Volledige versie bekijken : Blonde Pup
oudprikbord
26 februari 2002, 20:26
Hallo allemaal,sinds woensdag ben ik de trotse eigenaar van een blonde boef van 16 weken!! Ik ben erg blij met hem ik heb ook een blonde gehad maar die is op achtjarige leeftijd overleden. Toen had ik nog een zwarte boef over en nu heb ik weer twee bouvier. Een blonde en een zwarte van bijna 6 jaar. groetjes van shirley en knuffjes van bonheur en gino
oudprikbord
26 februari 2002, 20:28
GEFELICITEERD!! Hartstikke mooi hoor. Toch had ik nog een vraag... Hoe komt het dat je hondje al zo oud is? Onze blonde pups gaan volgende week met eind 9 weken al weg!
oudprikbord
26 februari 2002, 20:29
hallo betty bedankt voor je felicitatie. En de reden is dat deze boef een hartruis heeft gehad en wat wijd beens (voorpooten)loopt dat hij daarom langer bij de fokker heeft gezeten, en niemand hem wilden hebben.Maar de hartruis is helemaal weg dat waren spoelwormen en zijn loop gaat ook al steeds beter. Maar hij is lief en daar gaat het om,hij heeft geen papieren maar hij is hier vanaf woensdagavond,maar het is net of hij hier al heel lang is,leuk hoor.nou als je nog wat wil weten dan vraag je maar hoor.En begrijp ik het nou goed heb je ook een nest blonde bouviers!!!!!! groetjes van shirley en haar dogs
oudprikbord
26 februari 2002, 20:30
Ja!! Ze zijn inmiddels net een week weg en ze hebben erg heimwee gehad hebben we gehoord! We hebben er zelf ook 1 gehouden want anders was de trauma nog groter geweest hoor!! We hebben hem Hilbert genoemd en dus hebben we nu een Hiske en een Hilbert!! Hilbert was het enige reutje van de 3. Maar goed, Ik had dus nooit gedacht dat je je in negen weken zo aan hondjes kunt hechten. Ookal hou je je maar steeds voor dat ze niet naar het slachthuis gaan maar naar 2 hele goed geselecteerde, en lieve gezinnen, toch blijft het moeilijk. We hadden er dus 3 en ik stuur nog wel eens wat foto's naar de fotogalerij hier op de site!! Groetjes!!
oudprikbord
26 februari 2002, 20:30
Ik wil graag weten of je bouvier echt niets heeft overgehouden van de hartwormen.
Volgens de dierenarts waar ik bij kom blijft er een litteken achter op het hart.
Dat kan volgens hem later problemen geven.
Onze hond heeft nl ook een hartruis gehad als pup.
Vandaar dat ik je deze vraag wil stellen
oudprikbord
26 februari 2002, 20:31
Hallo sandra,Er is geen hartruis meer waargenomen bij onze boef en hij is helemaal gezond verklaard.
Groetjes Shirley en een poot van bonheur gino
DCVBOUV
3 april 2002, 16:53
Origineel geplaatst door oudprikbord
GEFELICITEERD!! Hartstikke mooi hoor. Toch had ik nog een vraag... Hoe komt het dat je hondje al zo oud is? Onze blonde pups gaan volgende week met eind 9 weken al weg!
;) Hallo, mijn naam is Dirk. Ben pas op deze site beland en vindt hem prachtig. Ik fok zelf ook af en toe een nestje Bouviers, maar ik ben al heel lang op zoek naar een goede toffe Blonde Bouvier. Ik zag in je reactie dat jullie een nestje hedden gehad. Hebben jullie regelmatig pups? Wt moet dat dan kosten? En waar wonen jullie ergens met jullie blonde vrienden.
Bedankt op voorhand voor je reactie.