Volledige versie bekijken : Nieuwe stijl-even wennen
Beheerder
26 januari 2007, 21:47
Nieuwe stijl-even wennen
Welkom op het vernieuwde forum van v.h.Cupressocyparis Hof Bouviers (http://www.bouvierkennel.nl)
Even wennen dat zeker,maar wij hopen toch dat iedereen de nieuw forumstijl zal gaan waarderen.
Rechts van het forum zijn nu ook infoblokken gekomen die informatie geven over het forum en later verder uitgebreid gaan worden met allerlei handige en leuke blokken.
Nu weten wij dat het bouvierforum door heel veel bezoekers wordt bezocht en dat er altijd bezoekers zijn die niets van veranderingen moeten weten.
Daarom is er de mogelijkheid om gewoon met de oude stijl van het bouvierforum te blijven werken.
Op het plaatje hieronder zie je hoe je dat moet doen
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/forumstijl.jpg
klik op het pijltje waar de rode pijl bij staat.
Kies dan voor default
Muis loslaten en binnen enkele tellen heb je weer de oude vertrouwde forumstijl
Natuurlijk hopen wij dat je voor de nieuwe stijl kiest en daarmee tevreden bent.
Graag horen wij de reacties en natuurlijk de suggesties om deze stijl te verbeteren.
Als laatste nog even opletten.
Op vrijdag 26 januari 2007 om 23.00 uur geven wij de nieuwe stijl vrij.
Afhankelijk van de provider kan het tot 24 uur duren voordat bij iedereen het nieuwe forumgezicht te zien is.
Alice
26 januari 2007, 21:55
heeeee a ben benieuwd joh !!!!!!!!!
maar je kennende zal het best toppie wezen.
gr p-a-y-a-k en x
Catootje
26 januari 2007, 22:16
Hoi Anton,
Hier ook super-nieuwsgierig, verwacht dat het geweldig wordt! Maar ja , dat is het eigenlijk al, nog geweldiger dan, geweldigerder :D . Succes!
lars
26 januari 2007, 22:52
pfff ik hoop niet dat wij 24 uur moeten wachten !!!
Ben niet nieuwsgierig hoor:D
kenter
26 januari 2007, 23:44
Al bijna 12 uur en nog niets...spannend !!!:D
Alice
26 januari 2007, 23:52
hee a heb er geen woorden voor ...... jawel 1 kickeeeeeeeeeeeeeeee
Beheerder
27 januari 2007, 01:08
Helaas:( toch nog fouten ontdekt die een goede werking in de weg staan.
Dat die nu pas naar voren komen komt omdat er alleen met leden is getest en niet met gasten.
De nieuwe stijl moet nog even verder onderzocht worden.
Iets te voorbarig geweest......
Catootje
27 januari 2007, 01:50
Komt vast goed Anton! Geduld is een schone zaak. Ik vindt het zowiezo geweldig wat jullie allemaal doen om het NOG mooier te maken. Nogmaals, succes!
Beheerder
27 januari 2007, 17:58
Als alles goed is dan zijn nu de meeste fouten eruit en kan iedereen nu de nieuwe stijl bewonderen.
Kom je fouten tegen of heb je suggesties laat ze weten.
De komende tijd gaan we die verbeteringen en suggesties dan verwerken.
nic
27 januari 2007, 17:59
Nou ik heb de nieuwe stijl voor mijn neus, inderdaad wel even wennen, maar PRACHTIG!!!!
Ik zal mijn stijl ook even aanpassen zodat mijn berichtjes een mooi geheel bij de rest zal zijn :D
Anton, wederom mijn complimenten!!!
Ruben en Loes
27 januari 2007, 19:00
Weer helemaal toppie Anton!!! Is wel ff wennen dat kleurtje bruin...je bent dat blauwe zo gewend he hihihihi
Helemaal te gek hoor en ik denk......heel veeeeeeelllllll werk!!
Groetjes Ruben Loes en Boris
Catootje
27 januari 2007, 19:10
:eek: Wauw!!! :eek:
werkelijk fantastisch! wat zal hier veel tijd in hebben gezeten! complimenten voor jou, Anton en voor iedereen die hieraan heeft meegewerkt.
harley
27 januari 2007, 20:54
Dat ziet er heel goed uit Anton , maar ja hoe lang zal je de enigste blijven , en wordt het ook weer niet gecopieerd.
Top.
jumbojet
27 januari 2007, 21:19
Helemaal toppie!!! Het is even wennen maar het ziet er goed uit!!
Froukje
27 januari 2007, 22:15
Zeker even wennen,want ik dacht dat ik het verkeerde adres had ingetypt.
Maar nee hoor een heel nieuw forum en wat mooi zeg.
Alle eer voor Anton die weer laat zien tot de beste webmasters te horen.
Op dit resultaat mag je oprecht trots zijn.
Ik als bezoeker van dit prachtige forum kan ja alleen maar blijven bedanken voor je inzet.
Grandioos gewoon
Ebonoss
27 januari 2007, 23:12
Tis ff wennen, maar ik vind het heel gezellig en sfeervol!!!
;) Heel erg mooi,je mag blijven Anton!!
Nee serieus ik vond het "oude" forum al erg mooi, maar dit is echt geweldig!!!
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gifMijn complimenten.
Monique
27 januari 2007, 23:30
Het is heel erg wennen. En ach het is niet echt "mijn" kleur. Maar ja daar is het forum echt niet door veranderd hoor. De inhoud blijft tenslotte hetzelfde en daar gaat het toch om.
We gaan gewoon lekker door met forummen.
lars
28 januari 2007, 00:01
Dit is helemaal super !!!!!!
Wat ziet het er geweldig uit,onze complimenten hoor !!
sofieenfrederik
28 januari 2007, 11:01
Nog eens bedankt wat je allemaal voor ons "forum-verslaafden" ;-) doet!!
Groetjes van ons drie en een super grote knuffel van Falco
sir
28 januari 2007, 12:30
geweldig, echt heel mooi.
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jet
28 januari 2007, 13:13
Helemaal top, Anton
Het ziet er mooi en overzichtelijk uit. Een plezier om op te verblijven.
jogova
28 januari 2007, 14:54
Schitterend gedaan en je weet het heee
GEWOON DOORGAAN!!!!
Bedankt voor het vele werk dat jullie verzetten voor ons
bouvierliefhebbers.
Groeten,
Mimi,Jos,Drakoo en Laica.
Mallika
28 januari 2007, 15:31
Ik vind een hele mooie layout :) Mooier dan het oude, dit doet veel rustiger aan, overzichtelijker ook. Toppie dus!
Jan en Anja
28 januari 2007, 16:02
Hoi Anton,
Wij sluiten ons aan bij alle genoemde lovende woorden. Het ziet er echt helemaal TOP uit. Mooie rustige kleur en warme sfeer ;)
Cooper
28 januari 2007, 16:06
Zoals iedereen als zegt even wennen maar het ziet er super cuppie geweldig uit.
Groetjes Sandra Jan Jamie River-Nura
Bob
28 januari 2007, 18:39
Hallo,
Ook wij vinden de style helemaal super.
Een groot compliment voor diegene die dat mogelijk gemaakt hebben.
VOORAL DOORGAAN.
inko2000
28 januari 2007, 22:10
Echt een superfotum, ja dat was het al natuurlijk, maar ik bedoel
de lay-out, ECHT GEWELDIG.
Heel erg rustig voor de ogen en de kleur is mooi.
BEDANKT MAAR WEER VOOR ALLES WAT JULLIE VOOR ONS DOEN.
Jolinda
29 januari 2007, 14:21
Toppie!!
Ziet er echt super uit!! Vooral de buttons in bot vorm zij echt L33t!!
Geweldig!!
Groetjes, Jolinda en Xantoz
the champ
29 januari 2007, 14:39
ik ben er wel heel blij mee het is erg mooi geworden toppie anton en petra ga zo door met jullie site
kenter
29 januari 2007, 16:09
Ook ik vind het een stuk aangenamer aan mijn ogen...:cool:
Maar wat ik mis...( sorry):o is dat ik als ik in een onderwerp zit bovenin het aantal nieuwe berichten/ prive berichten etc niet meer kan zien en dus ook niet daarop kan klikken om daarheen te gaan..nu moet ik eerst weer naar home...en dan kan ik pas weer naar de onderwerpen waarop is gereageerd..of mijn priveberichten.
verder geen aanmerkingen hoor...gewoonweg prachtig !!!:)
Chanel
29 januari 2007, 17:51
Ook ik vind het een stuk aangenamer aan mijn ogen...:cool:
Maar wat ik mis...( sorry):o is dat ik als ik in een onderwerp zit bovenin het aantal nieuwe berichten/ prive berichten etc niet meer kan zien en dus ook niet daarop kan klikken om daarheen te gaan..nu moet ik eerst weer naar home...en dan kan ik pas weer naar de onderwerpen waarop is gereageerd..of mijn priveberichten.
verder geen aanmerkingen hoor...gewoonweg prachtig !!!:)
Ja, dat was me inderdaad ook opgevallen. Was al aan het zoeken geweest of ik iets over het hoofd zag.........
Maar verder een prachtige lay-out (heb de kleur van de handtekening ook maar even aangepast). En idd geweldig idee die botjes, ze krijgen er hier honger van........;).
nic
29 januari 2007, 18:56
Ja, dat was me inderdaad ook opgevallen. Was al aan het zoeken geweest of ik iets over het hoofd zag.........
Maar verder een prachtige lay-out (heb de kleur van de handtekening ook maar even aangepast). En idd geweldig idee die botjes, ze krijgen er hier honger van........;).
Via de directe links, naast forums, bovenaan. Kun je rechtsreeks naar de nieuwe berichten en of priveberichten. Je ziet alleen inderdaad niet of je nieuwe priveberichten hebt. Daarvoor moet je inderdaad eerst naar home
Viola
29 januari 2007, 19:44
Aangenaam verrast door het nieuwe forum maar een hele verbetering de kleuren en inderdaad een stuk rustiger voor de ogen.
Wat mij is opgevallen zijn de kleine dingetjes waarmee zelf rekening mee is gehouden.
Het groene rondje waar je mee kan zien of iemand online is zijn kleine hondjes geworden.
Dat moet veel tijd hebben gekost om zoiets te bedenken en te maken.
Allemaal heel bijzonder en mooi.
Alle eer en waardering voor de makers van dit mooie heerlijke en verslaafde forum
Chanel
29 januari 2007, 23:31
Via de directe links, naast forums, bovenaan. Kun je rechtsreeks naar de nieuwe berichten en of priveberichten. Je ziet alleen inderdaad niet of je nieuwe priveberichten hebt. Daarvoor moet je inderdaad eerst naar home
Ik klik nu directe links, naast forums aan............... en er gebeurt niets.... dus niet het menu'tje "nieuwe berichten". Moet idd eerst weer naar home en dan naar nieuwe berichten (doe ik iets fout:confused: ).
kenter
29 januari 2007, 23:51
Ik ben wel naar directe links en dan nieuwe berichten..en het werkt inderdaad...thanks Nic.:D
nic
30 januari 2007, 00:46
Ik klik nu directe links, naast forums aan............... en er gebeurt niets.... dus niet het menu'tje "nieuwe berichten". Moet idd eerst weer naar home en dan naar nieuwe berichten (doe ik iets fout:confused: ).
Sorry, i.p.v. nieuwe berichten staat er dan posts vandaag. Misschien dat het hem daarin zit?
Wilma
30 januari 2007, 22:08
Echt helemaal te gek geworden Anton.
Door de rustige kleuren kan ik nu nog langer achter mijn computertje verblijven.
En ik vind de gemaakte plaatjes erbij het helemaal afmaken.
Bedankt voor je mooie werk en wat hier al staat je bent voor mij de beste
Kendra
2 februari 2007, 12:16
mooi vind ik het zeker wel.. maar ik heb het toch weer op het oude vertrouwde blauw gezet. Er staat zoveel op de site, dat ik er helemaal dol van wordt. en ik was net gewend aan het blauw.
vind het zowiezo best een ingewikkelde site voor computer-dombo's zoals ik. :o sorry Anton en Petra.. ligt niet aan jullie inzet hoor!! die is top.
Chanel
2 februari 2007, 18:50
Sorry, i.p.v. nieuwe berichten staat er dan posts vandaag. Misschien dat het hem daarin zit?
Nee, in het "blauwe tijdperk" bekeek je een nieuw bericht en kon je rechtsbovenin direct weer kiezen in het menu "nieuwe berichten". Nu moet je eerst weer terug naar home en dan pas naar nieuwe berichten.
jols
5 februari 2007, 17:05
WAT IS DEZE SITE MOOI GEWORDEN!
Even een paar weken niet gekeken en wow wat heeft deze site een facelift ondergaan.
Er is een schitterende kleuren combinatie gekozen die zeer aangenaam leest.
Aan alles is te zien dat er door de makers veel tijd en aandacht is besteed aan dit nieuwe ontwerp.
Complimenten en eer voor de makers die laten zien tot de toppertjes te behoren.
Door prive omstandigheden ben ik al een tijdje niet meer op het forum geweest en dan zie ik dat ik een hoop heb gemist.
Wat is dit forum veranderd en wat is het hier druk geworden.
Ook de kleuren en plaatjes zijn heel mooi geworden.
Onze complimenten aan degene die dit allemaal gemaakt hebben.