Volledige versie bekijken : Kaja is bij ons !!
kenter
15 januari 2007, 07:50
hallo allemaal,
Gisteren op de gok naar maastricht afgereisd en het is goed afgelopen. Daisy en Sven hebben op ons gewacht en we hebben Kaja mee genomen.
In de auto Heleen gebeld ( Ebony) en naar Oss gereden alwaar wij vorstelijk zijn onthaald !!! Daar is kaja heerlijk in bad geweest en heeft het sexy slipje van Ebony aangekregen....:) .
Daarna heerlijk gegeten want er was soep en broodjes ..echt geweldig!!!
Ook de nodige foto's en video's gemaakt.
Kaja is echter wel vaak nat. Ze kan het volgens mij niet goed ophouden..ze doet veel kleine plasjes..en als ze moet dan moet ze ..
Ook is ze mager...Piet gaat straks junior voer halen en dan moet ze twee keer per dag eten..
En dan het haar... het is net een schapedoes ...15 cm lang !! Dus...donderdag gaan we met de bubs naar Carin !!...
Morgen gaat Piet naar de da om te kijken of er medicatie is en natuurlijk om haar voor te stellen..
Kaja is een vrolijke speelse hond..maar wel met ietwat broodnijd dus we moeten uitkijken met eten geven..even apart..
De rest is er nog niet uit ...voorlopig is het brommen en af en toe grauwen..tja...there is a new girl in town...:D
Tot zover de update...
Tips etc altijd welkom ..
Chanel
15 januari 2007, 08:50
Hoi Kenter,
Wat enorm spannend allemaal.
Geweldig dat ze nu bij jullie is!!!!
Het gaat vast helemaal goed komen. Alles is nu nieuw, maar dat zal heeeeeeeeel gauw wennen.
Carin
15 januari 2007, 09:03
hoi Elly en Piet,
Ik ben heel blij voor jullie dat Kaja nu bij jullie is, en dat het al zo goed gaat met de honden onderling!
Ik ben heel erg benieuwd naar donderdag, wat ik dan allemaal te zien zal krijgen, maar 1 ding is zeker we gaan dan in iedergeval een mooie meid van Kaja maken!
Groetjes en een dikke knuffel voor je hele boevenspul!
Carin en de Friemels
vera
15 januari 2007, 09:03
Hallo,
Fijn dat Kaja nu bij jullie is!!
Hopelijk dat de da iets aan het natte probleem kan doen,of een goeie oplossing heeft.
Wij wensen jullie heeeel veel succes met Kaja en houden jullie in de gaten...hihi
Ben benieuwd naar de foto's..
kenter
15 januari 2007, 09:05
Piet heeft ook het idee dat ze gewoon nog niet zindelijk is verder want ze bevuilt haar nest omdat ze vanzelf buiten zat en dan kan je plassen wanneer je wilt..
Dus we gaan haar maar elk uur effe laten plassen en dan kijken of ze het beter gaat ophouden binnen en aangeven wanneer ze moet...
kenter
15 januari 2007, 09:08
hoi Elly en Piet,
Ik ben heel blij voor jullie dat Kaja nu bij jullie is, en dat het al zo goed gaat met de honden onderling!
Ik ben heel erg benieuwd naar donderdag, wat ik dan allemaal te zien zal krijgen, maar 1 ding is zeker we gaan dan in iedergeval een mooie meid van Kaja maken!
Groetjes en een dikke knuffel voor je hele boevenspul!
Carin en de Friemels
Dat zal zeker schelen hoor, ze heeft echt veel klitten onder haar kin en bij haar oren/wangen zitten grote ballen...maar ze laat zich wel kammen enzo..heeft alleen het geduld van....een pup :D
jogova
15 januari 2007, 09:14
Hallo kenter,
Wat heerlijk dat Kaja nu weer een warm mandje heeft.:) :)
Ik hoop ook dat het allemaal goed gaat komen met haar,daar twijfel
ik eigenlijk niet aan,met geduld kom je een heel eind.:confused:
Heeeeeeeeel veel succes !!!!!!!!!!!
Mimi,Jos,Drakoo en Laica
Cooper
15 januari 2007, 09:26
Hoi Elly en Piet
Geweldig dat het toch nog gelukt is. Ik weer zeker met jullie geduld en zorgzaamheid komt het wel goed met Kaja. Piet voelt het meestal wel goed aan dus als hij denkt dat ze nog niet zindelijk is dan heb je daar best kans van. Heel heel veel succes. Ik kom haar van de week even bewonderen.
Dikke knuffels voor de hele bubs.
Sandra Jan Jamie River-Nura
nic
15 januari 2007, 09:41
Wat fijn dat het allemaal al zo snel kon!
Ik ben ook erg benieuwd naar haar.
Als het inderdaad zo is dat ze nog niet zindelijk is, wat ik voor jullie en Kaja hoop, begrijp ik dan goed dat die operatie's allemaal voor niks zijn geweest?
Nou ja, laten we het er maar ophouden dat het verleden tijd is, en dat Kaja zich geen betere plek kan wensen als bij jullie!!!
jumbojet
15 januari 2007, 09:41
Geweldig dat Kaja bij jullie is!! Veel geluk samen!!
Kendra
15 januari 2007, 10:12
Succes, veel plezier en hou ons op de hoogte! met verhalen en foto's!!
kenter
15 januari 2007, 11:53
Hoi Nic, de operatie is zeker niet voor niks geweest...Sven kreeg wel tegengestelde dingen te horen later over meer opties en over het wel en niet steraliseren..etc.. wat dat betrefd zijn ze niet echt goed voorgelicht denk ik..
Maar omdat ze nu blijft plassen denken wij dat het een "gewoonte " geworden is en ze op dit moment niet moeite doet om de boel op te houden..dus even de tena ladys in...:D
Afijn, we gaan morgen naar de da en vragen hem het hemd van zijn lijf...:)
nic
15 januari 2007, 11:55
Kaja is een vrolijke speelse hond..maar wel met ietwat broodnijd dus we moeten uitkijken met eten geven..even apart..
De rest is er nog niet uit ...voorlopig is het brommen en af en toe grauwen..tja...there is a new girl in town...:D
Tot zover de update...
Tips etc altijd welkom ..
Hahaha... moest hier toch wel even om lachen, volgens mij hebben jullie niet zoveel tips nodig met de ervaringen die jullie hebben zoals met Kanjer!
Ik hoop en weet haast wel zeker dat jullie hem( de DA) het hemd van het lijf vragen! :)
Pief
15 januari 2007, 12:16
Als het inderdaad zo is dat ze nog niet zindelijk is, wat ik voor jullie en Kaja hoop, begrijp ik dan goed dat die operatie's allemaal voor niks zijn geweest?
Ik denk dat het een combi is..
Bij de operatie is haar urinebuis verlegt/aangepast.. Ik mag aannemen dat wanneer de arts ziet dat er niets aan de hand is, hij/zij de boel weer dicht knoopt zonder er verder wat mee te doen.. Toch?? :confused:
Dus er zal wel wat verkeert gezeten hebben..
Maar het feit dat ze veel/altijd buiten zat en dus altijd haar behoefte kon doen geeft mij het idee dat ze wellicht nog niet zindelijk is..
Maar dat gaat heus goed komen..
En zo niet?? Dan neem we aandelen in Tena, om op die manier wat geld terug te verdienen die het ons gaat kosten om haar zoveel mogelijk droog te houden..:D
gr Piet
Carin
15 januari 2007, 13:23
Hoi Elly en Piet,
Ik denk inderdaad ook dat het een combinatie van beide factoren is, enerzijds het probleem van haar urineleider, en anderzijds een stuk aangewend gedrag.
En het zal best zo zijn dat Kaja met heel veel liefde en nog meer geduld het ophouden van haar plas kan gaan leren, ook al zal ze het waarschijnlijk nooit zo lang op kunnen houden als een "normale" hond.
Maar dan kom je met de aandelen in de Tena-Lady best een eind weg.
of we zouden eens een verzoekje kunnen doen aan de firma Pampers hihihi of ze misschien ook de Up-en-Go kunnen maken met een gaatje erin om staartjes doorheen te trekken?
wie weet is het in de toekomst alleen nog maar nodig dat ze s'nachts een broekje aan heeft.
Maar Piet, ik zou toch naast de aandelen in de Tena-Lady of Pampers ook een paar aandelen kopen in Dweilen hihihi want die zullen jullie waarschijnlijk ook nog zat nodig hebben....
al met al gaan we hier met zijn allen duimen en houden de boeven hun pootjes gekruisd voor Kaja.
groetjes en heel veel succes
Carin en de Friemels
kenter
15 januari 2007, 13:28
Hahaha ik had het ook al over die broekjes maar was bang dat als je er een gat in knipt het hele broekje uit elkaar valt...iemand ervaring met die broekjes ????:D
Monique
15 januari 2007, 13:34
Gefeliciteerd met de komst van Kaja. Ik hoop dat met jullie liefde en inzet ze nog wat droger gaat worden.
Enne die aandelen is voorlopig misschien wel een goed plan ;)
Carin
15 januari 2007, 14:37
hoi Elly,
ik zou de pampers maar niet gebruiken, niet omdat ze de urine niet goed op zouden nemen, want dat doen die dingen echt fantastisch, maar als je er dus een gat in moet knippen dan heb je grote kans dat de vulling eruit komt !!!!!!! en dat wil je echt niet meemaken,hihihihi en dan kun je echt in huis schaatsen!
dus toch maar maandverband of Tena Lady, of een iets goedkopere oplossing zijn van die ouderwetse inlegluiers.
en een goede broek, maar dat laat ik je een donderdag wel even zien.
groetjes en succes
Carin en de Friemels
blastaway
15 januari 2007, 17:03
Zo, ook even een berichtje van de vorige ouders :(
Ten eerste:
We zijn heel blij dat Kaja een huisje heeft gevonden waar ze ondanks haar ziekte toch gewoon kan leven. Ze wordt hier zeker goed verzorgd.
Kaja is de eerste 2 maanden zeker heel veel binnen geweest en JA, ze was toen zindelijk. Ze poepte mooi buiten al na 2 dagen!! Maar iedere keer als ze wakker werd of gespeeld had (dus IEDER uur!!!)raapte ik haar op en dan was er al een hele plek onder haar. En wij maar denken... ze wordt nooit zindelijk! Tja...we wisten toen nog niet dat het een andere oorzaak had.
Ook daarna hebben we haar altijd kans gegeven in haar wandelingen te plassen. In haar ren en nachthok deed ze ook NOOIT iets, maar echter wel weer de urineplekken onder haar bij opstaan.
Er is dmv echo's en onderzoeken vastgesteld dat het een aangeboren afwijking betrof. Daarom is ze dus geopereerd. Een urineleider kwam achter de sluitspier uit waardoor ze bleef lekken. Dit is verholpen door een operatie en de dokter zei al dat het ongeveer 75% kans was dat het had geholpen. DUS NIET!!!
Dit is ons verhaal en we missen haar heel erg.
Groeten
Sven
Henk&Boyke
15 januari 2007, 17:33
Het klinkt nogal tegenstrijdig, maar ik wil via deze weg toch Sven veel
sterkte wensen in deze toch moeilijke tijd. Je boefke moeten afstaan, wegens omstandigheden, zal zeker niet gemakkelijk zijn, ook gezien de
reizen naar de da, operatie om toch die kleine meid te helpen.
Aan de andere kant wil ik Elly en Piet veel geluk wensen met hun nieuwe
"aanwinst" Kaja. Jullie zijn "vreselijke" goede mensen met het hart op de juiste plaats. Petje af voor jullie.
kenter
15 januari 2007, 18:14
hoi Elly,
ik zou de pampers maar niet gebruiken, niet omdat ze de urine niet goed op zouden nemen, want dat doen die dingen echt fantastisch, maar als je er dus een gat in moet knippen dan heb je grote kans dat de vulling eruit komt !!!!!!! en dat wil je echt niet meemaken,hihihihi en dan kun je echt in huis schaatsen!
dus toch maar maandverband of Tena Lady, of een iets goedkopere oplossing zijn van die ouderwetse inlegluiers.
en een goede broek, maar dat laat ik je een donderdag wel even zien.
groetjes en succes
Carin en de Friemels
Vooralsnog neemt mijn lieve collegaatje morgen een up en go mee en een zwemluier..wat dat ook moge weze om te testen....we gaan het zien !!:D
kenter
15 januari 2007, 18:18
Op dit moment ben ik effe scheidsrechter en blij dat ik zo'n harde brul kan geven af en toe want...we hebben af en toe ruzie in de tent ..
Kaja is heel nieuwsgierig naar de anderen en gaat ze ook niet uit de weg..integendeel..en dat resulteert af en toe in heftige reakties...pffff..
Ze moet nog even leren waar haar plek is in deze...
Kanjer vindt het tot nog toe niksssss......
Ook de katten motten haar niet met haar schelle geblaf...tís wat...de hele familie van de rel..:D
Maar het is pas dag 1 en de eerste dag werden we ook moe van Kanjer dus....komt vast wel goed...
Nonique
15 januari 2007, 18:25
Tjee,
wat een verhaal dit alles. Ik moest even wat bijlezen voor ik het begreep.
Ergens heel erg dubbel; verdrietige nare situatie en dan toch zulke mensen die haar adopteren met of zonder narigheden. Werkelijk Top !!
Elly je bent een kanjer en je wederhelft natuurlijk ook.
Ook hier gaan we duimen dat Kaja snel toch meer controle over haar sluitspier mag en kan krijgen als ze daar wat meer besef van haar eigen mogelijkheden terug gaat krijgen en tijd natuurlijk.
Bergen groetjes,
Nonique en de boefkes
Nonique
15 januari 2007, 18:27
......
Ook de katten motten haar niet met haar schelle geblaf...tís wat...de hele familie van de rel..:D
Maar het is pas dag 1 en de eerste dag werden we ook moe van Kanjer dus....komt vast wel goed...
Wat breng je het weer heerlijk hahahahhahah
ff in een deukje hiero :D
Carin
15 januari 2007, 19:01
hoi Elly en Piet,
Hihihihi ik zie het al helemaal voor me daar in Zaandijk, je kan nu waarschijnlijk horen waar jullie wonen, en grom een grauw, een snauw,,,, mmmmmmm en daarbovenuit een megabrul van mama Elly........
Het geheel klinkt me niet onbekend in de oren......
Maar heb je al oordopjes uitgedeeld aan de buren?
Maar met Kanjer en Kaja komt het ook wel goed hoor.
Kanjer is de laatste die erbij gekomen is en die was al die tijd de "baby" in de familie en ze moet nu ineens gaan leren dat er nog zo'n "monster" is bijgekomen en dat ze haar baas en vrouwtje ineens moet delen met die kleine meid.... maar geloof mij maar over een paar weken breken ze samen de tent af.....
Maar ff over die speciale luiers die je lieve collega voor je mee wil nemen.
als je daar een gat in gaat knippen voor de staart van Kaja zorg dan wel dat je iets van breed tape in huis hebt zodat je de randen van het gat af kan plakken. de inhoud van luiers bestaat namelijk voor een groot deel uit een substantie die heeeeeeel veel vocht op kan nemen en heel erg uitzet.... het is vergelijkbaar met dat sierspul wat je in vazen kan doen als je een leuke bos bloemen in gekleurd water wil zetten. en het geeft een gigantische puinhoop als je het over de vloer krijgt....
dus ff de randen van het gat afplakken dan zou het moeten lukken.
maar we kletsen een donderdag wel effe bij....
van deze kant wil ik de oude baasjes van Kaja ook heel veel sterkte wensen. want voor hen is het nu een hele moeilijke tijd nu ze afscheid hebben moeten nemen van hun lieve meisje.
groetjes Carin
Catootje
15 januari 2007, 19:13
Ik wens julie, Elly & Piet heel veel geluk met Kaja. Als ik alle reacties lees van de mensen die jullie kennen dan denk ik; het gaat helemaal goed komen met Kaja! :)
jackie
15 januari 2007, 19:52
hoi elly en piet WAT EEN KANJERS
vind het helemaal top wat ben ik blij voor de kleine kaja.
en inderdaad denk dat jullie weinig tips nodig hebben.
mensen met zoveel ervaring beter kan ze het niet hebben jullie doen er in iedergeval alles aan.
en de roedel is even van slag dat is niet anders heb ik hier ook meegemaakt ze zijn bang hun plekje te verliesen.
maar dat komt wel goed hoor het zijn normale honden en dat regelt zichzelf meestal wel alleen dat eten zou ik even apart zetten en van (PUP) af aan beginnen.http://i73.photobucket.com/albums/i223/jackblond/jackcopie_0001.jpg
weet niet of ze ook bij de andere eigenaren iets geleerd heeft????
kenter
15 januari 2007, 20:12
Hoi jackie ,
Jazeker ze heeft puppie cursus gehad..Piet moest erg lachen want toen hij zit zei op de normale korte manier ging ze niet zitten...doe je het met een hoog stemmetje zoals op de cursus dan gaat ze direct zitten..lachen...:D
Maar de cursus is in het slop geraakt door de operatie maar ze weet het nog goed hoor !!
Ze gaat gewoon met ons mee naar de bouvierclub en dan komt het helemaal goed...
Enne ..ze ligt nu eindelijk even te slapen op het kleed...heerlijk..wat een rust:p
blastaway
15 januari 2007, 20:14
Ze heeft geen bakangst.
Van kleins af aan direct de bak weggehaald en laten zitten en teruggezet. Wilde niet dat als de kleine meid van ons Kaja eten zou geven werd gebeten.
kenter
15 januari 2007, 20:18
Klopt helemaal, heb ik ook net gedaan en je kan haar eten zo wegpakken...ik dan he.....de anderen mogen niet in de buurt komen dus ze eet even apart, ga ik bij haar zitten..
Als alles dan zijn eten op heeft komt ze er weer bij...:D
Jolinda
15 januari 2007, 20:18
Echt helemaal top wat jullie doen!!
Aandelen in tena is idd een optie:D
Je zou het ook met andere high tec snufjes kunnen proberen zoals een plaswekker. ;) ( werkte erg goed bij mn neefje :p )
Maar zonder dollen, jullie zijn toppers!!
Ik wens jullie veel succes!!
Groetjes, Jolinda
Pootje Xantoz
kenter
15 januari 2007, 20:19
Ga nu even een onderbroek van mij verbouwen voor de nacht..hihihi..
Jolinda
15 januari 2007, 20:22
ghehehe...:D Boxershorts niet een idee?? maatje kinder?
Jolinda
15 januari 2007, 20:24
wat misschien ook handig is zijn onderbroeken met zeg maar 2 lagen in het kruis ( waar hebben we het over :D ) Je kunt de tena of het maandverband dan tussen de 2 lagen stoppen. Dat voorkomt schuiven.
Je moet de broekjes dan wel wassen..
patricia
15 januari 2007, 20:44
zijn die loopsheidbroekjes niet een idee?
succes met kaja.
nic
15 januari 2007, 20:54
Nou, dan heb ik mischien toch nog een handige tip, wat broekje betreft. Heb bij Rex een ouderwetse heren onderbroek gebruikt (handig die vaders) met zo'n "gulp" erin. Alleen nu gebruik je de "gulp" voor haar staart.
Denk dat er dan ook prima een tena lady in past.
kenter
15 januari 2007, 21:10
Van die loopsheid broekjes heb ik er nu drie...en nu een onderbroek van mij...een heren onderbroek met gulp heb ik niet..gebruikt Piet niet..:o
Heb twee foto's op de galerij gezet...voorproefje...:D
Ga nu honden uitlaten en slapen..het is al weer gauw half 5....:eek:
nic
15 januari 2007, 21:17
Van die loopsheid broekjes heb ik er nu drie...en nu een onderbroek van mij...een heren onderbroek met gulp heb ik niet..gebruikt Piet niet..:o
Heb twee foto's op de galerij gezet...voorproefje...:D
Ga nu honden uitlaten en slapen..het is al weer gauw half 5....:eek:
Zeeman of ter Stal heeft ze nog wel, kosten geen drol! (leuke woordspeling :D )
Foto's zijn geweldig, wat een heerlijk boefje!
Jolinda
15 januari 2007, 21:24
Zijn ze ook in hippe (of zwart) kleuren verkrijgbaar?
Ken ze vanuit mn werk alleen in het huidskleurig..
Kleurwas is trouwens ook een optie :D
inko2000
16 januari 2007, 02:03
Hoi Ellie en Piet,
Iedereen heeft het al gezegd, maar ik wil het toch ook nog graag een keertje herhalen.
Jullie zijn KANJERS VAN DE BOVENSTE ORDE.
GEWELDIG, WEER EEN BOEFJE, DIE EEN HEEL GOED HUISJE HEEFT GEVONDEN.
NU HET PROBLEEM NOG MET OF ZONDER TENA-LADY, OF LUIERS.
WE HOREN HET WEL VAN JULLIE HÈ?
Heel veel geluk met haar.
peter velthuyzen
16 januari 2007, 04:16
HOI BOUVIER FORUMLEDEN,
Geloof me, het is niet uit nijd, afgunst of jalouzie dat ik het onderstaande typ naar jullie. Bovenal gaat het mij erom dat een hond een plek krijgt waar hij/zij op zijn plaats is.
Kaja had een andere plek nodig, omdat zijn bazen dit uiteindelijk besloten hadden dat het beter was voor Kaja, ook al deed het hun verdriet.
Zij hebben de tijd genomen om er helemaal achter te komen staan ook al is die tijd misschien niet de tijd die "anderen" sneller hadden gedaan???
En dan geven ze aan dat de knoop nu definitief is doorgehakt. Laten de keuze van plaatsing over aan Elly en ons. Dat gaf mij een naar gevoel. Als ik mijn opvanghonden "weggeef" ga ik eerst kennismaken met de mensen die de hond een plek willen geven. Pas als ik denk: Ja: dit is de plek, maak IK de keuze. Het gaat om de hond, die een plek verdiend waarvan ik denk dat die plek zoveel mogelijk de juiste is. Zal nooit zeggen: okee, de opvanghond is klaar hier en vecht er maar om.
Een nog steeds pup, zeker als zij problemen heeft, heeft 24 uur kontakt nodig net als via de dierenbescherming gesteld word: opvanghonden hebben zeker de eerste weken 24 uur per dag monitoring nodig dus het gaat pas door als je er ook BENT.
Wij geloven in de goede bedoelingen van Elly en Piet en hebben gezegd: okee als jullie Kaja willen houden dan graag bij jullie. Onze plek voor broodnodige opvang blijft dan weer vrij voor andere honden en bazen in nood.
Maaaaaaaaaaaaaaaar als ik nu lees met hoe weinig respect de vorige bazen krijgen op dit forum en bovenal...........................over tena ladys, pampers en broekjes ZAKT MIJN BROEK AF!!!
Deze oplossingen zijn gemaakt voor babys en mensen: de chemiese samenstellingen die de urine laten klonteren, dus droog? en geen geurtjes zijn niet afgestemd op honden. Ook is een broekje ergggggggggggg slecht (net als dagelijks gebruik van inlegkruisjes voor vrouwen) qua bacterie vorming. Je moet dan -na niet bedoeld gebruik van niet geschikte materialen- verbaast staan dat de hond smetplekken, allergieen en
blaasontsteking,wat verder kan gaan in nierbekkenonsteking, krijgt????
Als Kaja echt geen aangeboren afwijking heeft, helpt alleen maar een pup opvoeding: Na het slaapje, eten, spelen naar buiten om te plassen en als ze dat al doet ontzettend belonen en plasjes binnen negeren!!!!!!!!!!!!!!!
Nogmaals, ik hoop en geloof dat Kaja een liefdevol thuis heeft gekregen bij Elly en Piet. Maar ik wil mij wel even mengen in de KAJAPROBLEMEN.
Respect voor een ieder en vooral laat een hond een hond zijn en geef geen mensbedoelde oplossingen.
Laura
kenter
16 januari 2007, 07:55
Hoi Laura, ik respecteer je goede bedoelingen maar wij zijn net 1 dag bezig en laten haar elk uur uit, als ze dan even een tijdje alleen is zoals s'nachts doe ik haar een broekje aan ja met een tena erin..niks mis mee...anders zijn die haren van haar wederom nat en haar poten onder de urine waardoor er volgens mij ook schraalheid kan ontstaan.
Donderdag gaat zij naar carin en wordt haar vacht goed behandeld, lekker kort gezet waardoor wij ook beter inzicht krijgen in hoe erg het is.Ze is dan ook gelijk van die lange stinkende haren af en klitten die haar dwarszitten.
Straks gaat Piet naar de dierenarts met haar om te kijken wat er nog mogelijk is ..dus...
Wij doen ons best om het haar zo comfortabel mogelijk te maken...
Ook om haar zindelijk te maken...ze gaat elk uur uit en we kijken goed naar haar of ze het gaat aangeven..je moet je hond daarin eerst leren kennen...
De mens oplossingen zullen verdwijnen...
En dat wij niet 24 uur aanwezig zijn ..tja..er moet hier wel gewerkt worden voor ons brood..misschien kunnen jullie het je permiteren om thuis te blijven..wij niet !!!
Ik ben nu op het werk maar Piet is om 10 uur klaar en dan verder thuis, morgen en donderdag is hij vrij en ik donderdag en vrijdag...
Mijn honden komen niks te kort !!!!
Je mag best raad geven etc maar nu krijg ik het idee dat je haar zelf hebben wilt omdat je ons niet goed genoeg vindt omdat wij werken...en dat geeft mij geen goed gevoel....
En dat gedoe over de tena's ..ach dat is gewoon melig gedoe..moet je doorheenkijken !!
nic
16 januari 2007, 09:24
Tijdelijke menselijke oplossingen is niks mis mee, zeker niet als het voor Kaja ook prettiger is als ze droog blijft. En voor jullie om inzicht te krijgen in het probleem.
Elly en Piet, julie doen het geweldig! Ik ben erg benieuwd wat de DA bij jullie zegt.
En hoe doet ze het verder? Hoe gaan de nachten? Lukt het jullie door elk uur naar buiten te gaan dat ze thuis overdag zindelijk is?
Inderdaad wat Laura zegt, ongelukjes in huis negeren, buiten belonen. Maar dat weten jullie vast alwel. :D
kenter
16 januari 2007, 09:38
Het lukt tot nu toe prima als we thuis zijn...ze drentelt dan zelf af en toe naar de kamerdeur en dan ga ik gelijk naar buiten..
Ze heeft tot nu toe twee keer echt geplast in huis...maar daar is het een pup voor en ik was te laat...tja..
kenter
16 januari 2007, 12:33
We gaan vanavond naar de da want ik wil graag zelf ook mee...
jullie horen weer...
Nonique
16 januari 2007, 14:38
Ik ben het ergens totaal niet eens met wat Peter V schrijft en vind deze reactie zelfs wat kortzichtig.
Uiteraard snap ik wel de motivatie (zichzelf schoon kunnen houden en likken, met een voorkomen van broeieffecten en bacteriele ontstekingen), maar toch…
Medisch gezien is er geen enkel bezwaar om Kaja ’s-Nachts droog te houden met al mogelijke middelen die je daarbij maar zouden kunnen helpen, mijn inziens zal het Kaja geestelijk enkel maar ten goede komen. Ikzelf zou er nog wel voor kiezen om in de nachten even plas en verschonings momenten in te bouwen.
Uit de berichten maak ik op dat Kaja overdag al mogelijke tijd en ruimte heeft om zichzelf schoon te houden (likken en al meer) en ook geen broekje of dergelijke draagt (geen broei effecten).
Nu niet voor het een of ander, maar persoonlijk denk ik dat je er goed aan doet om al mogelijke vindingrijkheid aan te spreken om Kaja zo snel mogelijk droge en schone slaapmomenten/nachten en eigen plek te bieden. Want een hond die noodgedwongen in eigen urine moet liggen krijgt ook op een ander front een knauw/dreun – het druist namelijk tegen alle natuurwetten in. Een hond zal niet in eigen urine gaan liggen, wil daar ook niet vrijwillig in liggen en zal om die reden ook niet snel eigen nest of dergelijke bevuilen. Dus als door omstandigheden je hond niet droog kan zijn tijdens slaapmomenten of in/op slaapplekkie, is het heel verstandig om alle middelen aan te spreken die haar mogelijk kunnen helpen om te mogen rusten op een droge en schone plek – dan maar met luier, broekje of ander hulpmiddel.
Naast het probleem urine verlies, heb je tenslotte ook nog zoiets als de geestelijke toestand van je dier welke net zo goed aandacht behoeft.
Wie weet, haal je zelfs voordeel uit haar droog zien te houden in de nachten, want ze is zoals ik gelezen heb nog weinig anders gewend en mocht daar nog niet heel erg veel leren of anders ervaren als dat ze nat is, in eigen urine en stank moet liggen en gaan. Wat haar geestelijk heel erg kan schaden !
Groetjes,
Nonique
Chanel
16 januari 2007, 16:19
Nieuwe omgeving, andere gewoontes, nieuwe geurtjes, nieuwe baasjes, andere honden, waarschijnlijk ander voedsel ............. dit heeft bij elke hond eerst tijd nodig om te wennen.
Het "plasprobleem" komt daar ook nog bij.
Geduld, geduld, geduld!!! Laten Kaja, de andere honden en baasjes eerst rustig aan elkaar wennen (stress is een slechte leermeester).
Het kan echt niet allemaal tegelijk!
kenter
16 januari 2007, 16:28
Dank voor de steun in deze...
Kaja ging net ineens van de bank en liep wat te drentelen...ik naar buiten met haar en ze ging dus al vlug poepen !!! Heb haar uiteraard lekker beloond met een mini pens brokje...
Ze hoefde niet te plassen...
Dus ze heeft wel het principe goed door..
Ben benieuwd wat onze da ervan vindt..
Heb al mijn vragen op een briefje gezet zodat ik niks kan vergeten...hoop wel dat ze om half 6 moet plassen..:eek: anders kan ik het niet laten nakijken..mag niet ouder zijn dan een uur..
nic
16 januari 2007, 16:58
We wachten met zijn allen in spanning af....:o
jackie
16 januari 2007, 19:20
hoi kenter geweldig van kaja he buiten gepoept YES.
en peter maak je niet zo druk het valt wel mee hoor de pampers enz mogen we ook niet meer meedenken en lachen.
en die opmerking dat we geen respect hebben voor de vorige eigenaren hebben ze ook een beetje naar gemaakt he of niet soms.
ze hebben in ieder geval de hond een tweede kans gegeven daar heb ik respect voor, en wens ze ook veel sterkte met hun verlies .
kenter
16 januari 2007, 20:47
Hoi Allemaal,
Vanavond naar de da geweest met Kaja. Plasje meegenomen.
Hij heeft haar helemaal nagekeken en zowel zij als het plasje waren in orde !! Hij vond haar wel wat mager dus goed dat we junior voer hebben gehaald..ze mag wel wat xtra's hebben.
Mijn vraag over wel of niet steriliseren en/of medicatie beantwoord hij pas als hij contact heeft gehad met de arts in Gent.
Hij gaat als het goed is morgen bellen en haar dossier opvragen en gelijk overleggen wat de oorzaak is en wat de mogelijkheden zijn. Hij wil namelijk exact weten wat er daar is gedaan.
Daar wachten wij dus op.
Verder heeft ze haar rabbies enting gelijk gehad en we hebben voor de hele santekraam meteen een wormkuur meegenomen..
Tot zover het bezoekje...wordt vervolgt....:)
oja...de tena's konden geen kwaad..beter dan dat ze in haar urine ligt vond hij...
kenter
16 januari 2007, 20:49
oja, Kanjer en Brista hadden feest toen wij weg waren...die hadden een zak met hondenkoekjes van de trolly afgehaald en uiteraard helemaal opgegeten..
Rowan baalde want die zat in de bench..hihihi
lars
16 januari 2007, 21:10
Kenter
Wat hebben wij een respect voor jullie,in een woord geweldig !!
En geloof me de ene dierenarts is de andere niet.
Jaren gelden had een zus van mij een poedel met hd in amstelveen (haar woonplaats) had de da maar een optie en dat was inslapen.
Mijn vader en broer hadden toen nog renpaarden(dravers) en hun dierenarts was dallinga in delfzijl.
Hun in overleg met dallinga en die heeft toen de poedel van mijn zus geopereerd.
Met als resultaat dat lotje (haar poedel) nog vele jaren bij haar is geweest.
Zo verschillend zijn dierenartsen dus.
Henk&Boyke
16 januari 2007, 21:37
Elly en Piet,
Ik heb het al eens eerder geschreven, jullie zijn mensen met het hart op de juiste plaats. Jullie nemen Kaja op in jullie roedel, een boefke met een
probleem. Doen er alles aan om haar te helpen en te "her"opvoeden
(incl tena;)), ondanks het feit dat jullie al meerder kanjers hebben rondlopen. CHAPEAU.
Mij komt het schrijven van Laura toch vreemd over mbt herplaatsing van Kaja. Ze zou het anders aanpakken etc.... Ik heb er mijn bedenkingen over haar goede bedoelingen, en of ze zelf zo goed bezig is.
Was toch bij haar dat Cleo en Aros "ontsnapt" waren???????
24 uur monitoring????
Elly,Piet, Kaja mag haar gelukkig prijzen dat ze bij jullie is terecht gekomen
en natuurlijk ook de andere kanjers, pa / ma pleitte koekjestime:D
Hou ons op de hoogte aub
nic
16 januari 2007, 22:10
Vanavond naar de da geweest met Kaja. Plasje meegenomen.
Hij heeft haar helemaal nagekeken en zowel zij als het plasje waren in orde !! Hij vond haar wel wat mager dus goed dat we junior voer hebben gehaald..ze mag wel wat xtra's hebben.
Mijn vraag over wel of niet steriliseren en/of medicatie beantwoord hij pas als hij contact heeft gehad met de arts in Gent.
Hij gaat als het goed is morgen bellen en haar dossier opvragen en gelijk overleggen wat de oorzaak is en wat de mogelijkheden zijn. Hij wil namelijk exact weten wat er daar is gedaan.
Dat klinkt positief, en ook dat hij geen uitspraken doet zonder eerst met de arts uit Gent te hebben gepraat! Klinkt als een hele goede DA die jullie hebben! :)
bella
16 januari 2007, 22:11
Goed nieuws dus Elly en van de rest niets aantrekken. Oh, ja Geef je Rowan nog wel een koekkie?
groetjes, bella
kenter
16 januari 2007, 22:22
Jazeker, Rowan heeft een lekker prive koekje gehad...:D
En ik heb zeker een goede dierenarts !! Een jonge jongen die samen met zijn vader de praktijk doet.
Zijn vader komt ook altijd in januari bij ons op de club of bij de "buren" om te enten..zo hebben wij hem ontdekt..
Wij waren toen op zoek naar een goede dierenarts nadat de onze met pensioen ging...we waren gewend aan een hele goede dus kieskeurig..:)
Dat die ouwe met pensioen ging had hij een afscheidsreceptie..het leek net de efteling...1 1/2 uur wachten voor je aan de beurt was om zijn hand te schudden..dat zegt genoeg denk ik !!
En nu hebben we het weer getroffen gelukkig..
Zodra ik bericht heb horen jullie het..:D
Jolinda
16 januari 2007, 22:24
klinkt idd erg goed van de da!
Fijn dat hij zoveel moeite voor jullie doet!
Ze zijn er zeker die dat niet doen!!
Fijn dat kaja verder in orde was en dat haar plasje goed was!!
Ik ben erg benieuwd wat de da te melden heeft na zijn gesprek met gent!
Hou je ons op de hoogte?
En arme rowan.. die heeft nu wel 2 koekjes verdient ;)
Groetjes, Jolinda en Xantoz
Boefbinck
16 januari 2007, 22:30
Hoi Kenter,
'k moet toch effe kwijt dat ik ontzettend veel bewondering heb voor de manier waarop jullie Kaja opnemen.
Allebei een baan, al drie boeven en dan nog eens zo'n "probleem"boeffie erbij: ik neem mijn petje af voor jullie hoor!!!!
Ik hoop dat Kaja snel gewend is bij jullie en dat ze snel door de hele roedel wordt geaccepteerd (dat scheelt weer een beetje :D )
Ben benieuwd hoe ze door de metamorfose heen zal komen van de week maar we zullen vast en zeker de voor en na foto's kunnen bewonderen straks.
Groetjes Christine
kenter
16 januari 2007, 22:36
He Bink, ben mijn camera al aan het afstoffen :D
Als ik hem dit keer niet vergeet ( wat zondag het geval was..:mad: ) neem ik ook mijn camcorder mee...
Carin staat ook al in de startblokken dussssss....kom goe :)
Carin
16 januari 2007, 22:50
hoi Elly en Piet
Echt super om te horen dat de urine test van Kaja in ieder geval goed was, en ook perfect van je DA dat hij geen uitspraken doet voordat hij de feiten allemaal op een rijtje heeft, want aan gissen heb je niets... Feiten is alles wat telt en waar je wat mee kunt.
hihi maar die camera..... die ligt bij jou toch op het nachtkastje? die "trek" jij toch aan voordat je je sokken aandoet, en pas weer uit als je je bed in stapt???? nee gekheid meid...
Ik ben er helemaal klaar voor om van Kaja een nog mooiere meid te maken als dat ze nu al is! en als het weer het toelaat gaan we ook met zijn drieen proberen om een paar hele mooie foto's van Kaja te maken, zodat je nog een hele mooie foto van Kaja naar de oude baasjes kan sturen.
kortom ik ben er klaar voor, en jullie ook dus het gaat helemaal goed komen!
en vertel Rowan maar dat ik hier nog wel een zakkie koekies heb voor het geval dat hij zich achtergesteld voelt!
groetjes en dikke knuffels voor je boevenspul
Carin
Catootje
17 januari 2007, 00:03
Hoi Elly en Piet,
ik volg het hele verhaal ook en ik vind jullie ook geweldig! Ben echt heel benieuwd hoe ze er donderdag uit zal zien. Voor zover ik weet heeft Carin er zin in! Hoop dat deze da met goed nieuws komt, klinkt als een fijne vent! :)
inko2000
17 januari 2007, 03:41
Hoi Ellie en Piet,
Ik reageer ook maar weer eens.
Kanjers van de bovenste plank. Ja, Kanjer, hoezo woordspeling?:D
Al bij jullie in huis gehaald en nu Kaja weer. geweldig.
De dierenarts zal zelf wel een goede oplossing hebben,als hij het dossier heeft doorgespit.
Ik wens jullie uiteraard veel geluk met haar en
KAJA, JE HEBT EEN GOUDEN MANDJE GEKREGEN.
vera
17 januari 2007, 07:04
Hallo Ellie en piet,
Ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar vind het schitterend wat jullie voor Kaja doen.
Ik denk dat de hond geen beter plekje had kunnen krijgen dan bij jullie!!
Ook heel fijn dat de vorige eigenaars en mede boeven eigenaren,de voorderingen van Kaja zo allemaal kunnen volgen via dit forum.
GEWELDIG!!
Wij wensen jullie en de honden heel veel geluk toe en hopen op een goede verbetering van kaja.
Wij zijn ook heel benieuwd naar Kaja na donderdag als hij bij Carin is geweest.
Het is nu al zo'n schat om te zien.
peter velthuyzen
17 januari 2007, 11:23
Hoi Kenter/Elly en Piet en anderen,
MEA CULPA! Ik heb mij schuldig gemaakt aan dat wat ik jullie verweet. Snel oordelen. Ik had inderdaad niet door dat de pampers, tenaladys e.d. bedoelt waren als humor en ik veroordeelde dat zonder verder vragen te stellen aan Kenter/elly. Excuses hiervoor.
Maar ik dacht dat als iedereen goed leest, ik tot 2 keer toe duidelijk heb getypt dat ik Elly en Piet vertrouw in hun kennis en goede bedoelingen. Zie begin mail en eind mail.
E.e.a. is blijkbaar erg hard overgekomen maar als je de berichten leest zonder dat je door hebt dat het humor is, zou bij iedereen de pamper afzakken:D
Nogmaals Kaja heeft een super huis, en nee ook wij werken hier keihard om onze kop en die van de dieren boven water te houden. Dat onze bouviers zijn ontsnapt doordat zij meer kracht hadden dan wij dachten om een hek te ontzetten, ja daar voelen wij ons schuldig genoeg over.
Ook is het zo dat Peter niets te verwijten valt over de mail die ik LAURA (zie onderschrift mail) heb verstuurd. Het was van mij en niet van Peter.
Nogmaals mijn exuses voor de verkeerde luier interpretatie. Laten we het droog houden:)
Laura
Kendra
17 januari 2007, 12:03
Me dunkt dat er nu wel genoeg héén en wéér met vingertjes is gewezen. hoe goed bedoeld ook allemaal.
wat dat betreft had (en heeft) iedereen het beste voor met Kaja.
En nu volgen en leven we met zijn allen hier mee met het vervolg van haar leventje.
driewerf hoera voor het feit dat ze nu een fijn plekje heeft!
hoera hoera hoera.
Ebonoss
18 januari 2007, 00:16
:o Sorry, ik had deze post op de verkeerde topic gezet!
Hallo allemaal,
;) Op de galerij staan 2 foto's van Kaja en Kenter/Elly, gemaakt toen ze bij Ebony op de koffie was!!
18 januari 2007, 19:18
Hallo allemaal, ik heb Kaja en Kanjer effe in de wind gezet en er is een berg afgewaaid....:)
Maarrrr, we zitten nog steeds bij Carin en we gaan om kwart voor 8 een poging wagen om weer naar huis te rijden...:eek:
Genoeg foto's gemaakt en jullie zullen zien wat een prachtig kind er onder die vacht zat... en wat er vanaf gekomen is...
Maar eerst naar huis zien te komen en dat vind ik eigenlijk nog best eng !!!
Wat een storm !!
De da heeft nog gebeld en we hebben afgesproken dat we voorlopig met de zindelijkheids training doorgaan..en eventueel medicatie..
Maar gisteren was ze droog en deed keurig haar plasje buiten..vanacht wel nat in haar tena..maar vandaag..droog, druppelt niet eens als er een tondeuse bij haar kont zit..dus..volgens ons en Carin komt het helemaal in orde...zonder operatie of medicatie !!:D
Tot zover even...eerst naar huis....
Elly ( Kenter)
Kendra
18 januari 2007, 19:38
tranen in mijn ogen met dit toch wel goede nieuws!!
ben zo blij voor Kaja dat ze bij jullie is. en Tante Carin heeft er vast wel een mooi meisje van gemaakt.
toppie toppie toppie!!!
DOE WEL VOORZICHTIG !!
Chanel
18 januari 2007, 19:43
Ben echt benieuwd wat voor mooie meid eronder vandaan is gekomen!!!
(Inderdaad, doe voorzichtig op de weg met deze storm, hier vliegt alles door de lucht!)
Catootje
18 januari 2007, 20:28
:eek: Wat een weer! Hoop dat jullie inmiddels veilig thuis zijn. Als ik het zo lees gaat het helemaal goed komen met Kaja, geweldig! Ben heel erg benieuwd naar haar nieuwe uiterlijk :) .
Jolinda
18 januari 2007, 20:32
Ik ben ook erg benieuwd hoe ze er uit ziet!
Wat goed trouwens dat ze droog was!!!
Carin
18 januari 2007, 20:32
Hallo Allemaal,
nou het is nu half 9 en Elly en Piet zijn hier net weggegaan, dus allemaal ff duimen dat ze goed en vooral heelhuids thuis aankomen!
Maar jullie gaan echt allemaal versteld staan van het mooie meisje wat onder die enorme haarmassa vandaan kwam! en niet alleen een heel mooi meisje, maar ook een vreselijk lief meisje!!! wat een ontzettende knuffeltut is Kaja zo lief en zo aanhankelijk.... en ze is ook zo lief geweest al die tijd hier op de trimtafel....
Op het eerste gezicht leek de vacht er best goed uit te zien, maar helaas waren alleen de uiteinden van de vacht die bijna 20 cm lang was!!!!! uitgekamd en zat er dus een behoorlijke viltlaag onder. Dus helaas heb ik haar een stuk korter moeten maken als dat eigenlijk mijn bedoeling was, maar ja het kon even niet anders, de pootjes en kop heb ik gelukkig wel kunnen redden dus Kaja ziet er wel uit als een echt boeffie.....
Kaja vond alles prima wat ik met haar deed op de trimtafel... als ze maar met enige vorm van regelmaat een lekker koekje kreeg hihihihi.... nou dat is hier geen probleem dus ze heeft heeeeeeeeel veel lekkers op.
nou ik heb met Elly en Piet afgesproken dat ze mij even een berichtje geven als ze weer thuis zijn, en Elly kennende zal ze daarna gelijk wel de foto's van Kaja op de computer zetten zodat jullie allemaal mee kunnen genieten van de lieve kleine meid.
en Kaja heeft nog een dikke 10 met een griffel gekregen, want ze is hier toch een hele dag geweest, en ze heeft echt niet 1 keer haar plas laten lopen, en heeft ook niet gelekt, of gedruppeld...!!!!!!!!! zelfs niet toen ik het haar rond haar vulva weghaalde.... Kaja is om de anderhalf a twee uur uitgelaten en deed dan keurig netjes een plas buiten, dus ik hoop dat ze met de nodige training haar plas een paar uur kan gaan leren ophouden, en dat ze geen verdere medicatie of operaties nodig zal hebben.
groetjes Carin.
Kendra
18 januari 2007, 20:36
chappeau voor Tante Carin..!! en vooral voor Kaja.. zo netjes gedragen.
ben echt héél benieuwd naar de foto's.
vera
18 januari 2007, 20:40
Hallo Carin,
Zo te lezen heb je je best gedaan!!
Fijn dat het plasprobleem zoveel beter gaat.
Hopen dat het nog eens helemaal over gaat en dat ze een fijn leventje krijgt.
We zijn ook zeer benieuwd naar de foto's.
Ebonoss
18 januari 2007, 20:45
Hoi allemaal,
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gif Fijn te horen dat Kaja zo'n beauty is onder al dat haar! Nog fijner te horen dat het "lekprobleem" de goede kant op gaat!!
;) Dat ze een beauty is kun je zelfs al zien ónder al dat haar, kijk zelf maar.
:) Deze foto's heeft mijn zoon genomen toen Kaja ff een "stop"
maakte bij Ebony.....
http://www.superboef-ebony.nl/kaja/
nic
18 januari 2007, 20:54
Wat een super nieuws!!!! Je zou inderdaad denken dat het te trainen is! Laten we er maar met zijn allen voor duimen. De eerste berichten zijn in ieder geval zeer positief :)
En inderdaad Ebonoss, met haar is het al een schatje.
Ik hoop dat Elly en Piet goed heelhuids thuiskomen.
En de foto's snel plaatsen, ben erg benieuwd wat er van over is gebleven :D
Jolinda
18 januari 2007, 21:02
Een echte knuffeltante zo te zien! ;)
Henk&Boyke
18 januari 2007, 21:50
Geweldig nieuws Carin, en nu maar gauw de foto's plaatsen.
Ik hoop dat het goed gaat met Elly en Piet in de pokkeweer en Kaja natuurlijk, hier is de storm al aardig uitgeraasd.
Ik blijf erbij dat jullie het hart op de juiste plaats hebben, zeker Ellie en Piet, die al een beestenboel hebben en dan deze kleine proppie erbij die
niet helemaal "gezond"is (althans nu)
Ik denk ook dat Blastaway het niet gemakkelijk zal hebben met al
wat er geschreven wordt, we mogen dus ook niet vergeten dat ze hun kleine wegens omstandigheden hebben moeten we doen en ook verdriet
hierover hebben.
Maar ik denk wel dat ze het heerlijk vinden voor Kaja, dat er progressie in zit.
Piet en Elly, keep up the good work.:D
Nonique
18 januari 2007, 22:06
Wat een geweldig leuk nieuws om te lezen. Ook ik hoop met jullie allen mee dat het toch goed mag komen met Kaja. We zien uit naar de foto's van jullie stuk ;)
kenter
18 januari 2007, 23:17
Hallo allemaal,
We zijn veilig thuis gekomen ..alleen bij Amsterdam was het nog harde wind en windstoten dus al met al viel het mee !! :)
Eerst de honden uitgelaten en daarna ben ik de foto's ( na nog wat erbij gemaakt te hebben..:D ) gaan uitzoeken en alvast een paar omgezet naar jpg..
Dus hier komen ze ..eerst met en langzamerhand zonder haar...hihi.
kenter
18 januari 2007, 23:18
Rest van de foto's binnenkort op mijn site maar dan geef ik wel een seintje..
nic
18 januari 2007, 23:25
Och arme Kaja en dat met die wind en regen, maar ja.. moeten is ook wat. En haar groeit vanzelf weer. En ook wel lekker om van de klitten te zijn verlost :D
Gelukkig zijn jullie goed thuis gekomen!
Chanel
18 januari 2007, 23:31
Wat een mooi dametje is er onder vandaan gekomen......... en dat koppie op de leuning van de bank.......... ben verliefd!;)
kenter
18 januari 2007, 23:34
Wat een mooi dametje is er onder vandaan gekomen......... en dat koppie op de leuning van de bank.......... ben verliefd!;)
Wij ook !!!:D Wat een snoessie he...
Nonique
18 januari 2007, 23:58
Ach dat jasje komt alles wel weer goed. Vast dat ze geniet om verlost te zijn van klit/vilt. Bovendien....
Wat een stuk ben je Kaja. Dat koppie op de bank, inderdaad smelten :)
Ebonoss
19 januari 2007, 00:27
:p Kijk, dus déze beauty zat onder al dat haar!!!
Mooie meid, 't komt allemaal wel goed!
Heel veel knuffels van Ebonoss.
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gifMooi stukkie werk Carin, mijn complimenten.
inko2000
19 januari 2007, 02:12
Ja, hier ook tranen van vreugde. Dat ze zich ontpopt als een dikke scheet.
Ja lieve Kaja, even een hart onder de riem van mij. Vraag maar aan de mensen hier hoe ik er nu uitzie. Ik ben helemaal kaal geweest, tot en met mijn koppie aantoe en het haar komt echt wel terug hoor.:D Poot van Yassar.
Lieverd, dat je zolang je plas hebt kunnen ophouden. GEWELDIG.
Elly en Piet, veel geluk nogmaals met Kaja, zal heus wel goedkomen en Carin, GEWELDIG, wat je van haar hebt gemaakt.
vera
19 januari 2007, 07:16
Hallo Elly en piet,
Wat ziet ze er mooi uit....volgens mij voelt ze zich ook heel fijn..zoals ze erbij staat op de 3de foto.
SCHITTEREND!!
Jullie verdienen een pluim, ook Carin!!
We blijven benieuwd naar de vooruitgang van Kaja,het gaat nu al zooo... goed met haar.
Heerlijk om dit te kunnen volgen!
Boefbinck
19 januari 2007, 11:16
Lieve Kaja,
Achgossietoch, arme jij, wat zul je het koud hebben, zeker met die wind nu tegen je kale billen ;) (komt goed hoor, let maar op)
Maar wat een lieverd ben jij zeg, ik kan me voorstellen dat je vorige baasjes je ontzettend zullen missen.
Bij deze wil ik hen dus ook nog heel veel sterkte toewensen maar ik ben er van overtuigd dat ze erg blij zullen zijn dat jij zo goed terecht bent gekomen.
Als ik naar dat koppie met die fladderoren op de bank kijk................. zucht....................pfffffffffffffffffff..... .................... ik ga even heerlijk dagdromen...................
Pootje en een hele dikke boevenknuffel van Binck
jumbojet
19 januari 2007, 11:58
smelt, smelt..... wat een schatje!! en fijn dat het goed gaat!
lars
19 januari 2007, 12:40
Geweldig wat een mooie boef er onder al dat haar vandaan komt.
Ben blij te lezen dat het allemaal zo goed gaat :D
En elly en piet jullie zijn kanjers !!!!;) het kan geen toeval zijn dat een boef met de naam kanjer ook al bij jullie geplaatst is.
jogova
19 januari 2007, 13:03
Wat een mooie meid is dat geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijk dat zij zo mooi is opgemaakt door Carin,en wat een koppie op
de bank,een plaatje gewoon.
Ook fijn dat het mat haar probleem de goede kant opgaat.
Wij zijn ook blij dat jullie weer goed zijn thuisgekomen want het spookte
toch wel op de weg.
Heel veel succes met deze Dame,Wij zijn ervan overtuigd dat hat ook
met deze Lady heel erg goed gaat komen.
Groeten,
Mimi,Jos,Drakoo en Laica.
kenter
19 januari 2007, 15:02
Zo ..we komen net thuis...even een nieuwe bench gehaald in Zaandam..
Onze houdini/terrorrist heeft het hok van Rowan waar ze in bivakkeerde bijna gesloopt !!:( en ze ontsnapte al 2x..;)
Echt waar, metalen spijlen bijt ze gewoon los en buigt ze om....niet te filmen..
Maar jammer voor haar hebben we nu een wat steviger hok voor haar...want ze moet gewoon in de bench voorlopig..
We troosten ons met het feit dat Rowan er vroeger ook een pesthekel aan had en nu is het zijn plekje, zijn bedje ..alles eigenlijk..
vera
19 januari 2007, 15:12
Haha, je hebt het er maar druk mee!!
Goya wilde er ook nooit in....nu nog niet graag, maar zo af en toe moet het toch even.Vannacht voor het eerst los in de kamer geslapen...en niets gesloopt.
Maar als ik even weg moet gaat hij er mooi in..hihi.
Hij heeft in het begin toen hij hier pas was een keertje vast gezeten ...overdwars met z'n tanden...vond ik wel eng ...maar hij heeft daarna nooit meer met zijn tanden er in gebeten.
Catootje
19 januari 2007, 19:23
Kaja is super! En jullie ook. Tsja, ze zal zich toch naar jullie moeten schikken. Het gaat goed komen, dat weet ik zeker. :)
peter velthuyzen
19 januari 2007, 23:48
Haai,
Heel erg leuk om de fotoos te zien, wat een schat. En wat was het hard nodig dat ze haar vacht kwijtraakte.Gelukkig dat ze op de terugweg in de auto zat:), want met die kiloos minder had ze weggewaaid met de storm. Eng, hoor dat jullie er toch moedig doorheen gingen. Wij zagen hier in Frankrijk op de nederlandse tv dat er in Nederland doden zijn gevallen dus blij dat jullie veilig zijn over gekomen.
Hier alleen wat dakpannen van het huis en een kelder met 60 centimeter water, diepvriezer kapot maar dat valt in t niet bij het zien van de ellende in Nederland.
Leuk dat jullie ook een Houdini hebben, geloof ons het zijn de liefste honden "they have got the spirit".:) Tenminste temperament en niet voor 1 gat te vangen. Onze hekken zijn nu Houdiniproof, dus tijdens jullie logeerpartij op weg naar Zwitserland zal het Kaja, Aros en Cleo zelfs met zn 3en niet lukken om het boevenpad te kiezen:eek:
Lebbers van het beestenspul hier aan beestenspul daar.
Doegie
Laura en Peter
kenter
20 januari 2007, 09:01
Ok ik was dus op tijd beneden...wat niet de bedoeling was want ik lag zo lekker....:o
Afijn, Kaja had op 1 grendel na de bench weer open....zucht..maar wat erger is..ze is er zo druk mee en krijgt nu haar tanden niet meer om de spijlen dat ze dus met haar kop aan het werk gaat...dus haar snuit beschadigd en rond haar oog beurs...
Wat moeten we hiermee...want los gaat ( nog ) niet...en ik wil haar ook niet haar zin geven want het is al zo'n dame die overal voor duikt en de andere boeven aan de kant zet..( behalve Rowan)..
Ook is er af en toe nog mot over het een of ander en ik weet niet hoever dat gaat als ik er niet bij ben..
Iemand ideeen....:confused: een hondenhelm ofzo...;)
sofieenfrederik
20 januari 2007, 09:37
Wat een prachtige meid!
Ik vind het echt bewonderswaardig wat jullie allemaal voor haar doen!
Nu nog even wennen aan de bench en alles komt goed
Catootje
20 januari 2007, 10:01
Jee, wat een doordouwertje die Kaja! Die zal zich best redden, maar voorlopig heb je wel een probleem. Ik zou echt niet weten wat ik er mee moest als ik in jullie schoenen stond. Maar ik ga er van uit dat er toch weer iemand op dit forum een gouden tip heeft! Veel succes met deze dame :rolleyes:
Chanel
20 januari 2007, 10:02
Hallo Kenter,
Ken het gebruik van een bench niet, maar kan me er wel wat bij voorstellen (dat gesloop lijkt met overigens ook nog gevaarlijk :().
Ik neem aan dat je haar eten, lekkere dingetjes en speeltjes in de bench geeft? Dan zou ze snel moeten wennen dat een bench "leuk" is.
Het is wel een bijdehante tante hè?
kenter
20 januari 2007, 11:15
Hoi Chanel,
Ja ze heeft een lekker kleed en speeltjes erbij...
Als ik overdag even naar boven ga en haar erin doe is er niks aan de hand..maar als we echt weg gaan of naar bed dan vindt ze het niks..
Ik denk erover om het te gaan testen om haar los te laten lopen maar ja...
Als ze dan ruzie krijgt ben ik er niet bij..
Maar ja...zich bezeren in de bench is ook niks..moeilijk hoor..
Ze is echt een tantetje !!
Brista begint haar nu al wel leuk te vinden..ze speelt op haar eigen ruwe manier met haar..enig nadeel...het gaat gepaard met veel geblaf van Bris en gekef van Kaja :eek:
Denk dat ik oordopjes ga uitdelen bij de buren...;) en bij mezelf...:p
nic
20 januari 2007, 13:03
Hier ook geen ervaring met een bench of zulke jonge boefjes, maar is het een idee om haar een gevulde kong te geven op het moment dat jullie gaan slapen of weggaan?
Is ze mooi ff zoet mee, en misschien zo vermoeid dat ze het slopen laat? En ik kan je de bachbloesem therapy aanbevelen, de rescuedruppels, om stress situatie's beter te handelen voor haar. Als je er meer over wilt weten PB me maar.
Pief
20 januari 2007, 14:43
Leuk dat jullie ook een Houdini hebben, geloof ons het zijn de liefste honden "they have got the spirit".:) Tenminste temperament en niet voor 1 gat te vangen. Onze hekken zijn nu Houdiniproof, dus tijdens jullie logeerpartij op weg naar Zwitserland zal het Kaja, Aros en Cleo zelfs met zn 3en niet lukken om het boevenpad te kiezen:eek:
Tenzij er in de tussentijd veel geoefend en getraind wordt..:D
gr Piet
kenter
20 januari 2007, 16:52
Zo, ik ben op mijn werk en Piet moet ook even weg dus...we laten madam gewoon los lopen..kijken hoe dat gaat...:eek:
Ze had net in haar slaap een beetje urine laten lopen...toen is Piet gelijk gaan lopen en deed ze buiten een hele grote plas..dus ze moest gewoon nodig en in haar slaap ging het een beetje lekken..kan gebeuren..
Ze heeft nu wel even de broek aan...
We gaan het zien..als dit goed gaat dan maar geen bench..
We hebben wel alle speeltjes weggehaald !! Om knokken te voorkomen..
Chanel
20 januari 2007, 17:08
Ben benieuwd hoe het gaat. Komt me heel bekend voor. Het moet er eens van komen dat je weg moet en ze de eerste keer samen moeten blijven.
Als ik ze voor het eerst alleen laat zeg ik altijd maar tegen mezelf:
"nou, ze zullen elkaar wel niet opeten;), toch?"
kenter
20 januari 2007, 17:26
offe..."god zegene de greep." :p ( en de dweil..:confused: )
Elly_de_Ruyter
20 januari 2007, 17:44
Hoi Nicole
Ik zag jou berichtje staan.
Ik nu heb een vraagje...wat is een gevulde kong ???
Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en erg benieuwd !
Groetjes, Elly
peter velthuyzen
20 januari 2007, 17:50
Hoi,
ik hoop dat t goed gaat nu jullie t testen want ik denk ook dat het de enige manier is. Kan me voorstellen dat ze bij de roedel wil zijn ipv tussen de spijlen te liggen.
Maar soms is een bench gewoon handig of nodig. Ik denk dat jullie t al opgelost hebben nu en wij duimen dat alle beesten nog leven als je terug komt:). Het ruzie maken hoort erbij tot iedereen zn plek weer weet en daar vallen bijna nooit gewonden bij. Wel eng:eek:, maar t kan niet anders.
Succes
Laura
Ebonoss
20 januari 2007, 18:09
Hoi Elly de R.
dit is een kong, ff vullen met lekkere dingen en aftoppen met een beetje leverpastei, en smullen maar!
Ebonoss
20 januari 2007, 18:16
:D En kijk maar eens hoe ze geniet!
Boefbinck
20 januari 2007, 20:45
Pfffffffff Kenter,
Stoer hoor!!! Maar ja, eens moet de eerste keer zijn en je kunt ze niet eeuwig uit elkaar houden.
Ik duim voor je dat het allemaal naar wens zal verlopen.
Maar ook dit komt vast goeoeoeo!
Groetjes,
Christine
Cooper
20 januari 2007, 21:30
Hoi
River was al helemaal verliefd op Kaja met de lange haren maar als hij haar nu ziet.... Het is echt een snoeppie en inderdaad en echte kroelboef.
Wat een super nieuws dat ze haar plas al zo goed kan ophouden,dat hadden jullie echt nog niet verwacht. Ben benieuwd hoe het los lopen is afgelopen. Ik heb hier geen gillende boeven gehoord :-).
Ik hoop dat we gauw een keer met de boefjes gaan rennen.
Groetjes
kenter
20 januari 2007, 21:37
Jaja..rennen...River wilde heel wat anders dan rennen met Kaja..:D
Elly_de_Ruyter
20 januari 2007, 23:28
Ebonoss, bedankt voor je uitleg en foto's, nu snap ik dat ze daar wel eventjes zoet mee zijn
Groet, Elly
kenter
21 januari 2007, 00:04
Geen goed idee die kleine los....zal er een foto bij doen door Piet gemaakt toen hij thuiskwam...met zijn telefoon dus wat onscherp maar je krijgt wel een indruk !!!:(
Overal papier..weet niet wat ze allemaal hebben gemold..
Overal stront....pis....op het kleed de plavuizen en tegen de muur..:mad:
De kinderen hadden zich uitstekent vermaakt..
Afijn, ze gaat straks in de bench en die gaat op de slaapkamer bij ons..kijken of dat wil..want dit kan echt niet !!!
Maar dat ze haar kop kapot maakt ook niet...dusss....
vera
21 januari 2007, 00:17
O, Elly wat erg!!!
Dit heeft ze dan even goed verpest....niet meer los als jullie weg zijn!!!
Zou het niets zijn om de bench als jullie niet thuis zijn in een andere kamer te plaatsen??
Misschien als zij jullie andere honden niet kan zien dat ze rustiger is?
Ze heeft als ik het goed gelezen heb, bij haar vorige baasje toch ook buiten in een kennel gezeten?
Ik wens jullie veel sterkte met deze dame en een hele RUSTIGE zondag..hihi!!
chris
21 januari 2007, 00:19
Ik denk dat het boefje zijn plaats nog niet weet.Waarmee ik wil zeggen,ze heeft nog nooit een leidende hand gehad.Als ik lees hoe ze omgaat met de andere honden in de roedel is echt wel een doordouwer.Als ze dus de leden van de roedel niet meer ziet(jullie) gaat ze door de rooie en breekt ze alles af.Ze voelt zich dus verantwoordelijk voor de roedel.Mss een aangepaste trainig op het alleen blijven met alle gekende trucjes (de positieve eerst hé)Het kan ook gewoon zijn doordat ze uit haar hum is,andere omgeving,mensen ed.Bouviers zijn daar toch wel gevoelig aan denk ik.
Dat is juist mijn opinie hé,ik kan er ook glad naast zitten doordat ik juist maar kan reageren op posts en foto's.
kenter
21 januari 2007, 00:20
Hier nog een paar fotootjes die ik met mijn telefoon heb gemaakt tijdens de wandeling afgelopen vrijdag...die oren van haar...:D
bella
21 januari 2007, 00:22
Hoi Elly,
De dames hebben zich wel vermaakt moet ik zeggen. Jij ook denk ik want iemand moest het opruimen hahaha.
Succes en een dikke knuf voor al je kids,
Bella
kenter
21 januari 2007, 00:24
Ik denk dat het boefje zijn plaats nog niet weet.Waarmee ik wil zeggen,ze heeft nog nooit een leidende hand gehad.Als ik lees hoe ze omgaat met de andere honden in de roedel is echt wel een doordouwer.Als ze dus de leden van de roedel niet meer ziet(jullie) gaat ze door de rooie en breekt ze alles af.Ze voelt zich dus verantwoordelijk voor de roedel.Mss een aangepaste trainig op het alleen blijven met alle gekende trucjes (de positieve eerst hé)Het kan ook gewoon zijn doordat ze uit haar hum is,andere omgeving,mensen ed.Bouviers zijn daar toch wel gevoelig aan denk ik.
Dat is juist mijn opinie hé,ik kan er ook glad naast zitten doordat ik juist maar kan reageren op posts en foto's.
Hoi Chris,
Tja, als wij er weer zijn is ze erg rustig...is vanzelf doodmoe van alle kattekwaad..
Als ze weet dat we boven zijn ofzo voor even doet ze ook niks..
Het is net of ze voelt dat we langer er niet zijn want dat vindt ze niks..
En het is vanzelf nog allemaal nieuw, ook net begonnen met de zindelijkheidstraining etc..ze moet nog leren haar nest schoon te houden.:rolleyes:
kenter
21 januari 2007, 00:25
Hoi Elly,
De dames hebben zich wel vermaakt moet ik zeggen. Jij ook denk ik want iemand moest het opruimen hahaha.
Succes en een dikke knuf voor al je kids,
Bella
Piet was net voor mij thuis....:D :D :D
chris
21 januari 2007, 00:33
Hoi Chris,
Tja, als wij er weer zijn is ze erg rustig...is vanzelf doodmoe van alle kattekwaad..
Als ze weet dat we boven zijn ofzo voor even doet ze ook niks..
Het is net of ze voelt dat we langer er niet zijn want dat vindt ze niks..
En het is vanzelf nog allemaal nieuw, ook net begonnen met de zindelijkheidstraining etc..ze moet nog leren haar nest schoon te houden.:rolleyes:
Even een vraagje,als je ze in de bench laat als je weggaat,doet ze dan ook haar grote behoefte in de bench?Zoja,dan neigt het veel naar verlatingangst,enkel als een hond onder extreme stress staat bevuilt hij zijn eigen nest.Of als hij de mogelijkheid heeft gaat hij slopen.
kenter
21 januari 2007, 00:37
Als ze in de bench zit dan is in de ochtend wel haar tena nat..
Poepen doet ze niet in de bench..
Ze had nu ook haar tweede bak voer gehad voor Piet wegging dus dat moet er ook weer uit..:D
We gaan het straks zien...slaapt ze aan het voeteneind bij ons...met nadruk op slaapt...;) I hope so !!!!
chris
21 januari 2007, 00:45
Dat de tena nat is,dat begrijpen we wel he,hihi.Maar als ze bijvoorbeeld goed uitgelaten geweest is en ze heeft haar behoeft gedaan,poept ze dan in huis of in haar bench.Zoja zou ik eens rescue geven zo'n half uurtje voor je vertrekt.Ze kan volgens mij niet met de situatie om.
kenter
21 januari 2007, 00:51
Als ze alles heeft gedaan buiten dan poept ze niet inde bench want dan had ze dat de afgelopen week zeker wel gedaan...
Ik denk dat de dames ( Kanjer sloopt graag) gewoon samen lol hebben gehad.
Bij het hok van Rowan was het schoon want daar lag Brista en in de keuken was het schoon...verder zijn ze overal geweest...:(
Afijn, ga nu tukken en je hoort morgen( straks..) hoe het is gegaan...
chris
21 januari 2007, 00:53
Succes,hopelijk is het van voorbijgaande aard.
inko2000
21 januari 2007, 01:32
Jeetje die boeven toch, jaja echte boeven dus.
Want je weet vast niet, wie wat heeft gedaan.
De één begint en de ander wil niet onderdoen.
Ja, een hele klus, om alles weer schoon te krijgen.
Had jij even geluk, dat Piet eerst thuis was.:D
Inmiddels de nacht ingegaan met Kaja aan het
voeteind van jullie bed. Ben benieuwd, hoe het
afgelopen is.
chris
21 januari 2007, 02:04
Bwa,met geduld en liefde komt alles in orde.Even door de zure appel heen bijten.Maar ja,ik heb gemakkelijk praten,ik zit er niet mee.
lars
21 januari 2007, 08:00
Ach kenter
Bekijk het van de positieve kant.
Ze hebben wel papier te pakken gehad maar niet elkaar :D
Super hoor hoe jullie dit doen.
Monique
21 januari 2007, 08:57
Hoi Elly,
Het aanleren om alleen te zijn moet in hele kleine stapjes gebeuren. Waarschijnlijk moet je Kaja (noodgedwongen) af en toe nog te lang alleen laten waardoor ze gaat slopen (of proberen om uit te breken). Misschien ben je al zo bezig maar ik geef je toch nog even een korte uitleg. (De volledige uitleg wordt denk ik te lang om hier te zetten, maar je mag me daarvoor best privé benaderen).
Regelmatig als je thuis bent Kaja in de bench doen en iets lekkers geven. Deur blijft dan nog even open. Dus alle koekjes, haar eten, haar drinken in de bench geven.
Daarna hetzelfde met de deur een tel dicht. Je blijft er dan uiteraard nog bij staan.
Daarna steeds iets langer dicht. Desnoods in het begin een stoel erbij zetten en er naast gaan zitten (het is tenslotte nog geen uur hoor).
Etc, etc.
In ieder geval de deur NOOIT open doen als ze geluid maakt, of krabt of bijt aan de deur. Want dan zou je haar belonen voor ongewenst gedrag. Maar dus dan ook niets tegen haar zeggen.
En als ze eruit mag moet je haar de eerste tijd even geheel negeren (dat is moeilijk voor ons mensen) want anders is het eruit komen leuker dan het erin zijn. Pas als ze tot rust is en geen aandacht vraagt aan je, mag je haar aandacht geven.
Dit was een verkorte uitleg. Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel.
Oh ja je moet het "stress-nivo" voor blijven. Maw ze mag er maar net zo lang in als dat ze ontspannen is en geen sloopgedrag vertoont!!
Succes met alles.
Chanel
21 januari 2007, 09:43
Zoals ook op de foto's van haar te zien ontbreekt het dit dametje niet aan "karakter". Moeilijk van een afstand te bepalen of het nu verlatingsangst of gewoon uitproberen is. Ze is nu ook pas heel kort bij jullie en zal eerst haar "plekje" in de roedel moeten veroveren.
Overigens, zo'n rampfoto komt mij niet geheel onbekend voor:o.
kenter
21 januari 2007, 10:06
Hallo allemaal, een hele goedemorgen...
Ik heb heerlijk geslapen en Piet ook..Kaja heeft de eerste paar minuten wat gehijgt en daarna was het stil...ze heeft heel diep geslapen en Piet moest haar vanmorgen om 9 uur echt wakker maken..
Helaas was ze wel zeiknat !!! Dus eerst in bad !!
We gaan het nu maar doen zoals bij Rowan want ik krijg Kaja niet naar zolder en van zolder alleen....en vannacht ben ik alleen want Piet heeft slaapdienst.
We zetten een opklapbed/logeerbed beneden naast de bench en gaan iedere 2 uur wandelen...
2 problemen..
1. Wij hebben geen vouwbed/logeerbed.
2. We moeten vandaag nog werken, dus waar laten we haar..
Misschien zijn er leden hier in de buurt van Zaandijk die voor 3 uur vanmiddag een bed voor ons hebben waar ze niet zuinig op zijn...;) Het moet wel stevig zijn want Piet weegt over de 100 kg en ik zit met mijn rug...( erg he..nog eisen ook..hihi)
En Monique, zo is het ook gelukt met Rowan dus inderdaad, weer op de manier zoals jij beschrijft alleen dus ..we werken vandaag nog..dus is ze alleen..
Ga effe kijken of mijn dochter vanmiddag kan maar denk het niet..moet al uit Utrecht komen dan..maar ja..niet geschoten altijd mis...:)
Ebonoss
21 januari 2007, 11:04
Helaas heb ik geen bed over, dus practische hulp kunnen we jullie even niet geven, maar we hopen dat je hier wat aan hebt:
We hebben nog maar weer eens zitten nadenken en Monique zit helemaal op onze lijn met haar goede raad. Wat echter ook niet vergeten mag worden, is iets wat we allemaal misschien een beetje over het hoofd hebben gezien; Kaja wil instinctief ook graag naar huis terug. Dat heeft ook nog even zijn tijd nodig. Het maakt niet uit vanuit welke omgeving hondjes word verplaatst, in het begin willen ze altijd weer terug naar de oude situatie en plaats en verzetten dan bergen (of verbouwen benches of hele huiskamers) om dat doel te bereiken. Dus mettertijd zal het dan ook vanzelf wel wat beter gaan.
Veel sterkte en geniet maar van de avontuurlijke kant, die dit ongemak met zich meebrengt. Bijvoorbeeld... :rolleyes: Hebben jullie het al eens op een veldbed in de kamer... Oeps... Sorry!:o
kenter
21 januari 2007, 11:08
Dat niet Heleen maar lijkt me ook niet echt praktisch met 3 katten en nog twee losse bouviers erbij...errug druk op zo'n bedje.:D
Jolinda
21 januari 2007, 11:13
ghehehehe :D Niet waar de kleine bij is he :p
Wij hebben helaas ook geen veldbed.. Dus kunnen helaas ook geen praktische hulp geven.. Misschien zou je eens op marktplaats kunnen kijken??
Probeer het idd van de positive kant te bekijken.. Misschien kunnen we een topic openen voor de grootste sloper? ;)
Maar even zonder dollen,
Ik wil nog wel ff zeggen dat ik mn petje voor jullie afneem!! Echt top wat jullie doen!
We wensen jullie heel veel succes!
nic
21 januari 2007, 11:38
Hallo allemaal, een hele goedemorgen...
Ik heb heerlijk geslapen en Piet ook..Kaja heeft de eerste paar minuten wat gehijgt en daarna was het stil...ze heeft heel diep geslapen en Piet moest haar vanmorgen om 9 uur echt wakker maken..
Helaas was ze wel zeiknat !!! Dus eerst in bad !!
We gaan het nu maar doen zoals bij Rowan want ik krijg Kaja niet naar zolder en van zolder alleen....en vannacht ben ik alleen want Piet heeft slaapdienst.
We zetten een opklapbed/logeerbed beneden naast de bench en gaan iedere 2 uur wandelen...
2 problemen..
1. Wij hebben geen vouwbed/logeerbed.
2. We moeten vandaag nog werken, dus waar laten we haar..
Misschien zijn er leden hier in de buurt van Zaandijk die voor 3 uur vanmiddag een bed voor ons hebben waar ze niet zuinig op zijn...;) Het moet wel stevig zijn want Piet weegt over de 100 kg en ik zit met mijn rug...( erg he..nog eisen ook..hihi)
En Monique, zo is het ook gelukt met Rowan dus inderdaad, weer op de manier zoals jij beschrijft alleen dus ..we werken vandaag nog..dus is ze alleen..
Ga effe kijken of mijn dochter vanmiddag kan maar denk het niet..moet al uit Utrecht komen dan..maar ja..niet geschoten altijd mis...:)
Hoi Elly,
Het is jammer dat ik niet in de buurt woon, maar anders had ik haar wel op willen halen om lekker in Bussloo uit te razen.
En een vouwbed heb ik ook wel over.
Mocht je nu helemaal niks kunnen krijgen moeten we maar kijken hoe we dat bed bij je krijgen.
Maar er is vast wel iemand in de buurt die er 1 over heeft toch????
Wat het alleen zijn betreft komt het straks ook wel goed, ze is er inderdaad nog maar net. Maar ik kan ook de rescue druppels van Bach echt aanbevelen als hulpmiddeltje bij de training. Het is geen oplossing hoor, maar hulpmiddel en kan geen kwaad.
kenter
21 januari 2007, 15:59
Ok we hebben via de marktplaats een bed aangeschaft ( uit Zaandam, dichtbij..) en El slaapt vannacht beneden..:eek: als ik al slaap...en ik moet er om de twee uur uit om te wandelen...zucht !!
Vanavond als Piet weggaat doet hij de bench op de gang met een grandF. eroverheen zodat ze niet bij de roedel zit..kijken of dat werkt. Het is maar voor 1 keer gelukkig want de rest van de week is er altijd iemand bij haar en als ik al wegga neem ik of Piet haar mee..
we gaan zien hoe het verloop is in deze...:)
kenter
21 januari 2007, 16:11
Hoor net van Piet dat Sandra ( Cooper) haar tussendoor even uitlaat...echt lief van haar..
nic
21 januari 2007, 16:52
Super dat Sandra dat wil doen, ik hoop dat je daardoor even uit de brand bent.
Weer een nieuwe dag vol verrassingen, hoe alles zal verlopen ;)
Catootje
21 januari 2007, 19:21
Ik volg het verhaal van jullie, Kaja en de andere feestbeesten op de voet. Hopelijk gaat het goed vannacht en krijg je ook nog wat slaap. Ik vind het fantastisch zoals jullie je inzetten om Kaja te laten inburgeren, Het is wel een echte party geweest he? De foto sprak boekdelen. :D
Pief
22 januari 2007, 00:08
Ok we hebben via de marktplaats een bed aangeschaft ( uit Zaandam, dichtbij..) en El slaapt vannacht beneden..:eek:
En de rest van de week zal ik wel de klos zijn..:D :D
Ga me bijna verheugen op de volgende slaapdienst van donderdag...:cool:
nic
22 januari 2007, 09:48
En de rest van de week zal ik wel de klos zijn..:D :D
Ga me bijna verheugen op de volgende slaapdienst van donderdag...:cool:
Doe mij maar een nachtdienstje :D
Ben erg benieuwd hoe het verder vergaan is....
kenter
22 januari 2007, 12:34
Nou Nic het was niet echt prettig...
Ik heb tot half 4 niet geslapen want madam bleef hijgen en vervelend doen in de bench..
Na de tweede wandeling om half 4 heb ik haar eerst weer de bench ingedaan met veel moeite maar ze begon gelijk weer dus what the hell...ik heb de bench opengedaan en madam is lekker gaan tukken op de bank....
Om half 6 weer de wekker en haar uitgelaten...zowel grote als kleine boodschap...:)
Daarna weer gaan slapen...Kanjer kwam lekker bovenop mij liggen maar ik heb haar weten te verplaatsen naar het voeteind ..:p
Om half 8 mijn bed uit, Kaja uitgelaten en later de hele buts..
Om 9 uur mijn auto weggebracht ter reparatie en Kaja meegenomen..lekker gewandeld tot Piet ons kwam halen...
Ze was dus de hele nacht droog..keurig alles buiten gedaan...
Ik was geradbraakt...zere rug...vreselijke hoofdpijn en erg moe..maar ja...als dit helpt..
Vannacht doet Piet het want ik moet morgen al om 5 uur op ivm vroege dienst ..ga dus vanavond zeer op tijd mijn bed in...:D en wens Piet sterkte...hihi
bella
22 januari 2007, 13:53
Hoi Elly,
Ik krijg steeds meer de indruk dat madam "gewoon" heropgevoed moet worden. I vind het wel grappig dat toen jij aan het einde van je latijn was, madam gewoon is gaan slapen op de bank, dat noemen ze een willetje!!!! Dat ze vanacht "droog"is gebleven is een goed teken denk ik.
Veel sterkte,
Groetjes, Bella
nic
22 januari 2007, 13:59
Nou Nic het was niet echt prettig...
Ik heb tot half 4 niet geslapen want madam bleef hijgen en vervelend doen in de bench..
Na de tweede wandeling om half 4 heb ik haar eerst weer de bench ingedaan met veel moeite maar ze begon gelijk weer dus what the hell...ik heb de bench opengedaan en madam is lekker gaan tukken op de bank....
Om half 6 weer de wekker en haar uitgelaten...zowel grote als kleine boodschap...
Daarna weer gaan slapen...Kanjer kwam lekker bovenop mij liggen maar ik heb haar weten te verplaatsen naar het voeteind ..
Om half 8 mijn bed uit, Kaja uitgelaten en later de hele buts..
Om 9 uur mijn auto weggebracht ter reparatie en Kaja meegenomen..lekker gewandeld tot Piet ons kwam halen...
Ze was dus de hele nacht droog..keurig alles buiten gedaan...
Ik was geradbraakt...zere rug...vreselijke hoofdpijn en erg moe..maar ja...als dit helpt..
Vannacht doet Piet het want ik moet morgen al om 5 uur op ivm vroege dienst ..ga dus vanavond zeer op tijd mijn bed in... en wens Piet sterkte...hihi
Dus m.a.w. een bench kent ze niet? :D Het klinkt inderdaad als onrust als ze de bench in moet, ik zou toch eens de bachdruppels gaan proberen in dit geval.
Wel heel goed dat ze droog is gebleven!!! Dat heb je vanacht in ieder geval wel bereikt! :)
Mensen vragen mij wel eens, goh... veel werk he 2 van die grote honden? Dan denk ik aan jullie en zeg, nee joh... dat valt reuze mee!!! :rolleyes:
Nogmaals mijn complimenten naar jullie toe, ik had het niet gekunt. En vind het jammer dat ik niet in de buurt woon, want ik had wel met alle plezier willen helpen (uitlaten, oppassen ofzo)
Pief
22 januari 2007, 14:25
en wens Piet sterkte...hihi
:mad:
Maar ik ben wel lekker vrij...:D
kenter
22 januari 2007, 18:47
Hoi Nic, jammer inderdaad dat je niet in de buurt woont want morgenochtend moet Piet even weg en sandra is er ook niet dus had goed uitgekomen...
We gaan wel even kijken hoe we dat gaan doen.. Op mijn werk noemen we een probleem altijd een uitdaging dus dat doen we hier ook maar...morgen hebben we weer even een uitdaging...:)
Maar ze doet het verder prima dus we zijn nog steeds heel blij met haar en de andere boeffies !!!:D
Catootje
22 januari 2007, 19:17
Heel veel sterkte vannacht, Piet en een fijne dag morgen. Vanuit Papendrecht: petje af voor jullie allebei! :p
Chanel
22 januari 2007, 19:23
Ik heb echt te doen met jullie. Nu is Zaandijk ook niet naast de deur anders had ik madam wel even opgehaald. Hier zitten er nl. ook een paar met "karakters". Waarvan één "opvoedkundig verantwoorde" moeder van vijf zeer "karaktervolle" typetjes.
Cooper
22 januari 2007, 20:50
Zoals Elly al melde heb ik Kaja gister uitegelaten. Zij doen het zo geweldig met hun boeffies dus als je dan helpen dan doe je dat natuurlijk. Eerst had Kaja echt zo iets van wat moet jij nou weer, maar eenmaal buiten vond ze het prima. Ik had River meegenomen zodat ze samen konden spelen. River is helemaal weg van Kaja. Lekker kroelen en dicht naast haar lopen hihihi. Kaja vond het wel gezellig allemaal. Ik heb haar ook even mee naar huis genomen en daarna weer terug gebracht. Al met al een uurtje met haar bezig geweest. Het is echt een super lieve boef. Vandaag kwam ik Piet en Elly tegen met Kaja en gelijk kwam ze een knuffel halen. Ze is vol vertrouwen iondanks alles, en al helemaal gericht op Piet en Elly. Ze heeft ook al echt haar plekje veroverd in de roedel en in het hart van Piet en Elly.( en ook bij ons als ik eerlijk ben) Kaja heeft het super getroffen bij Piet en Elly. Wij hebben bewondering voor jullie, ook voor de manier waarop jullie met alles om gaan. Super hoor!!!!!
nic
23 januari 2007, 10:46
:mad:
Maar ik ben wel lekker vrij...:D
Hoi Piet,
En fijn zo'n gebroken nachtje???? :D
Ben benieuwd hoe het ochtendje is verlopen, m.a.w. wat is er nu afgebroken :p
Nee, zonder gekheid, ik hoop dat er weer ietsiepietsie verbetering was vanochtend! Elk ministapje vooruit is er 1!
Pief
23 januari 2007, 13:00
Nou die nacht viel reuze mee :)
Gezellig Kanjer erbij..Alleen ligt ze niet stil..:D
De hele bups was rond 12 uur nog uit geweest..
De wekker ging rond een uur of 3 en alles was schoon en droog..
Daarna zou de wekker rond 6 uur gaan, maar toen kwam Elly al de kamer binnen.. Weer alles schoon en droog..
Maar het klapstuk voor vandaag was toch wel mijn thuiskomst rond 12:30 uur..
Ik moest mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis brengen voor haar 3 wekelijkse APK..;) Uiteraard Kaja nog zo laat mogelijk uitgelaten..
Daarna ben ik ruim 4 uur weg geweest.. en ja wel...een schone en droge kamer!!!:eek: Ik was zeer aangenaam verrast..
kenter
23 januari 2007, 13:03
Piet had mij net al gebeld en ik ben zooooo apetrots op ons grut !!!:D
Als ik zo thuis kom gaan we met de bubs effe lekker het Twiske onveilig maken !! :)
Monique
23 januari 2007, 13:05
Wat klinkt het heerlijk. Het gaat de goede kant uit. Zo zo 4 uur droog. Toppie!!!
bella
23 januari 2007, 13:10
Geweldig, wat een grote meid. Enne Piet......sterkte nog de aankomende nachten,
groetjes, Bella
kenter
23 januari 2007, 13:12
he bella, wanneer kom je op kraamvisite ??:D
Nonique
23 januari 2007, 13:22
Wat super !
En wat een zorgen ook voor dat boevenvrouwke; petje af.
Als we dit alles zo lezen lijkt het er inderdaad op dat het alles toch nog 'goed' gaat komen met Kaja. Geef der maar een dikke boevenknuffel van ons allen.
:rolleyes:
Pief
23 januari 2007, 13:26
@ Monique: zeker toppie!! :)
@ bella: die nachten ben ik niet zo bang voor hoor.. zeker niet als het gaat zoals afgelopen nacht..:D
Chanel
23 januari 2007, 17:53
Wat een fantastische berichten!
We zitten toch wel op het puntje van onze stoel als jullie over Kaja berichten........... zou het lukken, zou ze droog kunnen blijven, zou ze zich goed kunnen aanpassen in de roedel, blijft de bench heel (en het huis)........ We leven hier in ieder geval helemaal met jullie mee en vinden jullie inspanningen meer dan geweldig!!!
Pief
23 januari 2007, 18:24
Ik denk dat de bench wel heel zal blijven.. ze gebruikt 'm niet meer..
De komende nachten slaap ik beneden en ga haar in de nacht een keer uitlaten (eventueel meerdere keren..):eek:
En de inspanningen?? Soms denken we wel eens waar we in vredesnaam weer aan begonnen zijn..
Met Kanjer zijn we nu enigszins in het gareel.. (en eigenlijk is dit ons 4de hondenbeestje [en 3de bouvje] wat we in huis halen, waar een verhaal aan vast zit.. alleen Rowan hebben we als kleine pup in huis gekregen..)
Maar als je dan die snoet ziet van Kaja.. En hoe ze lekker bij je komt liggen op de bank..:)
Dan ben je alle gedachten 'waar zijn we aan begonnen' weer kwijt.. Daar krijgen we weer energie van..
En dan zijn we alleen maar blij dat we haar hier mogen hebben..:)
Henk&Boyke
23 januari 2007, 18:32
Piet en Elly, eerder geschreven, schitterende mensen zijn jullie.
Ik volg jullie avonturen op de voet en heb ontzettend veel bewondering voor jullie. Prachtig dat het met Kaja de goede kant op gaat.
Heerlijk om dit te lezen.
Catootje
23 januari 2007, 20:01
Hoi Piet & Elly,
Jullie zijn trots op de beessies, terecht. Maar wees vooral trots op jezelf . Dat slapen in de kamer klinkt toch ook wel heel knus hoor! Soort kamperen in je eigen huis :D . Fijn dat het zo goed is gegaan enne, gezellige nacht!
jumbojet
23 januari 2007, 20:05
Wat zijn jullie toch geweldige mensen!! Als ik een hond zou zijn wilde ik ook graag bij jullie in de roedel:D
Bob
23 januari 2007, 20:14
Hallo,
Wij vinden het werkelijk super wat jullie met Kaja doen en de liefde die jullie haar geven. Het is elke keer weer geweldig om de ontwikkellingen te lezen.Dus nog een keer SUPER
kenter
23 januari 2007, 21:36
We zitten gezellie in de kamer en op een gegeven moment gaan Kanjer en Kaja spelen met elkaar, echt waar ..geweldig die twee...
Dus ik pak snel mijn cam en ga filmen...een kwartier lang feest !!!:D
Ik als afsluiting nog even de twee oudsten erop gezet want die lagen te kijken en mochten er niet bij...en toen zag ik het....ik was vergeten het knopje in te drukken..dus...niks gefilmd !!! boehoe....:eek:
Ze gingen later toch weer even verder dus alsnog een filmpje gemaakt wat ik z.s.m. erop zal proberen te zetten...
Tja..blond he...:D
nic
23 januari 2007, 21:43
Dan kun je zien dat ze beiden nog zo heerlijk jong zijn he?
Ben benieuwd naar het filmpje lijkt me geweldig om te zien!
bella
23 januari 2007, 23:41
Hoi Elly,
Aankomende week neem ik effies contact op en dan kom ikop kraamvisite,
groetjes, Bella
nic
24 januari 2007, 09:19
We zijn weer een nachtje verder.
En is het weer zo goed gegaan?
Pief
24 januari 2007, 17:30
We zijn weer een nachtje verder.
En is het weer zo goed gegaan?
Af gelopen nacht is het weer voortreffelijk gegaan..
Rond 2:30 werd ik wakker van Kanjer die zich op mijn bed omdraaide..
Ik ben er toen maar gelijk naar buiten gegaan..
Kaje was droog..en heeft buiten heerlijk staan zei... plassen..:D
Daarna pas weer rond 7:00 .. Ook toen droog.. Ben er zeer blij mee!!
Tegen 11:15 was ze echter wel wat nat.. Dat wil zeggen het kleed op de bank.. Kaja had in de loop van de morgen veel gedronken en was daarna op de bank in een diepe slaap gevallen.. Toen ik vond dat het wel weer tijd werd om te gaan lopen bleek het kleed dus nat..
Maarja ze had ook heel veel gedronken.. Dan moet er dus een kortere tijd tussen het uitlaten zitten..:rolleyes: En da's ook wel logisch eigenlijk..
kenter
24 januari 2007, 19:46
Vanavond was ik helaas ook even te laat...na het eten had ze gedronken en toen wilde ik met haar lopen maar ze ging al "zitten" ...tja kan gebeuren..
Ik ben toch gaan lopen en ze moest nog een hele grote boodschap dus niet voor niets...:D
Kanjer leert haar op het moment pannelappen stelen van het aanrecht...:eek:
da's minder.....:o Ze hebben elkaar echt gevonden de twee kaatjes...:D
Jan en Anja
24 januari 2007, 20:11
Hoi Elly en Piet,
Wat een geweldige berichten over Kaja. Ontzettend fijn dat het zo goed gaat en petje af voor jullie beide, want zoals ze het bij jullie getroffen heeft zijn er niet veel plaatsen. Heel veel geluk met die 'kanjer' erbij. Heel veel plezier met al het gebouvte. :)
Groetjes en tot ziens weer op een showtje ergens in den lande.
Jan & Anja en de boefies Bo, Kay en Enjoy :D
Catootje
24 januari 2007, 20:19
Leuk om te lezen dat Kaja en Kanjer het zo goed kunnen vinden en dat het verder ook heel goed gaat. Dat je af en toe te laat bent kan gebeuren. Ook al zit je er met je neus bovenop, je kunt niet alles voor zijn. Jullie inzet en doorzettingsvermogen wordt hier enorm gerespecteerd! Fijn dat je ook nog aan slapen toekomt :p .
nic
24 januari 2007, 20:40
Zolang de keren dat het goed gaat meer is dan de keren dat het mis gaat, zit je op de goede weg!
Heerlijk dat de Kaatjes goed met elkaar overweg kunnen.
Ze nemen het kattekwaad van mekaar over, maar ook de goede dingen!
kenter
25 januari 2007, 13:15
Toen ik vanmorgen om kwart voor 6 beneden kwam sliep de goegemeente nog ..:rolleyes: Piet schoot wakker en ging gelijk op de bank enzo kijken..droog !!:D
Direct uitgelaten en ze ging bijna voor de deur al plassen...dus ze moest wel nodig..al wilde ze eerst niet echt mee want ik deel altijd brood uit en dat wilde ze niet missen.
Piet had haar net voor 1 uur uitgelaten dus ze is de hele nacht droog gebleven.Hoop dat vannacht ook lukt want dan mag ik weer...:)
Ze laat overdag eigenlijk alleen nog wat lopen als we te laat uitlaten of als ze aan het ravotten is met kanjer...
Ebonoss
25 januari 2007, 13:32
WAUW, wat een gunstige berichten!!!
:D Blij te horen dat het zo goed gaat, het is misschien nog geen 100%, maar als ik al jullie berichtjes op een rij lees, zit er overduidelijk vooruitgang in!
Ik zal mijn husband vragen of tie van het weekend Kaja's film
"aankomst in Oss bij Ebony" ff afmaakt.....filmpje is echt héél erg leuk!
:rolleyes: Knuffels van Ebony voor Kaja (of Kaja het nou leuk vind of niet hihihi)
jumbojet
25 januari 2007, 15:22
Dat zijn gunstige berichten!! Fijn hoor! Hopen dat de stijgende lijn zich voortzet.
jogova
25 januari 2007, 17:28
Ook wij hebben alles gevolgd over Kaja en wij denken net als iedereen
hier op dit forum dat Kaja het niet beter had kunnen treffen.
Wat zijn het toch een heerlijke knuffelberen he.
Als zij weer wat hebben uitgehaald kunnen zij je zo aankijken,dan
kun je echt niet kwaad worden:D
heel veel plezier met de bouven.
Groeten
Mimi,Jos,Drakoo en Laica.
Chanel
25 januari 2007, 19:09
Toen ik vanmorgen om kwart voor 6 beneden kwam sliep de goegemeente nog ..:rolleyes: Piet schoot wakker en ging gelijk op de bank enzo kijken..droog !!:D
Direct uitgelaten en ze ging bijna voor de deur al plassen...dus ze moest wel nodig..al wilde ze eerst niet echt mee want ik deel altijd brood uit en dat wilde ze niet missen.
Piet had haar net voor 1 uur uitgelaten dus ze is de hele nacht droog gebleven.Hoop dat vannacht ook lukt want dan mag ik weer...:)
Ze laat overdag eigenlijk alleen nog wat lopen als we te laat uitlaten of als ze aan het ravotten is met kanjer...
Hallo Kenter,
Ik begin nu toch onderhand wel het gevoel te krijgen dat ze niet echt incontinent is: "de hele nacht droog......". Incontinentie is dat het door blijft druppelen. M.a.w. de sluitspieren functioneren niet goed waardoor het onmogelijk is de plas voor langere tijd of helemaal niet op te houden.
(Of relativeer ik verkeerd:confused: ).
bella
25 januari 2007, 19:44
Nee hoor ik denk er net zo over. In een van de vorige topics heb ik mijn tewijfels al geuit of ze incontinent is. Het zou mij niet verbazen, als ik de ervaringen zo lees, dat het wel meevalt met de incontinentie. Het lijkt eigenlijk meer of ze nog niet helemaal zindelijk is of het nog niet lang kan ophouden.
Groetjes, Bella
kenter
25 januari 2007, 19:46
Ten eerste Heleen, denk ik dat eerder Ebony denkt van ik knuffel niet met die gek..:D die pikt al mijn speeltjes in...haha...Ik kijk wel uit naar de film !!!
Kaja wordt steeds makkelijker..ze heeft vandaag samen met de rest in de kamer gegeten...haar bak in de standaard samen met Kanjer en er viel geen onvertogen blaf...
En Chanel, ook Piet en ik denken/hopen dat het geen incontinentie is. Ook tijdens het trimmen heeft ze niets laten lopen, nog geen drup !!
Ik heb best last van mijn rug dus ik ga vanavond in mijn eigen bed slapen en zet de wekker een 4 uur later...laat haar uit en ga dan weer slapen tot de ochtend..kijken hoe dat gaat !! Ik weet, het is een bold plan maarrr..eens moet je het proberen...heb veel vertrouwen in haar.
Als het mis zou gaan..blaffen etc ofzo kan ik altijd nog het bed uitklappen.;)
Morgen ben ik vrij dus ga ik proberen het filmpje van de kaatjes erop te zetten..
kenter
25 januari 2007, 20:07
Slechte foto maar heb hem met mijn telefoon in het halfdonker gemaakt...
De kaatjes eten samen..:D
Ebonoss
25 januari 2007, 20:33
:D In één woord GEWELDIG!
:( Ik moet je zeggen dat ik hier nog het bangste voor was!
Dat het niet zou lukken om samen wat dan ook te delen, gezien de aanvaring(en) met Ebony
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gifGoed zo Kaja, je bent echt op de goede weg!!
Catootje
25 januari 2007, 21:59
Dat ziet er wel heel vriendschappelijk uit! Ik hoop dat het goed gaat vannacht, zodat je je rug verder kunt sparen. Succes!
inko2000
26 januari 2007, 02:06
Lieve Kaja, wat ben je toch goed terecht gekomen.
je had het echt niet beter kunnen treffen.
Dat ze zelfs voor jou een veldbed, of een logeerbed
hebben gekocht, om maar dichtbij je te kunnen
zijn en je uit te laten, op bepaalde tijden.
geweldig, Elly en Piet, ik ben echt blij, dat Kaja bij jullie terecht
is gekomen en niet bij één of andere zogenaamde dierenvriend.
Ik volg ook alles op de voet en vind het heel erg interessant
om te lezen, hoe alles gaat bij jullie.
Petje af.
kenter
26 januari 2007, 09:25
Ik heb vannacht heerlijk geslapen in mijn eigen bed.:D
Om half 5 ben ik naar beneden gegaan en heb Kaja uitgelaten..ze heeft een grote plas gedaan en een grote boodschap !! Er was bij thuiskomst wel in de kamer geplast maar ik ben ervan overtuigd dat dat niet van Kaja was want het was nog warm zal ik maar zeggen:(
Toen ik vanmorgen om half 9 ( had liggen bellen met Piet) beneden kwam was alles wederom droog ...we zijn erg trots op onze kleine meid !!!:)
jumbojet
26 januari 2007, 09:30
misschien val ik in herhaling:D maar wat heeft Kaja het getroffen met jullie!!
kenter
26 januari 2007, 09:41
Of wij met haar ...;) Voor hetzelfde geld had ze wel alles constant ondergeplast/ druppelt..en dan moet je met hulpmiddelen aan de gang of medicatie of zelfs enger operatie....
Ben blij dat dat laatste zowiezo van de baan is.
vera
26 januari 2007, 09:43
Hallo Elly en Piet,
Heel fijn om te lezen dat het zo goed vooruit gaat met Kaja.
Jullie hebben nu wel weer wat rust verdiend!!!!
Hopen dat het zo vooruit blijft gaan!
Een pluim voor jullie!!!!
nic
26 januari 2007, 10:24
Wat een fijne berichten!
Wat ik me nog afvroeg, kon het zo snel niet terug vinden. Dus ik kan het gemist hebben, maar hadden jullie nog weer kontakt gehad met de Dierenarts, want die wou toch nog met Gent bellen?
kenter
26 januari 2007, 10:27
Rust ja....
Rowan vindt Kanjer op dit moment wel interessant worden, dus die snuffelt aan Kanjer, Brista begint daar ook mee en dat vindt Kanjer niet ok..dus dat werd matten waarop Kaja denkt ..nou dan doe ik ook lekker mee.:(
Dus 3 van die bitchen aan het matten...lekkerrrrr :mad:
Ik heb een brul gegeven waar de buren nog van denken...is het 12 uur en de eerste maandag van de maand ????..
Toen ze ophielden maar Brista de achtervolging inzette heb ik haar en Rowan even apart gezet..( bench)
Dus nu heb ik even rust....:)
Ben ook blij dat de glazen van DE zo sterk zijn...anders kon ik glas ruimen...:D
kenter
26 januari 2007, 10:29
Wat een fijne berichten!
Wat ik me nog afvroeg, kon het zo snel niet terug vinden. Dus ik kan het gemist hebben, maar hadden jullie nog weer kontakt gehad met de Dierenarts, want die wou toch nog met Gent bellen?
Dat heb je gemist ja...bij Carin zijn we teruggebeld en voorlopig dus eerst zindelijkheids training en eventueel medicatie...
Onze DA heeft de gegevens van Kaja dus al van Gent.:D
nic
26 januari 2007, 10:33
Dan is het dus in Gent wel allemaal goed gegaan! :)
En nu bij jullie gaat het ook goed, op een paar meppartijen na :D
Super nieuws!
Pief
26 januari 2007, 13:50
Dan is het dus in Gent wel allemaal goed gegaan! :)
En nu bij jullie gaat het ook goed, op een paar meppartijen na :D
Super nieuws!
Dat kan je dus inderdaad wel stellen..
Nu dus vooral drukdoende met genieten van de meid en oja ook met de zindelijkheidstraining..:eek:
Ze gaat steeds meer spelen met Kanjer, die ook helemaal opfleurd..
Elly maakt momenteel wat foonfoto's van de spelende meiden.. Die zal ze straks er wel opzetten..
nic
26 januari 2007, 15:36
Dat kan je dus inderdaad wel stellen..
Nu dus vooral drukdoende met genieten van de meid en oja ook met de zindelijkheidstraining..:eek:
Ze gaat steeds meer spelen met Kanjer, die ook helemaal opfleurd..
Elly maakt momenteel wat foonfoto's van de spelende meiden.. Die zal ze straks er wel opzetten..
Ben weer benieuwd!
Nonique
27 januari 2007, 10:07
Erg leuk dit alles te lezen.
En wat fijn dat het toch heel goed gaat met Kaja. Wat is nu zo af en toe een Sirene :p bij 3 bitches hahahahhahah - fluitje van een cent.
Heerlijk te lezen dat ze het zo goed maken Elly en Piet.
Werkelijk fantastisch
Catootje
27 januari 2007, 11:31
Goedemorgen Elly en Piet,
Hoop dat het vannacht weer zo goed is gegaan en dat het hele huishouden in diepe rust is geweest vannacht. Ben ook benieuwd naar nieuwe foto's van Kaja en de rest.
kenter
27 januari 2007, 17:38
Vannacht was ze wederom droog..Piet had haar rond half 8 uitgelaten en hij was om half 2 naar bed gegaan! Daarna nog even liggen en toen kwam Kaja ook bij hem liggen met haar kop op het kussen dicht tegen Piet aan...:D Kanjer lag er uiteraard al de hele nacht ..:p
Vandaag hebben we haar ook meegenomen naar de club.ik heb met haar even gelopen en ze deed het best goed voor de eerste keer !! Ze vonden haar allemaal een lief en vrij hondje !!! :)
Het filmpje en de foto's komen eraan maar ik ben best moe nu dus kijk straks wel even..."wat in een goed vat zit....";)
kenter
27 januari 2007, 18:32
Staat filmpje op de galerij...
inko2000
28 januari 2007, 22:05
Hoi Elly en Piet,
Wat leuk nieuws over Kaja en de rest van de roedel natuurlijk.
Hahahahahahaha.
Ik ga zo het filmpje even bekijken en daar uiteraard even verslag
van doen.
Super al die verhalen lezen. Ik moet het lezen van A-Z.
Ja, ook ik vind dat Kaja geluk heeft gehad, want niet iedereen
is zo geduldig. Wij gelukkig toen ook met Yassar. Ook nooit iets
erover gezegd, gewoon uitlaten na zijn ongelukjes, dus het
negeren.
Super van jullie hoor.:cool:
Ebonoss
29 januari 2007, 10:44
Hallo allemaal!
Hallo alle forummers, die het verhaal van Kaja de pup en Kaja is bij ons gevolgd hebben:
Hier is tie dan: "Kaja De Film" gemaakt bij de 1e pitstop, regelrecht vanuit Maastricht in Oss, bij Ebony!
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gifDit (geluids)-filmpje zegt meer dan 1000 woorden! :D
Onderstaande link met linkermuisknop klikken om te bekijken; met rechtermuisknop om downloadopties te zien.
Omdat we wat te weinig licht hadden :cool: moet je wel even de video- instellingen van je Windows Mediaplayer of ander programma aanpassen: Meer helderheid, contrast en kleurverzadiging, dan zie je ook wat :eek: ...
veel plezier!
http://www.superboef-ebony.nl/KajaBezoekOss.wmv
Binnenkort in dit theater: De nieuwjaarswandeling!
Het downloaden duurt ff, het is best een lang filmpje (bijna 100 MB)!
peter velthuyzen
29 januari 2007, 10:52
Hoi,
tijdje geen forum geklikt omdat ik in Nederland was.
Heb me dus ff ingelezen en WAUW geweldig!!!!!
Groetjes
Laura
Kendra
29 januari 2007, 10:54
jammer.. filmpje duurt veel te lang om op te laden en ik weet niet hoe ik de rest in moet stellen. dus ik hou het wel bij de verhalen en de evt. foto's.
nic
29 januari 2007, 11:01
Hoi,
Ben benieuwd naar het filmpje Kaja, nu aan het downloaden.
Dus ga maar ff de boeven uitlaten heb ik straks wat leuks te bekijken :D
En zit nu al met smart te wachten op de volgende film doen we namelijk zelf in mee :D
nic
29 januari 2007, 12:52
Hoi Elly, Piet en de Ebonoss Clan :D
Ik heb het film(pje) gezien. En inderdaad beelden zeggen meer dan 1000 woorden! Ik vond het zeer ontroerend om te zien (ja, er liep een traantje over mijn wang) dat Kaja gewoon niet wist hoe ze met al die liefde en aandacht die haar omringde om moest gaan. Ze wou wel in jullie kruipen :)
Met Kaja gaat het helemaal goed komen, ben er helemaal niet bang voor, ze doet alles voor de liefde en aandacht die ze bij jullie krijgt!
Kaja je bent een lieve schat en geniet er maar lekker van, meissie ;)
kenter
29 januari 2007, 13:26
Hoi Heleen, het filmpje is geweldig !!! Heb ervan genoten en ja..ook ook vond het ontroerend om te zien...zo'n lekkere beer...:D
Ga gauw de foto's van gisteren verder bekijken en misschien vandaag erop zetten...
We hebben namelijk gisteren een previeuw wandeling gemaakt in Oss...heerlijk !!
Het verliep prima op een klein incidentje met de bitsches na...:mad:
Mooie omgeving...
Ze waren gisteren allemaal aan de latten dus voor de grote wandeling in april moeten we effe in training...:)
inko2000
29 januari 2007, 14:35
Hij doet het bij mij niet.:confused:
Grrrrrrr, had het zo graag willen zien.
Catootje
29 januari 2007, 21:07
Inderdaad een heel ontroerend filmpje.
Wat boft Kaja toch!
Ook hier wordt trouwens uitgekeken naar de premiere van "De Nieuwjaarswandeling"!
Het filmpje van Kaja was de moeite waard!
jumbojet
29 januari 2007, 21:53
Wat een leuk filmpje! Schattig met zo'n broekje aan:p Paul Verhoeven heeft weer goed werk afgeleverd, toppie
vera
29 januari 2007, 22:09
Wat een mooi ontroerend filmpje...!
Wat is Kaja toch een lieverd. Net bij jullie...... en dan al zo vertrouwd.
Heerlijk gezicht toen ze in bad zat, wat zal zij zich na haar bad lekker gevoeld hebben!!!!
Ebonoss
29 januari 2007, 23:47
Wat een leuk filmpje! Schattig met zo'n broekje aan:p Paul Verhoeven heeft weer goed werk afgeleverd, toppie
:p ehhh, dit keer was het Paula Verhoeven! hihihi
kenter
29 januari 2007, 23:50
Een familie film, eerst pa toen zoon en toen moeders achter de camera...hihi..maar het resultaat mag er wezen..
jumbojet
30 januari 2007, 09:27
Sorry "Paula" bij deze voor jou speciaal een compliment: wat een geweldig filmpje:D (stom van me, want "Paul" was ook in beeld)
Ebonoss
30 januari 2007, 12:31
Sorry "Paula" bij deze voor jou speciaal een compliment: wat een geweldig filmpje:D (stom van me, want "Paul" was ook in beeld)
:D Ach Jumbojetje, was maar 'n grapje hoor!
;) Paultje heeft het badgebeuren gefilmd en ik, Paula, heb het spelen gefilmd...dus zoals Kenter al schreef, een film gemaakt door de familie Vehoeven!
xxxEbony
sofieenfrederik
30 januari 2007, 12:56
Echt hartverwarmend te zien hoe ze zich zo direct thuis voelde!!
Ik kijk er naar uit jullie te mogen ontmoeten op de lentewandeling
Ik vind het echt een eer!!
Nog veel succes met Kaja
Chanel
30 januari 2007, 17:15
Jammer, hier lukt het ook niet om het filmpje te openen:( .
kenter
31 januari 2007, 13:11
Heb net mijn blog gemaakt...daarin komen de verhalen van de twee k'tjes...net berichtje geplaatst over het bezoekje aan de da.:D
Ann Vandenhende
31 januari 2007, 18:22
Dag Elly,
zojuist gaan kijken op je blog.
Ziet er dik in orde uit !!!!!!!
Chanel
31 januari 2007, 22:40
Leuk verhaal van die twee "jonge blommen". Ben benieuwd of de druppels helpen...........
Hè, wakker worden ............. slaap je Kenter (???)
Ebonoss
31 januari 2007, 23:09
;) Volgens mij helpt die bach bloesem....in ieder geval bij Kenter hihihi
:D Slaap lekker meid, je hebt het verdiend!!
Pief
1 februari 2007, 12:42
Leuk verhaal van die twee "jonge blommen". Ben benieuwd of de druppels helpen...........
Hè, wakker worden ............. slaap je Kenter (???)
Nu in ieder geval wel...:D
kenter
4 februari 2007, 11:34
Ik ben het effe kwijt...
het gaat twee weken lang opbouwend goed met Kaja en ineens begint ze weer overal te pissen...wat is dat ???
Ze heeft notabene medicatie om het langer op te houden maar als ze gedronken heeft en zoals nu net gegeten dan gaat ze gewoon zitten plassen alsof het niks is, alsof het doodnormaal is...ze kijkt me aan en zakt door haar poten en hoppa.....en het is waterig en kleurloos...
Wat moet ik hiermee ???
Ik ben nu ziek thuis maar wat als we er niet zijn...dat wordt dan een mooie smeerboel / stinkboel...
Ze heeft het al 6 uur weten op te houden....en nu gaat ze om de haverklap plassen.
Gisteren de stad ingeweest...ze heeft div malen geplast..hartstikke goed !! en we zijn net thuis en...ze gaat in huis plassen...
iemand iedeen...:confused:
vera
4 februari 2007, 11:47
Hallo Elly
Wat jammer nou......
Zou ze een blaasontsteking kunnen hebben???
Ik hoop dat het van tijdelijke aard is....zou zeker de da even informeren .
Sterkte weer
nic
4 februari 2007, 11:50
Tips en of ideeen laat ik over aan mensen die het weten, wou je even beterschap wensen. En kan me voorstellen dat je met je handen in het haar zit!
Denk je dat het zo goed gaat.... Heeft madam het op haar heupen :mad:
P.s. hoe gaat het nu met Kanjer?
kenter
4 februari 2007, 12:09
met Kanjer gaat het uitstekend..ze speelt lekker met Kaja en heeft volgens mij meer rust in haar dondertje..
Ze krijgt de rescue nu direct in de bek zodat ik zeker weet dat ze het krijgt.
Op dit moment zijn ze samen achter buiten aan het donderjagen...:D
kenter
4 februari 2007, 12:09
Heb voor mezelf een spray gekocht hihihi
Catootje
4 februari 2007, 13:18
Ook ik kan hier geen adviezen over geven, lijkt me echt heel moeilijk.
Vooral omdat het zo goed leek te gaan, dan vraag je je inderdaad af hoe het komt dat ze nu wel weer in huis plast.
In elk geval hoop ik dat het een tijdelijke terugval blijkt te zijn.
En ik hoop ook dat jij zelf weer snel uit de lappenmand bent.
Ik kan je dus alleen maar beterschap en succes wensen.
Chanel
4 februari 2007, 16:35
Hallo Kenter,
Kaja heeft bewezen dat ze "het kan ophouden". Mits het inderdaad blaasontsteking is (lijkt me niet omdat het dan blijft druppelen en niet voor je neus haar blaas compleet leegt), komt het mij voor, zoals jij het schrijft tenminste, dat het bijdehandte dametje of wel aandacht eist, of wel met een dominantiestrijd bezig is. Jij bent ziek (dus zwak) en gedraagt je misschien anders dan normaal?
kenter
4 februari 2007, 20:11
Hoi chanel, heb het er met Carin ( fremery) ook over gehad en we kwamen tot de voorzichtige conclusie dat het ten eerste een soort uitdagen is..zo van dit is mijn stekkie waar ik nu blijf en ik ga mijn grenzen zoeken...ook een vorm van puberen...ze is bijna 11 maanden dus....en wie weet moet ze loops worden als ze dat al niet is geweest..:confused: ( ga ik navragen)
En met mijn "toestand" heb ze me zo...:(
Ik ga dus weer even een stapje terug in tijd en vaker uit met haar, als ze wat in huis doet compleet negeren...wat ze goed doet flink belonen...etc..
Even een opfris cursusje dus..;)
En ik spray gewoon wat vaker met de bach.....:p
Nonique
5 februari 2007, 09:33
Hai Kenter,
Beterschap !
Wat moeilijk toch dit alles.
Ik hoop idem dat wat Chanel schrijft de oorzaak zou kunnen zijn en dit toch tijdelijk is. Wij duimen mee dat dit toch van tijdelijke aard is, niet medisch en mevrouw nu gewoon bezig gaat met zichzelf plaatsen binnen de roedel.
nic
5 februari 2007, 09:40
Zat nog ff mee te denken en ik denk inderdaad ook dat Chanel en Nonique gelijk hebben.
Eigenlijk nu ik er zo over nadenk ook wel logisch.
Kaja was enige boef in een gezin en ik weet niet hoe hun het plassen hebben aangepakt, maar misschien kreeg ze er wel voor op haar donder (aandacht krijgen)
Nu is ze er achter dat ze niet meer alle aandacht voor zichzelf heeft begint in de roedel te passen en moet de aandacht opeisen, (plassen)...
Dus inderdaad gewoon negeren en een stapje terug doen..
Trouwens blij te lezen dat Kanjer wat rustiger in haar donder is, ook in de bench? Of die niet meer nodig?
Pief
5 februari 2007, 10:23
.... dat het bijdehandte dametje of wel aandacht eist, of wel met een dominantiestrijd bezig is. Jij bent ziek (dus zwak) en gedraagt je misschien anders dan normaal?
Bij mij doet ze het ook wel.. en tov de honden ben ik vreselijk dominant.. (of dat ook naar El is moet aan haar gevraagd worden..:p )
Het is volgens mij eerder een bijdehandte tante, die aandacht vraagt..
Nou die kan ze krijgen.. :D
Maar zonder gekheid, je wordt er soms wel raar van.. ben je net buiten geweest gaat madam doodleuk voor je snufferd weer door de poten zakken..:eek:
De aandelen Tena worden ingeleverd voor Page en of Sorbo :cool:
Nonique
5 februari 2007, 10:30
.....
De aandelen Tena worden ingeleverd voor Page en of Sorbo :cool:
:D :D Goddank heeft ze baasjes met een gezonde dosis humor :p
Super
kenter
5 februari 2007, 12:35
Ja Monique, je moet er maar om lachen want anders wordt je gek..en Piet zegt ook, hij werkt al jarenlang in de verstandelijk gehandicapten zorg dusssss...is wat gewend en heeft plenty humor..:D
En je moet het zo zien...straks met die Bam Bam is ons huis schoner dan in de jaren ervoor....is het toch ergens goed voor ;)
En als ze je aankijken met die mooie bruine ogen..ach...smelten !!!:)
Enne Nicole, Kanjer heeft zich 1x in de bench laten doen maar dat is daarna nooit meer gelukt..hahahaha
kenter
5 februari 2007, 14:02
Heb net met de da gebeld over het feit dat Kaja nog steeds wat laat lopen ( de ene keer meer dan de andere) als ze slaapt...
Hij zei dat de medicatie ( propalin) dan niet helpt en dat er geen andere medicatie is . De enige oplossing is dan naar de UKG in Utrecht te gaan...:eek:
Maar dat kost veel geld ben ik bang dus ..dat kan even niet..moeten we eerst voor sparen..voorlopig dus maar even dweilen op die plekjes..
We kunnen wel 1x heen om advies te vragen maar als ze daar willen opereren , tja dan houdt het even op..:(
lars
5 februari 2007, 14:12
Kunnen we niet het kaja fonds oprichten ??
Alle beetjes helpen tenslotte.
vera
5 februari 2007, 14:19
Dat was ook al mijn idee.......we hebben Kaja met z'n alle zo gevolgd!!!
We willen allemaal het beste voor haar!!
Ik denk wel dat er meer bouvierliefhebbers Kaja..... en Piet en Elly willen steunen met een bijdrage bij een eventuele operatie.
Hopen dat dit van de grond komt.
Dazzle
5 februari 2007, 14:29
Heb het zelf financieel niet zo breed, (heb zelf ook 2 honden en drie katten, dus de DA wordt regelmatig bezocht, ha,ha..) maar zoals al werd geopperd alle beetjes helpen.
Ik ben ook voor, wie volgt?
nic
5 februari 2007, 14:31
Heb net met de da gebeld over het feit dat Kaja nog steeds wat laat lopen ( de ene keer meer dan de andere) als ze slaapt...
Hij zei dat de medicatie ( propalin) dan niet helpt en dat er geen andere medicatie is . De enige oplossing is dan naar de UKG in Utrecht te gaan...:eek:
Maar dat kost veel geld ben ik bang dus ..dat kan even niet..moeten we eerst voor sparen..voorlopig dus maar even dweilen op die plekjes..
We kunnen wel 1x heen om advies te vragen maar als ze daar willen opereren , tja dan houdt het even op..:(
Ook ik zou met alle liefde willen bijdragen, maar moet hier ook de eindjes aan elkaar knopen, dus word minimaal.
Ik wil ook wel met alle liefde op andere manier bijstaan. Desnoods tijdelijke opvang van een boef ten tijde van herstel van operatie, zodat het bij jullie ff wat minder druk is...
Maar eerst maar eens advies vragen daar in Utrecht..
kenter
5 februari 2007, 14:41
Lieve allemaal, het was zeker niet mijn bedoeling om om geld te vragen voor Kaja..dat jullie dat zouden willen doen is gewoonweg geweldig !!
Maar ik denk dat niemand van ons echt breed zit..kinderen en dieren kosten nou eenmaal veel geld....
Mijn auto moest laatst voor de apk en dat werd al met al 500 euro , vandaar dat we nu even alles op hebben..heb geleend van mijn ma dussss...:o
Maar we moeten eerst maar eens vragen in Utrecht wat de mogelijkheden zijn, hoe hun dit zien ..
Er moet wel verbetering zijn daarna anders laat ik het liever zo..
Dus ik ga ze eerst bellen en kijken wat de procedure is in deze ..
Jullie horen dat dan z.s.m.
Maar nogmaals..we gaan gewoon sparen ..er is geen haast bij...we blijven de propalin geven en de training w.b. zindelijkheid...en we zien wel waar het schip strandt ..:D
kenter
5 februari 2007, 15:21
Heb net een afspraak gemaakt in Utrecht ! Op 19 februari om kwart over 9 bij urologie.
Eerst maar eens kijken wat zij ervan zeggen.
Vind het wel zielig voor haar dat ze weer onderzocht moet maar ja, misschien valt het wel mee en is er toch iets simpels voor.:)
magda
5 februari 2007, 15:35
Ook wij doen mee.we adopteren die muts gewoon.Open maar een rekening.Wie neemt het voortouw?
Henk&Boyke
5 februari 2007, 16:35
Elly en Piet,
Momenteel zit ik heerlijk met 39.0 verhoging thuis, een verwaarloosde griep dat overgegaan is in een bronchites en zoals in een goed huwelijk, heb ik Cathy ook laten meegenieten in mijn "griepje" Gisteren leek ik wel een berber, zo ingepakt ff met kleine Flemming de polder in. Die kleine moet toch zijn energie kwijt.
Maar ja, de strekking waarom ik reageer is, dat de kogel door de kerk is , ik STOP met roken, ik was van plan om elke week geld opzij te zetten en in een vakantiepotje te doen.
Nou ja wordt dan het Kaja-potje dan, wat jullie voor die kleine meid doen... perfect
Sla ik toch twee vliegen in een klap ik een beetje gezonder en
Kaja misschien eerder geholpen
lars
5 februari 2007, 17:04
Lieve mensen
Geweldig dat er nu al reactie's op gekomen zijn.
En idd niet iedereen heeft het breed maar zoals ik al schreef alle beetjes helpen nietwaar !!
Zoals wij hier op dit geweldige forum met elly piet en kaja begaan zijn zou het toch geweldig zijn dat we dit op poten kunnen zetten.
Ik wil het voortouw wel nemen geen probleem!! Ga morgen ff naar de postbank en zal daar vragen hoe we dat dan het beste kunnen doen.
Laten we nu eerst even afwachten wat de da op 19 febr zegt en wat dan de kosten ongeveer zullen zijn dan kunnen we daar met z"n allen een plan op maken.
Geweldig dan gaan we er met z'n allen voor zorgen dat kaja een druppelloze toekomst tegemoet gaat.:D en elly en piet een fris huis :D
kenter
5 februari 2007, 17:10
Henk, Lars en alle anderen ik weet niet wat ik zeggen moet...zit hier gewoon met tranen in de ogen..wat zijn jullie allemaal geweldige mensen !!!
Ik hoop iedereen te zien met de lentewandeling !!
Maar voor we een potje gaan maken moeten we inderdaadeerst maar kijken/horen wat ze in Utrecht zeggen...misschien valt het alles mee..en zijn we met een consult en een foto klaar en daarna medicatie..
Ik hoop het want ik vind het vreselijk als een van mijn dieren geopereerd moet worden..
Maar ook als het potje voor Kaja er niet zou zijn als optie...geweldig Henk dat je stopt met roken !!! heb ik ruim 5 jaar geleden ook gedaan..bevalt uitstekend !!:p
Ik doe met je mee...moet 15 kg afvallen dus...als ik per kilo 5 euro doneer ..wie weet lukt het me ..;) heb nou een stok achter de deur...jullie letten op mij :D
En Monique...je was toendertijd de eerste die ons wou helpen op deze manier..echt jullie zijn top !!!
Nu is het Kaja en wie weet in de toekomst een ander hondje dat ons nodig heeft..met zijn allen verzetten we bergen !!!
Ebonoss
5 februari 2007, 17:28
:p Zeg, wat dachten jullie nou??
Een beetje gaan doneren en ikke nie???
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gifIk wil net zo goed meedoen hoor!!! Als er wat te doneren valt voor Kaja, doen wij mee!!!
:D De fam. Verhoeven heeft immers goed verdiend aan de filmrechten van Kaja's film, hahaha!
kenter
5 februari 2007, 17:33
:p Zeg, wat dachten jullie nou??
Een beetje gaan doneren en ikke nie???
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gifIk wil net zo goed meedoen hoor!!! Als er wat te doneren valt voor Kaja, doen wij mee!!!
:D De fam. Verhoeven heeft immers goed verdiend aan de filmrechten van Kaja's film, hahaha!
Jullie zijn echt top, hebben ons al opgevangen toen vanuit Maastricht en laatst wederom lekker gewandeld in Oss..echt zo lief en gastvrij !!
Kaja weet de weg al naar Ebony ;)
Chanel
5 februari 2007, 18:20
Ja hoor, wij doen natuurlijk ook mee met "Stichting Hou Kaja Droog":D.
Veel kleine beetjes is al gauw een heleboel nietwaar?
Catootje
5 februari 2007, 19:04
Ook hier absoluut geen vetpot, maar zoals gezegd;
ook kleine beetjes helpen......:o
Ga ik gewoon een keer extra bij m'n ouders eten :rolleyes:
en wat minder koekjes per week kan voor die Bolle ook geen kwaad :D .
We zijn op de (Boeven)wereld om mekaar te helpen, nietwaar?
Nonique
5 februari 2007, 19:18
Hee super dit :rolleyes:
Na, vanaf hier is het al geen vraag of we meedoen daar ik inderdaad al even terug via een pb had aangeboden een bijdrage te willen doen in de kosten voor medische hulp.
Dus zeer zeker.....
'ook wij zijn van de partij en steunen dit alles volledig'.
Op naar Utrecht met deze dame :)