PDA

Volledige versie bekijken : Diskruimte

Esprit
4 oktober 2006, 16:48
Ik heb zojuist mijn diskruimte bereikt.
Nu wil ik echter toch nog meer foto's plaatsen en wil daardoor mijn diskruimte weer vrij maken. Hoe moet ik dit doen? Foto's verwijderen ofzo?

Ebonoss
4 oktober 2006, 17:17
;) Ja, foto's verwijderen zodat je weer ruimte vrij krijgt voor nieuwe foto's.

:p Jammer hé, ik heb daar ook altijd zo'n moeite mee..

Wilma
4 oktober 2006, 17:23
Of goldmember worden zoals ik.
Dan heb je heeeeeeel veeeeeel ruimte!!

Esprit
4 oktober 2006, 18:18
En waar moet ik dan allemaal op drukken om die te verwijderen??

Ebonoss
4 oktober 2006, 19:12
ga naar mijn galerij (dus jouw eigen galerij) en klik de foto aan die je wilt verwijderen,daarna onder aan de foto staan opties en 1 daarvan is:bewerk foto,die optie aanklikken dan krijg je een ander beeld te zien en daaronder staat:als je deze foto wilt verwijderen vink deze box aan, aanklikken en verzend veranderingen en voila, de foto is foetsie!

succes!

Beheerder
4 oktober 2006, 20:13
In aanvulling wat hierboven staat nog het volgende:
Als je foto's van jezelf aanklikt op de bouviergalerij komt daaronder ook admin opties te staan.
Als je dit aanklikt kun je ook de foto verwijderen.

Ik zie dat je geregistreerd lid bent.
Als je veel foto's wilt beheren en/of plaatsen of de foto's in albums wil gaan plaatsen of zelfs video's online wilt zetten dan is het meer dan de moeite waard om Goldmember te worden.
In deze (http://www.bouvierforum.nl/showthread.php?t=2261) topic kun je daar alles over lezen.

Jolanda Visser
5 oktober 2006, 21:32
Ik heb zojuist mijn diskruimte bereikt.
Nu wil ik echter toch nog meer foto's plaatsen en wil daardoor mijn diskruimte weer vrij maken. Hoe moet ik dit doen? Foto's verwijderen ofzo?
Wordt lid van boe4 want dan kun je veel meer foto's plaatsen en je krijgt een waanzinnig blad over de bouvier.
Alles voor 20 eurotjes.
Mijn mening dubbel dwars het geld waard.

inko2000
6 oktober 2006, 00:43
Helemaal mee eens. Goldmember worden heeft heelk veel voordeln, zoals heel veel foto's kunnen plaatsen, webmail die heel veel opslag heeft. Een prachtig blad van Boe4. Een superblad. Ik zou er maar eens heel erg over nadenken. hahahahaha.