PDA

Volledige versie bekijken : Hallo met Boris

Ruben en Loes
30 september 2006, 19:16
Ik wou even vertellen dat onder "de week van Boris (http://www.bouvierkennel.nl/cupresbouviers/Vervolg/boris/index.htm)" mijn nieuwe belevenissen van het afgelopen half jaar online staat.

Groetjes Boris-Istra

Carla de Vries
30 september 2006, 21:17
Beste Loes en Boris.
Het is weer heel mooi en bijzonder om te lezen.
Goed voorbeeld doet altijd goed volgen.
Veel bouviers maken tegenwoordig een dagboek.
Maar dan zie je toch dat de bron de beste en het mooiste blijft.
Bedankt Loes en Boris voor jullie leesplezier.
Ik hoop nog vaak jullie belevenissen te mogen lezen.

Alice
30 september 2006, 23:33
heeeeeeeeeeeeeee zussie het is gewoon weer klasse !!!!!! een dikke knufffffffffffff voor me grote vriend xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

djerba
1 oktober 2006, 07:20
we hebben met veel plezier weer zitten lezen hoe het boris is vergaan het laatste half jaar nou onze complimenten hoor we hebben erg gelachen hoor
gr en een poot van djerba

sofieenfrederik
1 oktober 2006, 07:30
Wat zijn het toch steeds prachtige foto's!!
Ik kijk al uit naar de verhalen in maart!!
Knuffels van ons drie

Ruben en Loes
1 oktober 2006, 09:47
Bedankt allemaal voor de lieve complimenten, het was ook weer zo leuk om het half jaar van Boris te maken, was ff zweten om hem op tijd erop te krijgen en door alle foto's te spitten hihihihi

Ik lees ook graag de dagboeken van andere boeffies......wetend hoeveel werk erin zit!! Maar wel heerlijk om te doen tenminste zo heb ik het altijd ervaren.
Al heb je soms(terwijl je bijna met je camera slaapt hihih) net ff je camera niet bij de hand op het juiste moment!!ppfffff hahahaha

Nogmaals bedankt namens Boris en mij tot de 31 maart 2007

Loes en Boris

Jan en Anja
1 oktober 2006, 11:47
Hoi zus en lieve Boris,
Het is inderdaad weer ontzettend leuk om het half jaar van Boris te lezen. Vaak ook heel herkenbaar hihi. En er stonden nog hele leuke verrassende foto's in van die kleine meid van ons met Boris, zo liefffffffffffffff. Dikke knuffel voor Boris van z'n vriendinnetje Bo, broertje Kay en kleine nichtje Enjoy!

Cooper
1 oktober 2006, 17:28
Hoi Boris
Het is weer een super leuk verhaal geworden met leuke foto's. Wat een verrassing trouwens om ons ventje ook nog op de foto te zien.
Jammer dat we weer een half jaar moeten wachten op het volgende deel.

Dikke knuffels voor jullie alle drie.

Jan Sandra Jamie en natuurlijk River-Nura

inko2000
1 oktober 2006, 23:35
Hoi Boris,
Ik wilde eerst een berichtje schrijven, maar nee, toch maar niet gedaan, want dan ik niet objectief zijn. Nu dus wel en ik moet zeggen, de verhaeln en foto's zijn weer super hoor. Ga zo door. ik verheug mij al op de volgende verhalen en foto's.

Een dikke poot van Yassar en Bobby en een knuffel van Ina, mijn vrouwtje.

Marco
2 oktober 2006, 20:52
Waar haak je de tijd en het geduld vandaan.
Het is uniek wat je allemaal al hebt geschreven en er komt gelukkig geen einde aan.
Loes en Ruben doe Boris de groeten en bedankt voor de mooie samenvatting.
Ik blijf jullie verhalen volgen.

nic
2 oktober 2006, 21:18
Ook ik ben bij gelezen wat een prachtige verhalen en foto's!
Helemaal Toppie :D

Nonique
2 oktober 2006, 21:58
Heerlijke foto's Boris en genieten van je verhalen.
Zoveel te herkennen ook voor ons boefkes hier