PDA

Volledige versie bekijken : even voorstellen...

chabo
23 februari 2007, 08:04
Ik ben Marga, ("CHABO") en wij (m'n man en ik) hebben 2 bouviers.
En wel Boris (bijna 8 jaar) en Chayenne (8 1/2 jaar). Ze komen allebei van de dogsfarm.
Boris hebben we als pup gekregen en Chayenne toen ze 13 maanden was. Zij gaf in het begin wel wat problemen omdat we ook 4 katten hadden....Na van alles geprobeerd te hebben, hebben we een goed plekje voor de katten gevonden (bij m'n ouders, broertje en een vriend van hun).....En gaat het nu goed.
Ik werk nu in de dak en thuislozenzorg maar ga binnenkort beginnen als ambulant begeleider in de sociale psychiatrie en Fred rijdt als eigen rijder op een vrachtwagencombinatie (maar is wel elke avond thuis...).
Ik lees al een poosje mee op het forum en had me inmiddels ook wel aangemeld, maar nu dus even laten weten wij wij zijn....

Binnenkort zal ik ook wel foto's plaatsen...maar ik moet ze eerst bewerken omdat ze te groot zijn....

Groetjes, Marga en een poot van Boris en Chayenne

Ebonoss
23 februari 2007, 08:48
Hallo Chabo,

:D Vanuit het Brabantse van harte welkom op ons mooie forum waar, zoals je ziet, lief en leed gedeeld wordt!!
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gifHardstikke tof van je dat je direct gedoneerd hebt voor Kaja!
Ik begrijp daaruit dat je de hele "lijn Kaja" gelezen hebt.

:) Ik zelf heb Kaja nu twee keer ontmoet en het is een héle lieve boefse die het zéker verdient om genezen te worden!!!

P.S. ik ben benieuwd naar je foto's.

lars
23 februari 2007, 09:14
Hallo chabo

Vanuit groningen van harte welkom op dit verslavende forum.
En super dat jullie ook direct een donatie hebben gedaan voor kaja.:)

kenter
23 februari 2007, 09:24
Hoi Chabo,

ook van ons van harte welkom en wij zijn natuurlijk hartstikke blij met je donatie..wat lief dat je dat dan gelijk doet..
Misschien zien we elkaar op de lentewandeling ??:D

jumbojet
23 februari 2007, 10:44
Welkom op dit forum! Jumbo's vader Harry komt ook van de dogsfarm.

chabo
23 februari 2007, 13:22
Dank jullie wel voor jullie welkom!

Jumbojet, leuk, dat de vader van Jumbo ook van de Dogsfarm komt...
Ik heb even op de stambomen gekeken:

Boris: vader is Harrie Mickey from the dogsfarm en moeder is Noortje Jill from the Dogsfarm

Chayenne: vader is Jack Sharon from the dogsfarm en moeder Is Shona Amber from the dogsfarm.

Dus misschien is de vader van Jumbo ook wel de vader van Jumbo?
Boris is geboren op28-4-1999. Ik ben benieuwd?

Groetjes, Marga

jumbojet
23 februari 2007, 14:41
Boris en Jumbo zijn dus halfbroers!! Jumbo's vader is Harrie Mickey from the dogfarm en moeder is Bo Santos from the dogsfarm. Jumbo is iets jonger: hij is geboren 9 januari 2003, ik ben dus benieuwd naar foto's van Boris. Is hij ook zo JUMBO?:D (groot)

Dazzle
23 februari 2007, 15:59
Hoi Chabo,

Van harte welkom....gaat echt verslavend werken, hoor, dit forum, ha,ha....

nic
23 februari 2007, 17:43
Van harte welkom op Het forum!

Catootje
23 februari 2007, 18:43
Ook vanuit Papendrecht,
VAN HARTE WELKOM
en heel veel plezier hier op het forum!

Chanel
23 februari 2007, 22:38
Welkom gewenst vanuit het "verre Oosten";) .............

chabo
24 februari 2007, 07:50
Leuk, zoveel welkom...en dat het verslavend is, ben ik inmiddels ook wel achter.......!! Maar dat zijn boeven ook.....Wij kunnen ons ook niet voorstellen zonder boeffies.....

Boris is inderdaad ook JUMBO en sterk!!!!!!! Zal dus wel erfelijk zijn.....

Groet, Marga