Volledige versie bekijken : 4 bouviers
rookies
3 juni 2003, 19:06
hallo
wat ik eigenlyk even kwyt wou ,is dat ik 4 bouviers heb 3 teven en 1 reu.
Ooit zyn wy er met 1 begonnen en is onze liefde voor de bouvier gegroeid,en is naar een aantal jaren zover gekomen dat we misschien wel shows willen gaan lopen en binnenkort ook pups verwachten,en myn vrouw inmiddels aan het leren is voor hondentrimster .
Hier beleven wy allebei veel plezier aan,maar wat ik nou zo jammer vind is dat wy van heel veel mensen te horen krygen of we wel goed wys zyn en nog veel meer bla bla wy hebben hier zo de balen van,dat myn vraag is of er meer mensen zyn met zo n ervaring.
mvg Rob
imported_bella
3 juni 2003, 19:24
Hoi Rob,
Ik heb er maar 1 en zelfs dan krijg je al opmerkingen te horen in de trant van je kan niet zomaar weg. ook de opmerkingen over het geld wat het kost zijn niet van de lucht en het uitlaten niet te vergeten. Mensen vergeten hoeveel je er voor terug krijgt. Als ik dan wel eens zeg maar jullie hebben kinderen en daar heb je toch ook rekening mee te houden is het volgens velen änders"Hoe anders weet ik ook niet. Ik ben inmiddels zover dat ik mij er niets van aantrek. Geniet van jullie "kinderen" en lap het verder aan je laars.
Groetjes en een knuf voor de boeven.
Bella
rookies
3 juni 2003, 21:20
hallo bella
bedankt voor je reactie,ik ben bly dat er ook mensen zyn die het wel gewoon vinden,laatsr zei iemand tegen my ,wat moet je in godsnaam met 4 bouviers.
Toen zei ik wat moet je in godsnaam met 60 duiven of met 6 katten.
Nogmaals bedankt voor je reactie
mvg rob
en een poot van Yoshi,Quento,monza,Kwinsy
celine
3 juni 2003, 21:42
Hoi
Ik heb 3 bouviers ik luister al niet eens meer naar de reakties die mensen hebben, de meest gehoorde reaktie is ...Nou die lusten ook wel wat en ..ik zeg dan altijd maar !! moet jij ze voeren .
Ik zou zeggen geniet van je honden
Groetjes Hennie Joyner Nynke en Lobke
Paul Brens
3 juni 2003, 21:58
Niks van die mensen aantrekken.
Vaak weten ze niet eens waarover ze spreken.
Het is jouw keus en daarmee uit.
Vraag hetzelfde eens aan een stel met 4 kinderen.
Wedden dat ze je aankijken hoe je dat durft te vragen!
:D hoi wij zijn zelf in het bezit van drie
bouviers en een vierde op komst
en helaas horen wij die opmerkingen ook
en zelfs kennissen blijven er door weg !!!!!!!
daar tegen over leer je ook weer andere toppie mensen kennen die wel begrijpen dat je bouviers
je besten kameraden zijn
al bij al laat anderen denken wat ze willen
zelf weet je wel beter
;););)
groetjes pedro alice goya yutah en anisha
celine
3 juni 2003, 22:53
Hoi !!
Wanneer mensen weg blijven om je bouviers ook bij mij is dat gebeurt zegt dat meer over de mensen dan over de honden ...........
Groetjes Hennie Joyner Nynke en Lobke
hoi, ik heb zelf twee bouviers(teven) en een trimsalon al mijn klanten komen (als ze bij mij de hond komen brengen of halen) in contact met mijn bouviers die lopen dus gewoon in mijn trimsalon rond,
ze blaffen bij de bel en als men eenmaal binnen is houden ze hun kop en na de (vreemde)hond besnuffeld te hebben gaan ze weer op de bank liggen of de oudste gaat staan te slijmen om geaaid te worden, veel mensen zijn in het begin wat terughoudend maar als de klant na een bezoekje eenmaal heeft gezien dat ze niets doen, rustig en lief tegen hun hond zijn dan is het goed, veel mensen nemen tegenwoordig zelfs koekjes voor ze mee,ik zeg wel eens: als het twee goldens waren geweest was u dan ook onzeker geweest?als het niet goed zou gaan liet ik ze echt niet zo los lopen.
groetjes patries
ja van sommige mensen krijg je altijd stomme opmerkingen, wat veel honden zeg , stinkt het niet of ze kijken raar als ik zeg hoeveel honden en katten ik heb(5 honden waarvan 1 bouvier en 4 katten.) ach ik trek mij eigen er niets meer van aan .
Willen ze niet komen dan blijven ze toch weg.
Mijn dieren gaan voor alles en op de 2de plaats mijn vrienden.
Het zijn onze kinderen.
Groetjes chantal en de dierenbende:D
rookies
4 juni 2003, 19:09
hallo
wat leuk om te lezen dat wy niet de enigsten zyn,en inderdaad herken ik ook heel veel dingen uit jullie verhalen,zoals 4 bouviers nou nou die durft .
of war kost dat wel niet,en de meest gehoorde is toch wel van wat zou het stinken,en ook by ons blyven er mensen weg door de honden.
ik heb my er maar by neer gelegd,en vindhet allemaal wel best.
mvg rob en de dogs
droopy
5 juni 2003, 22:21
ook ik ken die reactie.
toen ik ging kijken voor mijn pup kreeg ik de opmerking maar je hebt lara (duitse herder) toch al waarom nou een tweede erbij??
toen ik de tegenvraag stelde maar jij had dochter 1 toch ook al en waarom dan nog dochter 2 erbij???
het was ineens heel erg stil.
:D:D:D en nu zijn zij het gekst met mijn pup :D:D:D
wat een wondere wereld hebben we toch
Thyrza
14 juli 2003, 21:09
Hallo lieve mensen,
Ook ik ken de spottende reactie van sommige mensen als ze horen hoeveel beesten wij hebben. We hebben een boeffie, cavia en 2 parkieten en 2 zebravinkjes. En straks komt er nog een bouvierpuppy bij!
Goed van Rob dat hij zich neergelegd heeft bij de opmerkingen van anderen. Zij weten immers niet hoe gezellig het kan zijn met zoveel dieren om je heen! Het kost wel wat tijd en geld maar de liefde die zij je daarvoor teruggeven is onvoorwaardelijk en absoluut ONBETAALBAAR!!!!
Groetjes van Angelique en haar "veestapeltje" :):)