vera
27 november 2006, 18:25
Hallo allemaal,
Ik wil mij even voorstellen,
Vera Cornet en al een tijdje iedere dag op dit forum te vinden.
Tot aan vanavond alleen berichtjes gelezen.....sinds een half uurtje weet ik nu hoe zelf een berichtje te plaatsen.
Sinds 4 weken hebben wij een nieuwe boef...de 3de in ons gezin.
De eerste Boy is 12 jaar geworden en de 2de Quincy hebben wij vorig jaar na 15 jaar moeten laten inslapen.
En toen....nooit meer een hond, Verdriet,vrijheid, makkelijk, lekker een paar keer op vakantie...!!!
Maar dan, stil, stil en nog eens stil als je thuis bent!!!!
Dan komen de kriebels....toch maar weer een boefje???
En ja hoor, vandaag 4 weken geleden zijn wij Goya gaan ophalen.
Het is een echte boef , maar veel ondeugender dan onze vorige honden ( of we zijn het vergeten)
Het zindelijk worden gaat ook nogal moeizaam, buiten af en toe ...en binnen iedere keer...pff....
We zijn inmiddels 2 x naar de puppycursus geweest en dat gaat perfect.
Wel heb ik wat vragen, de hond is erg bijterig en soms erg venijnig ook wil hij rijen tegen benen, ook als je gewoon op de stoel zit.
De leidster van de cursus zegt dat dit aangeeft dat het een dominante hond is en geen andere bedoelingen hierbij heeft.
Het is een heel verhaal geworden, ben ook erg benieuwd of er mensen zijn die mij hierover enige tips kunnen geven
Groetjes Vera
Ik wil mij even voorstellen,
Vera Cornet en al een tijdje iedere dag op dit forum te vinden.
Tot aan vanavond alleen berichtjes gelezen.....sinds een half uurtje weet ik nu hoe zelf een berichtje te plaatsen.
Sinds 4 weken hebben wij een nieuwe boef...de 3de in ons gezin.
De eerste Boy is 12 jaar geworden en de 2de Quincy hebben wij vorig jaar na 15 jaar moeten laten inslapen.
En toen....nooit meer een hond, Verdriet,vrijheid, makkelijk, lekker een paar keer op vakantie...!!!
Maar dan, stil, stil en nog eens stil als je thuis bent!!!!
Dan komen de kriebels....toch maar weer een boefje???
En ja hoor, vandaag 4 weken geleden zijn wij Goya gaan ophalen.
Het is een echte boef , maar veel ondeugender dan onze vorige honden ( of we zijn het vergeten)
Het zindelijk worden gaat ook nogal moeizaam, buiten af en toe ...en binnen iedere keer...pff....
We zijn inmiddels 2 x naar de puppycursus geweest en dat gaat perfect.
Wel heb ik wat vragen, de hond is erg bijterig en soms erg venijnig ook wil hij rijen tegen benen, ook als je gewoon op de stoel zit.
De leidster van de cursus zegt dat dit aangeeft dat het een dominante hond is en geen andere bedoelingen hierbij heeft.
Het is een heel verhaal geworden, ben ook erg benieuwd of er mensen zijn die mij hierover enige tips kunnen geven
Groetjes Vera