Volledige versie bekijken : show in utrecht
loes
18 oktober 2006, 09:03
op 28 en 29 oktober is er een show in utrecht, weet iemand of er boefjes te bewonderen zijn? en op welk van deze twee data
kenter
18 oktober 2006, 10:22
Geen idee maar ik moet werken ...vind ik wel balen...zou graag naar een show gaan..
Nonique
18 oktober 2006, 10:40
Op de zondag 29-10 zijn de boefkes aan de beurt ;)
onze jonge boefkes zullen ook van de partij zijn
Groetjes,
Monique, Jan en boefkes Naomi en Axel
gerda_b
18 oktober 2006, 12:16
Hey toppie Monique ;)
Heb je toch de stoute schoenen maar aan getrokken...ach het enige wat er kan gebeuren is dat je een knipkaart aan moet schaffen voor het toilet :eek: Jan kan je vast wel heel wat tips geven hij is tenslotte al een geroutineerd showman he ;)
Voor de rest valt het allemaal wel mee hoor....
Maar in elk geval heel veel succes met jullie boeffies....
Gerda
Nonique
18 oktober 2006, 12:29
hahahahhaa... nou Gerda,
Het formulier was nog niet weg of ik begon al te dartelen door huis met 'jahee, ik heb me gewoon over laten halen door je maar ehhhhhhh'. Dat alles is niet aan mij 'de held' besteed. Ik loop liefst in kloffie met oude broek en klompen zonder allerlei poeha.... maar we zien wel.
Of ik ook daadwerkelijk zelf die ring in durf, mwa dat valt nog te bezien Gerda :D En ehhhh mijn boefie die ga ik ook voor het eerst zelf op de coupetafel afwerken. Maar goed, het is een bouvier show en hopelijk geen hondentrimsalon wedstrijd hihihihihi :p Dus alle tips welkom !
:o Ik zweet peentjes boevenvrienden :o
loes
18 oktober 2006, 13:55
geweldig dapper hoor, wordt vast leuk :D, hoe laat moeten jullie? weet je dat al.
dan kom ik kijken ;),
Nonique
18 oktober 2006, 14:36
De keuringen beginnen om 10 uur, 29-10-2006 in de Veemarkthallen te Utrecht.
Hoe laat 'wij' precies moeten weten we nog niet ;)
kenter
18 oktober 2006, 18:52
Nou baal ik helemaal dat ik moet werken...:(
inko2000
18 oktober 2006, 22:00
Hoi MOnique en Jan,
HEEL VEEL SUCCES A.S. ZONDAG.
Nonique
30 oktober 2006, 14:14
Ook wij hebben natuurlijk foto's genomen :p
Via deze LINK (http://www.de-bouviers.nl/formaat/foto.html) kunnen jullie ze bekijken
opslaan? Simpel met je muis op de foto klikken welke jij idem wilt hebben.
Er zitten er een aantal tussen waar vast enkelen gegadigden een duplicaat van willen hebben ;)
Groetjes,
Jan & Monique
Jan en Anja
30 oktober 2006, 17:04
Hoi Monique,
Wat heb je dat weer prachtig gedaan met de foto's van Utrecht. En uhhhhhhhh van harte gefeliciteerd met de 1e prijs van Spetter Naomi. Wat zal Jan trots zijn geweest op zijn meiske.
Cooper
30 oktober 2006, 20:18
Hoi Monique
Ik heb genoten van je foto's. Heel leuk gedaan. Ik zag zelfs mijn eigen ventje een aantal keer langs gaan. Ik vind het super dat jullie er zo duidelijk van hebben genoten.
Tot volgende keer. Sandra River-Nura