Volledige versie bekijken : ~*~Bruno~*~ love you 4 ever ~*~
marianneke
29 oktober 2006, 00:00
Bruno is maandag middag bij ons thuis ingeslapen...Ik mis hem nu wel erg en denk ook dat ik hem af en toe hoor. Het scheelt wel dat we al een paar maanden wisten dat hij niet lang meer te leven had, we zitten al langer in het rouwproces. We zijn blij dat we hem zo lang bij ons hebben gehad, hebben een heel hoofd vol met superleuke herinneringen die typerend zijn voor Bruno en zijn heerlijke eigenzinnige beetje dwarse fratsen af en toe...Wij denken met warmte aan hem terug, hij was superlief en een grote knuffelbeer. En toch ook ons kleine boefke! (voor anderen onvoorstelbaar, want:"klein?!") Bruun, we zullen jou nooit vergeten, we missen jou met alles wat maar bij je hoorde. Ook de poekies zijn van slag.....dag schatje....rust maar zacht....
Henk&Boyke
29 oktober 2006, 06:20
Veel sterkte gewenst met het verlies van jullie boefke Bruno.
Ondanks dat je weet dat Bruno niet lang heeft te leven blijft
het moeilijk om je boefke toch te laten inslapen
Veel sterkte namens ons allen
corry van veen
29 oktober 2006, 06:42
ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie lieve Bruno
groetjes Corry
lars
29 oktober 2006, 07:01
Ook namens ons heel veel sterkte met het verlies van jullie toppertje bruno.
loes
29 oktober 2006, 07:20
heel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie lieve Bruno
Monique
29 oktober 2006, 08:04
Heel erg veel sterkte gewenst bij het verwerken van het verlies van jullie kanjer.
Esprit
29 oktober 2006, 08:08
Heel veel sterkte om het verlies van Bruno een plaatsje te geven!
Denk vooral an de mooie momenten, dat je af en toe nog om hem kan lachen!
Veel sterkte.
nic
29 oktober 2006, 08:10
Heel veel sterkte met het verlies van jullie Bruno!
Het verdriet slijt, maar zal zeker op zijn momenten terug komen. En gelukkig is daar helemaal niks ergs aan.
Chanel
29 oktober 2006, 08:18
Ook van deze kant heel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie lieve Bruno.
Jet
29 oktober 2006, 08:36
Veel sterkte gewenst met het verlies van jullie Bruno
Jet en Luca
jumbojet
29 oktober 2006, 09:04
Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode.
kenter
29 oktober 2006, 09:33
Ook van ons allemaal heel veel sterkte gewenst ...hou de mooie herinneringen aan Bruno vast..
knuffels van ons
bella
29 oktober 2006, 09:34
Ook vanaf deze kant heel veel sterkte,
Groetjes, Bella
Wilma Noordzij
29 oktober 2006, 09:51
Heel veel sterkte met het verlies van jullie kanjer.
Wilma
29 oktober 2006, 09:59
Hoi Marianneke
Ik had op een andere plaats op dit forum al gelezen dat je al een tijdje aan het tobben was met Bruno.
Een paar maanden later lees ik nu dat Bruno is overleden.
Ik kan mij zo goed voorstellen hoeveel verdriet je hebt dat ik je heel veel sterkte en kracht wil wensen de komende tijd.
Ik weet zeker dat Bruno je dankbaar is voor alles wat je voor hem hebt gedaan.
caaroolaa
29 oktober 2006, 10:39
heel veel sterkte met het verlies van jullie gote kleine vriend.
liefs carola en een knuffel van Quinty
jackie
29 oktober 2006, 17:47
wat een gemis voor jullie veel sterkte
dayco
29 oktober 2006, 18:07
heel veel sterkte en hou vooral die herinneringen levendig,dat zal zeker helpen om later met een glimlach aan hem terug te denken
ringostar
29 oktober 2006, 19:18
vanuit het zeeuwe nieuwerkerk wensen ook wij jullie heel veel sterkte toe met het verlies van jullie lieverd.
wees er van overtuigd dat jullie gedaan hebben wat het beste was voor bruno. koester de mooie momenten die jullie gehad hebben met jullie kanjer.
heel veel liefs marlies
poot en lebber van enzo
inko2000
29 oktober 2006, 22:31
Ook namens mij HEEL VEEL STERKTE GEWENST met het overlijden van jullie lieve Bruno.
ja, ondanks dat jullie wisten, dat hij er niet lang meer zou zijn, is het verlies verschrikkelijk.
campcolla
30 oktober 2006, 08:44
ook van ons uit rotterdam heel veel sterkte met dit grote verlies van jullie kanjer Bruno, hij zal in jullie harten voortleven en eens dan komt er een dag dan komen jullie elkaar weer tegen aan de andere kant van the rainbow bridge, dan zullen jullie weer samen zijn.tot die tijd zijn de herrineringen in jullie harten.
heel veel sterkte silvia erwin en kids
en boevenknuffies Brenda en Enzo
Gitano
3 november 2006, 04:06
Nog steeds niet bijgekomen van ons verlies, Tano, na 14 jr, kunnen we zo meevoelen met jullie. Bruno zal denk ik nooit door jullie vergeten worden.
Zoveel cliches maar toch hopen wij dat alle leuke herinneringen jullie kracht geven dit verlies te dragen. Koester die en Bruno zal onsterfelijk zijn voor jullie. Sterkte met dit verlies. Louis, Mirjam en Rico.
Ebonoss
3 november 2006, 08:36
Nog steeds niet bijgekomen van ons verlies....
Tell me, ik mis mijn ouwe mooie en lieve "doosje", mijn Silva'tje ook nog steeds zo. En dat is toch al weer ruim een jaar geleden....
Ik ben wel heel erg blij dat ik weer een jong mooi en lief "doosje", mijn Ebony'tje heb.
Zij geeft mij heel veel liefde en plezier, echt waar!
Maar dat meissie waar ik samen zoveel heb meegemaakt vergeten, nooit!
Maar de ruwe kantjes van het gemis/verdriet, zijn er een beetje vanaf, tenminste als ik er niet te veel over ga nadenken.
:) Maar de beste remedie is voor mij persoonlijk een nieuw boefje te nemen, niet als vervanging, want dat werkt natuurlijk niet.
Het is voor mij een aaanvulling, want ik wil altijd een hondje bij me hebben.
Helaas moeten ze op een bepaalde dag bij je weg, maar als je dan weer een jong beestje neemt, heb je het idee dat je het voorrecht hebt om een heleboel fijne boefjes te mogen leren kennen in je leven!
Sterkte allemaal die hier zo mee worstelen, ik weet wat je meemaakt.