Volledige versie bekijken : nieuweling
mootje
29 januari 2007, 16:28
goedemiddag,
ik ben een nieuweling op het forum, en heb nu al met veel plezier :)alle verhalen zitten lezen.
wij zijn van plan om met de tijd ons gezin uit te breiden met een bouvier. ik ben nu een beetje aan het rond kijken bij alle fokkers:rolleyes:(websites) en probeer zo een beetje inzicht te krijgen welke kennel het best bij ons gevoel aansluit.
als jullie nog tips hebben om eens ergens te gaan kijken dan vind ik dat leuk om te horen.
groetjes van Mootje
ps ik heb hier totaal geen ervaring mee dus weet niet of ik hjet goed gedaan heb.:confused:
Chanel
29 januari 2007, 16:35
Hallo Mootje,
Van harte welkom op het forum!
Het is inderdaad heel goed om je eerst te informeren voordat je een boefje aanschaft.
Bij de Bouvierclub kun je info krijgen over de nestjes die geboren zijn of verwacht worden. Hier op het forum staan ook een aantal boefjes die een nieuw baasje en een nieuw mandje zoeken zgn. herplaatsers (momenteel geloof ik zeven, zie links op de homepage).
Succes!!!
Catootje
29 januari 2007, 19:22
Hoi Mootje,
Welkom op het forum! zou toch fantastisch zijn als iedereen eerst eens goed rond zou kijken en na zou denken voordat men aan een boef (of wat voor ras dan ook) begint! Ik hoop dat je ons op de hoogte zult houden, en wat Chanel al zei, er zijn ook veel boeffies die ter herplaatsing staan, ook vaak jonge honden. Nog veel leesplezier hier!
kelleke
29 januari 2007, 19:50
ten eerste welkom op het forum.
ik wou je effe weten te zeggen dat je niet bij de eerste de beste mag kopen.
doe niet zoals ik bij mensen op een boerderij.
ik heb de hond voor bijna niets gekocht maar wat ik er nu mee voor heb. :(
heb al veel traantjes gelaten voor onze zorba.
en leef nu momenteel op hoop. maar ben nog altijd heel tevreden dat ik hem daar heb weggenomen.
dus kijk maar heel goed uit waar je je hond koopt. en in ieder geval bij een herkende fokker.