PDA

Volledige versie bekijken : spreekbeurt

el
5 april 2004, 10:08
Ik wil gewoon even kwijt ,mijn zoon heeft een spreekbeurt over de bouvier gedaan.
,Het meeste had hij gezocht op deze site. Het was een hele leuke en gezellige spreekbeurt.
Bo-ghy nu 21mnd oud,mocht mee de klas in .nou dat hebben ze geweten ,het was gillen en lachen,
Bo-ghy had zoveel te ruiken en snuffelen dat het moeilijk was om hem stil te laten zitten.
Mijn zoon heeft toen een trek spelletje gehouden en uitl.egd dat ze elke keer zelf moesten beeindigen
met het spel ...Nou dit ging geweldig.wat een succes.Ik was er natuurlijk wel bij.

Ik schrijf dit,.. om maar weer eens te laten zien hoe leuk en sociaal bouviers zijn .En ben natuurlijk ook een beetje trots op mijn zoon.
Echt de kinderen zijn nu niet meer zo bang voor die grote hond.

imported_bella
5 april 2004, 16:58
Kijk daarom werd ik gisterenavond zo nijdig over het bericht van Iwan. Er is weer eens gebleken dat deze site goud waard is en dat we met veel mensen er heel blij mee zijn en de eigenaren petra en Anton dankbaar zijn voor zoveel moeite!!! El voor jou en je zoon is het helemaat te gek vooral omdat je ons laat delen. ik had er graag bij geweest.
groetjes,bella

Wilma
5 april 2004, 20:18
Hoi El
Ik ben blij dat je je vreugde met ons wilt delen.
Wat is een bouvier toch een fijne hond he.
Wilma

Elly de Roos
15 april 2004, 20:56
Hoi El, ook mijn dochter heeft eens op school een spreekbeurt gedaan over de bouvier, echter allleen op de Middelbare school. Ook mocht onze hond Bica mee. Doordat Petra toendertijd Bica trimde heb ik ook van haar een trimmes te leen gekregen om te laten zien hoe je zo'n hond moet trimmen. Toen Bica geboren werden er foto's gemaakt en toen wij hem na 8 weken kregen hebben wij deze foto's ook gekregen. Deze kon ze natuurlijk ook mee nemen. Ook mocht ze op school gebruik maken van een PC en net in die tijd had Petra ook een nest met pups en zij hadden op deze site net een filmpje over de geboorte van de pups. Ook kon ze dit natuurlijk gebruiken. Als Angelique {mijn dochter} iets moest weten w.b.t. shows lopen en het speciale showpakkie die zo'n hond moet hebben kon ze bij Petra terecht. Het resultaat duide op een 10 met een griffel. Bica komt niet uit de kennel van Petra en Anton, maar dat maakt voor hun helemaal niet uit. Zij hebben allebei de liefde voor 1 rashond en dat is de bouvier waar hij/zij ook vandaan komt ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt.

el
16 april 2004, 11:31
Dank jullie wel voor de reacties,
Leuk he die bouviers Ze zijn zo lekker eigenwijs en heerlijk om mee te knuffelen.