PDA

Volledige versie bekijken : Bouvier Sam in Asiel

harley
30 november 2006, 21:57
In het asiel te Drogeham zit de bouvierreu Sam van 10 maanden oud, alle informatie over hem is te zien op http://www.dierenasiels.com/adres_asiel.cfm?id=335
Hopelijk zit hij er niet zo lang

harley
1 december 2006, 23:35
Er staat nu een betere foto bij Sam , zodat een ieder een ander beeld kan krijgen van hoe hij is.

In het asiel te Drogeham zit de bouvierreu Sam van 10 maanden oud, alle informatie over hem is te zien op http://www.dierenasiels.com/adres_asiel.cfm?id=335
Hopelijk zit hij er niet zo lang

Chanel
1 december 2006, 23:40
10 maanden. Een grote pup dus! Dit hondje moet gewoon een goed huis vinden, zo'n jong dier!!!

Ruben en Loes
2 december 2006, 00:27
Mijn oudste zuster heeft ook net via S.O.S. honden een bouvierreu pup van 9 maanden een warm huis gegeven , dus die mensen zijn er wel.

Laten we duimen dat deze lieve Sam een warm huisje vindt!!
En ja haar groeit weer aan toch!! Met lang of kortgeschoren haar daar kan Sam niets aan doen het was waarschijnlijk nodig en het beste op dit moment voor hem. Haar groeit snel dus dat zit er zo weer op!

Dikke knuffel voor lieve Sam

Groetjes Loes

nic
2 december 2006, 02:29
Hoi,

Ik heb die foto van ongeschoren Sam ergens anders eerder gezien :confused: Kan dat? Volgens mij op marktplaats?

Maar die komt vast wel goed terecht, als we er met ons allen weer ons best voor doen, wat een schatje!

harley
10 december 2006, 22:58
Sam heeft een nieuw tehuis gekregen , en we hopen dat het daar verder goed met hem zal gaan , en dat hij daar heeeeeeeeeeel oud mag worden.

Chanel
10 december 2006, 23:13
Oh gelukkig, dacht al dat moet toch gewoon lukken.... zo'n jong hondje.
Ben heel benieuwd hoe het hem vergaat.

kenter
10 december 2006, 23:14
he Harley dat is nog eens goed nieuws !!! Lekker voor de kerst in een warm nestje ...top !:D

wg veck
10 december 2006, 23:18
toppie dat sam geplaatst is weer een boef een thuis

nic
11 december 2006, 10:10
Fijn dat er weer een boef een goed tehuis heeft gevonden!