PDA

Volledige versie bekijken : puppies

nicole
6 mei 2002, 21:38
Hoi bouvierfans,

Mijn vraag is het volgende. Wij zijn van plan een nestje te gaan fokken van blonde bouviers. De teef zal komende maand loops worden. Ik wil nu graag wat tips ontvangen hoe ik na de geboorte de pups het beste kan merken om ze uit elkaar te kunnen gaan houden. Ik heb van diverse soorten nagelak gehoord die je weer op verschillende plaatsen kunt aanbrengen maar blijft dit lang genoeg zitten om ze uit elkaar te kunnen houden.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Arnold
9 mei 2002, 16:22
Hoi nicole,

Bij onze fokker konden ze de pups uit elkaar houden d.m.v gevlochten halsbandjes van diverse kleuren wol bijvoorbeeld.
Ik hoop dat je aan deze tip wat hebt,ene succes met het nestje!!!

Gr.Arnold

nicole
10 mei 2002, 12:07
Hoi arnold,

Bedankt voor je tip. Maar ik vind het zo moeilijk om bij zo'n jonge pups al halsbandjes om te doen. Wat als ze zich erin verst(r)ikken bij het spelen? Ik zal het in elk geval in het achterhoofd houden.

Groetjes Nicole.

Elly de Jong
19 mei 2002, 00:02
Ik weet nog bij onze vorige hond dat er bij de pootjes haar was weggeschoren, maar ja..als er veel pups zijn....dan lijkt een bandje me toch beter...

Groetjes

Petra en Anton
20 mei 2002, 21:39
Hallo Nicole,
Het antwoord is eigenlijk al gegeven door een pupeigenaar van ons.
Toch zul je merken dat als je je pups met liefde gaat opvoeden en verzorgen dat het net als bij mensen allemaal verschillende hondjes zijn.
Een echte herkenning is dan niet nodig voor jezelf omdat je elke pup gaat herkennen.
Deze ervaring is zo uniek dat je begrijpt wat wij bedoelen als je het meemaakt.