PDA

Volledige versie bekijken : aanmelden op het forum

nic
6 november 2006, 10:19
Hoi Anton,

Als ik mij heb aangemeld op het forum en ik ben even iets langer wat anders aan het doen. Bijv. een bericht hier typen of op Arcade een spelletje aan het spelen ben. En ik wil weer wat op het forum doen moet ik me weer opnieuw aanmelden, want ik word automatisch uitgelogt.

Is dit om beveiligingsredenen? En kan ik dat nog anders instellen?

Beheerder
6 november 2006, 20:48
Het uitloggen van leden begint inderdaad als er gedurende een tijdsinterval geen activiteiten op de server worden waargenomen.
Dit heeft alles te maken met de beveiliging.
Toch kun je dat zelf heel sterk vertragen door bij het inloggen een vinkje te zetten in het vierkantje.
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/log.jpg
Nu kan het nog zo zijn dat het niets helpt,want ook de beveiliging van je computer moet weten dat je deze site toestemming geeft om een cookie op je computer te plaatsen.
Er zijn zoveel firewalls ( hardware en software) dat ik niet zomaar kan zeggen hoe de instellingen op jouw computer ingesteld moeten worden.
Het beste kun je even de handleiding raadplegen.
Wat zeker meehelpt daarbij is ook de internet exploder laten weten dat je deze site toestemming geeft.

In de internet exploder klik op extra
Klik op internet opties
Klik op het tabblad beveiliging
Naast de groene button vertrouwde websites.
Nu kun je klikken op de button websites
Vul nu in het veld Deze website aan de zone toevoegen:
www.bouvierforum.nl
Voor Belgie:
www.bouvierforum.be
Klik op de button toevoegen en vergeet weer niet te klikken op de OK button

Ben je met een lang bericht bezig en krijg je het scherm dat je opnieuw moet inloggen als je op de verzend button hebt geklikt, vul dan gewoon je inlog gegevens in.
Nooit op de button vorige in je browser.
Als je dat doet wis je het volledige bericht en kun je opnieuw beginnen.
Log je gewoon in dan kun je verder gaan waar je gebleven bent.

Ik hoop dat het je wat verder helpt

nic
6 november 2006, 21:25
Bedankt voor je antwoord, heb de site al toegevoegd nu en zal de volgende keer bij inloggen het vinkje zetten. :)