PDA

Volledige versie bekijken : Hey Bob (havenmeester)

gerda_b
13 september 2006, 12:11
Hey daar...:p

Vertel hoeist afgelopen met die "slome"...kon je hem nog wat bij brengen de 9e....je zou die dag toch een poging gaan ondernemen om hem wat te gaan leren....met hem naar
Puppy cursus!!! :eek:

Ben errug nieuwsgierig of die nu wat beter naar je luistert :D

Groetjes Brandy

havenmeester
13 september 2006, 19:05
Heej Brandy.......Ik lig de heule week al in de slappe lach...wat een joker die baas van mij....elke keer als die langs loopt lig ik dubbel...hij bakt er dus heulemaal niks van....elke keer als ik ging zitten stond hij een meter verder naast me...enne ik dom kijken zo van hoe kan dat nou :confused:...je moet wel luisteren hoor :rolleyes:...we gaan zaterdag weer...kennie wachten...zal dit keer wat blokjes kaas meenemen misschien gaat het dan beter...lig nou al blind. :D..

Wat is het toch leuk om een boef te zijn :cool:....

Laterz BoB de boef...

gerda_b
13 september 2006, 20:01
Whahahaha....

Ennuh natuurlijk loopt ie daar ook nog op te scheppen zo van:
thuis gaat het stukken beter dan hier hoor thuis snap ik het helemaal....yeah right.

Straks moet je ook nog trucjes doen waarbij hij los mag van de lijn da's lachen joh....dan raakt ie vast helemaal in de stress want hij moet dan bij je komen als je hem roept....wedden dat ie het niet gaat snappen gaat ie zich met andere mensen bezig houden...ipv dat ie naar je toe komt..:D

Hou ons maar ff goed op de hoogte van de ontwikkelingen van die "slome" van jou ;)

Kheb HAAR inmiddels wel zover dat ze perfect naar me luistert....ennuh moet wel zeggen kheb er erg veel schik in om met der te trainen...ze leert toch nog steeds weer wat bij....zou je NIET zeggen van der
maar het lukt me toch maar ff

We gaan in Oktober beginnen met een nieuwe cursus....kheb er al errug veel zin in....:D en ZIJ
ZIJ past zich maar aan

Maarre Bob ff een vraagje ga jij toevallig ook naar heteren de 24e??????

ZIJ heeft ons opgegeven om daar ff mooi te gaan lopen....pffffffff alsof ik daarop zit te wachten....ze bakt er natuurlijk weer niks van maar ja zal mun best doen om het nog een beetje te doen lijken.

Dat houdt dat ik tot die tijd geen baggersloten geen vijvers geen modderplassen etc etc etc....meer in mag....
pffff leuk hoor ff dat mooi lopen gedoe
mijn wraak zal zoet zijn :rolleyes:

Zou het heel leuk vinden om je daar es in real live te ontmoeten....misschien dat we de boel daar es ff een beetje op stelten kunnen gaan zetten...zijn vast nog wel meer boeffies die daar trek in hebben

Groetjes Brandy

havenmeester
13 september 2006, 21:02
Heej Brandy :p...

Die aardige lieve baas :eek: van mij die gaat op vakantie de 23e dus ik kan daar niet heen.....we gaan met zo een grote kennel achter de auto naar zijn familie toe in brabant....dus ik arme sloeber moet morgen naar de knipmuts ff mooi maken en dan mag ik ook de rest van de week niet door de prut lopen...is heulemaal nie stoer...maar ik ga me wel ff misdragen daarzo..hehehe dan kenne ze BoB nog nie...

maar de volgende wandeling ga ik wel mee haddie belooft ik heb hem ff recht in ze bek wat ik er van vond :mad:....schrokt ie ff van...trok heulemaal wit weg rond ze neus...goed he..

Heej Brandy keb nog een stukkie geschreven voor de boe4 blad..stoer he.....
Doe alle boefies maar de groeten volgende week en ik kom de volgende keer....

Laterz BoB de Boef.....

gerda_b
14 september 2006, 00:09
Nou Bob

Wij gaan NIET met de wandeling mee omdat die MUTS geen vrij kan krijgen ze werkt namelijk elk weekend en heeft met pijn en moeite de 24e vrij kunnen krijgen....:mad:

Kijk ik persoonlijk had liever gehad dat ze de 17e vrij was geweest dan hadden we ff de boel op stelten kunnen zetten in Bussloo...want dat was natuurlijk ff de ideale manier geweest om onze boeven streken aan elkaar te laten zien...want er is natuurlijk altijd boef boven boef he :D

Hadden we met die wandeling mooi ff alle trucs en tips aan elkaar kunnen laten zien...nu moeten we het hebben van de verhalen van de andere boeffies :( die wel heen gaan en waarvan de bazen WEL vrij zijn of iets hebben kunnen regelen!!!!

Grrrrrrrrrrrrrrr ik doe der wat....

En sja die knipmuts....kheb gelukkig een hele lieve kapster....die me begrijpt zeg maar...wat gaat die knipmuts van jou met je doen dan...gewoon ff weer een strak pakkie plukken/knippen of gaan ze je met zo'n motormaaier kaal scheren....NEE TOCH ZEKER HE!!!!

Als ze dat gaan doen, dan weet je het he....je verzetten met al je 4 boevenpoten, we gaan NIET als een kale door het leven....wij boeven hebben ook onze trots

Mazzel voor nu weer ff...

Brandy

havenmeester
14 september 2006, 19:13
Heej Brandy..
Wat denk je die slome hier de heule middag...kale BoB..kale BoB word ff
niet vrolijk van die gozer...die knipmuts hep zo dr best gedaan sta weer strak in het vakantiepak...koppie kaal oortjes kaal....de rest geplukt en geknipt nou netjes toch....

Neu ze mag alleen met die bromtol over me kop verder niet...
maar tis wel moeilijk om 3 uur stil te staan kan toch ook liggen draai me wel om hoor als ze dat vraagt...die knipmutsmevrouw heeft ook 3 boefen alleen dat ben al ouwe bessen die willen nie spele...is wel jammer...

ben die slome een beetje aan het ontwijken voor dat ie weer begint
krijg hem zaterdag nog wel..ga hem drillen maak m heulemaal gek...
en as die wat goed doet krijgt ie niks heulemaal niks....

Ben wel kapot van al dat gehang in de touwen ga ff op de bank liggen en daarna ff een poossie door het beeld heen en weer wandelen...vind ie nie leuk....

volgend jaar gaan we meelope ff de boel dollen daarzo...:cool:

Laterz BoB de boef....

gerda_b
15 september 2006, 01:02
Hmmmmm dus ze hebben je in de touwen moeten hangen....das NIET leuk lijkt me....dat hoef ik gelukkig nie.....khoef zelfs nie op tafel te springen...mun kapster heb een tafel die staat heel laag....daar stap ik dan ff op en dan gaat ie na boven...
is maar goed ook zei ZIJ laatst want ze tilt zich af en toe een breuk aan me....nahja zeg:mad:

tssssssssk ze moet es naar der eigen REET kieken....:eek:

Mijn kapster heeft ook 3 boeven dat zijn me een partij mooie kerels joh en die zijn altijd wel in voor een spelletje....kwas eerst een beetje bang voor ze, ze zijn nogal groot en breed...maar nu nie meer hoor kan ze alle 3 wel tegelijk aan (slikkkkkk)

Maarre dat schelden pikte ik ook nie hoor ik ging hem ook ff goed voor gek laten lopen zaterdag....en idd je moet hem helemaal niks geven ook al doet ie (per ongeluk) iets goed.:D

Nou Bob hoop dat het is gelukt om als stoorzender door het beeld te wandelen....vinden ze hier ook errug leuk als we dat doen.
Ennuh pak hem aan he ;)

Brandy

havenmeester
15 september 2006, 14:56
Heej Brandy....

Als die slome zin heb zondag de 24e gaan we ook naar heteren HIJ zegt dat we op een half uur daarvandaan op de camping rondhangen..
lijkt me wel leuk lache man gaan we ff de boel op stelten zetten daarzo zal ze nog bijblijven as we daar geweest zijn.....:cool:

Laterz BoB de boef...

gerda_b
15 september 2006, 20:13
Hey Bob...

Nou dat zou helemaal geweldig zijn....wil je nu toch wel es in het echt ontmoeten....:p dus die slome van jou moet maar es ff zin maken.

Maar wat een gedoe zeg zo'n show gedoe....mag nu helemaal niks meer ut gaat de hele dag ....Brandy Af...Brandy Foei....Brandy NIET doen....krijg er helemaal de sch*t van.

Pffffffffff zal der wel krijgen volgende week....als zij links wil ga ik rechts en andersom...als ik mooi moet staan ga ik hangen...en als ze mun tandjes willen zien...dan zal ik ze ff laten voelen :D

Kmag me niet eens ff lekker wassen in de sloot of ff blub plagen....en dan krijg je zo'n heerlijke koeiestrottenhoofd....sja daar zit nog wat bloed aan en dat zit dus nu vast aan mun bekkie....:D vind ze NIET leuk....ze geeft het zelf en ik...sja ik krijg op mun donder dat ik me vies maak.....snap je die muts nou :mad:

Ik ga vanaf nu IN STAKING...ze zoekt het maar uit.

Brandy

havenmeester
16 september 2006, 18:47
Heej Brandy,
Al die baze benne gemeen...heel goed dat je in staking bent moet er niet aan denken dat ik niet meer smerig mag worden was nog niet een half uur bij de plukster weg of me eige luchie zat er al weer aan wat denken ze wel prut en water...

Maarre was vandaag weer op cursus met die slome hebbe ze een nieuwe taktiek bedacht ging ineens het vrouwtje met me trainen ja toen ik kon ff geen wraak nemen en die lummel aan de kant lache joh
ja goed zo BoB zie je wel dat je het kan...
de stoom liep uit me ore ben heul kwaad in de auto gaan liggen en thuis heb ik ze ff links laten liggen ze kenne me wat..
zal een dolle boel worden in heteren trouwens een paar dorpjes verderop ben ik geboren in lienden misschien kan ik nog
bij pa en moe terecht....

Laterz BoB de boef...

gerda_b
16 september 2006, 22:46
Pffffffffffffff....

Wat een klere streek was dat Bob :mad:

Goed van je dat je ze links heb laten liggen hoor...laat ze maar ff weten dat er met ons NIET gespot kan worden wat denken ze wel :mad:

We zullen ze in Heteren ff goed aan pakken zullen ff wat tactieken door spreken...vanmiddag net de bevestiging gekregen dat ik dus officieel mooi moet gaan lopen...nou dat gaat ze weten.....stelletje mafkezen zijn het :mad:

Brandy

havenmeester
21 september 2006, 21:32
Heej Brandy...
Ik zie je zondag..ben druk bezig met inpakken....
voor de vakansie moet nog zoveel meenemen me mand moet mee
3 miljoen speelgoedjes zak voer...die slome hier vergeet alles..
as ik er niet was nou nou nou....
oja voerbak niet vergeten alhoewel zo uut de zak eten vind ik ook nie erg gaat veul sneller...
zie je zondag....kan nie missen ben pikzwart en me naam hangt aan me riem....BoB knalgeel...
Anders vergeet die lange steeds me naam...

Tot zondag...BoB de boef...

gerda_b
21 september 2006, 22:14
Heeeeeeeeeeej Bob....

Kijk dat is nog es leuk nieuws....zo zal ik je zeker herkennen....zal ik dan mun hoelahoep slinger maar om mun hals knopen....weet je ook wie ik ben :p

Nee ik weet wat beters ik ben die boef die zun groom over het veld heen sleept....:D veel spectaculairder

Maar hartstikke leuk dat je ook ff komt kieken....khad in de wandelgangen gehoord dat er een aantal boeffies los wilden lopen daaro....zei ZIJ dat gaat dus mooi NIET op want dat mag NIET....tssssssssssk komt ZIJ wel achter ik ga echt wel ff stoer rond lopen scheuren...zonder dat ZIJ achter mun riem hangt....ff de boel daar wakker schudden...:eek: ga echt NIET de hele dag netjes bij hun blijven....

Ze heeft me de laatste dagen al genoeg gepest...kmag helemaal niks meer moet netjes en schoon blijven....kmag niet in vijvers...modder...sloten etc.

Hmmmm kzit me net te bedenken he...tis toch bij een manege en een manege betekent van die grote beesten paarden/pony's en die laten soms wel es iets vallen....:rolleyes:

Daar kun je zo lekker in rollen....en ff lekker in happen....whahahaha yep dat ga ik doen zal der wel krijgen.

Kzal es ff kieken wie ik allemaal kan porren voor een rondje scheuren daaro...

Tis toch een BOEVENDAG nou dan mag je je toch uitleven????

Brandy

havenmeester
19 oktober 2006, 23:30
He he eindelijk die popiejopie hier heeft na 3 weken eindelijk is ff zijn mail beantwoord.....Nu mag ik heul ff achter de pece......Vond het heul gezellie met je in heteren.......je bent wel een spetter brandy...en wel ff heul tof dat je die baas van jou naar de 3e prijs heb geholpen...kenne ze weer opscheppen kijk wat ik heb gedaan...een zak gratis dag vrete hebben ze er aan over gehouden met een beker...alle eer voor jou hoor brandy..4 uur in die malle auto de heule dag wachten en dan actie......toppie....

He goed he broodje kaas krijgen..kaas er tussen uut vreten en dan je neus optrekken voor het broodje..zag je ze raar kijken.....

laterz BoB de boef

gerda_b
24 oktober 2006, 21:20
Hey Bob....

En hoe was je vakantie...nog een caravan'tje gesloopt?????

Vond het idd heel gaaf om je/jullie te ontmoeten....vond het alleen iets minder dat je direct aan mun billen ging zitten snuffelen....khad al zo'n zware morgen achter de rug met die muts....mocht helemaal niks nada noppes :mad:

Kheb het hele showgedoe ook nog ff op papier gezet en opgestuurd naar het bouviernieuws....zodat ze es ff kunnen lezen wat een showhondje allemaal mee moet maken....nou Bob das niet niks hoor kheb respect voor alle showdieren gekregen....laat mij maar lekker een Prutschuiver blijven is veel leuker.....maar wat een gedoe is dat allemaal joh...kheb gewoon 2 hele weken me niet vies mogen maken iedere dag een paar keer die irritante stem met laat dat..ga daar weg...blijf daar vanaf...foei of ga daar uit :mad: GRRRRR ik kon der op het laatst wel schieten....ff over dat schieten dat was wel een gave actie van mij he :)

Gaan ze daar met een pistool schieten laat ik me ff "dood" neer vallen die muts helemaal in de stress.....whahahahahaha sja je kunt het of je kunt het NIET he.

Ze loopt nu nog naast der schoenen joh alsof zij daar mooi heeft lopen wezen....tssssssssssssssk ze kon het niet eens vol houden....was bijna paars om der gezicht en maar kreunen en zuchten....gaaf he dat die keurmeneer haar extra rondjes heeft laten lopen.....ik mocht hem wel....

Ennuh idd die broodjes met kaas....sja dat (droog) brood mogen ze zelf wel opeten ik ga voor de kaas....en zoals ik het zag jij ook...ook jij kon het brood gaaf uit tuffen ook echt zo met een booggie.

Maarre bob ik zou het wel heel leuk vinden om je weer een keer te ontmoeten....die muts en die gozer hadden daar ook wel oren naar....vonden het errug leuk om die slome met zun vrouw es een keer in real live te ontmoeten....misschien moeten we es een keer wat afspreken.

Groetjes Brandy