PDA

Volledige versie bekijken : De prijzen stijgen de pan uit

Ton
9 april 2003, 11:56
Ik ben me rot geschrokken van het inschrijfgeld van shows.
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar gemiddeld 50 euro inschrijfgeld is absurt.
Toen het nog guldens waren betaalde je gemiddeld 70 gulden.
Naar de show gaan is echt niet leuk meer.

Willem
9 april 2003, 18:45
Ja Ton mee eens.
Nog niet zolang geleden kreeg je korting als je meerdere honden inschreef.
Dat is ook voorbij.
Als je de ergenissen leest over tentoonstellingen dan hoeft het van mij ook niet meer.

Carin
10 april 2003, 19:10
hallo Ton en Willem

hoe lang is het geleden dat jullie ingeschreven hebben op shows?
want in het laatste jaar van onze geliefde gulden betaalden we al tussen de 80 en 95 gulden inschrijfgeld en dan spreek ik dus over minimaal 2 jaar geleden.
nu zijn de meeste shows tussen de 40 en 50 Euro dus zo ontzettend veel zijn die prijzen nou niet omhoog gegaan.
het enige wat bij sommige hallen erg omhoog is gegaan is het parkeergeld!
en de elende dat ook de prijzen stijgen van onze inschrijvingen ligt meestal niet bij de verenigingen die de shows organiseren, maar de prijzen die zij moeten betalen om een hal te huren voor een aantal dagen om een show te kunnen organiseren. en aangezien die prijzen stijgen zullen ze die prijzen aan ons doorberekenen.

het is natuurlijk best zo dat onze hobby zo best duur wordt. maar je kan natuurlijk ook zeggen van dit heb ik per jaar te besteden aan shows.. en dan kijk je hoeveel shows je voor dat bedrag kan lopen en ja dan kan het misschien wel betekenen dat je een of twee shows minder zal doen dat jaar.
maar op die manier is het nog wel te doen hoor.

groetjes Carin

[bewerkt door Carin op Donderdag, April 10, 2003 @ 19:11]

Willem
15 april 2003, 21:08
Voor mij is dat 2 jaar terug.
Toen vond ik het al duur.
Zeker als je de vriendjespolitiek kent van de keurmeesters.
Ik heb nu geen zin om weer daarover te beginnen.
Ik weet niet of jij vaak op shows komt.
Zo ja dan moet jij zeker weten wat ik bedoel.