Volledige versie bekijken : Inhoud verenigingsblad Boe4 nummer 6
Beheerder
13 december 2006, 20:56
Vandaag is het verenigingsblad Boe4 nummer 6 bij de leden in de brievenbus gevallen.
Bomvol foto's,verhalen en reportages.
http://www.bouvierkennel.info/forum/vbuploads/Voorkant6.jpg
Inhoudsopgave:
Voorwoord
Angst voor vuurwerk (Hondenschool Lucky)
Mijn mooiste kerstcadeau (verhaal)
Hartekiekjes
Overgewicht (medisch)
Kruimel (verhaal)
Demy & Shamira op het strand (verhaal)
Belevenissen op de dierenambulance (reportage)
De bouvier stal mijn hart (verhaal)
Zoek de 7 verschillen,kleur ! (puzzel)
Mini kleurenposter Joany-Sjakie en Sammy
Boe4 strip
Kerstverhaal 2006 (verhaal)
Bouviersneeuwbol (creatief)
Kerstfeestballetjes (Kerstrecept voor lekkernij voor je boef)
Even updaten (verhaal)
Timbo kijkt terug op het afgelopen jaar (verhaal)
Een nest puppies?Ja? ( reportage/voorlichting)
De hondenfluiteraar (reportage)
2 jaar uit het leven van Yassar (verhaal)
Hondenhoroscoop 2007
Colofon
OPNIEUW EXTRA BIJLAGES BIJ BOE4
Boe4 kerstkleurplaat voor de kinderen
Boe4 Kalender-magneet 2007
Het verenigingsblad Boe4 is het blad wat geen enkele bouvierliefhebber mag missen
Voor slechts 20 euro per jaar hoor jij er ook bij!!
Lid worden???
Meld (http://www.boe4.nl/) je aan op de website van Boe4 (http://www.boe4.nl/)en profiteer van de vele voordelen van het lidmaatschap van de bouviervereniging Boe4
Eerst proberen???
Nog steeds twijfels of Boe4 bij jou past?
Dan kun je nu ook 3 gastnummers proberen.
Bezoek de website van Boe4 (http://www.boe4.nl)voor meer informatie
inko2000
13 december 2006, 23:20
Het is weer een prachtig boekje geworden, met prachtige verhalen en foto's.
Henk&Boyke
14 december 2006, 05:38
Gisteren viel Boe4 bij ons in de bus, jullie hebben jezelf weer eens overtroffen.
Zeker het verhaal van die 86 jarige dame over haar Boefke is leuk, mooie foto's etc.
Die rakkers waren en zijn toch allemaal hetzelfde, echte Boef(kes).
boevengek
14 december 2006, 12:32
Ben net lid en heb gister de eerst binnen gekregen.
Leuker dan bouviernieuws van de bouvierclub!
Meer foto"s en verhalen.
LEUK!!!!
XXX
Wilma Noordzij
14 december 2006, 15:56
Ook hier het nieuwe nummer ontvangen. Lekker op de bank met een kop thee Bob aan mijn voeten. Heerlijk in een keer uitgelezen. Wederom complimenten van deze kant.
http://i11.tinypic.com/3zjkdwg.gif
Lisa
14 december 2006, 17:41
Zelfde hier waar ik met veel plezier het blad weer gelezen heb.
Ik vond de hondenfluisteraar heel bijzonder en mooi om te lezen.
Complimenten voor de inhoud,vergeleken met het bouviernieuws precies wat bouviergek schrijft.
Daar voeg ik beter en mooier aan toe
Chanel
14 december 2006, 22:25
Ik woon in Duitsland.
Wanneer ik een proefabonnement wil kan dat?
Zo ja, hoe moet ik dat aanmelden en wat zijn de kosten?
Wilma
14 december 2006, 22:48
Ook van mij de complimenten voor dit leuke nummer.
En het voorwoord met kerst, hoe kom je erop.
Nee het is weer harstikke leuk en goed gemaakt,alle complimenten naar de redactie.
Chanel gewoon aanmelden op de site van boe4 dat heb ik ook gedaan en je krijgt vanzelf bericht.
Het kost 20 euro en het is het geld echt waard.
Ik wil het niet schrijven maar omdat de andere het ook al schrijven doe ik het ook maar: het blad is veel leuker en beter dat het bouviernieuws.
Chanel
14 december 2006, 23:04
Hoi Wilma,
Ja dat heb ik dus al geprobeerd, maar de zgn. "Duitse" postcode (PLZ) kent het systeem niet, dus wordt niet geaccepteerd. Dus vandaar mijn vragen.
(Buiten dat, zou ook graag de "oude nummers"willen hebben)
magda
15 december 2006, 09:44
Hoi Wilma,
Ja dat heb ik dus al geprobeerd, maar de zgn. "Duitse" postcode (PLZ) kent het systeem niet, dus wordt niet geaccepteerd. Dus vandaar mijn vragen.
(Buiten dat, zou ook graag de "oude nummers"willen hebben)
Wij wonen ook in Duitsland en wij zijn van aanvang af lid.Gewoon aangemeld via internet en toen lukte het gewoon.In Duitsland betalen we aan hondenbelasting € 56 en als je een gevaarlijke hond hebt betaal je meer.Als wij in de bebouwde kom wonen moeten wij ook de poep gewoon opruimen en dat doen we ook
Ruben en Loes
15 december 2006, 10:51
Ik ben Hoofdredactrice van Boe4, je mag ook een e-mail sturen naar mij Redactie@boe4.nl met je naam adres telf en e-mail adres.
Dan meld ik je aan en krijg je vanzelf van de penningmeester bericht.
We zijn toch op de wereld om elkaar te helpen niet waar!!
En ik wil hier iedereen bedanken voor de leuke reactie's op ons blad, dat we mede dankzij u, kunnen vullen met leuke verhalen en foto's . Zo maken we er met zijn alle een leuk blad van.
Heerlijk he zo met de boeffies bezig te kunnen zijn!
Veel Boe4 groetjes
Loes
lars
15 december 2006, 15:08
Ook wij hebben weer genoten van de nieuwe boe4 en helemaal natuurlijk omdat onze topper zoran er pagina groot in staat.
Hij kwam net de uit de sloot en ja dan kan je het niet laten om er een leuke foto van te maken toch ??:D
Het huis weer vol met modder maar dat mocht de pret niet drukken:rolleyes:
Monique
15 december 2006, 15:11
Ik was weer blij verrast met het kadootje wat we mochten ontvangen. Altijd leuk om wat extra's te krijgen. Maar het leuke en gezellige blad is weer in 1 ruk uitgelezen. En nu maar weer wachten op het volgende nummer ;)
kenter
15 december 2006, 18:01
Gelijk mee naar mijn werk genomen en gelezen....de collega's zullen zich wel afvragen waarom ik met tranen in mijn ogen zat maar jullie raden het vast wel..dat verhaal van Dash !! Wonderschoon ..een echte boef...
Wij hebben dat met kanjer, elke keer als ze weer iets meer vertrouwen krijgt en dan spontaan iets doet wat ze nooit eerder deed..zoals inderdaad de eerste keer naast je op de bank !! Heerlijk...
:)
jumbojet
15 december 2006, 20:51
Oh, ik ben helemaal verliefd geworden op Kruimel:D Leuk om de verhalen te lezen!
Jolanda Visser
15 december 2006, 21:51
Vandaag ook het bouviernieuws ontvangen en dan valt direct het verschil op tussen de 2 bladen.
Boe4 lekker in de kerstsfeer en het bouviernieuws in de gewone uitvoering.
Nu het jaar bijna voorbij is en ik beide bladen een jaar heb kunnen vergelijken is bij mij Boe4 de winnaar geworden.
Het leest heerlijk weg en heeft mooie foto's met elke maand een binnenkant met een bouvierfoto in kleur en boeiende verhalen.
Complimenten voor het team wat het blad maakt.
De mooie kalender hangt bij mij op de koelkast.
Daarvoor mijn dank!
bella
15 december 2006, 22:21
Hoi Jumbojet,
Als je in de buurt woont kan je gerust een keer bij mijn schoonmoeder en Kruimel gaan kijken hoor. Vinden ze geweldig.
groetjes, Bella
patricia
16 december 2006, 23:53
hoi jumbojet,
ik ken kruimeltje en het is echt een scheet hoor dus ik snap best dat je verliefd geworden bent,
groetjes patries.