Volledige versie bekijken : Hansen is de naam
Hansen
13 oktober 2006, 08:13
Hallo allemaal.
Hansen is de naam en ik woon in Apeldoorn.
Ik heb 3 kinderen waarvan 1 harig is en Cheeta heet.
Ik kom al lang als gast op dit forum maar vandaag besloten om mijzelf aan te melden.
Mijn bijdrage zal beperkt zijn omdat ik niet zoveel van bouviers weet als jullie.
Dat komt omdat Cheeta pas 3 maanden bij ons woont en bij een andere famlie is opgegroeit.
Daar kon ze niet blijven omdat ze gromde tegen 1 van de kinderen.
Het is onze eerste bouvier, daarvoor had ik een labrador.
Wil je nog meer weten vraag het dan.
Theo Hansen en familie
nic
13 oktober 2006, 08:20
Hoi Theo,
Van harte welkom hier op het forum! Als gast zal je al wel weten dat het verslavend kan werken :D
Misschien weet je niet zo veel, maar aldoende leer je, en we hopen natuurlijk wel jullie verhalen over Cheetah te horen! (gaat het wel goed met jullie kinderen?)
Ik vind het altijd fantastisch als mensen een "tweedehandsje" in huis nemen.
Hier heb ook 2 afstandshondjes in huis genomen en het is een gezellig boeltje.
Schroom niet om dingen te vragen, een antwoord of ervaringsreactie komt altijd van iemand.
Veel plezier hier.
bella
13 oktober 2006, 08:37
Hoi,
Welkom en neem van mij aan dat je binnen de kortste keren ook van alles weet.
Groetjes, Bella
Ebonoss
13 oktober 2006, 08:51
Ook van ons van harte welkom op dit prachtige forum waar je met al je vragen, twijfels en wat al niet meer terecht kunt!!
;) enuh, in no time spijkeren je "bouvierkennis" bij hoor!
Maarrrrr....kleine waarschuwing, het forum is verslavend!
:p En eenmaal in het bezit van een boefje, ga je je tijd verdelen tussen het forum en de boef!!
loes
13 oktober 2006, 09:00
Hoi Hans en familie,
Ook namens ons van harte welkom, onze vorige boef was ook een inruiler :rolleyes: en ons joepie (westy kruising) nu ook en het gaat/ging uitstekend. veel plezier op dit forum ik ben er ook nog niet zo lang maar al stevig verslaafd :D.
groetjes en pootjes van ons allen
the champ
13 oktober 2006, 11:54
hallo theo en harige cheeta
welkom hier en voor je het weet
weet je wel veel over de bouvier
groetjes en veel plezier hier doeiiiiiiiiiiiii peet en "the champ"
Jeanet
13 oktober 2006, 14:29
hey,
welkom op deze leuke site....
waar je veel kan leren over van alles en nog wat....
Als je ergens mee zit vraag het gerust hier...er is altijd iemand die een goed advies heeft...
Chanel
13 oktober 2006, 17:51
Hallo Hansen en Cheeta,
Welkom om dit forum. Ook ik ben eerst wel een jaar gast geweest en uiteindelijk aangemeld. Het is inderdaad veel leuker om actief deel te nemen.
Ik heb wel een vraag. Cheeta kon niet meer bij haar oude baasje blijven omdat er naar één van de kinderen gegromd werd. Jij schrijft dat je (buiten die éne harige:D ) nog twee kinderen hebt. Zijn dit andere dieren of mensenkinderen? Wanneer het laatste het geval is, ben je dan niet bang dat hetzelfde zal gebeuren?
jumbojet
13 oktober 2006, 18:38
Ook welkom op dit forum!:)
Hansen
14 oktober 2006, 09:55
Dank jullie wel voor het welkom.
Ik helaas niet naar jullie geluisterd.
Het was gisteravond 1 uur voor ik mijn bed inging en nu zit ik er alweer achter.
Pfffffffff erg toch he.
Niet geweten dat ik zo geboeid kon raken van het internet
Ruben en Loes
14 oktober 2006, 11:02
Zo zijn we allemaal begonnen hihihihi Voordat je het weet is je avond om op deze verslavende site!!! :)
Groetjes Loes
inko2000
14 oktober 2006, 15:37
Hoi Theo en Cheeta en alle andere huisgenoten,
HARTELIJK WELKOM op dit gezellig en informatief en jajajajajaja ook verslavend forum. Ik heb het er graag voor over hoor, om laat naar bed te gaan.
kenter
14 oktober 2006, 23:16
Ook van ons een hartelijk welkom !!! Veel plezier op het forum en van jullie mooie boef !! Uitstekende keuze...zoals wij hier allemaal al weten..:D