PDA

Volledige versie bekijken : Kennismaking leden Boe4 - Etentje

Beheerder
3 oktober 2006, 21:34
Het bestuur van Boe4 onderzoekt of er belangstelling is om elkaar beter te leren kennen onder het genot van een drankje en een etentje.
Er zijn inmiddels wat onderzoekjes geweest naar de mogelijkheden en 1 daarvan willen wij graag via het forum onderzoeken.
Het betreft een gezellige avond met elkaar gaan eten en drinken ergens in het midden van het land.
Dit tegen de kostprijs van het eten en drinken.
Een eerste optie die gevonden is,is onbeperkt wokken (eten) en drinken van rond de 28 euro per persoon.
Graag zien wij de reacties tegemoet wat iedereen ervan vindt.
Als er genoeg animo is dan wordt het idee verder uitgewerkt.

Chanel
3 oktober 2006, 21:51
Ik ben geen lid van boef-4????

Beheerder
3 oktober 2006, 21:53
Beste Chanel,
Dat vind ik nu jammer.
Maar misschien een idee om lid te worden?
Daarvoor kun je terecht op www.boe4.nl

nic
3 oktober 2006, 22:17
Hoi,

Prima idee, weet nog niet of ik mee zou kunnen, ligt aan de datum. Maar vind de prijs redelijk normaal.
Dus als ik kan doe ik mee!

Cyvah
3 oktober 2006, 22:20
Beste Anton,

Zelfs ik krijg al honger.

Groetjes Bram

veyron
3 oktober 2006, 22:26
leuk!
prijs is ook normaal.
Maar liefst niet té ver uit de buurt!

groetjes
Birte & Veyron

Alice
3 oktober 2006, 22:57
jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee letssssssssssss go !!!!!!!!!

Monique
3 oktober 2006, 23:16
Ik wil graag mee. maar dat zal afhankelijk zijn van de lokatie en de prijs. Want met reiskosten erbij wordt het wat prijzig. Van mij mag het goedkoper want dat "onbeperkt" eten en drinken doe ik toch niet. Dus als het nog iets goedkoper kan graag.

Maar ik vind het initiatief erg leuk.

Ebonoss
3 oktober 2006, 23:59
:Dha, ik krijg een abonnement op boe4 voor mijn verjaardag, dus ik mag mee, en ik vind het een heel leuk idee!!!

kenter
4 oktober 2006, 15:32
Ik vind het een prima idee en als de datum goed uitkomt ( ivm continu diensten...) dan ga ik graag mee...:D

inko2000
4 oktober 2006, 16:34
Ligt aan de locatie, want ik kan niet tegen rook. jullie hoeven daar gen rekening mee te houden hoor, maar wil het wel even aangeven, dat we daarom misschien niet meekunnen.

bella
4 oktober 2006, 17:21
Hoi Kenter,
Het lijkt mij heel leuk om je nu eens te ontmoeten in levende lijve. Hoe is het met Rowan?????
groetjes, Bella

Ebonoss
4 oktober 2006, 17:21
voor Inko 2000

:D Ik rook als een schoorsteen maar ik ga wel ff onder de afzuigkap zitten hoor!
:( Maar alle gekheid op een stokje, ik zou het jammer vinden als je niet meekon!!

Bob
4 oktober 2006, 19:04
Hallo,
Wiij gaan zeker mee als we niets hebben op de bewuste datum.
Groetjes Bob en Nicole

kenter
4 oktober 2006, 19:56
He Inkoo ik heb asma dus ben ook niet erg gecharmeerd als ik de hele avond in een rookhol zit maar tegenwoordig moet er goed afgezogen ( zeg je dat zo..:D ) worden dus zal het wel meevallen denk ik...hoop ik..;)

En Bella, lijkt mij ook leuk...en met Rowan gaat het goed nu , sterker nog....Kanjer is eerder aan haar loopsheid toe dan we verwachten dus....hij is helemaal hups ....heb een filmpje met mijn telefoon gemaakt dus zal kijken of ik het kan plaatsen...om je rot te lachen..:D
Hij gaat wel effe voor een chemische castratie want we hoeven geen pups..:(

the champ
4 oktober 2006, 22:26
ja leuk

en is het dan de bedoeling dat de kids ook mee gaan ??????

ik wil mee als de datum goed is

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jammieeeeeeeeeee

toppieeeeeeeeeeeee

Cooper
4 oktober 2006, 22:42
Wat een super strak plan! Wij zijn van de partij hoor! Mag Jamie ook mee?

Groetjes Sandra Jan Jamie River-Nura

kenter
5 oktober 2006, 09:29
Sorry als ik nu iemand voor het hoofd stoot maar ik zou het , als ik meekan, prettiger vinden als we met alleen volwassenen zijn zodat je een goed gesprek kan voeren en zo zonder dat er onderbrekingen zijn omdat de kids aandacht vragen..
Maar ja, ik heb ze zelf niet...en Piet heeft alleen volwassen kids..
Wil het wel even weten dan of ze meegaan...

Monique
5 oktober 2006, 09:37
Ik ben het met Kenter eens. Ik vind het ook aangenamer met alleen volwassenen (en ook zonder hond).

Maar het zou me niet thuishouden hoor als ze wel mee gaan.

sofieenfrederik
5 oktober 2006, 20:29
Ik vind het een SUPER idee
Maar zonder Falco zal het niet gaan
Ik wil in mijn vrije tijd bij hem zijn
Hij is gewoon om op restaurant te gaan, hij gaat overal met ons mee en gedraagt zich steeds voorbeeldig
Dus als hij mee mag en we hebben nog niets op de agenda dan komen we!
We maken er dan direct een weekendje van zodat we op 1 dag niet teveel moeten rijden, anders heeft Fredje der ook niets aan
Kinderen zijn voor mij geen probleem, als ouder weet je zelf of je kind zich kan gedragen en zich niet zal vervelen.

inko2000
6 oktober 2006, 00:48
Lieve Overstort, heel erg lief van je. Dat scheelt al enorm. ik heb net zaterdagavond een feestje gehad en de hele zondag plat gelegen, dus dat kan gewoon niet en Kenter, ik denk met je mee.

Kinderen vind ik persoonlijk geen bezwaar. ik neem ze niet mee hoor, want ze zijna al 30 en 26. hahahahahahaha. maar een etentje met jullie allemaal lijkt me super. Ik vond dit al een geweldige groep, tijdens de wandeling.

the champ
6 oktober 2006, 09:16
toch denk ik als er meer kids aanwezig zullen zijn het nog gezellig kan worden
die vermaken zich met elkaar wel is mijn meing

ik hoor het dus wel

anders als ik een oppas heb kom ik wel zonder celine

gr peet

is er dan al een datum bekend!!!!!!!!!!

Cobra
19 oktober 2006, 22:03
Is er al wat meer bekend over plaatst en tijd??

the champ
19 oktober 2006, 22:23
we hebben hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nonique
20 oktober 2006, 10:30
Ook ons lijkt het super leuk om kennis te maken daar wij in Heteren totaal geen idee hadden wie ‘wie’ is en dat er lintjes gedragen werden, toch jammer genoeg ook hier;
Zonder de boefkes gaat dat niet lukken.
Daar ze nog niet zo ver zijn dat ze langere tijd alléén in huis kunnen verblijven en in nood daar dus altijd een oppas geregeld moet worden die 2 zeer jonge boeven kan hanteren, niet de eerste de beste dus :D (toch dit is geen nood situatie). Ze zijn overigens wel restaurant vast, toch restauranthouders zijn niet allen hondvast :p (Al gaan we regelmatig op stap en zijn er herbergen, manegerestaurantjes en restaurantjes waar honden toegestaan zijn vermits ze zich weten te gedragen.)
Dus animo zou er wel zijn, leuk idee ook, toch helaas…

Laat het jullie smaken en giga veel plezier gewenst
Jan & Monique

the champ
20 oktober 2006, 13:43
waarom nemen we de doggies niet gewoon mee
eerst een lekkere wandeling en daarna gewoon wat eten of drinken met elkaar

hoe staan jullie hier tegenover ??????????

of heeft een ander een idee ?????

Boefbinck
20 oktober 2006, 13:54
Ook ons lijkt het erg leuk om eens kennis te maken met al die bouvierliefhebbers. Afhankelijk van plaats, tijd, etc. zullen wij kijken of er een mogelijkheid is om mee te gaan.
Ik heb persoonlijk geen al te grote bezwaren tegen het meenemen van boeven- en/of mensenkinderen, mits ze zich een beetje redelijk gedragen :o
Zelf zie ik het niet zo zitten om mijn honden (3 in totaal) mee te nemen omdat wij dan waarschijnlijk niet echt op ons gemak aan tafel zullen zitten. Ook Binck kan nog niet zolang alleen blijven samen met de westies dus moeten we daar nog wel een oplossing voor zien te vinden. Daarom wachten we de verdere plannen in spanning af.

sofieenfrederik
21 oktober 2006, 10:56
Dan hebben de honden ook al eens met elkaar in een ruimere omgeving kennis gemaakt.
Ik hoop dat we vlug weten waar en wanneer zodat ik al een hotel kan boeken
Ik kijk er al enorm naar uit!!

Jeannette en Nico
21 oktober 2006, 20:21
wij vinden het ook een leuk idee van de champ
een wandeling en daarna wat eten en drinken.
een hele avond weg is voor ARGOS te lang om alleen te zitten
als het aan te rijden is en het komt uit met Nico z,n dienst (ploegendienst)
zijn wij van de partij.
groetjes Jeannette en Nico en een knuffel van de puperende ARGOS

Cooper
22 oktober 2006, 16:55
Ook hier vinden wij het een leuk plan van the champ. Wij weten op de veluwe in ieder geval een restaurant dat al die boeffies en kinderen wel graag ziet komen.

the champ
23 oktober 2006, 18:36
Ook hier vinden wij het een leuk plan van the champ. Wij weten op de veluwe in ieder geval een restaurant dat al die boeffies en kinderen wel graag ziet komen.

en een beetje in het midden van het land hoe heet het daar !!!!!!!!!!!!
kunnen we een kijkje nemen op het net hahahaha

Cooper
24 oktober 2006, 07:16
Je kunt heerlijk wandelen in Het Zandenbos in Nunspeet. Het betreffende restaurant heet de Stroopstok. Het is een pannenkoekenhuis maar heeft een ruime kaart. Als we de eigenaar van te voren inlichten dan kunnen we er zo terecht. Hij heeft twee ruimtes en in een van de ruimtes is een gedeelte kinderspeel paradijs en daar mag je ook met de boeffies zitten.