PDA

Volledige versie bekijken : Diskruimte & goldmemberschap

Nonique
4 maart 2007, 21:32
Hai,

Een tijdje terug stelde ik al de vraag waarom opeens de toelichting 'goldmember' niet meer bij mijn naam stond :cool:
Het antwoord hierop was 'dat dit niet bij iedereen vermeld werd' (waarom bij mij niet, is me tot op heden nog onduidelijk alsook het 'waarom dat opeens zo maar bij mijn naam verdwenen)

Opvallend is ook de diskruimte welke ik zou mogen gebruiken als goldmember 50,...kb en dus meer dan de 5,000kb .... welke ik tot op heden mocht gebruiken. Ondanks april 2006 voor een jaar lidmaatschap betaald te hebben 'Boe4', lijkt dit bij mij niet geheel met de genoemde extra's te verlopen?

Kan iemand hier even naar kijken en mij daarover wat meer uitleg verstrekken?
Met groet,

Monique
(de vlg jaar factuur mocht ik afgelopen dagen netjes ontvangen, uiteraard vind ik het leuk om leesvoer te hebben - maar dan toch......:cool: )

Beheerder
5 maart 2007, 21:29
Beste Nonique,

Ik denk dat je een paar dingen door elkaar heen haald.
Goldmember zijn of worden ( zie ook deze topic (http://www.bouvierforum.nl/showthread.php?t=2261)) staat helemaal los van Boe4.
Dat wil zeggen dat de leden van de vereniging Boe4 niet automatisch ook goldmember worden.
Wel kunnen de leden van Boe4 gebruik maken van het ledenvoordeel wat Boe4 aanbied.
Om daar gebruik van te kunnen maken dient het lid zelf een aanvraag in te dienen via het aanvraag formulier Goldmember (http://www.bouvierkennel.info/formxp/index.php?fid=3).
Zodra het formulier is ontvangen wordt de aanvraag in behandeling genomen. (denk aan het lidmaatschapnummer).

Alle aanvragen worden bewaard en jaarlijks gecheckt of het ledenvoordeel nog van toepassing is.
Ik heb alle email en alle formulieren gecontroleerd maar daar zit geen aanvraag tussen met jouw gebruikersnaam.
Dus formeel gezien is er nooit een upgrade geweest.
Is die er wel geweest dan is bij de eerste check een correctie geweest om bovenstaande reden.
Eigenlijk is het dus makkelijk voor je.
Aanvraag formulier opsturen en in de regel binnen 24 uur heeft de upgrade plaats gevonden.

Dan als laatste de opmerking over het wel of niet vermelden van de titel Goldmember.
Tja wat wil je dat ik schrijf.
Er zijn nu eenmaal mensen die om wat voor reden dan ook niet willen laten zien dat ze Goldmember zijn.
Ik respecteer ieder zijn wensen en mij maakt het niet uit of het wel of niet vermeld mag worden.

Hopelijk is hiermee je vraag naar wens beantwoord.;)

Nonique
6 maart 2007, 00:57
Ik vind het antwoord wat goedkoop, als ik zo vrij mag zijn.....
Ten eerste was ik goldmember en verdwijnt dat zo maar opeens ( na een meningsverschil met kleur dir..
vervolgens verneem ik dat ik allerlei dit en dat moest doorlopen om goldmember extra's te ontvangen, vanwaar geen info op tijd als lid van?

Nee, als lid kan ik hier niet mee accoord gaan, daar de diensten en extra's duidelijk vermeld staan bij BOE4 lidmaatschapvoordelen welke automatisch van kracht waren en zomaar eenzijdig zonder persoonlijke berichtgeving verdwenen?....
De administratieve afwikkeling en of informatieve wijzigingen zijn uw pakkie aan.
Ik ga hier niet mee accoord en wens gelijke diensten en extra's als betalend lid

Met groet Monique die nog steeds wacht op een bevredigend antwoord van uw terloops onaangekondigde wijzigingen van mijn account?

Dus dat ps topic zegt me niets, ik ben lid en wens op tijd ingelicht te worden van op eens beperkte mogelijkheden van mijn account?

Beheerder
6 maart 2007, 20:43
Allereerst wil ik een dringend beroep doen op iedereen om deze rubriek niet te gebruiken als discussieplaats.
Het is de bedoeling dat deze rubriek wordt gebruikt als hulp en vraagbaak.
Daarom zijn er berichten verwijderd
Als tweede punt erger ik mij aan het taalgebruik.
Leden die het nodig vinden grof taalgebruik te gebruiken worden zonder waarschuwing vooraf van het forum verwijderd.
--------------------------------------------------------------------------

Ik vind het antwoord wat goedkoop, als ik zo vrij mag zijn.....
Ten eerste was ik goldmember en verdwijnt dat zo maar opeens ( na een meningsverschil met kleur dir..

Sorry, ik snap dit echt niet.
Nogmaals er is hier geen aanvraagformulier aanwezig.
Ik weet ook niets van een menigsverschil over een kleur dir...
Goldmember verdwijnt niet zomaar en moet handmatig worden ingevoerd.
Forum checks geven geen wijzigingen
Ik hou het simpel (goedkoop of niet)
Aanmeldformulier gebruiken want ik heb het lidmaatschapnummer nodig.

vervolgens verneem ik dat ik allerlei dit en dat moest doorlopen om goldmember extra's te ontvangen, vanwaar geen info op tijd als lid van?
Nee, als lid kan ik hier niet mee accoord gaan, daar de diensten en extra's duidelijk vermeld staan bij BOE4 lidmaatschapvoordelen welke automatisch van kracht waren en zomaar eenzijdig zonder persoonlijke berichtgeving verdwenen?....

Het bouvierforum is geen onderdeel van de vereniging Boe4.
Boe4 heeft wel een forumonderdeel in gebruik genomen met toestemming.
Heb je problemen met de regels van Boe4 dan komt dat nu goed uit.
Zoals je weet is er binnenkort de Algemene Ledenvergadering van Boe4
Gezien je bezwaren wordt je komst daar zeker verwacht.
De Algemene Ledenvergadering van een vereniging is immers de plek waar leden het beleid van het bestuur kunnen torpederen of veranderen.
Ook het veranderen van regels en voorschriften is mogelijk op een algemene ledenvergadering.
Bij elke vereniging maken immers de leden de dienst uit op de algemene ledenvergadering.

De administratieve afwikkeling en of informatieve wijzigingen zijn uw pakkie aan.
Ik ga hier niet mee accoord en wens gelijke diensten en extra's als betalend lid

Als dit bedoeld is voor mij als beheerder van het bouvierforum het volgende:
Ieder forumlid is akkoord gegaan met de gebruikersvoorwaarden.
Ik zeg niet dat je hier moet komen of zijn.
Even een emailtje en je account je wordt opgeheven.
Voor de goede orde en duidelijkheid.
Ik werk nog zo'n kleine 60 uur in de week en als leden verwachten dat ik nog even een complete administratie ga bijhouden van allerlei zaken dan ben ik ze liever kwijt dan rijk.
Anders wordt het als de leden mij de onkosten van het onderhoud ( honderden euro per maand) en mijn salaris gaan betalen.
Maar ik zie dat nog niet gebeuren.

Met groet Monique die nog steeds wacht op een bevredigend antwoord van uw terloops onaangekondigde wijzigingen van mijn account?

Je zult het hier mee moeten doen en de keuze maken of aanvragen of zo laten.
Natuurlijk kan ik ook je account verwijderen als je dit wenst.

Elly de Roos
6 maart 2007, 21:05
webmaster schreef: Ik werk nog zo'n kleine 60 uur in de week.

Ik weet dat het discussierubriek is dit, maar wil toch ff wat kwijt. Zie jij bed nog wel eens dan Anton?hihihihi.

Groetjes Elly en een poot van Bica

Nonique
7 maart 2007, 00:14
Laat ik mezelf dergelijk omslachtig gedoe besparen en u het vele werk, want mijn inziens is het een kwestie van 1 klik met de muis in uw admin paneel afdeling 'users'.

Voor wat mijn taalgebruik betreft naar personen welke zich graag mengen in lijntjes waar ze inhoudelijk totaal geen inbreng doen toch enkel komen zieken... excuses aan medeforumgenoten welke mijn antwoord daarop in het oog mocht vallen. Toch soms krijg ook ik wel eens genoeg van personen welke enkel even binnen wippen om olie op het vuur te smijten. Ik denk dat de meesten gelukkig wel begrijpen dat één en ander op het moment niet het beste in mij naar boven brengt en mijn zelfbeheersing naar dergelijke lieden deed verliezen - dus excuses aan hen die mijn taalgebruik mee mochten krijgen, ik verloor even mijn ANWB, ik bedoel ABN zelfbeheersing

Voor wat betreft al het werk... vervelend dat u zoveel uren moet maken. Toch ik kan me onmogelijk om die reden overal in moeten gaan schikken.
Ik waardeer zeker dat er een plek is waar bouvierbezitters kunnen communiceren met elkaar, dus ik breng dit forum ook graag een bezoek.
Verweer als u mijn account op het forum zou verwijderen heb ik natuurlijk niet. Ik kan onmogelijk met alles en iedereen maar mee gaan waaien uit vrees voor.
Dat u me oproept op mijn taalgebruik te letten vind ik terecht, u hoeft net zo min rekening te houden met mogelijk achterliggende redenen welke mijn gedult en beheersing op het moment niet al te sterk deden zijn, als dat ik rekening met uw werkuren moet houden.

Maar u heeft gelijk dat we genoeg aan de kop hebben en ikzelf heb de puf ook niet om me te verweren aangaande het onverklaarbaar verdwijnen van mijn goldmemberschap, dus laten we het voor wat het is.
Mijn lidmaatschap bij Boe4 loopt nog tot 1 april 2007 (zie onderstaand afschrift), dus laten ik voor dat ene maandje afzien van herstel van mijn Goldmemberschap en genoegen nemen met huidige situatie.

Met groet,
Monique

Beheerder
7 maart 2007, 21:29
Zoals je kunt zien heb ik het afschrift verwijderd.
Plaats nooit maar dan ook nooit bankgegevens , privegegevens , etc etc op forums!!!
Helaas zijn er ook bezoekers die dit juist zoeken en zijn het geen bezoekers dan zijn het wel programma's die het internet afspeuren naar dit soort gegevens.
Even dit ter informatie naar iedereen!

Maar goed.
Terug naar het onderwerp:

Laat ik mezelf dergelijk omslachtig gedoe besparen en u het vele werk, want mijn inziens is het een kwestie van 1 klik met de muis in uw admin paneel afdeling 'users'.

Nou misschien ligt het aan mij maar je hebt het jezelf al knap omslachtig gemaakt.
Kijk maar naar de posts hierboven.
Want inderdaad en daar komt die het is 1 klik!
Maar om die klik te kunnen doen moet ik het lidmaatschapnummer wel invullen.
De computer vergelijkt het nummer in de lijst van leden of deze geldig is.
Zo ja, akkoord Goldmember geactiveerd.
Omdat de forumleden vaak andere namen gebruiken op het forum dan op hun bankafschriften is dat niet te vergelijken.
Bovendien heb ik hier geen inzage in de administratie van de penningmeester.

Nou dus voor iedereen die dit heeft gelezen hoop ik dat het duidelijk is dat het heel simpel kan zijn.
Als ik direct het lidnummer had gekregen was de hele discussie niet nodig geweest.
Ach hoe simpel kan het leven wel niet zijn en hoe moeilijk kunnen mensen het soms zichzelf maken.

Wel een klein feestje dus.
Je bent nu Goldmember met 1 klik geworden.;)

Nonique
8 maart 2007, 03:09
ach jee toch weer...
heel simpel ja

dank u voor de bezordheid, toch als u goed gekeken had, had u gezien dat er geen enkele informatie over mijn bankrekening of persoonlijke gegevens vermeld stonden op de selectief gekozen afbeelding - dus paniek over al gevaren etc van internet niet nodig. Paranoide wordt ik niet zo snel, daar ik zelf ook een weinig, niet zo veel hoor, gevreten heb van ITC kennis ;)

Dus nogmaals dank u voor de onnodige zorg, toch niet nodig - ik ben me heel goed bewust van de wel of niet informatie welke ik publiekelijk plaats ;)

Niet te min, hopelijk heeft u de afbeelding van betaling en lidmaatschapnr opgeslagen en raakt het dit maal niet weer onverklaarbaar zoek, daar u vast heeft kunnen waarnemen dat er met vette koeieletter Naomi & axel op vermeld stond - zo moeilijk moet dat toch niet te koppelen en terug te vinden zijn geweest ;) .

Groetjes,
Monique

Nonique
9 maart 2007, 09:35
ik zie zoeven dat het probleem opgelost is :rolleyes:
Dank je...

Groetjes,
Monique

Slotje. Lijntje kan weg