PDA

Volledige versie bekijken : Loops teefje op bezoek

Henk&Boyke
21 februari 2007, 07:39
Vraagje
Ik heb eerder al geschreven van de aanvaring met die volwassen herder en ons Flemke.
Vanmorgen een hoop geblaf aan de achterdeur, ik ga kijken, staat
onze herderdame,Laika, aan de achterdeur losgebroken en tête a tête met onze blaffende jongen.(deur was dicht).

Ik ben naar buiten gegaan, zonder probleem kwam ze naar me toe, gerust gesteld, aangelijnd en naar huis gebracht, einde van de straat.

Alleen de kinderen, 9 en 7 waren thuis en geloofden eerst niet dat ze was uitgebroken. (linke business, twee kleintjes,midden in de knoek,
er lopen toch al genoeg idioten rond)

Mijn vraag (wij hebben alleen reutjes gehad)
Gaat een loops teefje ook op reutjes jacht voor een lekkere ......?
Oké smaak heeft ze, knappe gozer die Flemming:D

Lyts Boefke
21 februari 2007, 07:59
Goeiemorgen,

Hier alleen ervaring met teefjes en idd tijdens de LOOPSE periodes gaan ze absoluut niet los, ook de tuin blijft dan hermetisch afgesloten. Kan zij niet op de LOOP gaan en herenbezoek komt er niet in.

Zou een teefje tijdens die periode gewoon 3 weken op d'r tum blijven zitten, dan hadden we het waarschijnlijk ZITS genoemd ipv LOOPS, haha.

Groetjes Jantina en de meiden

kenter
21 februari 2007, 11:13
Zeker weten..de dames gaan op jacht ..:D

Ebonoss
21 februari 2007, 11:19
:D Jazeker, en niet te krap, het worden dan echte d*****!!

(Ebony natúúuúúúrlijk niet, hahaha!)

veyron
21 februari 2007, 14:56
hoi allemaal

wegens gigaveel werk geen forum-tijd gehad(lezen wel, maar antwoorden nie). al mijn vrije momenten gaan naar m'n beertje:)

al behoorlijk last gehad met loopse rotweiler van de buren....die komt hier een beetje met haar blote k** voor het hek staan en Veyron wordt er helemaal tureluurs van:eek:

zelfs een duitse herder van 3 straten verderop hing aldoor rond ons huis omdat Katja (rottie) wel duidelijk liet merken dat ze op zoek was naar mannelijk gezelschap!!!

nu is de rust gelukkig weergekeerd.....maar voor hoelang????

Chanel
21 februari 2007, 16:23
Ja, het is wat die loopse dames.
Daarom zegt het woord het inderdaad al: "loops"........

De eerste week wordt er gesnauwd en gegrauwd de tweede week willen ze maar al te graag. Staartje gaat direct opzij bij het alleen al zien van een leuk reutje;). Ik heb hier een reutje en twee teefjes die (nog) niet gelijktijdig loops zijn. Kan je nagaan wat het hier viermaal per jaar een "feest" is!!!:o

kenter
21 februari 2007, 19:14
Moet er even niet aan denken maar ik heb vanzelf hier de twee K 'tjes die ook nog compleet zijn zal ik maar zeggen..en Rowan onze beer...kan leuk worden..

jackie
25 maart 2007, 18:14
ja dat heb je met die meiden he .
jill was altijd hevig teleurgesteld als er geen hond in het park was.
ze ging ze gewoon opzoeken hoor,
hahahahaa die kop van haar als er dan een aankwam en het ook nog een teef bleek te zijn .
http://i73.photobucket.com/albums/i223/jackblond/jillopuitkijk.jpg