Volledige versie bekijken : Kaja is bij ons !!
Ebonoss
5 februari 2007, 18:57
Hee super dit :rolleyes:
Na, vanaf hier is het al geen vraag of we meedoen daar ik inderdaad al even terug via een pb had aangeboden een bijdrage te willen doen in de kosten voor medische hulp.
Dus zeer zeker.....
'ook wij zijn van de partij en steunen dit alles volledig'.
Op naar Utrecht met deze dame :)
Idd, op naar Utrecht, het leven van een boef is niet zo lang, daar moeten Kaja en jullie optimaal van profiteren!!
Bovendien is Kaja een schat van een hond en sins vorige keer dat jullie bij ons waren vriendin van Ebony!!
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gifHou Kaja droog, op naar Utrecht!!!
loes
6 februari 2007, 09:03
wij doen ook mee hoor, zou geweldig als die meid van haar (en jullie) probleem verlost zou kunnen worden toch?
Bob
6 februari 2007, 20:48
Hallo,
Natuurlijk doen wij ook mee om Kaja een droge toekomst te geven.
Super idee.
Jolinda
6 februari 2007, 22:11
ook wij doen mee!!
Veel succes en doe kaja een dikke knuf!!
groetjes, Jolinda en Xantoz
kenter
7 februari 2007, 08:26
Allemaal echt geweldig !!!
Gisteren en vannacht was ze droog , nu heeft ze net gedronken dus we gaan goed monitoren wanneer ze wat laat lopen zodat we in Utrecht goede info kunnen geven.
We zijn gisteren naar het asiel in Tiel geweest op visite en we vertelden over Kaja en Diana wilde ook meedoen..echt te gek !!We hebben van haar een tas vol onderleggers meegekregen..Diana was helemaal verliefd op haar..Nou heeft ze die uitwerking eigenlijk op iedereen die haar ontmoet..:p
Gelijk een in het hok in de auto gedaan..paste precies.:D Dus als ze daar wat laat lopen als we onderweg zijn dan kan het geen kwaad meeer..ligt ze niet zo nat .
He Henk hoe gaat het met je voornemen ?? Moeilijk wel denk ik he...wel gezonder hoor, dus hou vol !!;)
peter velthuyzen
7 februari 2007, 11:32
Hoi allemaal.
Weer terug in Frankrijk en snel gekeken hoe t met Kaja ging. Vreugde toen ik las dat het goed ging tot de berichten dat het weer mis was. pffffffffffff
Je zou inderdaad denken dat het nu een puberprobleem is. Als ze het heeft gekund, en er is geen blaasontsteking nu, dan moet ze het nu ook kunnen.
Ik denk wel dat het een goede stap is om naar Utrecht te gaan. Ik heb er hele goede ervaringen mee en de kosten zijn vaak lager dan bij de dierenarts omdat het ook een leerervaring is voor studenten. Ze hebben een kat en een hond van mij heel goed geholpen. De hond is 3 dagen opgenomen geweest en heeft scans, fotoos, onderzoeken (ze stuurden zelfs bloed op naar Duitsland omdat daar dierenbloed beter onderzocht kan worden) e.d. gehad. Al met al moest ik 317 euro betalen, dus dat viel reuze mee. Natuurlijk een hoop geld, maar in verhouding weinig.
In december is onze yslander in Utrecht geopereerd. Hij had een vergrote prostaat en door het daar om heen persen was er een breuk ontstaan in de wand om de anus. Overal te horen gekregen dat er niets aan te doen was omdat het te dicht bij de anus zat en nooit zou helen.
In Utrecht heeft een heel team het bekeken en ze zeiden: er is 1 chirurg die net een methode heeft ontwikkeld die kans van slagen heeft. Hij is de beste in zijn vak in Nederland en komt hier af en toe voor de moeilijke gevallen. We hadden geen andere optie want anders moesten wij hem met pijn in ons hart laten afmaken want een hond die om de paar minuten het idee heeft dat ie moet poepen, gaat persen en gilde hij het uit, terwijl Yslanders bekend staan als harde honden voor zichzelf. Het was geen leven voor hem maar ook niet meer voor ons want we stonden er soms bij te janken. Het werd maar erger en erger dus toch maar de knoop doorgehakt. Hij is lang onder het mes geweest en gelijk gecastreerd om de prostaat te laten slinken. Hij zou daar 2 nachten en 3 dagen moeten blijven maar ze belden de dag na de operatie op dat hij gek werd en we hem moesten halen. Ondanks zijn kap had hij t gepresteerd om alle hechtingen eruit te trekken en hebben ze midden in de nacht het team weer opgetrommeld om alles opnieuw te doen. Toen Igor zijn baas weer zag, kalmeerde hij. Meegenomen naar Frankrijk wat we best eng vonden want je zit dan wel erg ver weg als het misgaat. Maar de arts zei dat het moest want Igor was gewoon in een shock en moest naar zijn vertrouwde omgeving. Hier de kraag eraf gehaald en hij bleef overal af. Het zag er heel naar uit met al die snee-en en die kale kont en rug. De volgende dag poepte hij ZONDER gegil!!!!!!!!! Jullie kunnen je als geen ander voorstellen hoe opgelucht en gelukkig we daarmee waren. Nu beginnen de haartjes weer te groeien, het poepen gaat fantasties, de hele roedel hielp om de wonden schoon te houden en vorige week heb ik alle hechtingen en nietjes verwijderd.
Kosten 1100 euro maar nu heeft Igor (nu 8) zeker nog 10 jaar te leven als hij net zo oud wordt als zijn ma die nu al 18! jaar bij ons is.
Dus, lieve mensen, heb alle vertrouwen in Utrecht en natuurlijk helpen we allemaal als de kosten de pan uitrijzen. Tenslotte lijkt het wel of Kaja zo n beetje van het hele forum is hihihi.
Veel succes
Lieve groet
Laura en Peter
kenter
7 februari 2007, 11:49
Dat lijkt wel zo he..vinden we niet erg en zij ook niet ...:D Ze gaat met de lentewandeling iedereen persoonlijk bedanken ....want het is een echte vrijkont...;)
lars
7 februari 2007, 12:53
Lieve mensen
Ik had niet verwacht dat er zo veel reactie's op zouden komen !!! in een woord geweldig.
Ik heb aangegeven dat ik dat wel wil regelen,zullen we even wachten totdat kaja in utrecht is geweest en dan een rekening openen?
Lijkt me leuk als we met z''n allen een naam gaan kiezen wat op de rekening zal komen te staan.
De rekening zal dan via mijn adres gaan ,het lijkt mij het beste dat er dan nog iemand mede eigenaar gaat worden van die rekening.
Het makkelijkste zal zijn iemand uit het noorden.
Misschien dat anton een aparte topic hiervan wil maken als het zover is.
Hierop kan ik dan de afschriften scannen en eens per week op de site zetten.
Nu helpen we kaja maar wie weet is er dan in de toekomst nog een boef die onze hulp nodig heeft.
Catootje
7 februari 2007, 13:08
Dat lijkt mij een superplan, Jolanda!
En inderdaad, nu is het Kaja, wie weet wat er allemaal nog meer op het forum voorbij gaat komen. Het zou fijn zijn als we in de toekomst ook anderen kunnen helpen, mocht dat werkelijk nodig zijn.
Maaaarrrrrr, Ik vind wel dat we het "fonds" naar Kaja moeten vernoemen, het is allemaal met haar begonnen en aangezien ze in ons aller harten is geslopen.......................;)
vera
7 februari 2007, 13:36
Het is inderdaad geweldig al die positieve reacties!!!!!
En zoals Laura en Peter ook al vermelde....het lijkt wel of Kaja van het hele forum is.
Iedereen heeft met haar meegeleeft en nog natuurlijk....we willen allemaal dat ze een goed en droog leventje krijgt.
DUS....PRIMA AKTIE!!!
lars
7 februari 2007, 13:49
He catootje
Persoonlijk vind ik HOU KAJA DROOG een hele mooie naam voor de rekening.
Ik zie de gezichten aan de balie van de postbank al :D
vera
7 februari 2007, 13:57
Of....WIJ HOUDEN KAJA DROOG...!!!
Ebonoss
7 februari 2007, 14:02
Lieve Forummers,
:D Ik vind het een heel goed idee om een soort noodfonds voor schrijnende gevallen zoals Kaja op te richten en ik zal daar ook graag aan bijdragen en zal dat zeker ook in de toekomst blijven doen wanneer er hulp nodig is.
Maarrr, stel dat er geld over blijft, dat zou heel mooi zijn, daar niet van, en er komt nogmaals een boefje/baasje in de financiele problemen, wie bepaalt er dan of dat boefje met het noodfonds geholpen gaat worden?
Wat ík vind dat een schrijnend geval is kan een ander wel afdoen als niet zo noodzakelijk of omgekeerd.
;) Misschien is het beter om een en ander vooraf goed te regelen en de namen dan de donateurs te noteren.
Het bedrag zélf dat de donateurs ieder doneren blijft gewoon geheim.
Dat is iets wat alleen de beheerders van het noodfonds weten.
Mocht zich weer een "geval" voordoen, kunnen de donateurs via een poll laten weten of ze dit nieuwe geval willen steunen en eventueel opnieuw willen doneren.
Het laatste wat we willen is dat we daar onderling ruzie over krijgen toch??
:) Ik moet er niet aan denken, we hebben het juist zo fijn met elkaar!!!
;) Het was zomaar een idee van mij, zullen we daar met zijn allen eens over brainstormen?
Hoe dan ook, ik wil beslist Kaja adopt..eh doneren!
Catootje
7 februari 2007, 14:08
Ik ben het helemaal met Ebony eens, zat daar zelf ook al over te denken, maar wist het niet te verwoorden, een poll lijkt me een hele goede oplossing. Er moet over zoiets als hulp geen onenigheid komen.
Het is inderdaad net zo supergezellie! :p
lars
7 februari 2007, 14:28
Dank je wel voor het meedenken.
Ik had ook al zoiets in gedachten en dan op zo'n manier dat ik de afschriften scan maar de namen afscherm,zodat een ieder kan zien wat er op de rekening staat.
Met iedere week een update van het afschrift.
magda
7 februari 2007, 15:42
Er is geopperd als naam ;Houd Kaja droog;is een prima naam
Chanel
7 februari 2007, 16:00
Lars, prima initiatief. Ik woon helaas niet in het noorden, anders had ik je wel bijgestaan.
Ik ben het helemaal met Ebonoss eens. Wie weet wat we in de toekomst tegenkomen. Als we met z'n allen een soort fonds hebben kunnen we, wanneer er eventueel geld overblijft en door blijft stromen natuurlijk, altijd zien of er eventueel nieuwe gevallen in aanmerking komen. Ik denk dat we hier met z'n allen objectief genoeg voor zijn om het "kaf van het koren" te scheiden.;)
"Houd Kaja Droog" of alleen "Kaja Fonds" (als "initiatiefneemster" en gericht op de toekomst......) lijkt me een prima naam.
En Kenter, je hebt gelijk, we voelen ons denk ik allemaal een beetje "eigenaar" van Kaja.
Monique
7 februari 2007, 16:16
Persoonlijk denk ik niet dat je het fonds "Houd Kaja droog" of zo moet noemen. Want als je het later voor andere honden wil gebruiken vind ik het niet echt toepasselijk. Wel wat hierboven geopperd is "Kaja fonds" of bv "Kaja's fonds". Want dat is voor meerdere doeleinden te gebruiken.
Is maar een idee. Maar initiatief is erg aardig.
Nonique
7 februari 2007, 21:06
Een gecontroleerd fonds oprichten met boekhoudkundige vakbekwaamheid, alsook initiatiefnemers met goede inschattingsvermogens is zo makkelijk nog niet gedaan. En meningsverschillen waaraan wel/niet te besteden zullen dan mogelijk toch snel om de hoek liggen.
Edit: uiteraard is een dergelijk Fonds wel een aardig idee, toch gezien de tijd in dit geval en een goede opzet van zoiets denk ik dat Kaja niet zo lang kan wachten.
Kenter zou ook zelf een tijdelijke, extra bankrekening kunnen openen waarop stortingen rechtstreeks gedaan kunnen worden. Met een eigen keuze of ze hier regelmatig stand van zaken wil geven. Een weinig vertrouwen zul je als mens moeten dragen in je hart als je via cyber world het initiatief neemt tot een bijdrage - vaak spreekt daar het hart.
Daar moet je dan niet te veel over gaan dubben, toch je vertrouwen in de zorgen voor het boefke vast proberen te houden.
Mocht er iets over blijven zouden de baasje van Kaja dit zelf aan kunnen geven en dan gezamelijk een dierenstichting aan kunnen wijzen voor het restant.
Verder blijft het toch een kwestie van gevoelsmatige inschatting en vertrouwen met de beperktheid van internet (ook bij een eventueel fonds) in de baasjes welke Kaja (of een boefke in medische nood) opgenomen hebben. Dit cyber/internet risico zal men naar mijn gevoel een weinig moeten aanvaarden, daar het toch grotendeels varen op je gevoel blijft via Internet. Of dit nu voor Kaja is of later met een andere aanmelding of boefke via een fonds ;)
Ik ga in cyber vertrouwen voor de baasjes/Kenter van Kaja en zelf daar later echt niet wakker van liggen of het goed besteed is :rolleyes:
Kaja op naar Utrecht !
Monique
7 februari 2007, 21:13
Ipv Kendra bedoel je waarschijnlijk Kenter ;-)
Nonique
7 februari 2007, 21:16
Thx :p zag het zelf ook al... 1 x Kendra 1 x Kenter - het lijkt alles ook zo op elkaar Nonique ehhh Monique :D
nic
7 februari 2007, 21:32
Kendra heeft het ook niet makkelijk met de baby die op komst is :D
lars
7 februari 2007, 21:38
Hallo nonique
Je hebt volkomen gelijk het is een vertrouwens kwestie,net in de chat hebben we het er nog over gehad.
Het lijkt ons beter om nu puur en alleen een potje voor kaja te maken en mocht er wat over blijven dat we daar een nader te bepalen bestemming voor zoeken.
Dit uiteraard in overleg met degene die een donatie hebben gedaan.
Want anders krijg je wat nic en catootje ook zeiden in de chat wie bepaalt dan wie in aanmerking gaat komen voor hulp uit het potje.
Daar zijn tenslotte verzekeringen voor.
Het gaat nu om kaja en zoals vele voor mij hebben geschreven,kaja is toch een beetje van ons allen;)
kenter
7 februari 2007, 23:16
De hoofdrolspeelster in dit geheel heeft er geen idee van wat er allemaal speelt..ze laat zich wel effe mooi kieken....lief he..:)
inko2000
8 februari 2007, 01:29
Hallo allemaal,
Ik heb een week zonder internet gezeten, doordat
we overgingen van de ene naar de andere provider.
Voor mijn internetloze week heb ik uiteraard alles ge-
volgd en ben nu bezig alles te lezen, wat er in die week
geschreven is, maar dat valt nog lang niet mee.
Eén ding wil ik wel even zeggen, ik doe zeker mee met
het doneren voor Kaja.
Ik kom hier zeker nog op terug, maare hoorde allang in
bed te liggen, maar ja na een week afgekicked te hebben,
moet ik de schade ruimschoots inhalen.:D
Maar bij deze mijn belofte om mee te betalen voor Kaja, die
inderdaad ook een klein beetje van ons is.:)
Liefs Ina.
jumbojet
8 februari 2007, 08:34
Die foto's......... wat een scheetje is het toch...... smelt:p
Nonique
8 februari 2007, 08:37
Wat een droppie Kenter :p Leuke foto's
Catootje
8 februari 2007, 13:41
Kaja heeft heeeel wat harten gestolen en nu ik die foto's zie denk ik dat er alleen nog maar meer harten bij komen.
Het is echt een lekker ding.
Wie zou haar nu NIET willen helpen?
nic
8 februari 2007, 19:53
Kijk naar die foto's en je ziet....... Niet gek dat ze onze harten steelt! :D
Monique
9 februari 2007, 12:24
Thx :p zag het zelf ook al... 1 x Kendra 1 x Kenter - het lijkt alles ook zo op elkaar Nonique ehhh Monique :D
hihihihihihihi
Catootje
13 februari 2007, 09:36
Hoi Elly en Piet,
Hoe is het nu met KAJA? Ik weet dat jullie de 19e pas naar Utrecht moeten, maar ik vroeg me af hoe het nu met haar gaat.
En Kanjer? Al wat rustiger? :o
Pief
13 februari 2007, 10:47
Met Kaja gaat het best wel goed.. maar ze is zeker nog niet droog..
Soms is ze een dag (vrij wel) droog, maar zoals vanmorgen: ben ik net met de hele bups uit geweest waarbij ze flink geplast heeft, komt er toch nog behoorlijk wat urine eruit terwijl ze lekker bij je aan de voeten ligt..:confused:
Ze heeft ook niet giga veel gedronken ofzo.. Maarja, hiervoor gaan we dus maandag naar Utrecht..
Kanjer...tja, volgens mij heeft die een automatisch aanpassing van haar stress niveau..:cool:
Maw zodra wij er iets in kiepen wat haar wat rustiger moet maken, gaat haar stress niveau omhoog.. dus merken we er weinig van dat ze rustiger wordt..:eek:
Maar ook dat is eigenlijk een gegeven en daar moeten wij maar mee leren omgaan..zij kan er eigenlijk weinig aan doen..
Maar soms worden we er helemaal gek van..
Ze blijft Brista uitdagen, ondanks dat ze weet dat ze alleen maar van haar op haar flikker krijgt ..
Op sommige vlakken is ze best pienter en onthoudt ze wat er van haar verwacht wordt of dat het iets leuks is, maar bij ander dingen lijkt haar geheugen wel een vergiet..
Het zij zo... en verder is het gewoon een heerlijk stuk verdriet ;)
kenter
16 februari 2007, 15:17
Net de papieren even opgehaald bij de da en natuurlijk even gespiekt...:)
In Gent raden ze een eventuele colposuspensie aan als de eerste operatie niet geheel werkt.
Ik heb het op google opgezocht, dus als je het ook wilt weten..zoek het maar even op.
Ben benieuwd wat ze in Utrecht gaan zeggen/doen.:eek:
Ondertussen
kenter
16 februari 2007, 15:18
Net de papieren even opgehaald bij de da en natuurlijk even gespiekt...:)
In Gent raden ze een eventuele colposuspensie aan als de eerste operatie niet geheel werkt.
Ik heb het op google opgezocht, dus als je het ook wilt weten..zoek het maar even op.
Ben benieuwd wat ze in Utrecht gaan zeggen/doen.:eek:
Ondertussen gaan we gewoon nog elke nacht eruit om haar te laten plassen...:D En voor overdag hebben we Sandra ( Cooper) als backup indien nodig....:)
Catootje
16 februari 2007, 21:30
Hoi,
heb colposuspensie opgezocht op internet,
een ophangoperatie waarbij ze de blaashals omhoog trekken zodat de urine minder makkelijk uit de blaas loopt.
Maar dit ging wel over mensen, neem aan dat het bij honden ongeveer hetzelfde werkt? :confused:
Er stond bij dat het behaalde resultaat niet altijd blijvend is.
Het ging ook hoofdzakelijk over "stress-incontinentie".
Is dat dan wat er met Kaja aan de hand is?
Dat je daarom niet kunt verklaren waarom het dan weer goed gaat en dan weer niet?
Ik hoop dat je maandag in Utrecht meer te weten komt en dat er een oplossing is voor haar probleem, al is het dan die ophangoperatie.
In elk geval heel veel sterkte en succes!
Geef Kaja maar een dikke knuffel van mij en Jazz.
Lyts Boefke
18 februari 2007, 13:29
Heel veel succes morgen in Utrecht!
We duimen voor Kaja.
Knuffel uit Friesland.
Jantina en de meiden (waarvan er ook eentje "lekt" - gaat op zich wel redelijk goed met medicijnen, maar moest pas de dosering weer iets verhogen. Hoop zo dat ze Kaja kunnen helpen!)
Chanel
18 februari 2007, 14:41
Ook wij zijn in gedachten bij jullie morgen en zullen duimen!!!!
Catootje
18 februari 2007, 22:54
Heel veel sterkte morgen in Utrecht!
We zullen aan jullie denken en we gaan duimen.....
:)
vera
19 februari 2007, 05:58
Elly, Piet en Kaja.....
Veel succes vandaag in Utrecht!!
Heel veel verjaardagsknuffels voor Kanjer
nic
19 februari 2007, 08:39
Veel succes in Utrecht!
Ik zal voor jullie duimen.
sofieenfrederik
19 februari 2007, 11:50
Veel succes, wij duimen volop!
kenter
19 februari 2007, 16:52
Hoi allemaal, even een snel berichtje want Piet heeft het eten klaar..:D
Als je op de link klikt kan je lezen wat er vandaag is besproken en gedaan..Kijk later wel weer even..nu eerst eten..ben ik aan toe.
http://www.photobyelly.nl/Kaja%20naar%20UKG.html
Catootje
19 februari 2007, 19:56
Hoi Elly & Piet,
Heb net jullie bericht gelezen en de foto's bekeken.
Het is dus afwachten? Ik hoop dat Kaja met medicijnen geholpen kan worden, dat zou fijn zijn.
Maar als er een operatie nodig is om haar te helpen staat het forum paraat, dat weten jullie he?
De foto's vindt ik super, net of we mee zijn geweest met "onze" Kaja, en wat een scheet is het toch! :p
Jemig, Kanjer heeft wel Huisgehouden he?
Inderdaad vast een prive-verjaardagsfeestje :D .
In elk geval gefeliciteerd met dat jarige monster en ik duim gewoon weer verder voor Kaja ;) .
kenter
19 februari 2007, 20:07
Hoi catootje,
Ja het is afwachten. In de loop van de week komt de uitslag van het urine onderzoek. Als daar alles goed mee is dan volgen de prijzige onderzoeken..was vandaag al 170 euro kwijt en dan heb je alleen een consult en echo...en wat voor het kweekje denk ik.
Afijn, we horen het wel....ook wij hopen dat het met medicatie kan maar als ze nu al kijken naar de omgelegen urineleider..ik weet het niet..
Kaja was vandaag hartstikke braaf en alle studenten waren weg van haar, ze werd de hele tijd geknuffeld :D ze heeft een hoog pluche gehalte..;) en windt iedereen om haar pootje..
Knorretje
19 februari 2007, 20:22
Hoi Kenter,
Hier de studente die Kaja had onderzocht vanmorgen, ik heb me maar even aangemeld, als ik haar (en jullie) dan op de uni niet meer zie, kan ik in ieder geval hier volgen hoe het met haar gaat, en het een beetje volgen. Zijn jullie goed thuisgekomen? En Kaja al een beetje bekomen van al het gedoe?
Ik heb net de foto's bekeken, leuk! (Sta er zelf niet al te charmant op, maar goed....:o )
Het was op de echo niet helemaal duidelijk welke urine afvoerbuis verwijd was, we konden maar 1 van de twee zien, en de radioloog kon niet zien of het de linker of rechter was. Nou ja, eerst even afwachten wat er uit het urine onderzoek en de kweek komt, ik ben erg benieuwd. Ik hoop in ieder geval dat we jullie kunnen helpen!
Knuf aan Kaja (ze was echt super lief!) en ook aan de andere hondjes natuurlijk!
Groetjes, Miriam
kenter
19 februari 2007, 21:26
He Miriam , zie dat je het hebt gevonden.leuk !! heb je alles al gelezen over kaja?
Hebben we meteen iemand erbij met verstand van zaken hahaha:D altijd handig !;)
Kaja werd vanmiddag zeer enthousiast ontvangen door de rest, alsof ze jaren weggeweest was..moest gelijk tijdens de wandeling druk gespeeld worden met Kanjer !! Daarna eigenlijk de hele avond out! afgewisseld met even spelen.
Morgen gaan we ergens wandelen met de hele bubs, dit nog ter ere van Kanjers verjaardag ....want die was een beetje verwaterd om het zo maar te zeggen :p
kenter
20 februari 2007, 17:06
Vandaag lekker gewandeld in Hilversum..
http://www.photobyelly.nl/CorelPhotoAlbum6/Bos%20Hilversum%2020-2-2007/index.htm
Morgen moet ik weer werken...niet echt zin in..afijn, eens moet het weer..:o Om 5 uur op..
Morgen wordt het helemaal wat, heeft Piet slaap en dus moet ik en om 5 uur op voor het werk en om 1 uur 's nachts eruit om Kaja te laten plassen..denk niet dat ik donderdag verder aanspreekbaar ben..:eek:
Chanel
20 februari 2007, 17:23
Hallo Kenter,
Nou het begin is er. Nu maar afwachten hoe de uitslag zal zijn.
Lijkt me wel veel hoor (E 170,-) voor een consult, een kweekje en een echo. Zal er niet meer "inclusief" zijn???
Hoe staat het trouwens met De Stichting c.q. Het Fonds?:confused:
Ebonoss
20 februari 2007, 17:57
:D Ik ben donatiebereid en er klaar voor!
Pief
20 februari 2007, 18:26
Lijkt me wel veel hoor (E 170,-) voor een consult, een kweekje en een echo. Zal er niet meer "inclusief" zijn???
Achja, wij vonden onze oude da al duur, 17,50 consultkosten..
In Utrecht waren die alleen al 55 euro.. de echo was ruim 70 euro.. en ws alles excl btw, want dat kwam er ook nog overheen.. het op kweek zetten kost maar rond de 12 euro, als ik het terugreken..
Mochten een verder onderzoek en eventueel een operatie noodzakelijk zijn dan variëren de kosten van ca 200 tot 900 euro excl btw...:eek:
Nonique
21 februari 2007, 09:45
Ook hier....
Al een bankrekeningetje bij gemaakt en of bekend - PB even?
Want joh, ook wij willen graag helpen eo wat bijdragen. Een boefke adopteren, waarbij je al weet dat het een medisch probleem draagt... daar zijn er niet veel die dit doen.
Alle beetjes helpen moet je maar denken, dus een eerste € 25,= draag ik graag bij - het is geen vetpot, een druppeltje op een gloeiende plaat, toch een 'start'
Groetjes en vette knuffel voor Kaja
Monique, Jan en de boefkes
kenter
21 februari 2007, 11:11
Ik dacht dat Lars iets zou aanmaken maar als we dat zelf moeten doen dan hoor ik het wel...kijken of we een extra giro rekening tijdelijk kunnen maken....:confused:
Ebonoss
21 februari 2007, 11:17
;) Ik heb Jolanda een pb gestuurd met de vraag of zij een rekening wilde openen en zij heeft mij een enthousiste mail teruggestuurd dat zij dat vandaag zou doen!
Dusss maar ff afwachten of het haar lukt...
lars
21 februari 2007, 12:18
Hallo allemaal
Sorry ben heel druk geweest de laatste dagen,vandaar niet zoveel op het forum geweest.
Mijn man is op dit moment naar de postbank om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten.
lars
21 februari 2007, 14:08
Lieve mensen
Mijn man heeft net informatie van de postbank ingewonnen.
Het volgende,om een rekening te openen is geen probleem maar dat gaat al met al 3 weken ongeveer duren voor het allemaal rond is (rekeningnr en internet bankieren)
Om er een stichting van te maken,daar zitten heel veel haken en ogen aan.
Nu is mijn voortstel !! ik heb nog een lege rekening bij de sns bank die wil ik er wel voor gebruiken.
Daar kan direct op gestort worden en ik kan dagelijks zien wat er bij geschreven word d.m.v internet bankieren.
Ik zal dan eens per week een overzicht op het forum plaatsen wat er gedoneerd is.
Zodra bekend is wat alles heeft gekost zullen wij dit bedrag direct overmaken naar elly en piet,mocht er dan geld over zijn stel ik voor om dit beschikbaar te stellen voor een goed doel.
Voor dit goeie doel zullen wij dan een topic openen om een stemming te houden waar het geld heen gaat.
Om problemen te voorkomen met de belastingdienst,die gaat dit waarschijnlijk zien als inkomsten zullen wij dan aan elly en piet willen vragen om een kopie van de nota naar ons te sturen zodat wij dit kunnen verantwoorden mocht het nodig zijn bij de belastingdienst.
Ik hoor graag van jullie hoe jullie over dit voorstel denken.
Groetjes Jolanda
Catootje
21 februari 2007, 14:28
Hoi Jolanda,
Ik heb absoluut geen verstand van dit soort dingen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er volledig op vertrouw dat de donaties goed terecht komen, bij Kaja dus.
Daarom zeg ik; kom maar op met dat rekeningnummer!
Uiteraard wacht ik rustig af wat de rest van de forumleden van het voorgestelde vindt.
Dazzle
21 februari 2007, 15:46
Of er nu een rekening wordt geopend of een al lege bestaande rekening wordt gebruikt. Op zich geen problemen mee.
Blijft een kwestie van vertrouwen. En we willen allen Kaja helpen, toch?
Een goed plan om als er geld over blijft, dit via een stemming, aan een goed doel te schenken.
Ook voor mij geldt dus, kom maar met het rekeningnummer.
Start de boel maar op !!!
Bob
21 februari 2007, 16:13
Kom maar op met het rekeningnummer
Ebonoss
21 februari 2007, 16:13
:D Op zich een heel mooi aanbod van Lars en Jolanda,waarvoor hulde!
Ook ik zeg: kom maar op met dat nummer!
Is het ook mogelijk dat Elly en Piet tussentijds geld van dat nummer kunnen "bijtappen" voor de DA kosten voor Kaja?
:) Verder zou het natuurlijk prachtig zijn dat we toch een apart rekening nummer kunnen regelen, zodat als er wat over blijft, we dat weer (eventueel aangevuld met nieuwe donaties) kunnen inzetten voor een boef in nood!
Een echt noodfonds voor noodgevallen dus.
;) PS, ik heb vanochtend m'n ouwe naaimachine verkocht aan de buuf voor 50 euro en die stort ik direct in het noodfonds Kaja, dus laat me het nummer maar weten!
Lyts Boefke
21 februari 2007, 16:25
Geen problemen. Als de donaties dan onder vermelding van bijvoorbeeld
"vrienden van Kaja" worden gedaan lijkt het mij duidelijk dat het een "vriendenpotje" is en geen persoonlijk eigendom van de eigenaar/eigenaresse van het banknummer.
Een stichting is nogal een heel gedoe, volgens mij moet je dat zelfs met statuten bij de notaris regelen. Dan kun je het beter anders besteden, niet dan?
Groetjes Jantina en de meiden
lars
21 februari 2007, 16:40
Super allemaal !!!
Direct al deze leuke reactie's dan gaan we er voor zorgen dat kaya niks te kort gaat komen,WE GAAN ER MET Z'N ALLEN VOOR :D
Hier komt ie dan
Rekeningnr is 98 90 84 159 sns bank
T.a.v HJ van der Veen
Onder vermelding van Vrienden van Kaya.
Groningen.
En natuurlijk kunnen elly en Piet tussentijds geld krijgen voor de rekeningen,daar doen we het tenslotte voor :)
Chanel
21 februari 2007, 17:02
Nou Lars ........... "Jetzt geht lossssssssss"............!!!
Ik heb al opdracht gegeven;)
lars
21 februari 2007, 17:04
Nog even een kleine aanvulling !!:D
Omdat wij heel goed begrijpen dat dit allemaal een vertrouwens kwestie is,heb ik via een prive bericht ons adres en tel nr aan elly en piet doorgegeven.:)
Ebonoss
21 februari 2007, 17:12
:) Geregeld, donatie is overgemaakt!
vera
21 februari 2007, 17:18
Ook wij zijn blij dat wij een steentje kunnen bijdragen.
Hopen ook op een spoedig herstel van Kaja, want daar doen we het allemaal voor.
Mooie actie van alle boevenvriendjes en Goya heeft net z'n bijdrage gestort....!!!
Heel veel succes met de actie.....!!
kenter
21 februari 2007, 19:09
Lieve allemaal, ik was al in tranen omdat Kanjer mijn mobiel heeft kapot gebeten maar nu stromen ze helemaal..wat geweldig..!!
Heb de pb ontvangen en ik zal je straks terugberichten met mijn adres en nummer..
Alle beetjes helpen..we wachten intussen vol spanning op de uitslag van het urine onderzoek !
Ga nu zo te bed..want Piet is er niet dus moet ik er vannacht zelf uit voor Kaja..en de wekker gaat weer om 5 uur..:eek:
Kijk of ik op mijn werk morgenochtend even op het forum kan spieken..
Nogmaals ECHT GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
liefs van ons allemaal en in het bijzonder een pootje van Kaja..als jullie haar in april zien dan snap je wat ik bedoel met hoog knuffelgehalte...:D
Kendra
21 februari 2007, 19:18
Lieve Elly en Piet.. ik vind het geweldig wat jullie voor Kanjer doen en zou heel graag helpen.
Maar helaas kan ik geen donatie geven.
Weet dat het vrijwillig is, maar wil toch even meedelen dat de intentie er wel is, maar de mogelijkheid niet.
Maar wij denken wel aan jullie en de honden en vinden het geweldig dat jullie dit doen!!!!
kenter
21 februari 2007, 19:29
Lieverd dat geeft toch niks, denk maar gewoon heel positief aan haar, goeie energie helpt ook !! knuffels van Kaja., en de rest !!
Ebonoss
21 februari 2007, 21:55
Hoi Kendra,
Niet alle steun moet persé financieel zijn... ook ik heb wat dat betreft niet altijd de die mogelijkheid gehad en mindere perioden gekend.
Maar het gaat me nu financieel wat beter en ik kan me eindelijk wat meer permiteren.
;) Goede steun en commitment is ook héél belangrijk hoor!
Ieder mens die betrokken is geeft dát wat in zijn vermogen ligt, dat is bij de één steun en raad en bij de ander is dat financieel!
Net wat Kenter al zei: denk maar positief aan kaja!!
xxx Ebony.
lars
22 februari 2007, 11:27
Lieve allemaal
Hier worden we dus heel vrolijk van ,ik heb net even op de rekening gekeken en er staan al 2 donatie's op van jawel 50 euro !!!!!
Dus de eerste 100 euro is al binnen :D
kenter
22 februari 2007, 11:47
Wauw , en dat in een dag..wordt er verlegen van...:o
Hoop echt dat de uitslag van het onderzoek vlot komt...
Jolinda
22 februari 2007, 12:02
Ook wij hebben een bijdrage voor kaya gedoneerd!
groetjes,
Jolinda en Xantoz
Catootje
22 februari 2007, 15:36
Whaaaaaa!
Grrrrrrrr.....................
sorry, effe frustraties kwijt.
Problemen met internetbankieren.
Dus nu op de ouderwetse manier overschrijvinkje op de post gedaan, onze bijdrage is onderweg. :rolleyes:
Dikke kus, Jazz & Carin.
magda
22 februari 2007, 19:16
Ook onze donatie is over gemaakt
lars
22 februari 2007, 19:37
Hoi allemaal
Ik heb net nog even weer gekeken ;)
En er is alweer 25 euro bij gekomen,stand is na 1 dag al 125 euro :D
nic
23 februari 2007, 05:38
Hoi Elly, Piet en Jolanda,
Ik ga kijken of ik wat bij mekaar kan sprokkelen, ook hier niet breed. En momenteel ook weinig over. Maar aanbod blijft wel staan om een kanjer van je te op te vangen voor een dag ofzo, zodat de schadepost thuis beperkt blijft :D
kenter
23 februari 2007, 06:48
Nic wij waarderen je aanbod maar als je Kanjer een keer zou zien in levende lijve weet je wat wij bedoelen met dat ze niet een dag ergens heen kan...Ze wordt al maf als ik andere kleren aanheb die ze niet kent of een pet op....dan blaft ze naar me en kan ik haar niet benaderen.
Wij laten onze dochter oppassen op 8 april , ze gaat niet mee naar de wandeling..dat is veel te druk voor haar...temeer ze ook niet los kan.
We waren laatst in Tiel en zij was zelfs bang en argwanend naar Diana, die notabene haar "baasje "was in het asiel.Kan je dus nagaan hoelang het duurt eer ze iemand vertrouwd en als ze die niet meer ziet is het ook zo weer "eng" voor haar.Het deed Diana wel verdriet maar ze is nou eenmaal zo..helaas !!
Het zal ook wel wat worden in Zwitserland...:eek:
Maar wat Kaja betrefd, zoals eerder beschreven, alle steun in wat voor vorm is fantastisch !! En ik weet dat jij ons 100 % steunt !
chabo
23 februari 2007, 08:07
Ook vanuit hier is een donatie onderweg.....
Groetjes, Marga
en een poot van Boris en Chayenne
(ik heb me al eerder aangemeld, maar vanochtend me pas voorgesteld bij nieuwe gebruikers....)
Dazzle
23 februari 2007, 08:21
Donatie is ook vanuit hier onderweg...
Heel veel sterkte met Kaja.
We leven mee en blijven het volgen.
lars
23 februari 2007, 13:13
Lieve allemaal
Ik kon het niet laten en heb even weer gekeken :rolleyes:
Onvoorstelbaar maar waar !!! de stand is nu al 260 euro !!!!
Dat is toch geweldig :)
Nonique
23 februari 2007, 13:27
Rekeningnr is 98 90 84 159 sns bank
T.a.v HJ van der Veen
Onder vermelding van Vrienden van Kaya.
Groningen.
Kaja droog ! zoeven overgemaakt :p
Boefke Axel en Naomi met baasjes Jan en Monique
(kheb me zo lopen kuren met Beer dat ik het rek.nr nog niet meegekregen had hahahaha, maar tis nu onderweg)
kenter
23 februari 2007, 17:42
Wauw...wat veel al..dat is zowiezo het contrast onderzoek..of de halve operatie als dat nodig blijkt..niet te geloven..wat geweldig van jullie..
Afijn, eerst dat urine onderzoek afwachten, hoop dat de uitslag begin volgende week komt.
Boefbinck
24 februari 2007, 20:04
Jullie kunnen ook op ons rekenen hoor. Zodra de banken weer opengaan maandag zal ik onze bijdrage overmaken.
Nogmaals, geweldig zoals jullie dit boeffie opvangen!!!!
lars
24 februari 2007, 20:45
Hoi allemaal
Ik heb vanmorgen nog ff gekeken en de stand was toen 285 euro.:)
Wou net nog even kijken, maar de site van de bank ligt er tot morgenvroeg uit.
Dus morgen of maandag weer een update !!!
lars
26 februari 2007, 10:33
Hallo allemaal
De stand is nu 315 euro.:D
kenter
26 februari 2007, 15:33
Allemachtig...geweldig zeg...dank allemaal hoor..!!
lars
26 februari 2007, 15:35
Het gaat maar door Elly !!!
De stand is nu 355 euro :D :D
lars
26 februari 2007, 20:12
Hallo allemaal
De stand is nu 375 euro.
Ik heb Elly een pb gestuurd dat ik haar het originele bankafschrift mail,en of ze het daar mee eens was.
Dit omdat, als ik het afschrift op het forum zet er teveel prive gegevens van donateurs op het forum komen te staan.
Je weet maar nooit of er toch kwaadwillende mensen tussen zitten die verkeerd met de gegevens omgaan.
En als ik dat weg streep blijft er niks van het afschrift over.
Mocht er een van de donateurs toch het afschrift willen zien dan kan ik die naar je toe mailen, dan haal ik wel alle gegevens van de donateurs eraf,dit om de privacy van de anderen te waarborgen.
Als het goed is heeft Elly het afschrift inmiddels ontvangen.
Catootje
26 februari 2007, 20:19
:) Voor mij hoeft dat niet hoor.
Nogmaals, ik heb alle vertrouwen in jou!
Geweldig dat er zoveel mensen willen helpen.
kenter
26 februari 2007, 20:31
Afschrift ontvangen !! Wat een geweldige mensen zijn jullie allemaal..wordt er stil van ..en dat ben ik niet gauw :D :D
vera
26 februari 2007, 20:45
Afschrift ontvangen !! Wat een geweldige mensen zijn jullie allemaal..wordt er stil van ..en dat ben ik niet gauw
27 februari 2007, 00:00
Lieve Elly en Piet en alle andere leden,
Ik ga morgen zeker een donatie doen voor Kaja.
Ik ben blij, dat de actie zo goed loopt. het is die lieve Kaja
gegund en jullie ook Elly en Piet.
Liefs Ina en een lebber van mijn kanjers.
Catootje
27 februari 2007, 11:55
Stel dat er geld over blijft,
voor een goed doel.
Misschien een optie om dat in een gedragstherapeut voor Kanjer te steken. :p
Als het probleem dan nog bestaat tenminste (hoop het niet).
Pief
28 februari 2007, 08:35
Stel dat er geld over blijft,
voor een goed doel.
Misschien een optie om dat in een gedragstherapeut voor Kanjer te steken. :p
Als het probleem dan nog bestaat tenminste (hoop het niet).
Ik denk dat dit probleem met Kanjer (haar angsten en hyper-gedrag) er altijd wel zal blijven..
Misschien dat het blijvende medicatie wat afgevlakt kan worden, maar meer ook niet.. Ik zit hier ook niet op een zombie te wachten, dus ze zal hiervoor niet zwaar aan de medicijnen gaan..
Ik denk dat ze wel rustiger zal worden binnen de roedel, maar tegen vreemden of mensen waar ze wat tegen heeft zal het niet veel beter gaan..
Oké, over een jaar of 6 wellicht, maar dan is ze bejaard en kan ze niet meer..:p
lars
28 februari 2007, 12:56
Hallo allemaal
Even een nieuwe update.
De stand is nu 290 euro !!!!:D
Monique
28 februari 2007, 13:08
Hallo allemaal
Even een nieuwe update.
De stand is nu 290 euro !!!!:D
Was toch 375????
lars
28 februari 2007, 14:22
Sorry sorry sorry:o
Typ foutje het is 390 euro.
kenter
28 februari 2007, 15:27
Heb net de dokter gesproken en de uitslag van het urine onderzoek was prima. Geen bacterieen, goede concentratie etc..
Nu zijn er dus 2 stappen, welke je het eerst doet is geen wet.
1: contraststudie om te kijken of er afwijkingen nog zijn die operabel zijn.( ongev 300 à 350 euro)
2: medicatie. Propalin vervalt dan en we krijgen wat anders.Als het na 10 dagen nog steeds zo is dat ze max 4 uur de boel ophoudt maar wel de passieve incontinentie over is krijgt ze er een blaasontspanner bij zodat ze niet na 4 uur al zo'n drang krijgt.Ook dat samen weer een dag of 10 aanzien.
Als het dan over is zijn we klaar !!:)
Zoniet, alsnog contraststudie.:(
Ik heb voor de medicatie besloten omdat ik hoop dat het hiermee over is en dat ze niet nog eens onderzeil hoeft voor een contraststudie en dan nog eventuele operatie.
De dokter belt naar mijn dierenarts nu en ik ga straks de medicijnen ophalen.
Dus iedereen maar even duimen dat het goed gaat op deze manier want dan hoeft die kleine niet weer zo'n zware operatie te ondergaan.
Dat zou mooi zijn..;)
Dus over een maand weten we weer meer...nu goed monitoren hoe het met de nieuwe medicatie gaat!!
lars
28 februari 2007, 15:34
Hallo elly
Dat zou toch geweldig zijn als het met medicatie zou kunnen.:)
Maar laten we nog niet te vroeg juichen en nog even wachten of de medicatie zal aanslaan.
Wij vanuit groningen duimen voor kaja en jullie.
kenter
28 februari 2007, 18:41
Zo zeg dat zijn prijzen van die pillen...wel 3,50 ....hahahhaha
Het heet Enurace en ze krijgt 2x per dag een halve tablet:)
Catootje
28 februari 2007, 19:51
:) En dan nu maar weer duimen.........
jumbojet
28 februari 2007, 21:03
Net wat Catootje zegt: we duimen!!
Ebonoss
3 maart 2007, 09:12
Hoi Kenter,
Hoe gaat het met Kaja, slaan de nieuwe medicijnen al aan????
En Kanjer, wordt zij nu 'n beetje rustiger en accepteert zij de nieuwe situatie??
;) Ben ik nu te ongeduldig.....?
:D xxx van de Brabo.
We hebben nog niet echt het idee dat dit gebeurd.. Maar ik heb begrepen dat we het eerst een dag of 10 aanzien.. Wel hebben we het idee dat ze wat langer haar plas kan ophouden, maar als ze ligt te slapen dan loopt er toch nog wel urine naar buiten..:(
En Kanjer is gewoon gestoord.. en als zij het niet is worden wij het wel..:D
Als ze niet mee mag met het loopje met Kaja dan plast en poept ze bijna standaard in de huiskamer (ook vreet ze de poep weer op, als ze de tijd heeft..:eek: ) Als een van ons in de huiskamer is dan gebeurd dit echter niet..
Of je ongeduldig bent?? Nee hoor.. Dat zijn we denk ik allemaal wel..
We hopen, net als de rest, dat het allemaal goed gaat komen, anders worden het nog een paar zware jaren:p
kenter
3 maart 2007, 13:50
Ben bang dat we volgende week de dokter weer even moeten bellen want ik til net haar staart op en zie er zo urine uitlopen...:o En in de kamer lagen ook overal druppels...
En de medicatie moest met een paar dagen aanslaan en dat is nu al 5 dagen..jammer..denk dat we die contraststudie moeten laten doen..:mad:
Dazzle
3 maart 2007, 15:26
Wat jammer zeg,.... leek eerst toch iets hoopvol.
Kan er eventueel nog iets aan de dosering worden gedaan?
kenter
3 maart 2007, 15:48
Geen idee..weet wel dat ze eerst moest gewogen om te bepalen hoeveel ze hebben mocht.
Ik heb zelfs het idee dat ze meer "lekt" dus ik ga maandag wel effe bellen, kijken of die dokter er is..
Catootje
3 maart 2007, 18:00
Helaas dus, wat rot dat het er niet beter op wordt.
Zowel voor jullie als voor Kaja een tegenvaller.
Hoop dat de arts jullie toch wat hoop kan geven, we horen vast wel hoe het verder gaat.
En wat Kanjer betreft, sterkte met die dondersteen :rolleyes:
Dazzle
3 maart 2007, 18:53
Heb nog even wat speurwerk gedaan.
Wat ik er over heb kunnen vinden is dat er heel verschillend op deze medicijnen kan worden gereageerd.
ALternatieve zijn Propalin of Incurin.
Ook wordt er met de hoogte van de dosering nog wel wat uitgeprobeerd. Maar wat Kaja nu krijgt is wel "standaard".
Een vaker voorkomende bijwerking van Enurace kan zijn, dat de hond meer gaat drinken, met als gevolg.....meer lekken!
Hopelijk heb je hier wat aan.
Heel veel sterkte en we blijven het volgen.
Heb nog even wat speurwerk gedaan.
Wat ik er over heb kunnen vinden is dat er heel verschillend op deze medicijnen kan worden gereageerd.
ALternatieve zijn Propalin of Incurin.
Ook wordt er met de hoogte van de dosering nog wel wat uitgeprobeerd. Maar wat Kaja nu krijgt is wel "standaard".
Een vaker voorkomende bijwerking van Enurace kan zijn, dat de hond meer gaat drinken, met als gevolg.....meer lekken!
Hopelijk heb je hier wat aan.
Heel veel sterkte en we blijven het volgen.
Propalin heeft Kaja al gebruikt en dat gaf ook niet het gewenste effect..
De medicatie die ze nu krijgt is afgemeten aan haar gewicht..
Maar maandag gaan we de dokter in het ziekenhuis bellen om te vragen wat we nu het eerst moeten doen..
Dazzle
3 maart 2007, 19:17
Okee, dat wist ik niet van Propalin....
Maar we blijven duimen (en meedenken) voor een goede oplossing voor haar.
Dat is balen zeg !! ik hoop dat je maandag wat meer hoort als je de da hebt gesproken.
Maar wie weet heeft het even nodig om goed te gaan werken,dat hoor je wel vaker van medicijnen.(we blijven positief);)
Maar het is prettig voor jullie te weten dat jullie de operatie niet helemaal zelf hoeven te betalen.
De stand was vanmiddag nog steeds 390 euro.:D
Hallo allemaal
Even een nieuwe update.
De stand is nu 415 euro.:D Het gaat super !!!!!!
kenter
8 maart 2007, 16:19
Ik was dus te vroeg met mijn reaktie..Piet heeft de arts gebeld en wij moeten dus eerst die 10 dagen volmaken en dan krijgen we de blaasontspanner erbij en dat moeten we weer een dag of 10 aanzien en als er dan nog problemen zijn pas bellen...ik had het dus verkeerd begrepen..:o
ben blij dat iedereen zo lief is en ook dat we zo gesteund worden hierin, echt heel fantastisch..!! Nogmaals dank hiervoor..
Voorlopig dus weer even aanzien.
Kanjer stabiliseert zich heeeel langzaam, maar doet nog steeds haar behoefte in de kamer als het haar niet zint...maar ik geef haar extra aandacht op advies en dat werkt wel ..ze gaat nu ook weer met me mee tijdens de nachtelijke wandeling met kaja..:) We hebben goede hoop !:p
Ebonoss
8 maart 2007, 16:50
:p Zie je wel Pief, ik was toch weer veel te ongeduldig!!!
Henk&Boyke
8 maart 2007, 19:05
Kanjer stabiliseert zich heeeel langzaam, maar doet nog steeds haar behoefte in de kamer als het haar niet zint...maar ik geef haar extra aandacht op advies en dat werkt wel ..ze gaat nu ook weer met me mee tijdens de nachtelijke wandeling met kaja..:) We hebben goede hoop !:p
Goed te horen dat het iets beter gaat met jullie Kanjer, poeh wat een geduld hebben jullie, petje af, maar ik denk dat er wel eens momenten zijn dat je je boefkes ff tactvol achter het behang wil plakken;) .
Soms moet ik ook op mijn tanden bijten als die klein "stinkerd" weer eens
"houten oren"heeft. Gisteren was het weer eens prijs, kan ik persoonlijk ook mee doen voor prutschuiver 2007?
Petje af mensen wat jullie presteren, we blijven natuurlijk volgen hoe het met Kaja verder gaat, arm meissie. Maar KOMT GOED!!
kenter
8 maart 2007, 19:23
. Gisteren was het weer eens prijs, kan ik persoonlijk ook mee doen voor prutschuiver 2007?
!!
We kunnen een rubriek maken voor baasjes die op een leuke manier onderuit gaan met hun boef of over hun boef..:D Moet je wel je camera klaar hebben op het moment supreme..hihi..Cathy dus..
kenter
8 maart 2007, 19:31
, maar ik denk dat er wel eens momenten zijn dat je je boefkes ff tactvol achter het behang wil plakken;) .
!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu op mijn werk even lekker tot rust kom...
Sandra ( Cooper) laat kaja nu uit omdat Piet slaapdienst heeft en er ook niet is..( hij was wel blij dat ie op zijn werk slaapt..:p )
Straks wel weer spannend wat ik aantref...en ook vannacht er weer uit ..wat dat betreft hoop ik echt dat het te verhelpen is..al was het alleen maar om gewoon 's nachts door te kunnen slapen..:o en natuurlijk ook prettiger voor ons kleintje..:)
inko2000
9 maart 2007, 15:07
hallo lieve mensen,
Ik heb mijn belofte waargemaakt en heb ook
€ 25,00 gedoneerd voor het goede doel.
Hou kaja droog.
Succes verder met de actie en voor Elly en Piet
en zeker voor Kaja."Het is jullie gegund."
Liefs Ina en een dikke lebber van Yassar en Bobby.
patricia
10 maart 2007, 16:13
ik gebruikte ook eerst enurace en vanwege het vele drinken ben ik overgestapt op propalin,
groetjes patries,
sterkte met kaja
Henk&Boyke
10 maart 2007, 17:29
Hi Elly en Pief,
Hoe gaat het met jullie meiden Kaja & Kanjer, was ff benieuwd of
het nu beter gaat?
kenter
10 maart 2007, 19:19
Hoi Henk, nou het gaat wat beter met Kanjer in huis en Kaja is wel goed in het ophouden van de plas ( nu zo'n 4 à 4.5 uur) maar blijft tot nu toe wel "lekken"
Sinds gisteren weer pillen erbij gekregen dus we gaan het weer zien.. Piet is gisteren met ze aan de wandel geweest en heeft Kanjer los gedaan maar dat resulteerde helaas in een flink gevecht.:mad: .het begon weer met Brista en Kanjer en daarna ging Kaja erbij in....vandaar dat Kanjer niet meegaat met de lentewandeling, kunnen we zelf ook even relaxen..We gaan met de caravan in Boxtel staan als de wandeling doorgaat en maken er een weekendje uit van..Lotte past op thuis.:D
Vandaag de eerste les met Kaja gehad op de club...we zijn nu alleen nog maar bezig met haar aandacht laten krijgen voor het balletje...want ze is ontzettend afgeleid door de andere honden op het veld dus we zijn even apart gegaan.
Vandaag veel foto's gemaakt oa ook van Kaja dus die ga ik morgen uitzoeken..en hun blog moet ik nog aanvullen..dus weer druk deze dagen..:)
Hoi Allemaal
Op deze stralende zondag :) geef ik jullie even weer een nieuwe update.
De stand is nu 440 euries.:D
kenter
11 maart 2007, 15:26
Dat gaat lekker zo zeg...
Het is voor ons nog steeds aankijk hoe het gaat...
We kwamen net thuis en toen konden we weer ruimen en dweilen..maar we denken dat dat weer van Kanjer afkomt...
We hebben het idee dat we meer last met Kanjer hebben nu dan met Kaja..:mad:
Hoi allemaal
Ook vandaag weer een update :D de stand is nu 460 euro !!:)
Elly ik heb vandaag weer een bankafschrift op de mail gedaan,heb je het ontvangen?
kenter
12 maart 2007, 17:02
Hoi Jolanda, heb het ontvangen...
Hoop nog steeds dat het beteren zal maar toch ook vandaag weer nat waar ze heeft gelegen...helaas..:(
Maar we hebben nog 8 dagen om te kijken of het beter gaat..:D
Henk&Boyke
18 maart 2007, 07:07
Namens ons van harte gefeliciteerd, hopelijk gaat alles veeeeel beter
als in je eerste boeven-jaar.
We duimen met zijn alle voor je maar ook voor je baasjes, dat
zijn super-mensen.
Pst Kaja, grootmoeders groene zeep doet ook wonderen, zeg dat maar
tegen Elly.
Een dikke lebber van Flemming (vindt je een stuk:D )
Lyts Boefke
18 maart 2007, 08:33
Ha die Kaja!
Van harte met je 1e verjaardag. Jullie krijgen vast wel iets lekkers vandaag!!!!
We wensen je vanuit friesland nog heeeel veel fijne, en vooral droge, boevenjaren toe.
Knuffels van Jantina en de meiden.
Ebonoss
18 maart 2007, 09:54
Héé die Limbo,
:D Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!!
Maak d'r maar 'n fijne dag van en dan zie ik je weer met de paaswandeling,;) zal ik je laten zien wat voor 'n leuke dingen er bij ons in het bos lopen hihihi
:) Een boel xxx en verjaardagsknufs van de Brabo en Ebonoss en co!
Nonique
18 maart 2007, 10:50
Gefeliciteerd Kaja
en nog giga veel jaren gewenst :)
kenter
18 maart 2007, 11:06
Hier even een fotootje van ons jarig jobje...
Het gaat steeds beter met de kleine meid ,maar niet droger helaas..morgen gaan we bellen..
Maar vandaag is het feest !!!!! Hieperdepiep hoera voor onze kleine meid.
kenter
18 maart 2007, 11:09
Als Veyron en Flemming nou beiden naar de lentewandeling komen hebben de brabo en de limbo allebei sjans..hahahahaha
Ebonoss
18 maart 2007, 11:15
:cool: Ja, dat wordt anders knok tussen de Limbo en de Brabo om Veyron....
Zonde van die mooie vriendschap, dussss kom ook Flemming, Ebony weet precies waar de langoren zitten!
;) (Maar gelukkig luistert ze goed!)
kenter
18 maart 2007, 11:18
Ook even een knuffel van de baas...altijd prettig...
Enne Flemming, Kaja heeft ook lange oren..dus vast erg aantrekkelijk voor je..:D
Dazzle
18 maart 2007, 11:28
Hoi Kaja,
Ook van ons... van harte gefeliciteerd!!!
En dat er nog vele (droge) jaren mogen volgen.
Knuffellllllll en poot van Dazzle
Ook vanuit groningen natuurlijk van harte gefeliciteerd en dat er nog vele droge jaren mogen volgen.:D
jumbojet
18 maart 2007, 12:31
Een dikke verjaardagsknuffel van Jumbo!
sofieenfrederik
18 maart 2007, 16:32
Lieve Kaja van harte gefeliciteerd van ons drieen!!
Vele knuffels, persoonlijk te ontvangen tijdens de lentewandeling
Falco kijkt er alvast naar uit om al die mooie dames te ontmoeten!!!
Ebonoss
18 maart 2007, 16:39
:D Hé Falco, da's waar, jij komt ook!!
:p Leuk man, hoeven die Limbo en ik niet te matten!!!!
;) Nou Flemming nog, dan kunnen wij dames zelfs uitkiezen!
kenter
18 maart 2007, 17:28
Ojee, als Rowan dan maar niet bezitterig gaat doen...
Enne, ik niet loops ben...want ik doe de laatste tijd heeeel veeeel kleine plasjes overal....hihi..ben ik wel gelijk goed in trek bij de heren..:D :p
sorry brabo..
Chanel
18 maart 2007, 22:33
Hiep, hiep hoera voor "ons petehondje"!!!!
Hallo Kaja,
Nog van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!
Ben je lekker verwend gisteren??
Wij wensen je nog vele gezonde droge jaren.......
Ebonoss
19 maart 2007, 07:12
:cool: Nou Limbo, wat loopsheid betreft..... ik sta ook op de kiep!!!!
Ha, je denkt me toch niet te verslaan hé???
;) Ik ken ook alle "vrouwenversiertrucjes" hoor!
De Brabo.
Nonique
19 maart 2007, 07:56
Joh..... Brabo He.... Ben je zwanger dan :p
Ebonoss
19 maart 2007, 08:18
:p Zwanger??? nééé eg nie, aan mijn lijf geen polonaise hoor!!
xxx de Brabo.
kenter
19 maart 2007, 19:58
Wordt gezellie met al die bitches..:D Hoop niet dat het spul echt loops is dan...:o
Mascha is nu volop loops, dus tegen die tijd is ze er gelukkig weer vanaf.......
kenter
20 maart 2007, 12:03
We hebben nog wat medicatie bijgehaald voor Kaja. Het lijkt of ze minder laat lopen als ze in ruste is en ook geeft ze steeds beter aan wanneer ze moet als we thuis zijn dus willen we het wat langer proberen met deze pillen en goed kijken of het echt beter gaat...misschien kikt het nu pas in..:D
Ebonoss
20 maart 2007, 12:25
:) pfoe, ik mag het toch echt hopen, ze verdient het zo om lekker onbezorgd te leven....
xxx van de Brabo.
Eindelijk weer eens een positief bericht en nu maar hopen dat de verbetering zich voortzet.
Jullie moesten eens weten wat wij met jullie meeleven en vele met ons.
De stand staat nog steeds op 460 euro.:D
Dus mocht er een operatie nodig zijn dan zijn jullie al een eind op weg.
Dazzle
20 maart 2007, 16:17
Klinkt hoopvol..... dat deze opwaartse lijn door mag zetten!
kenter
21 maart 2007, 07:17
Gisteren de medicatie gehaald bij mijn da maar die raadde ons wel aan om te overleggen heirin met utrecht, dus vandaag even bellen....;)
Vanmorgen alles keurig droog, de kaatjes gingen gezellig mee en hebben alles keurig buiten gedaan...:)
De enige die toen in de kamer had gepiest ( toen ik terug kwam) was de oude poedel...:o kon ik toch nog dweilen...:p
Hallo Elly
Kijk dit is nu eens een goed begin van de dag :D en ach een plasje van een oud bessie dat kan je nog eens door de vingers zien.:rolleyes:
Ebonoss
21 maart 2007, 08:30
Hoi Kenter,
Ik heb geleerd om nooit héé te roepen vóór je de brug over bent.....
maar nu ben ik er toch na aan toe!
:D Wat een geweldig nieuws, hopelijk zet dit door!!!
;) xxx van de Brabo voor de Limbo.
Hallo Elly en Piet,
Gelukkig dat het de goede kant opgaat met de 2 kaatjes!!!!
De oude poedel weet dat je het hem/haar niet kwalijk neemt....hihi (ouderdom )
Gelukkig voor jullie.
kenter
22 maart 2007, 06:52
Heb gisteren een lekker dik kussen in een plastic zak in de bench gelegd met daaroverheen een lekkere warme plaid en de poedel dus vannacht daarin gedaan...ze lag heerlijk te slapen.
Ook rustiger voor haar zo'n kleine omgeving..:p
Vanmorgen was er wel geplast maar ja...ik heb vroege dienst dus ben op tijd mijn bed ingegaan..ze hebben dus wel 7 uur moeten overlappen..( Piet had slaapdienst...was er dus niet)
Viel mij best mee hoor..:)
jogova
22 maart 2007, 07:17
Gaat het misschien de goeie kant op:D ,petje af voor jullie
geduld,maar zij zijn het toch ook wel waard,als zij je aankijken
en dan even tegen je aanschuren ia de rest weer zo vergeten.
Om Kanjer stil te laten staan bij Carin kan ik je maar een raad
geven,EEN zak met koekies:o
Houd de moed erin,aan het einder schijnt toch de Zon:confused:
Groetjes,
Mimi,Jos,Drakoo en Laica....
kenter
22 maart 2007, 07:29
.
geven,EEN zak met koekies:o ....
Nog meer koekkies ????????
Ze vreet volgens mij een paar kilo weg daar...snoepparadijs de Fremery..:D en ze staat dus nog niet stil...werkt zich nog over de kop maar ja..zo is ze nu eenmaal...als ze verder maar rustiger wordt..:p
geven,EEN zak met koekies:o
Ze weet zich zelfs met rustgevers nog helemaal over de top te werken.. Dus wat dacht je van een rubbere hamer??:D :rolleyes:
kenter
22 maart 2007, 12:45
Ze weet zich zelfs met rustgevers nog helemaal over de top te werken.. Dus wat dacht je van een rubbere hamer??:D :rolleyes:
Schat, weet niet of dat zo in het openbaar geoppert kan worden...:p
Schat, weet niet of dat zo in het openbaar geoppert kan worden...:p
Ik zet toch niet aan tot zinloos geweld of zo??
Dit geweld heeft dan nl wel degelijk zin..haha Kanjer kan dan in alle rust geknipt, geschoren en gewassen worden..:D :D :D
Enne moet jij niet werken ??
kenter
22 maart 2007, 13:08
Enne moet jij niet werken ??
Ja dat is ook zo..;)
Catootje
24 maart 2007, 22:42
Hoi Elly en Piet,
Kijk, dat is nou eens een leuke binnenkomer als je na een rokende pc eindelijk weer online kunt.
Fijn dat het beter gaat bij jullie!
kenter
27 maart 2007, 12:30
Hallo allemaal, vandaag met de specialist overleg gehad en we hebben afgesproken dat ze maandag 2 april voor een contraststudie moet komen.:eek:
Dit omdat ze toch niet het gewenste resultaat ziet na 14 dagen. Na 10 dagen had ze eigenlijk zo goed als droog moeten zijn en ook het aktief plassen had sterk verbeterd moeten zijn. Als ze nu water drinkt moeten we nog steeds daarna minstens 2x per uur even naar het gras omdat ze het niet kan ophouden. Ook in rust is ze nog steeds niet echt droog. Het golft er niet meer uit maar ze is nog steeds constant vochtig, de ene keer erger dan de andere keer.:( Zij zei dat ze nog wel een chip kon inbrengen met medicatie om te proberen maar ze wil dus liever kijken of wat ze op de echo zag een afwijking is die dit veroorzaakt of dat het verder wel in orde is en dat kan alleen met die contraststudie.
Dus dat wordt maandag een uurtje of 2 slapen na mijn nacht en dan op naar Utrecht. We moeten er om half 1 zijn...
Vanaf zaterdag mag ze geen brokken enzo meer hebben, zondag alleen wat gele vla en water..na 18.00 uur niks meer.:p
Maandagochtend goed uitlaten zodat haar endeldarm ook helemaal leeg is...
Dus er komt een vervolg..
Ebonoss
27 maart 2007, 12:47
Sterkte meid(en)!!
;) Hopelijk komt er dan nú een diagnose waar je wat mee kunt.....
veel knufs en xxx Ebony & co.
Chanel
27 maart 2007, 16:44
We leven hier allemaal mee hoor!!!
Sterkte alvast!
Henk&Boyke
27 maart 2007, 18:55
Namens ons veel sterkte en op weg naar succes voor jullie
allen
Catootje
27 maart 2007, 21:44
Heel veel sterkte op 2 april!
We blijven voor jullie duimen.
Dazzle
27 maart 2007, 22:02
Heel veel sterkte, wie weet nu eindelijk echt wat duidelijkheid.
Sterkte!!!
dorine
2 april 2007, 07:41
Ik hoop dat jullie met de onderzoeken vanmiddag wat wijzer worden.
Dat het probleem gevonden wordt en het met iets simpels te verhelpen is.
Dorine
thecla
2 april 2007, 08:22
Ook wij denken aan jullie en hopen dat het allemaal goed komt.
heel veel succes vandaag en ik duim voor jullie!
Dazzle
2 april 2007, 10:00
Heel veel sterkte en succes vandaag, dat er hopelijk wat meer duidelijkheid komt.
kenter
2 april 2007, 16:46
Hoi mensen, we zijn weer terug van ons bezoekje in Utrecht.
Kaja is even onder zeil geweest ( haar pootje moest een beetje geschoren Carin,maar hij heeft niet teveel gedaan..hihi..je krijgt de groeten van de anesthesist :p ) en heeft een ct-scan gehad ipv contraststudie . Dit omdat je met de scan meer ziet dan met de studie en omdat het een hond is die al was geopereerd en dus geen afwijkingen meer zou moeten hebben. Dus was het beter een scan te doen.
De uitslag was dat er inderdaad geen afwijkingen zijn te zien. Een buis liep een beetje in een bochtje maar dat kwam doordat ze op haar buik lag. De urine liep goed en rustig door naar de juiste plaats en ook de mondingen waren allemaal in orde.
Nou zei de arts dat het aktief plassen door verschillende dingen kon komen.
Kaja heeft nooit echt training gehad in zindelijkheid als pup, want ze had die afwijking en liet het lopen. Na de operatie ook geen training gehad dus de blaas heeft geen volume opgebouwd daardoor en is dus klein gebleven waardoor er niet zoveel in kan en ze al gauw drang heeft. En omdat ze al een jaar is wordt de blaas ook niet veel groter denkt ze, maar het zou kunnen..
Ook is een slecht werkende sluitspier vaak gewoon bij dit soort afwijkingen ( waaraan ze geopereerd is dus).
Water weghalen om 21.00 uur vond ze een strak plan..
Wat we nu gaan doen is een nieuwe medicatie, een humane , d.w.z. bij onze apotheek te halen.
het is een antidepressieva die een goede werking heeft aan de sluitspier en een kalmerende werking op de blaaswand. Dus met 1 medicijn pak je twee dingen aan.
Dit gaan we twee weken geven en dan bellen we weer met de specialist.
Ze wordt er ook wat kalmer van dus ik vroeg of ik ook een potje mee kon krijgen voor Kanjer..;) Dit ging niet door...;)
Een operatie die eventueel gedaan wordt in een paar gevallen is iets om de sluitspier spuiten (soort botox..) waardoor deze nauwer wordt, maar als het niet nodig is doen we liever zo min mogelijk wb operaties..want de blaas wordt daar niet groter van dus..dus vinden wij dat niet echt nuttig.
Dan maar wat vaker lopen en af en toe dweilen..goed op haar signalen letten en direct lopen als ze moet..dus de training voortzetten!
Afijn, de apotheek moest het bestellen dus morgen gaan we beginnen hiermee.
Dat was het voor even..
Henk&Boyke
2 april 2007, 17:59
Op zich geen slecht nieuws, als dit verder te verhelpen is met medicatie
en training en een operatie niet nodig is, wow dat is echt goed nieuws.
Succes met de kleine Kaja en de rest van je beestenboel
Dikke lebber van "stinkerd" Flemming die ook wel een potje;) kan
gebruiken
Nonique
2 april 2007, 20:58
Ook hier ergens toch een zucht van opluchting dat er niets ernstig uit is gekomen en of zaken waar weer al nare operaties voor nodig zouden zijn geweest.
Niet te min.... nu die blaas nog getraint krijgen. Dus we duimen hier nog steeds met jullie mee dat jullie boevensnoet toch leert om wat beter op te houden en of aan te geven.
Hopelijk helpt deze medicatie daar een weinig.
Dikke boevenlebber van het zooitje hiero :)
Catootje
2 april 2007, 21:52
Fijn om te horen dat op zich alles "in orde is".
Ook hier blijven we gewoon duimen dat het goed gaat komen.
Chanel
2 april 2007, 22:03
Positief bericht!
Mocht het nodig zijn...... wij "sprokkelen" weer bij hoor!
(ik weet momenteel niet hoe het met het "Kaja-fonds" gaat, maar..... mocht het potje leeg zijn..............)
kenter
2 april 2007, 22:29
Hoi Chanel, ik weet de schade nog niet..rekening wordt opgestuurd..:p
Ga op de galerij een filmpje zetten van Piet en de kaatjes in de wachtruimte..Kanjer was mee voor de support....:D
Ebonoss
3 april 2007, 12:52
:D Nou, dat is toch een redelijk goed bericht, idd proberen de blaas "groter" te trainen.
Fijn dat er geen afwijkingen te zien zijn die geopereerd moeten worden.
Ik hoop toch zo dat de nieuwe medicijnen en de blaastraining gaan helpen....maar ik zal wel niet de enige zijn..
Hoe heet dat nieuwe medicijn trouwens?
:) xxx voor de (dappere)Limbo van de Brabo.
Jolinda
3 april 2007, 13:06
Fijn dat het bericht opzich 'goed' is.
Ook wij blijven fanatiek mee duimen dat het met blaastraining goed komt!
Groetjes, Jolinda en Xantoz
Dazzle
3 april 2007, 13:51
Klinkt goed..... zou prachtig zijn als het hiermee op te lossen is of althans leefbaarder en voor jullie wat ontlastender.
Ook wij blijven duimen en jullie volgen.
Succes met de blaastrainingen!
Knuffies voor de "beestenboel".
jumbojet
3 april 2007, 16:15
Fijn dat het wat positief klinkt! Natuurlijk blijven wij ook duimen!
Hoe heet dat nieuwe medicijn trouwens?
Weten we niet meer.. De specialist heeft het op het recept gezet en dat hebben we bij de apotheek ingeleverd..:o
We weten alleen dat het een anti-depressiva is, met als bij werking een ontspanning van de blaaswand en een versterking van de blaassluitspier..
Of het helpt weten we nog niet, want de apotheek had het niet op voorraad en vandaag was het nog niet binnen gekomen..:(
Vanmorgen was het overigens bijna droog.. slechts 1 oude plas...
Vanmorgen zijn we rond 8:30 vertrokken, zonder bouvjes, en waren pas rond 17:30 terug.. De plasschade betrof slechts 1 plas, vers uit de blaas..w.s. omdat ze ons wel gehoort hebben, maar we niet direct naar binnen kwamen, omdat we de caravan moesten plaatsen..
We waren dan ook eigenlijk best wel trots op onze boevjes en dan bedoel ik natuurlijk Kaja maar ook Kanjer, want die zeek er ook lekker op los..:DOnze Kaja zit dus nu al vanaf vrijdag avond zonder medicatie..
En al die tijd doet ze het eigenlijk best wel goed..
Maar we zullen zien of het met die nieuwe medicatie nog beter gaat..
Ebonoss
3 april 2007, 18:17
;) Geweldig, misschien heeft e.e.a. buiten medicatie ook gewoon tijd nodig!
Ha, fijn om te horen dat het zo goed gaat...
Iedere keer weer een stapje vooruit!!
kenter
5 april 2007, 11:09
Het medicijn opgehaald en wat denk je....hetzelfde wat Kanjer kreeg om rustig van te worden...:eek: Dus mijn optie om haar ook een dosis te geven was zo gek nog niet..;)
Heb net het eerste pilletje gegeven dus we gaan zien..
We waren net weer hevig teleurgesteld of over de zeik om het zo maar te noemen..
Zijn ze allemaal nèt uitgeweest en gaan Piet en ik even naar de winkel, amper 20 minuten weg..., wat denk je ??? het hele huis ondergezeken en gescheten en dingen vernield!
Piet was in staat om een oproep voor herplaatsing op het forum te zetten..een met en een zonder trustfonds...:p
En dat terwijl er na een hele nacht slapen maar 1 plas hoogstens 2 ligt..
Niet te begrijpen!!!
Afijn, kan leuk worden..ik heb late dienst en Piet gaat ook zo weg, die heeft slaapdienst..dus het tuig is alleen...
Sandra laat kaja uit 2x, dus Kanjer zal wel niet blij zijn en we weten wat ze dan kan doen....:mad:
Zal vanavond wel dweilen worden als ik thuiskom....
Het medicijn opgehaald en wat denk je....hetzelfde wat Kanjer kreeg om rustig van te worden...Dus mijn optie om haar ook een dosis te geven was zo gek nog niet..
Heb net het eerste pilletje gegeven dus we gaan zien..
We waren net weer hevig teleurgesteld of over de zeik om het zo maar te noemen..
Zijn ze allemaal nèt uitgeweest en gaan Piet en ik even naar de winkel, amper 20 minuten weg..., wat denk je ??? het hele huis ondergezeken en gescheten en dingen vernield!
Piet was in staat om een oproep voor herplaatsing op het forum te zetten..een met en een zonder trustfonds...:p
En dat terwijl er na een hele nacht slapen maar 1 plas hoogstens 2 ligt..
Niet te begrijpen!!!
Afijn, kan leuk worden..ik heb late dienst en Piet gaat ook zo weg, die heeft slaapdienst..dus het tuig is alleen...
Sandra laat kaja uit 2x, dus Kanjer zal wel niet blij zijn en we weten wat ze dan kan doen....:mad:
Zal vanavond wel dweilen worden als ik thuiskom....
Neem voor je thuis komt zelf ook een pilletje :D
bella
5 april 2007, 11:31
Hoi Elly,
Je geeft het antwoord zelf al, je weet dat als je thuis komt het weer een bende is. De dames hebben stevig de broek aan en tergen je tot het uiterste. Hoe herkenbaar!!!! Veel sterkte, dweil ze en als jullie weer tot rust zijn gekomen geef een seintje, dan kom ik echt langs.
groetjes, Bella
Dazzle
5 april 2007, 14:38
Misschien een "familiepilletjespot" van maken...:D
De aanhouder wint!
kenter
5 april 2007, 17:41
Neem voor je thuis komt zelf ook een pilletje :D
Doe ik...heb vrij verder dus ben wat relaxter :) ;)
kenter
5 april 2007, 17:43
Hoi Elly,
Je geeft het antwoord zelf al, je weet dat als je thuis komt het weer een bende is. De dames hebben stevig de broek aan en tergen je tot het uiterste. Hoe herkenbaar!!!! Veel sterkte, dweil ze en als jullie weer tot rust zijn gekomen geef een seintje, dan kom ik echt langs.
groetjes, Bella
Ben volgende week de hele week vrij..gaan dinsdag naar Carin maar heb woensdag ; donderdagmiddag en vrijdag nog niks..:D
You are welcome....;)
inko2000
9 april 2007, 21:41
Allereerst vind ik het natuurlijk voor kaja super, dat
het niks ernstigs is en verder heb ik hier blauw gelegen, om de
opmerking van Nicole. Wel een heel goed advies trouwens.
Wens je veel succes toe met je beestenboel.
Jullie liefde doet wonderen.
:eek: :eek: Vandaag de rekening van het UKG binnen gekregen..
Ik moest even zitten nadat ik het bedrag gelezen had..
Dazzle
12 april 2007, 12:16
Oeps was het zo erg.....?
Als de fondspot het niet trekt, vullen we hem weer aan hoor!
kenter
12 april 2007, 12:20
Het fondsenpotje trekt het wel maar is dan leeg...:D
En Piet en ik hebben besloten dat we het prima vinden zo. Droger wordt ze niet en wij vinden het onzin om haar vol te spuiten met een of andere botox achtig iets rond de blaas zodat het nauwer wordt.
Niets geeft garantie.
We weten dankzij deze dure scan nu dat ze geheel in orde is van binnen ( belangrijk voor ons!) en wij gaan gewoon verder met zindelijkheidstraining en dweilen.
Ik ga Lars even de rekening mailen..haha...
Hallo elly en Piet
Fijn dat het potje toch voeldoende is voor de hoge kosten...!!!!
En ik geef jullie gelijk dat je niet verder gaat met "rommel" inspuiten, zeker nu je weet dat het allemaal in orde is van binnen bij Kaja.Misschien als Kaja als enige hond zou zijn, dat het dan allemaal sneller goed zou komen....maar dat is bij jullie niet het geval...hihi.
Dus, voorlopig nog maar even blijven dweilen......!!!
Heel veel succes met de kaatjes....
Nonique
12 april 2007, 13:49
Tis maar goed dat je zo'n BREDE rug hebt (zelf gezien) :D :p
kenter
12 april 2007, 13:52
Ja ik denk ook als ze alleen was dat het al een stuk beter zou zijn maar ja...
Gisterochtend was het helemaal droog...beiden buiten direct geplast..echt top..
vanmorgen weer twee plassen..dweilen dus.
het gaat af en aan zal ik maar zeggen..ze houden elkaar bezig..:D
Maar ze is pas een maand of 3 hier dus ik denk dat het telkens een stukje beter zal gaan..zowel met kanjer als met kaja.
http://www.bouvierforum.nl/imagehosting/336461e2b651715a.jpg (http://www.bouvierforum.nl/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=10)
http://www.bouvierforum.nl/imagehosting/336461e2b7bdda82.jpg (http://www.bouvierforum.nl/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=11)
kenter
12 april 2007, 13:54
Tis maar goed dat je zo'n BREDE rug hebt (zelf gezien) :D :p
En toch vind ik je erg lief..;) :p
Hallo allemaal
Ik heb de rekening van elly ontvangen en die word overgemaakt.
Nu het volgende,er blijft 30 euro staan.
Zullen we die elly en piet kado doen voor de medicatie die kaja intussen heeft gehad en voor een paar nieuwe dweilen ?:o
Hoe denken jullie hierover?
Henk&Boyke
12 april 2007, 15:38
Hallo allemaal
Ik heb de rekening van elly ontvangen en die word overgemaakt.
Nu het volgende,er blijft 30 euro staan.
Zullen we die elly en piet kado doen voor de medicatie die kaja intussen heeft gehad en voor een paar nieuwe dweilen ?:o
Hoe denken jullie hierover?
Goed gedacht, Elly en Piet hebben het meer dan dik verdiend.
Jammer dat er niet meer is overgebleven
Dazzle
12 april 2007, 16:20
Helemaal mee eens.....
veyron
12 april 2007, 16:41
voor mij ook ok dat die lieve , sympathieke mensen nog een biertje kunnen gaan drinken op onze kosten:D
Ja hoor is prima.....!
Inderdaad een lekker drankje op de "goede" afloop!!
Ebonoss
12 april 2007, 17:58
:D Helemaal mee eens hoor!
;) Biertje!!!
Nonique
12 april 2007, 20:23
:D Bah, vies spul.... :p
(ehhhh tussen 2 haakjes lol, dat was echt mijn eerste sinds dik anderhalf jaar hahahahha, gelooft natuurlijk geen hond meer - maar goed, ik vrees het ergste. De eerste indruk heb ik al ten grabbel gesmeten LOL .... echt, drink het anders nooit 'khad dorst' :D )
En ehhh die dweilen kado hahahhahah Prima idee :p
Chanel
12 april 2007, 20:41
Ja hoor, gewoon dweilen kopen (en een biertje drinken)!
Catootje
12 april 2007, 21:24
Prima hoor!
Dweilen, biertje, maakt niet uit! :p
Blij dat we konden helpen,
kenter
12 april 2007, 22:42
Hoi allemaal, nogmaals hartelijk dank voor alle hulp!! Wij zijn jullie zeer dankbaar!
En bier of dweil..wat maakt het uit...na al dat dweilen lust je gewoon wel een neut..:D
Hier nog een voor jou Monique...;) Proost! je hebt het verdiend na alle commotie met Axel.
http://www.bouvierforum.nl/imagehosting/thum_336461ea7455432f.jpg (http://www.bouvierforum.nl/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=12)
Nonique
12 april 2007, 22:47
hahahahhahahha jij Tr....................tttttttttttttt
ik wist het hahahaha
grrrrrrrrr
Maar eh, Proost :D t.t, vind jou ook wel lief hoor grrrrrrrrr
mijn ijzer schitterd nu LOL
kenter
12 april 2007, 22:49
mijn ijzer schitterd nu LOL
Daar heb ik ook nog wel een fotootje van..hahahahahahahahahaha:D
veyron
13 april 2007, 06:41
nie vechten hè dames???!!:D :D
inko2000
8 mei 2007, 01:15
Hahahahaha, van mij mogen jullie er mee doen, wat jullie willen hoor.
ben blij, dat het zo gelopen is. PROOST zal ik maar zeggen?:D
Henk&Boyke
11 juli 2007, 21:32
Hi Elly,
Was ff benieuwd hoe het met de kleine meid gaat en hoe gaat het
met Kanjer.
Is het al iets rustiger in huize Pief & Elly.
Geef de dames een dikke lebber van onze stinkerd Flemming
kenter
12 juli 2007, 07:08
Hoi Henk,
Dank je voor je belangstelling voor de meissies..
Het gaat lekker hier..na haar loopsheid heeft ze wel erg gelekt..het liep er gewoon uit,maar gisteren was ze weer "droog" ..
Kanjer is ook rustiger maar heeft nog steeds een plaat voor d'r kop wat betrefd Brista.. Ze blijft haar lastigvallen op zijn tijd en dan moeten we even ingrijpen anders wordt het knokken..
Volgende maand gaan we zonder de meidjes op vakantie..zal ze wel vreselijk missen maar ze zijn goed verzorgt door onze dochter en "Cooper' is de back-up..dus dat zit goed.
Hebben wij ook even rust met alleen Rowan en Brista mee...die staan onder appel dus daar heb je geen kind aan.:D
Kaja wordt wel stevig, volgens Piet wordt ze net zo'n tank als Brista..alleen iets kleiner want volgens mij groeit ze niet meer in de hoogte...
En het is zo'n knuffelkont...je moet haar echt eens in het echt zien..ze steelt je hart in een oogwenk...;) en die van Flemming..hahahaha
Heb hun blog weer aangevuld met foto's en filmpjes..
Ha Elly
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met je meisjes.
Jullie kunnen er nu dan eindelijk toch lekker van genieten.
Jammer dat Kanjer nog steeds in de clince ligt met Brista....zou dat nog overgaan denk je??
Ik heb op je blog gekeken en het ziet er gezellig uit allemaal....
Lekker dat jullie "zonder" de K-tjes op vakantie gaan, even bijtanken....al zal je ze zeker wel missen!!!!!
Nou, een hele fijne vakantie in ieder geval en geniet van je "lieve" boeffies...!
kenter
13 januari 2008, 12:29
Hallo allemaal,
Morgen, 14 januari, is het alweer een jaar gelden dat wij afreisden naar Maastricht om Kaja te halen.
Via Oss, waar wij warm werden onthaald op soep, brood en een warm bad voor de kleine, zijn wij naar huis gegaan.
In het begin was het allemaal best erg zwaar en af en toe hadden we zoiets van....grrr, waar zijn we aan begonnen..
Ook nog de gang div keren naar UKG in Utrecht ...als ik dan weer denk aan hoe jullie ons steunden, niet alleen met berichtjes maar ook met het "houd Kaja droog" fonds dan krijg ik weer een brok in mijn keel..
Nogmaals heel heel hartelijk dank daarvoor...jullie zijn stuk voor stuk kanjers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu is ze dan dus een jaar bij ons en het gaat fantastisch. Nooit gedacht dat het zo goed zou komen..
Ze is werkelijk erg lief en aanhankelijk, maar ook een felle tante die haar energie kwijt moet en af en toe een potje knokt met Kanjer, haar hartsvriendin inmiddels.
We hebben net wat foto's gemaakt van Kaja en de kaatjes samen ( lukte goed toen er een boxer achter mij langs liep..:D) op veler verzoek..
Nou mensen..dit is onze spruit dan...het forumkind....
http://www.bouvierforum.nl/imagehosting/thum_336478a0397cd171.jpg (http://www.bouvierforum.nl/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=84)
http://www.bouvierforum.nl/imagehosting/thum_336478a03d98f580.jpg (http://www.bouvierforum.nl/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=85)
http://www.bouvierforum.nl/imagehosting/thum_336478a0401e93e1.jpg (http://www.bouvierforum.nl/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=86)
sivvels
13 januari 2008, 13:17
prachtige foto's van de moppies zeg!!!! en morgen ook een klein feestje dan? luka is komende donderdag de 17e precies 10 jaar bij ons, ook wel een reden voor een feestje toch!!! veel liefs en greetzzzzzzzzzzzzz
nic
13 januari 2008, 15:50
Één jaar alweer, wat vliegt de tijd!
Heerlijk om te zien hoe ons forumkind het maakt!
Chanel
13 januari 2008, 16:02
Wat ziet "ons forumkind" er geweldig uit zeg!
Ik herken haar bijna niet meer na een jaar. Een wereld van verschil.
Gelukkig is alles nu in rustiger vaarwater gekomen en zijn Kaja en Kanjer zelfs vriendinnen geworden; super!
annebasco
13 januari 2008, 16:38
Hele mooie foto's van jouw meisjes en een fijne verjaardag gewenst van ons
Catootje
13 januari 2008, 17:50
Hoi Elly,
Een jaar geleden alweer, en wát voor jaar! :eek:
Leuke foto's van Kaja en Kanjer.
Het "Forumkind" ziet er geweldig uit!
Super dat het zo goed gaat.
Jullie hebben maar geboft met elkaar!
Knuffies van Carin & Jazz (l)
veyron
13 januari 2008, 19:58
't is echt een mooi boefke geworden!
nogmaals : jullie doen het beregoed met de beren !!!(l):D
geniet van jullie vakantie zonder ' k' !
Cooper
13 januari 2008, 20:19
Wat een kanjer is het ook. Ze ziet er super uit. Ze is niet voor niets River zijn grote vriendin :-).
Knuffel voor Kaja van haar kanjer.
Groetjes
Dazzle
13 januari 2008, 21:13
Wat vliegt de tijd......!
Ze (forumkind) ziet er super uit ( en Kanjer ook) en top dat het zo goed is gekomen.
Echt een feestje waard!
Nog heel veel fijne jaren met elkaar!!!
vera
14 januari 2008, 06:29
Hoi Slly,
Alweer een jaar bij jullie!!!!
Moet zeggen, dat "ons forumkind" er prachtig uit ziet!!! Fijn om te horen dat het zo goed gaat met haar. Natuurlijk ook met Kanjer....ook een prachtbeest!!
Nog heel veel goede jaren met de Ktjes en je andere beestenspul.
Kyrah
14 januari 2008, 10:06
GEFELICITEERD!!!! Wat er in een jaar niet allemaal kan gebeuren hé.Dikke pluim voor jullie doorzettingvermogen in het afgelopen jaar.
Ze ziet er geweldig uit, en Kanjer ook trouwens.(l)(l)
Maak er een heel leuk feestje van en nog heel veel liefdevolle en gezonde jaren met de
beessies.
Dikke knuf van Silvia en Macho.:)$
kenter
14 januari 2009, 11:20
Vandaag is onze Kaja precies 2 jaar bij ons...
Zoals iedereen weet met ups en downs wat betrefd het vechten met Kanjer maar nog altijd een geweldige hond om te mogen hebben..
We zijn allebei gewoon nog steeds verliefd op Kaja...de manier waarop ze de dingen doet, haar heerlijke geknuffel..kortom de warmte die je van haar krijgt is onbetaalbaar.
We hebben nooit spijt dat we haar hebben opgehaald 2 jaar geleden...
Als ik vanavond thuis kom krijgen de boeffies wat lekkers om het te vieren..ook zal ik binnenkort weer wat foto's plaatsen die ik laatst heb gemaakt van onze lieverds..:hart:
annebasco
14 januari 2009, 11:29
Petje af voor wat jullie voor Kaja hebben gedaan en nog steeds doen. Toen het zich afspeelde was ik nog niet op het forum en heb later het hele verhaal gelezen.
Fantastisch van jullie en ik hoop van harte dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten.
Hele dikke knuf van Basco voor jullie meisjes en natuurlijk voor halfbroertje Rowan :ccc:
Ylona
14 januari 2009, 11:57
Hoi, ook van mij van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik weet een beetje hoe het voelt en hoeveel je kunt voelen voor een asielboef. Het verhaal van jullie en de Kaatjes is ook een flinke, en jullie (inclusief de hondjes zelf) hebben echt de schouders eronder gezet. Kan me zo goed voorstellen dat dat een extra vleugje aroma geeft aan de relatie met de honden. Bo heeft ook een heel speciaal plekje in mijn hart.... Geef ze behalve wat lekkers ook maar een dikke knuffel van mij.(l)
Henk&Boyke
14 januari 2009, 12:01
Shit, wat vliegt de tijd, kan me heel de story van begin tot Kaja's onderzoeken nog goed voor de geest halen.
Toen al geschreven en nog maar eens, prachtig hoe jullie bezig zijn met het geboefte, zeker met die knokpartijen tussen de dames.
Het eindeloze geduld, Kanjer overal kakken etc.
:)b petje af :)b
Geef het geboefte maar een dikke knuffel namens ons.
Dazzle
14 januari 2009, 12:10
Tijd vliegt zegt...... alweer 2 jaar.
Dat moet inderdaad gevierd worden!
Heeft, zeker in het begin, heel wat voeten in de aarde gehad allemaal, kan het nog goed herinneren... ons forumkind(l).
Hele dikke knuffel voor jullie boeffies!
vera
14 januari 2009, 12:28
Inderdaad, wat Dazzle schrijft "ons forumkind(l)
Wat hebben we met z'n alle meegeleefd.
Maar, wat gaat de tijd hard en wat hebben jullie een hoop meegemaakt in die 2 jaar!
Hoop dat jullie nog heel lang van elkaar kunnen genieten en dat het steeds beter zal gaan tussen de Kaatjes.
Dikke knuffel van ons voor Kaja en het andere boevenspul!!
MaraJade
14 januari 2009, 15:24
Hoi Kenter
Gefeliciteerd met het jubileum. IK heb niet alles gevolgd en 49 pagina's lezen is me toch een beetje te veel ;) maar het was een zorgenkindje als ik het goed begrijp?
Groetjes
Mara
Catootje
14 januari 2009, 19:48
Pfffffffffffff, alweer twee jaar geleden? De tijd vliegt.
Gefeliciteerd met het "jubileum", ik hoop dat Kaja nog vele jaren bij jullie mag zijn!
Ook respect voor jullie eindeloze geduld.
Geef het forumkind maar een dikke knuffel van ons.
Liefs, Carin, Jazz en Yunishka.
veyron
15 januari 2009, 14:43
al 2 jaar!
wat vliegt de tijd!
geniet van jullie K-tje , voor hopelijk nog vele jaren!
knuffies aan alle boeffies
Chanel
15 januari 2009, 16:47
Hoi Elly,
Tja, alweer twee jaar geleden.....:o (lijkt wel een paar maanden)!
Ook van ons VAN HARTE GEFELICITEERD! Hoop dat er nog heeeeeel veeeeel jaren bijkomen!
Ebonoss
16 januari 2009, 11:21
(l)Ik weet het nog als de dag van gister hihihihi!!!
Nou meid, nog vele plezierige jaren bij Elly en Piet en de rest van de roedel!!
:)$Geef die lekkere Limbo maar een vette knuffel van de Brabo!! (ze zijn immers zo dol op elkaar....).
kenter
16 januari 2009, 13:26
(l)
:)$Geef die lekkere Limbo maar een vette knuffel van de Brabo!! (ze zijn immers zo dol op elkaar....).
Jaaah, daarom staat die arme Ebs aan de andere kant van de kamer en tuin als die leuke limbo er is...Ebs vergeet niets...hihi...@)
Ik zet wat foto's op de galerij..van ons bezoekje nog aan Ebony..:p