Volledige versie bekijken : Gezocht nieuwe woonplek voor Xanne
kitty
21 november 2006, 18:39
Beste mensen,
Voor Xanne, 20 maanden oud, teefje en gestereliseerd zoeken wij helaas een nieuwe woonplek.
Xanne is goed opgevoed en kerngezond maar doordat we gaan scheiden kunnen we niet meer voor haar zorgen zoals ze dat gewend is.
Ze zou teveel alleen zijn en niet de aandacht krijgen die ze gewend is.
Xanne is lief voor kinderen en kan met alles en iedereen goed overweg.
Andere honden vindt ze schitterend en ze is graag onder de mensen.
Kortom een vrolijke,speelse hond die het graag de baas naar de zin maakt.
Ze is daarmee een geweldige huisgenoot die ook heel gemakkelijk overal mee naar toe kan.
Met pijn in ons hart plaatsen wij deze oproep maar we vinden dat ze het beste verdiend.
Graag reacties.
Groet Kitty
veyron
21 november 2006, 19:02
hoi Kitty
wat sneu voor je dat je je boef weg moet doen.
is er geen alternatief?
kan je er iets meer over vertellen?
heb je misschien een foto?
is 't een blondje of een zwarte/grijze.
heb je er een cursus mee gevolgd?
kan ze intussen wel alleen zijn?
groeten
Veyron
veyron
21 november 2006, 20:04
'k wilde nog graag weten waar je woont en of Xanne met katten overweg kan.
is het een binnen-of buiten hond?
groeten
Birte & Veyron
kitty
21 november 2006, 20:09
Hoi,
Helaas kunnen we geen alternatief bedenken, zouden lapmiddelen zijn en daar voelen we ons niet goed bij.
Xanne is grijs, gestroomd en heeft 3 trainingen doorlopen, loopt bijna altijd los en luistert goed.
Ik heb natuurlijk foto's maar moet even uitzoeken hoe ik die hierbij sluit, de meest recente staan nog niet op de computer maar het is een mooie boef.
Ze kan goed alleen zijn, wel pas echt goed na loopsheid maar is nu door de omstandigheden weer teuggevallen, het was helemaal over en ik denk dat het ook wel weer overgaat maar dan nog zou ze teveel alleen zijn.
We zijn ook in overleg met de fokker waar ze vandaan komt dus ik verzamel nu even reacties om een goede keus te kunnen maken.
groet Kitty
kitty
21 november 2006, 20:18
Zag het te laat maar Xanne is erg graag buiten, ze is wel gewend om bij ons binnen te zijn ze heeft geen buitenhok, ze is dus denk ik een binnenhond.
En katten gaat goed, we hebben ook een poes en Xanne vindt dat erg interessant en wil spelen, de poes denkt daar anders over en stapt parmantig over Xanne heen.
Ann Vandenhende
21 november 2006, 20:38
Kitty,
ik wens je heel veel succes toe met de herplaatsing van Xanne, echt waar gemeend.
We zijn zelf een tijdlang op zoek geweest naar een speelkameraadje voor onze bouvier Zoran, en hebben toen Olga geadopteerd uit het asiel van Maasmechelen.
Ik duim voor je en wens je het allerbeste toe. Dat Xanne een goede thuis mag vinden.
Groetjes en sterkte
kitty
21 november 2006, 21:39
Hallo Ann,
Fijn te weten dat mensen zo meeleven, doet me goed.
groet Kitty
Schoenie
21 november 2006, 22:06
Is er ondertussen al iemand die zich heeft gemeld voor de hond?
Wat is de afstammeling van de hond?
Kan ze ook goed met andere honden overweg of is ze liever als enige hond in huis?
Monique
21 november 2006, 23:24
Xanne klinkt als een geweldige hond. Erg jammer dat ze niet bij jullie kan blijven (maar wel te begrijpen).
Ik hoop dat je samen met haar fokker een goede keuze zal kunnen maken voor haar.
Sterkte voor jou. Afscheid nemen is altijd moeilijk.
nic
21 november 2006, 23:27
Ook namens mij heel veel sterkte.... Het is nooit makkelijk om je hond weg te doen, zeker niet met jullie redenen.
Maar ik weet zeker dat je in samenwerking met de fokker en dit Forum een goede baas voor Xanne zult vinden. Wat het leed misschien iets verzacht.....
veyron
21 november 2006, 23:47
hallo Kitty
eerst en vooral wil kje ook veel sterkte wensen met de hele situatie.
ik heb je een privé bericht gestuurd, laat me ffe weten of je het ontvangen hebt aub.
veel groetjes
Birte & Veyron
kitty
22 november 2006, 10:42
Beste mensen,
Bedankt voor alle steun en op dit moment gaan we in oveleg met de fokker om te kijken wat we met alle reacties kunnen.
Ik laat het via dit forum weten als we een keuze hebben kunnen maken.
Voor nu is iedereen erg druk met Xanne, zelf huppelt ze nog vrolijk naast me waardoor ik zeker weet dat ze het elders ook heel prima naar de zin zal hebben.
groet Kitty
zanka
22 november 2006, 20:40
Hoi Kitty,
Ik ben op zoek naar een bouvier. Mijn vriend (woon niet samen) heeft een bouvier en ik ben supergek op dat beest. Vorige maand heb ik 5 weken op een andere bouvier hier uit de buurt gepast. Ik heb het erg leuk gehad en de bouvier ook. Lange wandelingen, een knuffel en gewoon de gezelligheid van zo'n dier.
Ik ben heel het Internet aan het afzoeken naar een geschikte bouvier. Xanne klinkt als een lieve hond en ze is katten gewend, ik heb een kat dus de bouvier moet met de kat om kunnen gaan.
Is het een grote bouvier? Ik heb eigenlijk van alles te vragen, kan ik op een andere manier met je in contact komen? Ik heb me net aangemeld op deze site en weet nog niet hoe het hier precies werkt.
Hoop snel van je te horen
Knuffel voor Xanne
Groetjes Sandra
kenter
23 november 2006, 22:31
zie dat je het al heb gevonden Sandra...
Hoop dat het wat wordt met Xanne...
Chanel
24 november 2006, 19:21
Hoi Zanka,
Je kunt gewoon een PB (persoonlijk bericht) sturen. Xanne lijkt me een een heerlijke (en jonge) hond. Waardeloos dat er zich soms situaties voordoen waardoor je je hond niet meer kunt houden, dus tekort doet.
Kitty,
Ik vind het super (tiendubbele uitroepteken) dat je je eigen gevoel buiten spel zet om de hond een beter leven te geven. Hulde!!!
Kendra
22 december 2006, 18:39
Heeft Xanne al een nieuw thuis??
Kendra
22 december 2006, 18:40
sorry.. lees net in een ander topic dat ze op haar plek is :o
kenter
22 december 2006, 18:47
En wat voor plek...kijk maar op mijn photosite bij Wijchen...
Kendra
22 december 2006, 19:14
ennu... hoe zie ik dan waar ze is??:confused:
Jan en Anja
22 december 2006, 21:02
Hoi Maureen,
Ze staat ook met haar grote vriend baby Ben op de fotogallerij. Als je klikt op 18 december, dan zie je een foto van 2 grote kanjers, Xanne Xayona en Baby Ben.
Groetjes, Anja
Kendra
22 december 2006, 21:37
ja.a.... ik hoorde net dat ze naar Tanja en Achim is gegaan!! geweldig. fijn dat ze een goed thuis heeft.
kenter
22 december 2006, 22:03
Ze staat bij kerstshow Wijchen
http://www.photobyelly.nl/CorelPhotoAlbum6/Kerstshow%20Wijchen%2018-12-2006/index.htm
Even scrollen, ze staat met baby ben en alleen op de foto..
inko2000
24 december 2006, 02:48
Wat een scheet, ja ook Baby Ben. Allebei staan ze er super op en ze kunnen het goed vinden samen=
Wat geweldi, dat ze een goed huisje heeft gekregen.
Marcel34
28 februari 2007, 18:55
Beste Kitty,
Sneu vor je dat je je bouvier moet gaan herplaatsen. Graag zou ik willen weten of het herplaatsen op dit moment nog actueel is. Ik ben nm. op zoek naar een bouvier.
Je kan me bereiken via mijn e mail of GSM nr. 06-53849101.
Ik hoop spoedig van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Marcel Vermeulen
Marcel34
28 februari 2007, 18:58
Beste Kitty,
Sneu voor je dat je je Bouvier moet gaan herplaatsen. Graag zou ik van je willen weten of het herplaatsen op dit moment nog actueel is. Ik ben nml. op zoek naar een Bouvier.
Je kan me bereiken via e mail of op mijn GSM nr. 06-53849101.
Ik hoop spoedig van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Marcel Vermeulen
Monique
28 februari 2007, 19:11
Als je drie berichten terug leest kan je zien dat zij al lang geplaatst is.
Carla
1 maart 2007, 23:38
Hallo Marcel.
Ik snap het goed dat je nog reageerd op deze herplaatsing. Het was mij ook niet gelijk duidelijk hoe het forum werkte, maar links in de hoek kan je zien hoe oud een berichtje is.
Toch leuk dat je interesse hebt voor herplaatsing blijf gewoon geregeld kijken op het forum.
Groetjes Carla
Monique
1 maart 2007, 23:54
Nou Carla als je de hele topic leest dan zie je dat de hond geplaatst is. Daarvoor hoef je niet eens naar de datum te kijken hoor. Gewoon een kwestie van goed lezen.
Maar Marcel top dat je een herplaatser zoekt. Dat vind ik echt heel goed. Succes met je zoektocht.