PDA

Volledige versie bekijken : Paradijs

C.J.den Ouden
1 juli 2003, 16:48
Ik weet niet of ik nu jullie gastenboek moet tekenen of dat ik het hier moet schrijven.
Het zit zo.
Ik ben al heel lang een bezoeker van jullie website.
Ik heb zelf 14 jaar bouvier gehad maar na het overlijden van mijn vrouw heb ik geen bouvier meer kunnen nemen.
Door regelmatig jullie site te bezoeken lees ik veel herkenbare stukjes.
Voor mij is deze website een paradijs tussen mijn dagelijkse werk.
Ik moet nog 8 jaar werken voordat ik met pensioen mag gaan en een bouvier is voor mij nu nog niet mogelijk.
Hij zou de hele dag alleen thuis moeten zitten en dat wil hem niet aandoen.
Elke week geniet ik van het verhaal van boris.
Zo herkenbaar en zo leuk gedaan.
Het lijkt overdreven maar soms vergeet ik helemaal de tijd en ga ik op in de verhalen.
Ik denk dan terug aan de tijd samen met mijn vrouw en onze bouviers.
Ik wil jullie bedanken voor deze website.
Ik hoop dat ik nog lang van jullie site mag genieten.
Jullie brengen een stukje verleden van mij weer tot leven en daar geniet ik van.
Cees den Ouden uit Amersfoort

Ruben en Loes
1 juli 2003, 23:51
Meneer de Ouden,

Ja deze webmaster kan er wat van he!!!!.... zo heerlijk he al die mensen die zo bezig zijn met bouviers, en mensen die ander mensen willen helpen hun "problemen" op te lossen......ik kan me voorstellen dat u er van kan genieten en de herinnering weer terug haalt van de tijd dat u zelf nog uw boeffies had.....ook ik zit nog elke dag op deze site te genieten (en dat al anderhalf jaar lang!! hihi) heerlijk toch echt een BouvierParadijs hier!!! U heeft gelijk!!!
Wij zijn de baasjes van Boris....en vinden het zo leuk dat u "De week van Boris" leest ....hij is echt zo lief (en ondeugend)!!! Daarom meneer de Ouden ik wens u nog veel lees plezier hier op de site ennnnnnnn U krijgt van Boris een hele dikke knufff komttie
KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

groetjes Ruben en Loes Igor en Boris:):):upsidown:

Fam.Ockels
4 juli 2003, 14:48
Hallo Cees,

Ook ik kom alle dagen even op de site kijken, wij hebben ook een bouvier van 15 maanden. Hebben er heel veel liefde en plezier aan, hebben ook het gevoel dat het ons gezin compleet maakt. Wij zijn de eigenaren van Lloyd-Istra een broertje van Boris van de week.....ook wij hebben het gevoel dat we hier op de site veel leren en opsteken om zo goed mogenlijk buiten onze liefde voor Lloyd ook dingen herkennen en andere ervaringen te delen die uiteindelijk leiden tot een lief mooi en gezonde boef. Ik hoop Cees dat je een heel klein beetje DAT vind wat je even achter je hebt moeten laten maar wat misschien nog een optie wordt voor je toekomst....een boef.Geniet van al die heerlijke verhalen en meimer af en toe terug in de tijd...
Heel veel plezier met de site en ik ben blij dat je hier vind wat je zoekt....
Groeten van Anneke Ockels en een knuf van onze Lloyd.

Marco
4 december 2003, 16:34
Ik ben al een tijdje niet op jullie site geweest en dat kan ik wel zien ook.
Er is weer veel veranderd en dat ziet er heel gelikt uit allemaal.
Ik vindt dat het prikbord heel mooi is geworden.
Zeer duidelijk en heel veel persoonlijke instellingen.
Jullie nieuwe fotogallerij is eveneens een plaatje om te zien.
Ik denk dat veel bezoekers het met mij eens zijn dat jullie site zeer professioneel is geworden.
Geen wonder dat jullie website zo bekend is onder bouvierbezitters.
Ik ben het helemaal eens met de reacties dat het een paradijs is voor bouvierbezitters.
Ik hoop nog lang gebruik te mogen maken van jullie website
Marco&Mary