit forum is heel hecht en je kunt gelukkig je verdriet hier van je afschrijven.
Ik denk aan jullie.
Liefs Ina.
jaly
1 september 2006, 19:07
ik voel met je mee. Onze Boris is ook op 1 augustus overleden helaas nog maar drie jaar en acht maanden jong. Misschien zijn ze wel samen naar boven. veel sterkte van Jaap en Lyda