Volledige versie bekijken : Eerst Naomi & nu ook Axel; ziek
Nonique
16 november 2006, 07:55
Hier zijn beide onze boefkes 'ziek'.
Eerste dag (maandag) Naomi braken en diarree welke nu nog steeds gaande is (braken enkel de 1e dag).
nu met Naomi op dag 4, is het een zelfde liedje met Axel welke dus gister idem ziek werd.
De wasmachine maakt overuren, vannacht was het om en om dus weinig slaap gehad en de twee arme voelen zich futloos en ziek. Met Naomi dinsdag al bij de DA langs geweest en daar medicatie gekregen, zo meteen nog maar een keer bellen - overweging virus even bespreken en zo nodig ook voor Axel medicatie en of andere voor beiden.
Ben bezorgt, met Axel ging het net weer beter na zijn vergiftiging en maak me zorgen over de klappen die hij te verduren krijgt op zijn nog zo jonge spijsvertering en darmen.
Zucht, ook ik heb nu wel wat slaap en ben wat moe, wee als mijn doggies iets mankeren dan ben ik niet het bed in te krijgen.
Is er mogelijk iets bekend over of er een virus heerst?
Groetjes,
Monique en de boefkes
Ebonoss
16 november 2006, 09:00
Hoi Nonique,
:( Wat ontzettend sneu voor jullie "poepies" en met name voor B. Axel.
Niet dat het voor S. Naomi nou zo leuk is...
Ben weliswaar geen D.A., maar ik denk dat het 'n flinke (honden)buikgriep is die rondwaart.
Hiet in Chicago a/d Maas is het wat dat betreft (nog) rustig, maar gezien het feit dat het in het noordwesten (Kanjer) en bij jullie dus nu ook is uitgebroken, zal het slechts een kwestie van tijd zijn dat het hier ook komt!
Intussen wens ik de ziekenboeg beterschap en jullie natuurlijk sterkte!
xx Ebony, (:) gaat goed per computer, géén kans op besmetting!)
loes
16 november 2006, 09:14
Hier in het oosten een paar weken geleden veel zielige baasjes met nog zieliger hondjes, dus misschien jullie kant op gewaaid? of een ander virusje?
in ieder geval een snelle beterschap gewenst,
Nonique
16 november 2006, 10:45
Ik begin inderdaad links en rechts meer geluiden op te pikken dat er mogelijk toch een virusje gaande is. DA nog niet teruggebeld, maar ik zal zeer zeker vragen of ook daar mogelijk geluiden of opmerkelijkheden zijn weg vinden.
Kheb toch zo met ze te doen, zucht.
Vraagje ook nog...
Ik las dat men ook wel beschuit geeft tijdens diarree - is dit een aanrader, kan ik dit ook eens proberen zonder zorgen? Ik ben met brood etc. altijd zeer voorzichtig en geef eigenlijk enkel lichtbruin oud brood zo nu en dan. Ik weet dus eigenlijk niet zo goed of beschuit 'goed te geven is tijdens diarree of verstoorde spijsvertering'?
busliner
16 november 2006, 12:08
Laat het virus dan maar hier in het zuiden wegblijven...hoop ik dan..??
Maar sterkte met de zieke boeffies....
poot en lebber van Sandor..
busliner
16 november 2006, 12:10
water van gekookt rijst geven helpt ook goed tegen de diarree...
is maar een tip.....
Sandor
Nonique
16 november 2006, 13:02
water van gekookt rijst geven helpt ook goed tegen de diarree...
is maar een tip.....
Sandor
Ze eten op het moment al rijst met kip- e/o kalkoenfilee (gekookt) overgoten met wat boullion en of afgekookt rijstwater.
Dank je busliner :)
Chanel
16 november 2006, 15:00
Het is de laatste tijd wel raak met die geheimzinnige virus. Ik heb er hier nog niet van gehoord, maar hou m'n hart vast.
Sterkte Nonique!!!
lars
16 november 2006, 15:59
Ook namens ons heel veel sterkte met jullie beide boeffekids.
We hopen dat ze er weer snel bovenop zullen zijn,en weer verder kunnen met hun streken.
Henk&Boyke
16 november 2006, 18:08
Nonique en Jan,
Verdorie, sneu voor je poepies, is gewoon klote om je maatjes ziek te zien.
Ook voor B. Axel die pas was hersteld. Maar boefkes zijn taai en herstellen
snel, voordat je het weet zijn ze weer aan het klussen bij de vijver:) .
Dikke knuffels voor Naomi en mr B Axel
kenter
16 november 2006, 20:09
Rot hoor, hier dus idem he..eerst Kanjer die was er echt ziek van en daarna Brista aan de diaree en nu toch ook nog Rowan...helaas...
Ze hebben geen verhoging ....dus maar aan de rijst met hele fijn gemaakte beschuit zodat de darmen niet te geprikkeld worden..
groetjes uit deze ziekenboeg...:(
bella
16 november 2006, 20:54
Hallo allemaal,
Ja het heerst inderdaad de hondegriep. Boef had het vorige week, gelukkig maar 1 dag. Alle honden hier in de buurt zijn al aan de beurt geweest.
Vraagje...Moniquw,waarom ben je voorzichtigmet brood?????
groetjes en een knuf voor alle patientjes,
Bella
Diesel
16 november 2006, 23:39
heel veel sterkte met de zieken.
Hier nog niks van gemerkt
inko2000
16 november 2006, 23:46
Van harte beterschap lieverds. Wij hopen, dat jullie gauw weer beter zijn en weer lekker kunnen dollen en rennen.
Ruben en Loes
17 november 2006, 10:26
Heel veel beterschap....maar jullie worden goed verzorgd dus zijn jullie vast weer snel de oude.
Groetjes Loes
inko2000
20 november 2006, 23:54
En, hoe gaat het met de boefjes? Alweer beter? Ik hoop echt, dat ze weer beter zijn.
Jolinda
21 november 2006, 17:40
Hier in het oosten een paar weken geleden veel zielige baasjes met nog zieliger hondjes, dus misschien jullie kant op gewaaid? of een ander virusje?
in ieder geval een snelle beterschap gewenst,
ik zag dat je in almelo woont?
Hier in hengelo 'nog' niets aan de hand..
Khoop dat het hier overwaaid.
Voor de lieverds die wel ziek zijn geworden: Heel veel beterschap!!
liefs, Jolinda
knuff Xantoz