Volledige versie bekijken : Hallo ik ben Sim(one) het hulpje van boef BO !
sim
20 november 2006, 12:43
Hallo Allemaal !!
Ik ben dus Simone (40 jr jong) en woon samen met m'n vriend Frank in Neurhede D. Dat ligt net over de duitse grens bij Bourtange (oost Groningen).
Wij delen deze plek met onze boef Bo (ja die moet eerst genoemd op Bouvierforum hè ! :D van 11 mnd en ons Serra da Estrelateefje Joia van 4½ jr, onze 3 paarden (arabier, quarab en andalusier) en 4 moppies van katten !
Frank gaat begin dec. op curcus in Vlagtwedde met Bo, misschien nog meer mensen hier die daar op curcus zitten ??? je weet maar niet ...
Wonen hier trouwens nog boevenmensen in de buurt ???
We zijn ook op zoek naar dierenliefhebbers die zin hebben om af en toe op te passen op onze dieren, een weekendje of met vakantie.
Hier veel mogelijkheden om hier heerlijk te wandelen, fietsen e.d., we wonen op het platteland, de zandpaden liggen voor de deur !
Het is niet mogelijk om eigen honden mee te nemen ivm het serrateefje die andere honden het liefst als ontbijt eet :(
Wel graag mensen die paarden gewend zijn ivm 's avonds op stal zetten e.d.
Nou wie weet houden we hier een leuk kontakt met mensen aan over, ik hoop 't !
Vind het forum i.i.g. erg leuk en gezellig, hier gelukkig geen gezannik zoals bij veel paardenfora.
tot mailens, horens of wat dan ook !! ;-)) en allemaal veel plezier met de eigen boeffies, geweldige honden !!! doei Sim
nic
20 november 2006, 12:52
Nou, hier dan ook maar weer welkom. :D
Lijkt me super om op te passen tijdens vakantie's of weekenden, maar ja, zoals de naam al zegt Bouvierforum, hier dus 2 van die loebassen rondlopen. Denk dat je hier meer van dat soort "problemen" zult tegenkomen hahahaha.. :D Neem je het estrella teefje maar mee op vakantie ;)
sim
20 november 2006, 13:04
Nou, hier dan ook maar weer welkom. :D
Lijkt me super om op te passen tijdens vakantie's of weekenden, maar ja, zoals de naam al zegt Bouvierforum, hier dus 2 van die loebassen rondlopen. Denk dat je hier meer van dat soort "problemen" zult tegenkomen hahahaha.. :D Neem je het estrella teefje maar mee op vakantie ;)
hahahaha heb je helemaal gelijk in Nic ! Meeste mensen natuurlijk zelf boeven, maar vast niet allemaal ......?????
Nouja we zien het wel, misschien via via via, soms kan het apart lopen toch ???
Enne... Joia mee op vakantie (zou ze wel willen ;-). We willen graag naar Portugal volg. jaar en dat is dan al snel te warm voor haar als ze op bepaalde plekken in de auto moet blijven.
sim
20 november 2006, 13:23
[quote=sim;18058]hahahaha heb je helemaal gelijk in Nic ! Meeste mensen hebben moet er tussen staan (en niet: 'zijn' dus ;-) natuurlijk zelf boeven, maar vast niet allemaal ......?????
Misschien boeven gehad en nu even geen tijd of misschien wil iemand een boef in de toekomst, who knows ????
Nouja we zien het wel, misschien via via via, soms kan het apart lopen toch ???
Enne... Joia mee op vakantie (zou ze wel willen ;-). We willen graag naar Portugal volg. jaar en dat is dan al snel te warm voor haar als ze op bepaalde plekken in de auto moet blijven.
gerda_b
20 november 2006, 15:46
Hoi Simone en aanhang....:D
Welkom hiero....
Ik las dat je vriend Frank in Vlagtwedde met Bo wil gaan trainen....leuk joh ik train daar ook met Brandy we doen nu de cursus SHH...het is een hele leuke club.
Groetjes Gerda :)
Monique
20 november 2006, 16:15
Welkom hier. Wel even een waarschuwing vooraf: het is een erg verslavende forum, dus pas op :)
sim
20 november 2006, 16:19
Welkom hier. Wel even een waarschuwing vooraf: het is een erg verslavende forum, dus pas op :)
Haha, dankje, was er al bang voor !!! ;-))
sim
20 november 2006, 16:20
Hoi Simone en aanhang....:D
Welkom hiero....
Ik las dat je vriend Frank in Vlagtwedde met Bo wil gaan trainen....leuk joh ik train daar ook met Brandy we doen nu de cursus SHH...het is een hele leuke club.
Groetjes Gerda :)
heeee wat leuk Gerda !!
Zal je even een pb sturen !
doei Sim
lars
20 november 2006, 16:26
Hallo simone
Ook vanuit groningen van harte welkom op dit gezellige forum.
Maar kijk uit er gaat heel veel vrije tijd in zitten :D
sim
20 november 2006, 16:30
Hallo simone
Ook vanuit groningen van harte welkom op dit gezellige forum.
Maar kijk uit er gaat heel veel vrije tijd in zitten :D
Dankje Lars !
Leuk vanuit Groningen ! Ben morgen in Groningen bij m'n vriendin gaan we lekker stadten als hetw eer een beetje meezit tenminste !
Er zijn dus meerdere mensen uit prov. groningen actief op dit forum, hebben jullie al eens samen een wandeldagje georganiseerd ofzo iets ???
gr.Sim
inko2000
20 november 2006, 23:42
Hoi Simone,
HARTELIJK WELKOM OP DIT FORUM, die inderdaad heel verslavend is hoor.
Nog een grunneger. Hahahahahahaha, ik woon in Blijham, dus vlakbij Vlagtwedde. Ik ga zeker een keertje kijken daar.
Leuk, om eens met elkaar een wandeling te organiseren in de Wedderbergen o.i.d.
jumbojet
21 november 2006, 08:43
Welkom op dit forum!!!
loes
21 november 2006, 10:00
vanuit het oosten des lands, van harte welkom op dit gezellige forum:D
Ebonoss
21 november 2006, 10:13
;) Ook van ons van harte welkom op dit prachtige forum waar je met al je vragen, twijfels en wat al niet meer terecht kunt!!
Maarrrrr....kleine waarschuwing, het is verslavend hoor!
:p Let maar op, je gaat je tijd verdelen tussen het forum en de boef!!
:D veel plezier!
sim
21 november 2006, 20:31
Hallo allemaal !
Bedankt voor het leuke welkom !
Inko, Blijham is hier om de hoek, vanavond nog doorheen gereden :-), we kunnen elkaar zeker een keer ontmoeten met alle groningse boeffies bij elkaar, Wedderbergen is prima, misschien hebben ook mensen van buiten provincie zin om langs te komen ... ??
doei Sim